Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bevallingspijn echt zo verschrikkelijk pijnlijk?

+44
_Lana_
Cupcake
*Lookie*
frolic
Kat1980
Diese
CCC
Lindsya
Alex
Happydobby
L!ND@
Didi
Roodkapje
Shy
Stuiterbal
Aimee
Rouge
Chelle
joyce0606
Teddyaapje
holaagirl
sanna
Flip Fluitketel
joos
Annie24
Viva
Liadan
kwak
Aggi
PapillonRose
Darius
Puggle
sabje
Bolleke
Susan
Makamba
-Ieniemienie-
Jasmine
Printje
SarahKey
loesje
Dora
TGR
Monte
48 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Bevallingspijn echt zo verschrikkelijk pijnlijk? - Pagina 6 Empty Re: Bevallingspijn echt zo verschrikkelijk pijnlijk?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:19

Happydobby schreef:@Stella, ik heb helemaal geen klachten van de keizersnee, ik kon de volgende dag alweer uit bed, de dag daarna durfde ik ook met mijn zoontje rond te wandelen. Ik denk dat je met een geplande keizersnee heel snel weer hersteld bent. Na 3 weken had ik helemaal geen pijn meer. Alleen boven het litteken is het nog gevoelloos maar dat word al steeds beter merk ik.

Ik kijk er ook echt positief op terug. Ik kreeg maandagmorgen vroeg een spoedkeizersnee, en op dinsdagmiddag moest ik voor het eerst weer van bed. De 1e keer verging ik van de pijn, maar dat werd al heel snel beter, iedere keer wordt het minder pijnlijk. De wond is bij mij ook goed hersteld. Ook bij mij is het nog wat gevoelloos, maar dat is geen ramp. Ik vond het uitscheuren ( en dat was nog maar een scheurtje) en de knip pijnlijker bijna, vooral met zitten. Daar staat dan toch erg veel spanning op. Je buik kun je veel makkelijker ontlasten.. Dat gaat met je onderkant niet zo goed.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: