Hoe pijnlijk is buikgriep?
+9
Printje
sonly
SnowWhite
applestar
Susan
Julia
Error
Minx
Liz
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe pijnlijk is buikgriep?
Ik kan me namelijk echt niet herinneren dat het zo pijnlijk is! Vanmorgen moest ik uit het niets ineens overgeven, daarna heeel erge diarree. Nu heb ik zo'n pijn in mijn maag en middenrif dat ik me geen houding weet te geven in bed en dat zelfs ademen pijn doet. Is zo'n pijn in mijn maag normaal??
Ik heb echt al geen 10 jaar buikgriep met overgeven gehad dus ik heb geen idee...ik ben met vlagen ook ontzettend misselijk.
Ik maak me mede een beetje zorgen omdat me een paar jaar geleden verteld is dat mijn blindedarm onrustig is en ze toen verwachtten dat deze er op termijn wel uit zou moeten...
Ik heb echt al geen 10 jaar buikgriep met overgeven gehad dus ik heb geen idee...ik ben met vlagen ook ontzettend misselijk.
Ik maak me mede een beetje zorgen omdat me een paar jaar geleden verteld is dat mijn blindedarm onrustig is en ze toen verwachtten dat deze er op termijn wel uit zou moeten...
Gast- Gast
Re: Hoe pijnlijk is buikgriep?
Ik weet wel dat een blindedarm je rechts onderin voelt, als je daar drukt en weer loslaat moet je een stekende pijn voelen. Tot nu toe klinkt het niet als een blindedarmontsteking. Een buikgriep kun je wel flink ziek van zijn, heel vervelend. Beterschap!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Uhm nee, het is vervelend maar zo pijnlijk is het niet. Ik zal even bij de HA langs gaan vooral omdat je weet dat je blinde darm onrustig is geweest.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Van advies voorzien kan ik je niet. Ik heb nog nooit buikgriep gehad. Maar wel wil ik je beterschap wensen en ik zal met je mee hopen dat het 'alleen maar' een griep is.
Gast- Gast
Beterschap!
Heb je ook koorts?
Heb je ook koorts?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb pas buikgriep gehad maar daar zat zeker niet zo'n pijn bij. Rest van de huisgenoten die ziek is geweest heeft dat ook niet zo gehad. Zal er toch wel alert op blijven als ik jou was.
Gast- Gast
Zeker even de huisarts bellen en kijken of je koorts hebt. Al kan veel overgeven wel enorme pijn veroorzaken, gewoon door de spieren die je dan elke keer aanspant. Maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.
Gast- Gast
Het kan wel hoor...ik heb nu al 2x een soort van buikgriepvirus gehad waarbij het dus wel heel erg pijn deed in mijn maag. Ik heb toen echt uren dubbelgeklapt in bed gelegen, zodat ik er zo min mogelijk van zou voelen. Ik kende dit ook niet, maar het kan dus zeker wel!
Wel zou ik toch even voor de zekerheid de ha opbellen, je wil geen risico lopen met je blinde darm.
Wel zou ik toch even voor de zekerheid de ha opbellen, je wil geen risico lopen met je blinde darm.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb wel eens gelezen dat je naar de huisarts moet als je moet overgeven zonder dat je eerst misselijk bent geweest, dus ik zou sowieso even bellen, zeker als je zo extreem veel pijn hebt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb ook altijd vel pijn in mijn buik bij buikgriep. Het zijn bij mij echte aanvallen en die komen en gaan.
Heb het ook wel eens aangekaart bij de huisarts maar dat schijnt er toch wel bij te horen ( bij een erge variant )
Anders lekker een warme kruik mee in bed nemen? Dat hielp bij mij wel!
Heb het ook wel eens aangekaart bij de huisarts maar dat schijnt er toch wel bij te horen ( bij een erge variant )
Anders lekker een warme kruik mee in bed nemen? Dat hielp bij mij wel!
Misschien een vieze vraag, maar komt het meerdere keren uit beide kanten eruit (boven en onder)? Want ik weet dat het noro-virus ook weer actief is.
Ik heb dit zelf ook al twee keer gehad (hoop niet dat ik het binnenkort weer krijg, aangezien ik in de zorg werk), en daarbij bleef ik overgeven, diarree, koorts.
Ik heb dit zelf ook al twee keer gehad (hoop niet dat ik het binnenkort weer krijg, aangezien ik in de zorg werk), en daarbij bleef ik overgeven, diarree, koorts.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik had wel ontzetten buikkramp en buikpijn ed toen ik een jaar of wat geleden voedselvergiftiging had. En supersupermisselijk natuurlijk. Man wat voelde ik me toen beroerd.. Het was wel na 1 nacht en dag weer over.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik ben vrijdag zomaar ineens begonnen met flinke diarree.
Overgeven was er niet bij, wel af en toe de neiging, maar er kwam niks.
Ik heb nu al een paar dagen flinke buikkrampen (en nu weer diarree), de 1e paar dagen voelde ik er weinig van als ik ging liggen, nu lijkt het alleen maar erger te worden. Heb afgelopen nacht tot vervelens toe liggen draaien omdat ik zo'n pijn had. Ik heb trouwens geen koorts en kende deze variant nog niet.
Ik heb vandaag een kersenpitkussen en een kruik gekocht, misschien dat het dan wat draaglijker wordt want vannacht was echt verschrikkelijk!
Overgeven was er niet bij, wel af en toe de neiging, maar er kwam niks.
Ik heb nu al een paar dagen flinke buikkrampen (en nu weer diarree), de 1e paar dagen voelde ik er weinig van als ik ging liggen, nu lijkt het alleen maar erger te worden. Heb afgelopen nacht tot vervelens toe liggen draaien omdat ik zo'n pijn had. Ik heb trouwens geen koorts en kende deze variant nog niet.
Ik heb vandaag een kersenpitkussen en een kruik gekocht, misschien dat het dan wat draaglijker wordt want vannacht was echt verschrikkelijk!
Gast- Gast
24 uur na mijn laatste maaltijd heb ik net avondgegeten, met wat bouillon en beschuitjes met jam. En het blijft er vooralsnog in! Ik voel me met een volle maag ook ineens een stuk beter. Wel nog echt krampen, ook nog diarree, maar niet misselijk meer.
Ik ben echt fobisch van overgeven dus ik ben blij met alleen diarree nu, haha. En voor wie de details wilde () het is echt heeeel dun, ik durf geen scheet te laten haha.
Ik hou het even in de gaten en anders morgen nog even naar de HA, geen koorts overigens, om toch nog even naar mijn blindedarm te laten kijken. Het voelt wel vaker onprettig en rondlopen met zo'n tikkende tijdbom is misschien ook niet alles.
Ik ben echt fobisch van overgeven dus ik ben blij met alleen diarree nu, haha. En voor wie de details wilde () het is echt heeeel dun, ik durf geen scheet te laten haha.
Ik hou het even in de gaten en anders morgen nog even naar de HA, geen koorts overigens, om toch nog even naar mijn blindedarm te laten kijken. Het voelt wel vaker onprettig en rondlopen met zo'n tikkende tijdbom is misschien ook niet alles.
Gast- Gast
Blijf niet te lang hiermee lopen als je ook pijn erbij hebt. Mijn man heeft er ook te lang mee rondgelopen en had daardoor een. Gesprongen blindedarm. We waren er maar net op tijd bij, dus ik ben windeieren heel voorzichtig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb vorig jaar ook buikgriep gehad met heel erge buikkrampen en vooral veel pijn in m'n maag. Ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten of liggen. Het heeft een dag of drie geduurd voordat het weg was. Maar als je bang bent dat het je blinde darm is zou ik er toch voor de zekerheid naar laten kijken want je kan beter voor niks gaan dan te laat zijn.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Buikgriep is erg vervelend, maar je blijft niet kapot van de pijn of zo. Misschien toch maar even naar de dokter?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Kan wel degelijk heel erg zeer doen, ik hed toen ik 22 was buikgriep gehad, het deed zo'n pijn dat ik dacht dat ik erin bleef, wist van gekkigheid niet meer hoe ik moest liggen. Was echt heel erg ziek, flauwvallen, alles erop en eraan.
Gast- Gast
Polly schreef:Buikgriep is erg vervelend, maar je blijft niet kapot van de pijn of zo. Misschien toch maar even naar de dokter?
Echt, ik had dat wel hoor!
Gast- Gast
hop naar de huisarts!! echt niet mee blijven zitten hoor...er zitten zoveel verschillende organen in je buikstreek dat het van alles kan zijn, het kan heel onschuldig zijn, maar het kan ook wat erger zijn! geen risico nemen...ik heb daar wel van geleerd!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Hoe gaat het nu dan Leaf?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Buikgriep hebben :(