Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

spiraaltje zetten pijnlijk?

2 plaatsers

Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Teddyaapje wo 26 jan 2011 - 20:58

Ik krijg om 11.45u mijn spiraaltje. In de folder staat dat je van te voren een paracetamol kun innemen maar dat het voor vrouwen die bevallen zijn niet zo pijnlijk is. Ik ben iemand die zo min mogelijk medicijnen wil slikken, dus ik vroeg me af hoe jullie het ervaren hebben? Is het (in jouw ogen) aan te raden een pijnstiller te pakken van te voren of is het niet nodig? Ik weet dat het bij iedereen anders is maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen.

xx teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Teddyaapje wo 26 jan 2011 - 21:07

Ohja, nog een vraagje, hebben jullie van te voren een zwangerschapstest gedaan? De kans dat ik zwanger ben is zo goed als niet aanwezig, we hebben condooms gebruikt en voor zover wij weten is er niks fout gegaan maar je weet maar nooit natuurlijk.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 21:14

Ik heb 1x een spiraaltje laten plaatsen. pijn viel mij wel mee, had geen paracetamol geslikt. ook geen test van te voren gedaan. Nog een tip, neem wel een maandverbandje mee. Wist ik niet, maar je vloeit er wel van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Teddyaapje wo 26 jan 2011 - 21:57

woezel schreef:Ik heb 1x een spiraaltje laten plaatsen. pijn viel mij wel mee, had geen paracetamol geslikt. ook geen test van te voren gedaan. Nog een tip, neem wel een maandverbandje mee. Wist ik niet, maar je vloeit er wel van.

Daar had ik wel aan gedacht. Is een libresse string voldoende (inlegkruisje dus) of heb je echt maandverband nodig?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Fiwen wo 26 jan 2011 - 22:08

Ik heb er amper iets van gevoeld, zonder paracetamol. Bij mij was een inlegkruisje voldoende maar het verschild per persoon. Maar als je daarna toch naar huis gaat lijkt het me genoeg hoor. Ik had wel 's avond veel buikpijn dus ik zou wel zorgen dat je wel iets van pijnstillers in huis hebt en dat je vanavond rust kunt houden

Succes!
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Teddyaapje wo 26 jan 2011 - 22:53

Ik heb wel pijnstillers in huis en heb voor de rest van de dag niks gepland dus daar heb ik ook al voor gezorgd. Nu alleen een probleem met T. Hij krijgt normaal rond 11u zn voeding, dus dat wilde ik om 10.30u doen omdat we om 11u weg moeten, en nu wil hij niet drinken! Niet aan de borst en niet uit de fles. Hij heeft vanmorgen om 7u wel flink wat gehad (210cc) dus kans dat hij er deze keer 5u tussenlaat, maar dan zijn we dus nog niet thuis... erg vervelend!
Ik heb me net niet leeggekolfd dus kan hem natuurlijk wel nog aanleggen straks.

xx teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Teddyaapje do 27 jan 2011 - 1:17

Nou ik ben weer thuis, het was een beetje uitgelopen maar gelukkig heeft T gewoon doorgeslapen, dat doet ie nu nog steeds...hij zal straks wel veel honger hebben, hij heeft alleen om 7u een voeding gehad!
Het plaatsen viel me 100% mee. Voelde wel een beetje irritant in de buik maar dat was heel even. Vooraf heeft de gyn een echo gemaakt voor de zekerheid. Hier was wel een gerijpt eitje op te zien dus we moeten voor alle zekerheid nog zo'n 3 weken condooms gebruiken...liever 1 teveel als teweinig!

xx Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spiraaltje zetten pijnlijk? Empty Re: spiraaltje zetten pijnlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum