Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 12 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 12 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 1:30

Vanavond mag ik Gonal bij gaan spuiten! Dus over 14 dagen waarschijnlijk de punctie! en over 17 dagen een terugplaatsing hopelijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Océane di 27 maa 2012 - 1:47

Wat spannend allemaal CKC, ik ben steeds zo nieuwsgierig naar een update. Ik leef helemaal mee haha. Hopelijk snel positief nieuws, ik duim voor je...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 1:47

Aquala schreef:Wat spannend allemaal CKC, ik ben steeds zo nieuwsgierig naar een update. Ik leef helemaal mee haha. Hopelijk snel positief nieuws, ik duim voor je...

Lief van je! Nog 1 maand dan weten we of het voor iets of niets is geweest!

Hoe is het met jou?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 1:52

Oeh, zeker goed rustig aan doen. Dat zijn er veel! Fijn dat je mag gaan stimuleren, op weg naar de punctie! Wanneer moet je weer voor een fm?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 1:54

Jolicious schreef:Oeh, zeker goed rustig aan doen. Dat zijn er veel! Fijn dat je mag gaan stimuleren, op weg naar de punctie! Wanneer moet je weer voor een fm?

Weet jij misschien nog hoeveel jij had? Mijn BMS was ook 4.7

Ik vind het wel een beetje eng worden nu.. haha! Ik wil geen overstimulatie, daar schijn je je knap kut van te kunnen voelen. Ik moet 3 april smorgens voor een FM.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 2:42

Ik had er volgens mij 14 bij de uitgangsecho en ben toen gestrand bij 31. Maar dat zegt niks over jouw situatie, want dat kan zo verschillen. Ze houden je goed in de gaten en als je ergens niet zeker over bent, bellen!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 2:44

Ja.. we zullen zien!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade di 27 maa 2012 - 2:50

Heel succes! Ik zal heel hard voor jullie duimen! Hoop doet leven! - Pagina 12 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Monte di 27 maa 2012 - 3:00

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat CKC!
Maar waarom is een overstimulatie slecht? Wat gebeurd er dan en waarom kun je daar ziek of dood van gaan? (heb er echt geen verstand van)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 3:06

Monte: http://www.freya.nl/web_medisch/overstim.php

Gast
Gast

Bericht  Monte di 27 maa 2012 - 3:12

Jolicious schreef:Monte: http://www.freya.nl/web_medisch/overstim.php
Dank je, ik heb het gelezen en het is inderdaad niets niks als je dat zou krijgen. Pas maar heel goed op jezelf CKC.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Weegschaal di 27 maa 2012 - 3:23

Echt spannend hoor, ik blijf duimen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje di 27 maa 2012 - 4:31

Weegschaal schreef:Echt spannend hoor, ik blijf duimen!

Ik ook!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Le Chat Noir di 27 maa 2012 - 7:32

Veeel drinken alvast en rustig aan! Heb je het erg druk op je werk momenteel of...kan je een beetje relaxed aan doen? Laat je man lekker het huishouden doen Wink .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Diese di 27 maa 2012 - 9:34

Wat fijn om weer een update te lezen, was erg benieuwd hoe het met je gaat.
Je hebt zeker actieve eierstokken zeg! Dat de eitjes nu maar mooi mogen groeien Very Happy

Maar inderdaad heeeeeel rustig aan doen hoor. Vooral omdat je je er zo goed bij voelt, is dat een grote valkuil.
Overstimulatie is echt niet fijn *eigen ervaring*, en echt gevaarlijk!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 19:36

Dankjulliewel meiden!
Gisteren de eerste Gonal spuit gezet. Ging goed hoor, nergens last van. Moest ff de pen weer doorkrijgen. Maar het ging allemaal goed. Nu maar veel thee drinken. Ik vind het erg lastig. Ik drink normaal gesproken niet zo veel op een dag en hoe moet ik in hemelsnaam aan 2-3liter komen?! Moet je alleen water drinken of mag ik ook lekker thee? (lekker? Vind het vies hoor, maar beter dan water)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:39

Hoeft niet alleen maar water te zijn hoor! Thee is volgens mij wel vochtafdrijvend, dus volgens mij kan je dan beter lekker veel sap enzo drinken.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir di 27 maa 2012 - 20:15

Zou dan wel rooibosthee en bijv. Fruit welness thee (pickwick) drinken: zonder caffeine. Vruchtensap is ook goed. Maar sowieso veel water. Ik heb van die 0,5 l flesjes gekocht, drinkt toch wat makkelijker weg.

Aardige arts heb je trouwens, mij/ons is echt nooit gevraagd hoe we er in staan haha of eigenlijk niet eens 'hoe gaat het'. Verder is onze arts wel aardig..maar communicatief misschien wat minder smile. Had ook een keer een invaller en die was toch een stuk 'bezorgder', zei heel lief: rustig aan hoor met al die eitjes, het is allemaal niet niks! Dat had mijn eigen zelfs nog nooit gezegd... Die zegt gewoon: Nou gaan we weer even kijken hoe het er voor staat! En dan bespreken we dat later..
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 20:44

Le Chat Noir schreef:Zou dan wel rooibosthee en bijv. Fruit welness thee (pickwick) drinken: zonder caffeine. Vruchtensap is ook goed. Maar sowieso veel water. Ik heb van die 0,5 l flesjes gekocht, drinkt toch wat makkelijker weg.

Aardige arts heb je trouwens, mij/ons is echt nooit gevraagd hoe we er in staan haha of eigenlijk niet eens 'hoe gaat het'. Verder is onze arts wel aardig..maar communicatief misschien wat minder Hoop doet leven! - Pagina 12 561177. Had ook een keer een invaller en die was toch een stuk 'bezorgder', zei heel lief: rustig aan hoor met al die eitjes, het is allemaal niet niks! Dat had mijn eigen zelfs nog nooit gezegd... Die zegt gewoon: Nou gaan we weer even kijken hoe het er voor staat! En dan bespreken we dat later..

Nee, ik ga niet letten op caffeine etc. Ik drink en eet gewoon wat ik normaal ook eet en drink. Ik drink ook nog steeds koffie en ik ga dat ook met de TP doen. Ik denk namelijk dat mijn lichaam juist van slag raakt wanneer ik opeens heel anders leef.. Maar ik moet echt aan dat vocht zien te komen dus haha lekker veel thee proberen te drinken. Er circuleren op internet allerlei tips&tricks.. tot aan een kruidenlijst aan toe wat niet mag en wel mag. Ik kan dat gewoon niet. Ik zou er dan voor me gevoel teveel mee bezig zijn (meer dan nu..) Maar ik snap de vrouwen die het doen wel. Ik probeer het gewoon zo.. uiteindelijk denk ik dat het weinig uitmaakt. Ze zeggen dat je veel granaatappelsap moet drinken, want dat helpt.. vervolgens lees je dat granaatappelsap je baarmoeder niet te goede komt.. Zo tegenstrijdig. Mijn arts zei ook: acupuctuur wordt gezien als wondermiddel en het is goed als je lekker rustig van wordt en zo ontstresst maar het is niet wetenschappenlijk bewezen dat het ook helpt. Dit zei ze nadat ik vroeg of het helpt.. Misschien zegt ze dat omdat ze wetenschappelijk tegenover alternatieve geneeswijze zet.

Oh LCN wij hebben zo'n lieve goedlachse arts. Ze is zo lief en zachthandig en maakt grapjes en geint met mijn man.. of nou mijn man ook met haar. Ze is heel klein, krullend haar maar mega lief en heel kundig. Ze zei ook: 'Ik vind jullie zo'n leuk stel als jullie op het lijstje voor die dag staan vind ik het altijd leuk!' Niet dat ze niet blij zal zijn met haar andere patienten maar is toch lief dat ze dat zegt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:48

Wat lief! Hier was het net zoals bij LCN. Even kijken, schema aanpassen en verder niks.

Toch zou ik wel uitkijken met cafeïne, gewoon niet zoveel van nemen. Mijn IVF arts waarschuwde ons daar wel voor namelijk. Schijnt wel invloed te hebben. Maar goed, neem aan dat je niet de hele dag koffie naar binnen giet?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 20:55

Jolicious schreef:Wat lief! Hier was het net zoals bij LCN. Even kijken, schema aanpassen en verder niks.

Toch zou ik wel uitkijken met cafeïne, gewoon niet zoveel van nemen. Mijn IVF arts waarschuwde ons daar wel voor namelijk. Schijnt wel invloed te hebben. Maar goed, neem aan dat je niet de hele dag koffie naar binnen giet?

He, wat zakelijk zeg! Zo zijn alle artsen hier niet. Zelfs de hoofd gyneacologie vroeg altijd: Zo *voornaam* hoe gaat het met je? Heel naar zo zakelijk bij jullie.

Nee joh, ik drink 's morgens na het douchen een kop koffie en 1 als ik op mijn werk ben en dan de hele dag niets tot na het eten weer. 3 kopjes dus. Maar ik moet zeggen.. ik drink nooit mijn mokje leeg, paar slokken.. alleen die smorgens die gaat er in! Ik denk dat die waarschuwing opgaat voor mensen zoals mijn moeder bijv die wel 10 kopjes per dag drinkt..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle di 27 maa 2012 - 20:56

Wat spannend allemaal zeg! IK duim ook.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Le Chat Noir di 27 maa 2012 - 21:47

Ja dat van caffeine is wel bewezen.. Ik ben verder ook niet heel spastisch bezig met leefregels hoor, al drink ik nu wel granaatappelsap smile. En acupunctuur kwam wel goed uit onderzoek naar voren. Die van mij zegt zelf: het is natuurlijk geen wondermiddel, de natuur regelt het zelf en zo is het ook natuurlijk!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya di 27 maa 2012 - 22:09

Jolicious schreef:Wat lief! Hier was het net zoals bij LCN. Even kijken, schema aanpassen en verder niks.

Dat is niet leuk zo'n arts. Onze arts is ook heel erg aardig. Het is ook dezelfde als bij de behandeling van ons zoontje. Ze praat altijd even met je, vraag hoe het gaat en ook met mijn man en ze vraag nu zelfs ook naar ons zoontje hoe hij erin staat. Ze stel je echt op je gemak en je kan over alles met haar praten, echt super is dat.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 22:17

Le Chat Noir schreef:Ja dat van caffeine is wel bewezen.. Ik ben verder ook niet heel spastisch bezig met leefregels hoor, al drink ik nu wel granaatappelsap Hoop doet leven! - Pagina 12 561177. En acupunctuur kwam wel goed uit onderzoek naar voren. Die van mij zegt zelf: het is natuurlijk geen wondermiddel, de natuur regelt het zelf en zo is het ook natuurlijk!

Gisteren stond er een heel artikel op nu.nl dat thee juist weer heel goed is,ze vermoeden dat het komt door de caffeine in thee.. ik doe gewoon lekker normaal dan zien we het wel. Ik wil vertrouwen op mijn lichaam. Ik denk dat het wel in staat is zwanger te blijven.. (ik heb natuurlijk een voorgeschiedenis met zwanger worden.. misschien dat ik dat wel daarom denk..) maar had en heb geen zin in spastisch bezig zijn zoals je zelf ook aangeeft. Ik heb granaatappelsap gedronken.. Smerig zeg..vond het niet lekker haha, ik ga het dan niet drinken..

Ik las geloof ik ergens anders had gelezen dat je lekker vrij bent straks! heerlijk! Maar als het goed is, is het al wel genesteld bij je nu, hoe spannend!!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: