Hoop doet leven!
+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers
Pagina 24 van 24
Pagina 24 van 24 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24
Re: Hoop doet leven!
Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Die zit verdorie in een belangrijke meeting en kan hem niet bereiken heb de foto via WA gestuurd maar hij heeft nog niet gezien..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oooh my, wat spannend!!!!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Die zit verdorie in een belangrijke meeting en kan hem niet bereiken heb de foto via WA gestuurd maar hij heeft nog niet gezien..
Wat vervelend! En op je werk iemand waarmee je het kan delen? Ik hoop dat je man snel uitvergaderd is!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend! Misschien kun je je arts bellen? En anders zit er niks anders op dan wachten denk ik.. hoe vervelend ook.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Wat spannend zeg!
Oranje verlies is wel heel normaal hoor, kan ook van innesteling zijn of gewoon nog wat oud bloed, zolang het niet rood is is het goed!
Ik duim voor je!
Oranje verlies is wel heel normaal hoor, kan ook van innesteling zijn of gewoon nog wat oud bloed, zolang het niet rood is is het goed!
Ik duim voor je!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Kan je hem niet uit die meeting laten trekken? Dit is zoveel belangrijker2CKC2 schreef:Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Shygirl85 schreef:Kan je hem niet uit die meeting laten trekken? Dit is zoveel belangrijker2CKC2 schreef:Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Ja vind ik ook maar ik hoor hem straks wel..
Dat vind ik wel super knap van je! Als het aan mij had gelegen had ik hem al overvallen op het werk2CKC2 schreef:Shygirl85 schreef:Kan je hem niet uit die meeting laten trekken? Dit is zoveel belangrijker2CKC2 schreef:Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Dat vind ik wel super knap van je! Als het aan mij had gelegen had ik hem al overvallen op het werk2CKC2 schreef:Shygirl85 schreef:Kan je hem niet uit die meeting laten trekken? Dit is zoveel belangrijker2CKC2 schreef:Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Hahaha, ik moet hier ook een beetje doen alsof ik aan het werk ben natuurlijk.. haha.. hij zal zo wel terugbellen.. ik hoop na 17:00 want dan ben ik buiten.
Wat goed! Ik denk ook echt dat deze test overduidelijk aangeeft dat je toch echt wel zwanger bent! Gefeliciteerd dus :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
2CKC2 schreef:Shygirl85 schreef:Dat vind ik wel super knap van je! Als het aan mij had gelegen had ik hem al overvallen op het werk2CKC2 schreef:Shygirl85 schreef:Kan je hem niet uit die meeting laten trekken? Dit is zoveel belangrijker2CKC2 schreef:Caroow schreef:OOhh wat moet dit spannend voor je zijn! En je man? Heb je hem al verteld van die test? En kan het oranje niet komen door die ballen ofzo?
Ik duim voor je!
Hahaha, ik moet hier ook een beetje doen alsof ik aan het werk ben natuurlijk.. haha.. hij zal zo wel terugbellen.. ik hoop na 17:00 want dan ben ik buiten.
Haha oh ja dat is ook nog zo, las net in je andere topic dat je hem al wel 28 x geprobeerd had te bellen haha. dat lijkt er meer op haha
Ik heb volgens mij nooit echt gereageerd in je topic over IVF wel gevolgd. Maar wat ben ik blij voor jullie!
Shy- Kletskop
Pagina 24 van 24 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?
» Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
» nav wat hoop je dat nog heel lang in de mode blijft?
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoe sta jij in het leven?
» Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
» nav wat hoop je dat nog heel lang in de mode blijft?
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoe sta jij in het leven?
Pagina 24 van 24
Permissies van dit forum: