Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
+2
Ugly Betty
maiadebij
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
Ik had in oktober met de bel en win actie van het tijdschrift kinderen een trip trap stoel van stokke gewonnen en zou voor het einde van het jaar iets horen.
Ik had nog niets gehoord dus belde zelf maar even. Blijkt dat m'n nummer verkeerd is door gekomen, er zijn 2 cijfers omgedraaid. Dusss ze hebben het verkeerde nummer gebeld en die mensen hebben gezegt "Jaaa dat klopt ik heb aan die actie mee gedaan" en hebben mijn stoel dus gekregen!!
Ze gaan er nu voor me achteraan, dus hopelijk krijg ik alsnog snel m'n stoel!!
Ik had nog niets gehoord dus belde zelf maar even. Blijkt dat m'n nummer verkeerd is door gekomen, er zijn 2 cijfers omgedraaid. Dusss ze hebben het verkeerde nummer gebeld en die mensen hebben gezegt "Jaaa dat klopt ik heb aan die actie mee gedaan" en hebben mijn stoel dus gekregen!!
Ze gaan er nu voor me achteraan, dus hopelijk krijg ik alsnog snel m'n stoel!!
Laatst aangepast door maiadebij op di 28 dec 2010 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
Wat raar zeg, dat die mensen zo gereageerd hebben! Maar goed dat je er achter aan gebeld hebt. Hopen dat je hem alsnog krijgt!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Whahaha, dan sta je mooi voor lul als die lui ineens die stoel op komen halen..
Als bedrijf zou ik trouwens gewoon nog een stoel uitkeren. Want ze gaan je vast niet met een tweedehands stoel opzadelen, lijkt me..
Als bedrijf zou ik trouwens gewoon nog een stoel uitkeren. Want ze gaan je vast niet met een tweedehands stoel opzadelen, lijkt me..
Gast- Gast
Lekker aso!
Al hebben ze misschien toevallig zelf ook meegedaan? En echt dachten dat het door hun gewonnen is.
Al hebben ze misschien toevallig zelf ook meegedaan? En echt dachten dat het door hun gewonnen is.
Gast- Gast
Ik denk dat die kans vrij klein is hoor, dat ze zelf ook hebben gedaan.
OT; ik hoop dat je alsnog een stoel krijgt to
OT; ik hoop dat je alsnog een stoel krijgt to
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Coco schreef:Lekker aso!
.
Laatst aangepast door CareBear op wo 26 okt 2011 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Misschien hadden die mensen óók wel met die actie meegedaan, weet jij veel. Ik zou net als Donnaa inderdaad nog een stoel weggeven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Misschien hadden die mensen óók wel met die actie meegedaan, weet jij veel. Ik zou net als Donnaa inderdaad nog een stoel weggeven.
Het zou idd kunnen, maar als je belt bij die actie hoor je meteen of je gewonnen hebt en anders hoor je "helaas... U heeft niet gewonnen" of iets in die trant. Dus de kans is wel heel klein dat ze echt dachten gewonnen te hebben.
Is duurd eigenlijk net een d of t, sinds ik thuis zit wordt m'n NLds er niet beter op.
Oh ik werd net gebeld, ze gaan een nieuwe stoel naar mij sturen. Gelukkig maar want ik was zo blij dat ik hem gewonnen had!
maiadebij- Kletskop
Met een t. Fijn dat ze nog een stoel opsturen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
maiadebij schreef:Susan schreef:Misschien hadden die mensen óók wel met die actie meegedaan, weet jij veel. Ik zou net als Donnaa inderdaad nog een stoel weggeven.
Het zou idd kunnen, maar als je belt bij die actie hoor je meteen of je gewonnen hebt en anders hoor je "helaas... U heeft niet gewonnen" of iets in die trant. Dus de kans is wel heel klein dat ze echt dachten gewonnen te hebben.
Is duurd eigenlijk net een d of t, sinds ik thuis zit wordt m'n NLds er niet beter op.
Oh ik werd net gebeld, ze gaan een nieuwe stoel naar mij sturen. Gelukkig maar want ik was zo blij dat ik hem gewonnen had!
Pff ik ben gelukkig niet de enige die er last van heeft. Gelukkig mag ik volgende week weer beginnen want ik begin mezelf ondertussen behoorlijk dom te vinden thuis...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Gelukkig, ik ben dus niet de enige! Soms moet ik over een woord nadenken waarvan ik weet dat ik vroeger dacht 'tjongejonge dat iemand DAT niet weet!". Ik moet gelukkig de 18e weer werken, het wordt echt tijd om weer aan de slag te gaan.
maiadebij- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Langst zonder jouw kind(jes)
» Hoop doet leven!
» n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?
» Moederschap.. Ik ben eerlijk..
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoop doet leven!
» n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?
» Moederschap.. Ik ben eerlijk..
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: