Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 11 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 11 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 7:46

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:
Lejow schreef:
2CKC2 schreef:
Lejow schreef:Nog even over je reactie op de vorige pagina dus.. Ik blijf het een vergelijking van niets vinden. Het gaat mij niet om jouw vurige wens, het gaat mij niet om jouw positiviteit, het gaat mij om de manier waarop je die prik omschreef, dat was alles. En dat had ik vanaf mijn eerste post duidelijker moeten maken ipv dat hele stukje te quoten.

En het lijkt me logisch dat als je een kinderwens hebt, dat je sip wordt van een negatieve test. En ik weet ook dondersgoed dat ik in mijn handjes mag klappen dat het in ronde 3 raak was. Ben niet op mijn achterhoofd gevallen.

En ja, mijn meisje doet het goed, en we zijn bijna bij de eindstreep, maar ook al is ze thuis, zijn we er nog lang niet hoor.

Mij ging het om dat ik jou heel positief vind. En dat ik kracht put uit mensen die intens nare dingen meemaken en er toch op hun manier mee omgaan. Ik vond het gewoon bewonderingswaardig hoe jij schippert tussen je moeder en je dochter en hoe je dingen toch nog positief probeert te zien.. Je kwijnt niet weg in je ellende, en dat vind ik mooi om te lezen. Dat is alles. Dat wilde ik er ook mee zeggen

Nou, dank je wel Hoop doet leven! - Pagina 11 561177

Paniek om niets? (van beide kanten?)

Gewoon hartstikke veel op ons bordje momenteel. Ik voel de spanning wel in mijn lijf zitten. Ik moest bijv gisteren janken omdat ik mijn elastiek niet snel genoeg kon vinden en me enorm ergerde aan mijn haar..

True!
En janken om niets.. breek me de bek niet open.

Hoop doet leven! - Pagina 11 699888

Sorry Lejow. Wilde je niet kwetsen of boosmaken. Ik besef ook wel dat het een stomme vergelijkenis is met B. had ik niet moeten maken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 7:51

2CKC2 schreef:Jolicious, vond je de naald van Deca niet scherp? Had je ook gewoon die superkleine voorverpakte? Die van vandaag vond ik vlijmscherp en ging er ook zonder druk in. Haha, vannacht had ik dus gedroomd dat ik in de stad van Amsterdam was en ik zag op de klok in mijn droom dat het tegen 18:00 ofzo kwam (mijn instructie was vandaag om 15:45) dus ik haastte me in mijn droom naar huis en haalde de spuiten op. Die waren zo groot, echt bizar. Ik drufde toen echt niet meer, ben toen wakker geschrokken en naar beneden gerend, de groentela geopend en gelijk een pak deca opengetrokken.. Ik had er nog niet naar durven kijken.. maar het viel me mee. Helemaal toen ik zag hoe weinig vloeistof erin zat.

Laughing Haha, ik kan me voorstellen dat je even angst had ja Wink. En niet meer teveel googlen op angstige verhalen, want het zijn toch persoonlijke ervaringen. Zo was ik ook zo dom om te googlen toen ik de eerste punctie kreeg. Evil or Very Mad

Ja, die van mij waren echt bot! Die van jou dus niet? Van die voorverpakte spuitjes zijn dat. Ik moest echt heel hard drukken, wilden ze alleen al door mijn huid heen gaan. En ze waren de helft van de tijd ook nog eens scheef :S.
Maar de Puregon zat in zo'n speciale Puregonpen (waar je de ampulen moet vervangen) en die ging er zo in, geen centje pijn! Ik pleit nog steeds voor scherpe Decapeptylnaalden, die hoeven toch helemaal niet zo bot te zijn Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir wo 14 maa 2012 - 7:52

Hmmm je leest mijn verhalen toch Wink . Ik leef ook nog steeds hoor en werk tot aan de punctie door. Ik maak (bijna) geen ruzie smile , heb geen huilbuien, hoogstens wat eerder emotioneel bij iets zieligs...lichamelijke bijwerkingen weet je al... Je moet gewoon niet zoveel lezen, laat het 'lekker' over je heenkomen. Echt...iedereen reageert anders! Ik was voor de 1e poging het meest bang voor moodswings en punctie, dus dat viel me toen ook enorm mee, net als jou nu met spuiten. Maarja, er zijn er die het toch hebben, dus wie ben ik om te zeggen dat het dan meevalt.

Maar ik begrijp je reactie nu wel beter...hoopte ook dat je het zo bedoelde. En op een forum kunnen veel misverstanden ontstaan doordat we elkaar niet kennen ja!
Die spanningen die jij noemt zijn het allerzwaarste (vind ik) aan het hele traject. Dus probeer vooral veel te relaxen de komende tijd.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Le Chat Noir wo 14 maa 2012 - 7:54

Bij mij was 1 verpakking decapeptyl ook bot, ik moest het er gewoon doorheen drukken :S. En mijn Menopur naaldjes waren 1,5 cm lang en 0,4 mm dik Wink. Dus niet heel klein. Wel scherp. Maar ach, ik deed gewoon elke ochtend net alsof ik het heel fijn vond om mezelf weer twee spuiten in mijn buik te geven smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 8:00

Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:Jolicious, vond je de naald van Deca niet scherp? Had je ook gewoon die superkleine voorverpakte? Die van vandaag vond ik vlijmscherp en ging er ook zonder druk in. Haha, vannacht had ik dus gedroomd dat ik in de stad van Amsterdam was en ik zag op de klok in mijn droom dat het tegen 18:00 ofzo kwam (mijn instructie was vandaag om 15:45) dus ik haastte me in mijn droom naar huis en haalde de spuiten op. Die waren zo groot, echt bizar. Ik drufde toen echt niet meer, ben toen wakker geschrokken en naar beneden gerend, de groentela geopend en gelijk een pak deca opengetrokken.. Ik had er nog niet naar durven kijken.. maar het viel me mee. Helemaal toen ik zag hoe weinig vloeistof erin zat.

Laughing Haha, ik kan me voorstellen dat je even angst had ja Wink. En niet meer teveel googlen op angstige verhalen, want het zijn toch persoonlijke ervaringen. Zo was ik ook zo dom om te googlen toen ik de eerste punctie kreeg. Evil or Very Mad

Ja, die van mij waren echt bot! Die van jou dus niet? Van die voorverpakte spuitjes zijn dat. Ik moest echt heel hard drukken, wilden ze alleen al door mijn huid heen gaan. En ze waren de helft van de tijd ook nog eens scheef :S.
Maar de Puregon zat in zo'n speciale Puregonpen (waar je de ampulen moet vervangen) en die ging er zo in, geen centje pijn! Ik pleit nog steeds voor scherpe Decapeptylnaalden, die hoeven toch helemaal niet zo bot te zijn Evil or Very Mad

Ja, die vrouw gaf me de injectie en ze gaf me de tip -- zo je vetrol pakken.. en dan in 1 keer als een dartpijl erin doen. Niet aarzelen gewoon alsof je een punaise indrukt,neem je tijd zegt ze.. terwijl ik dacht, als ik nog langer naar die naald kijk dan durf ik het nooit. Dus ik telde tot 3 maar bij 2 prikte ik mezelf, en floep klaar. Man werd niet goed.. die zei: die naald was lang man, voelde je dat niet.. Nee,dat spul brandde wel een beetje.. Zegt mijn man, gelukkig nu kan ik gewoon met de jongens stappen vrijdagavond. Ik had hem gisteren bedreigd. Hoop doet leven! - Pagina 11 166342 Dat ie het niet in zijn hoofd moest halen mij alleen te laten met die enorme naalden,haha! *grap*

Ik heb Gonal F, dat zit ook in zo'n pennetje inderdaad.. draaien en drukken. Hopelijk zijn die ook scherp.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 8:03

Le Chat Noir schreef:Bij mij was 1 verpakking decapeptyl ook bot, ik moest het er gewoon doorheen drukken :S. En mijn Menopur naaldjes waren 1,5 cm lang en 0,4 mm dik Wink. Dus niet heel klein. Wel scherp. Maar ach, ik deed gewoon elke ochtend net alsof ik het heel fijn vond om mezelf weer twee spuiten in mijn buik te geven Hoop doet leven! - Pagina 11 561177.

He?? Echt?! Nee bij mij alsof je een speld in boter drukt,zo makkelijk ging het. Misschien had ik gewoon geluk met die eerste prik. Help.

Menopur, zit dat ook in een pen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:06

Haha, CKC Laughing Misschien was het geld op en kreeg ik alle afdankertjes :P. Ik heb wel een paar spuiten van de Deca gehad die wel scherp waren, maar het merendeel was bot. Maar goed, dan nog is het gewoon even doorzetten en is het natuurlijk ook zo gedaan. Niet dat je een kwartier bezig bent die naald erin te drukken, haha!

Exclamation En ik heb natuurlijk een verminderde bloedstolling, vandaar de blauwe plekken

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 8:11

Jolicious schreef:Haha, CKC Laughing Misschien was het geld op en kreeg ik alle afdankertjes :P. Ik heb wel een paar spuiten van de Deca gehad die wel scherp waren, maar het merendeel was bot. Maar goed, dan nog is het gewoon even doorzetten en is het natuurlijk ook zo gedaan. Niet dat je een kwartier bezig bent die naald erin te drukken, haha!

Exclamation En ik heb natuurlijk een verminderde bloedstolling, vandaar de blauwe plekken

Ja, nou misschien had ik net ook een vlijmscherpe. Benieuwd of de volgende ook zo scherp zijn. Morgen hierover meer.

Klopt het trouwens dat je (nee,ik) straks deca en gonal tegelijk moet spuiten. :affraid:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:13

Ja, dat moest ik wel! Gewoon 1 spuitje Deca en 125 eenheden Puregon. Die Deca moest ik blijven spuiten tot de punctie, omdat dat je eigen cyclus blijft onderdrukken. Ik neem aan dat jij dat ook gewoon moet toch? Heb je geen prikrooster mee gekregen?

Gast
Gast

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 8:18

Hier ook botte deca-naalden. Ik vond de puregonspuiten ook prettiger (ik had trouwens geen prikpen, verschilt per zkh).. En het klopt: straks 2x spuiten op een dag. De pregnyl (36u voor de punctie) vond ik trouwens wel een beetje spannend haha.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 8:19

Jolicious schreef:Ja, dat moest ik wel! Gewoon 1 spuitje Deca en 125 eenheden Puregon. Die Deca moest ik blijven spuiten tot de punctie, omdat dat je eigen cyclus blijft onderdrukken. Ik neem aan dat jij dat ook gewoon moet toch? Heb je geen prikrooster mee gekregen?

Nee, ik heb niet zo'n rooster. Pff! Ik had een briefje waarop stond dat ik de 14de deca moest gaan prikken, dus ook vandaag dus mijn prikinstructie zou krijgen. De Gonal F pen werd me ook uitgelegd, ik moet112.5 EH spuiten en die mevrouw zei, dus straks als je pil is afgelopen, 1 Deca en 1 GonalF. Great! Ik vond al dat ik zoveel Deca had gekregen. Ik moet nu nog 1 week de pil slikken en als die klaar is bellen als ik ga 'menstrueren' echo en start Gonal tot de punctie. Maar geen idee wanneer die is. Ik weet niet hoeveel dagen Gonal ik moet spuiten, las op internet 8 tot 12 dagen.. en dan punctie. Als het tot een punctie komt, natuurlijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 8:21

Diese schreef:Hier ook botte deca-naalden. Ik vond de puregonspuiten ook prettiger (ik had trouwens geen prikpen, verschilt per zkh).. En het klopt: straks 2x spuiten op een dag. De pregnyl (36u voor de punctie) vond ik trouwens wel een beetje spannend haha.

Haha, ik krijg visioenen dat ik te vroeg heb gejuicht.. de rest van de naalden zijn hartstikke bot straks smile)

Ja de Pregnyl vind ik ook zwaar geschud man.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:25

2CKC2 schreef:
Jolicious schreef:Ja, dat moest ik wel! Gewoon 1 spuitje Deca en 125 eenheden Puregon. Die Deca moest ik blijven spuiten tot de punctie, omdat dat je eigen cyclus blijft onderdrukken. Ik neem aan dat jij dat ook gewoon moet toch? Heb je geen prikrooster mee gekregen?

Nee, ik heb niet zo'n rooster. Pff! Ik had een briefje waarop stond dat ik de 14de deca moest gaan prikken, dus ook vandaag dus mijn prikinstructie zou krijgen. De Gonal F pen werd me ook uitgelegd, ik moet112.5 EH spuiten en die mevrouw zei, dus straks als je pil is afgelopen, 1 Deca en 1 GonalF. Great! Ik vond al dat ik zoveel Deca had gekregen. Ik moet nu nog 1 week de pil slikken en als die klaar is bellen als ik ga 'menstrueren' echo en start Gonal tot de punctie. Maar geen idee wanneer die is. Ik weet niet hoeveel dagen Gonal ik moet spuiten, las op internet 8 tot 12 dagen.. en dan punctie. Als het tot een punctie komt, natuurlijk.

Wat vreemd! Ik kreeg gewoon een schema mee, met de dagen en een kruisje achter welk medicijn ik moest prikken. En dat werd altijd weer bij geschreven als ik voor een FM was. Was heel handig, want als je het niet meer wist, kon je het zo nakijken natuurlijk. Daar stonden ook de afspraken in vermeld en het aantal eenheden (wat soms bijgesteld moest worden). Ik zou er de volgende keer even om vragen als ik jou was, want die hebben ze in elk ziekenhuis volgens mij wel!

Gast
Gast

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 8:26

Haha, wie weet zijn de naalden verbeterd ;-) ik had er ook wel eens een scherpe tussen zitten. Kon ik meteen merken, van de botte naalden kreeg ik ook meteen een blauwe plek (ook verminderde stolling), van de scherpe niet. Op het laatst wist ik gewoon niet meer waar ik moest spuiten omdat mijn hele buik blauw was, toen ben ik uitgeweken naar mn bovenbeen.

Pregnyl vond ik heel eng, maar is me ook mee gevallen. Wat ik ook een heel groot voordeel vond, de pregnyl moet je s avonds (precies 36u voor punctie) zetten, en de dag erna (dus dag voor punctie) hoef je niet te spuiten. Zo heerlijk na al die weken!! Kon ik ook eindelijk een keer uitslapen, ik moest namelijk de spuiten s ochtends vroeg zetten.
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:26

Diese schreef:Hier ook botte deca-naalden. Ik vond de puregonspuiten ook prettiger (ik had trouwens geen prikpen, verschilt per zkh).. En het klopt: straks 2x spuiten op een dag. De pregnyl (36u voor de punctie) vond ik trouwens wel een beetje spannend haha.

Ik ook! Ik was zo bang dat ik dat ding kapot kneep nerd Man heeft het ook steeds gedaan, want ik ben zo'n kneus daarin. Zal je net zien dat ik dat ding in 1000 stukjes breek, ook al is het een peace of cake en doen ze er niet voor niks 2 ampullen bij Wink.

Gast
Gast

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 8:32

Jolicious schreef:

Ik ook! Ik was zo bang dat ik dat ding kapot kneep Hoop doet leven! - Pagina 11 827601 Man heeft het ook steeds gedaan, want ik ben zo'n kneus daarin. Zal je net zien dat ik dat ding in 1000 stukjes breek, ook al is het een peace of cake en doen ze er niet voor niks 2 ampullen bij Wink.

Haha same here. Ik heb dat echt niet aangepakt, mocht mijn vriend doen. Ik had zelfs al nagevraagd wat er gebeurde als je ze allebei kapot zou hebben haha. Je mag de Pregnyl trouwens ook op de eerste hulp laten zetten.

(Handig trouwens dat juist wij -met verminderde stolling- van die kneuzen zijn Hoop doet leven! - Pagina 11 827601 Ben jij ook altijd zo bont en blauw?)
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:36

Haha!! Jaa, zag laatst een foto terug van mijn buik, holy crap! Denk dat dat inderdaad voor een groot deel door de verminderde stolling was. Daarom voor de punctie natuurlijk ook factor 9. Jij hebt ook factor 8 gehad toch?

Edit: Oh, je bedoelt ook nu denk ik of niet? Ja, ik heb altijd wel blauwe plekken waarvan ik niet eens wist dat ik me gestoten heb ofzo. Jij dus ook? Mensen hebben wel eens gevraagd of het wel goed ging met mijn relatie.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lindsya wo 14 maa 2012 - 8:59

Ik heb tot nu toe elke keer scherpe naalden gehad dus ik voel eigenlijk niks van de prikken van de decapeptyl, gelukkig. De naalden van Gonal F weet ik niet want die prik ik nog niet maar als ik me goed herinner van de vorige keer viel het mee maar mijn buik leek wel een dartbord, zo blauw was die.

Ik heb de eerste keer en nu ook geen schema gekregen, wel lijst met datums. De eerste datum is voor de eerste echo en daarna vullen ze de rest in. Ik moet hele tijd Decapeptyl blijven spuiten, ook naast de Gonal F dadelijk dus dat is niet erg verwarrend, verder heb ik geen medicijnen om in te nemen of iets.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir wo 14 maa 2012 - 9:10

Ik heb maar 1 klein blauw plekje, dus dat valt reuze mee, wel overal klein gaatjes. Bij de andere verpakkingen Deca ging de spuit er altijd wel soepel in CKC, dus geen nood! Het hangt ook van je huid af, merk ik ook als ik andere mensen spuit (ben verpleegkundige), net alsof sommige mensen een stugger vel hebben haha.
Heb ook een schema waarop alles staat en waar er steeds data bij op komen.
Ik begon 8 dagen na de laatste pil met Menopur erbij spuiten. Heb het 12 dagen tegelijk gespoten. Menopur moet je zelf klaarmaken, dus net als bij Pregnyl ampul breken, opzuigen, dit bij flacon 1 inspuiten en opzuigen, dan nog bij 2 flacons, dan opzuigen, ontluchten, naald verwisselen en spuiten maar.
Ik mag over precies 20 minuten de Pregnyl spuit zetten. Bij mij moet het 35 uur van te voren Question .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 9:58

Heel veel succes lieve CKC! Ik pm je binnenkort wel weer, you know why xxx

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 6:12

Hé CKC, hoe ging het prikken vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 15 maa 2012 - 10:58

Net geprikt! Ging gelukkig weer heel soepel. Man en ik kregen de slappe lach doordat de verpakking maar niet openwilde en mijn man zich op bed gooide met de woorden; 'ik kán dit niet meer aan!' haha! Alleen dus door de verpakking. Voel niets nog.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 1:18

Ik heb net een uitgangsecho gehad.. links en rechts bij elkaar al 20
eitjes en nog een boel die ze niet verder ging tellen. Schijnt normaal
te zijn maar ik vond het veel en later bekende de arts ook dat ik hele
actieve eierstokken heb, 'Goed jezelf in de gaten houden' was het advies..
Ik had mijn lieve arts dokter J. weer. Wat is deze vrouw lief. Ze vroeg
me hoe ik me voelde en hoe mijn man erin zat. Ik vertelde haar dat we lol hebben en dat we beide positief zijn. Ze zei dat ze me rust vond uitstralen. Ze zei ook: 'Ik heb gemerkt dat je dit hebt geaccepteerd, dat vind ik heel goed..' maar ze heeft gelijk. Ik heb het geaccepteerd en voel me sinds een hele hele tijd rustig..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie di 27 maa 2012 - 1:20

Fijn om te horen en neem haar advies maar aan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 1:22

Mamsie schreef:Fijn om te horen en neem haar advies maar aan.

Doe ik zeker.. ze is de zoveelste die het me echt op de hart drukt. Gelijk bellen! Overstimulatie kan dodelijk zijn dus geen grappen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: