Hoop doet leven!
+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers
Pagina 7 van 24
Pagina 7 van 24 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24
Re: Hoop doet leven!
Ja Ethynol etc. Maar goed, ik ben er gelukkig alweer ruim een week vanaf gelukkig!
Ik neem echt noooooit meer de pil (behalve als t dan echt moet voor icsi), gelukkig hoeft dat ook niet meer in ons geval .
Ik neem echt noooooit meer de pil (behalve als t dan echt moet voor icsi), gelukkig hoeft dat ook niet meer in ons geval .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Ja Ethynol etc. Maar goed, ik ben er gelukkig alweer ruim een week vanaf gelukkig!
Nee wat een troep eigenlijk he?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat vervelend!
Bij IVF/ICSI schrijven ze een standaard pil voor. Maar ik mocht in overleg gewoon mijn eigen blijven gebruiken (Diane) omdat ik daar goed op reageer. Het mag alleen geen fase pil zijn.
Bij IVF/ICSI schrijven ze een standaard pil voor. Maar ik mocht in overleg gewoon mijn eigen blijven gebruiken (Diane) omdat ik daar goed op reageer. Het mag alleen geen fase pil zijn.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Die pil heb ik ook gehad en precies hetzelfde hier! Niet tijdens de ivf, maar daarvoor al een keer. Gelukkig vond ik nog ergens Microgynon achterin de kast dus die heb ik voor de ivf gebruikt. Ze zeggen dat die Enogwat een vervanger is en eigenlijk hetzelfde, maar ik geloof er niks van!
Gast- Gast
Jolicious schreef:Die pil heb ik ook gehad en precies hetzelfde hier! Niet tijdens de ivf, maar daarvoor al een keer. Gelukkig vond ik nog ergens Microgynon achterin de kast dus die heb ik voor de ivf gebruikt. Ze zeggen dat die Enogwat een vervanger is en eigenlijk hetzelfde, maar ik geloof er niks van!
Nee, ik weet zeker van niet hoor. Microgynon probleemloos geslikt, maar nu 's nachts wakker worden van misselijkheid. Toch vreemd.
Jolicious schreef:Kan je als het aanhoudt niet alsnog Microgynon ophalen?
Ik weet niet, als het nog erger wordt ga ik het wel doen. Moest trouwens €30.- afrekenen bij het ophalen van mijn medicijnen, dat is toch raar?
Moest ik ook. Volgens mij is dat voor de spuitjes en voor de Utrogestan ofzo , een eigen bijdrage. Heb je ook berekend hoeveel geld er nu in je groentela ligt? Ik geloof dat ik zo rond de 3500 euro uit kwam..
Gast- Gast
Jolicious schreef:Moest ik ook. Volgens mij is dat voor de spuitjes en voor de Utrogestan ofzo , een eigen bijdrage. Heb je ook berekend hoeveel geld er nu in je groentela ligt? Ik geloof dat ik zo rond de 3500 euro uit kwam..
Haha, ik zat op €3300.- Ik grapte nog wel naar mijn man, zo dit ding is meer waard dan mijn auto, he?
Ik heb de decapeptyl nog niet opengemaakt, is dat kant en klaar?
2CKC2 schreef:Jolicious schreef:Moest ik ook. Volgens mij is dat voor de spuitjes en voor de Utrogestan ofzo , een eigen bijdrage. Heb je ook berekend hoeveel geld er nu in je groentela ligt? Ik geloof dat ik zo rond de 3500 euro uit kwam..
Haha, ik zat op €3300.- Ik grapte nog wel naar mijn man, zo dit ding is meer waard dan mijn auto, he?
Haha precies! Ik vond het bijna eng om met die zak medicijnen nog een eind te moeten reizen. Stel je voor als je het kwijt raakt
De Decapeptyl is inderdaad kant en klaar. Misschien wel een tip om als je begint te spuiten, de spuit even een kwartier van te voren uit de koelkast te halen zodat hij wat warm kan worden. Het kan wat pijnlijk zijn als je 'm koud erin spuit.
Gast- Gast
Jolicious schreef:2CKC2 schreef:Jolicious schreef:Moest ik ook. Volgens mij is dat voor de spuitjes en voor de Utrogestan ofzo , een eigen bijdrage. Heb je ook berekend hoeveel geld er nu in je groentela ligt? Ik geloof dat ik zo rond de 3500 euro uit kwam..
Haha precies! Ik vond het bijna eng om met die zak medicijnen nog een eind te moeten reizen. Stel je voor als je het kwijt raakt
De Decapeptyl is inderdaad kant en klaar. Misschien wel een tip om als je begint te spuiten, de spuit even een kwartier van te voren uit de koelkast te halen zodat hij wat warm kan worden. Het kan wat pijnlijk zijn als je 'm koud erin spuit.
Ja! Mijn man had me afgezet maar ik moest zelf met OV terug naar huis (kon t moeilijk op mijn werk in de koelkast doen haha) ik was echt bang dat ik het zou vergeten in de bus.
Dat is wel een hele goede tip! Ik heb ook een koudcompress gekocht om de plek wat te koelen voor ik dat ding er doorheen jas.
Inmiddels alweer 1 week aan de pil maar sjonge.. mijn borsten zijn serieus 2cuppen groter. En pijn. Ze doen zo'n ontzettende pijn.
Oh wat klote CKC! Aan de andere kant moet je maar positief denken: Die hormonen doen dus direct goed hun werk en je lichaam reageert er goed op!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Oh wat klote CKC! Aan de andere kant moet je maar positief denken: Die hormonen doen dus direct goed hun werk en je lichaam reageert er goed op!
Ja zo denk ik ook hoor. Maar lastig is het wel, kan nog geeneens mijn jas dichtdoen zo'n pijn.
2CKC2 schreef:Marin schreef:Oh wat klote CKC! Aan de andere kant moet je maar positief denken: Die hormonen doen dus direct goed hun werk en je lichaam reageert er goed op!
Ja zo denk ik ook hoor. Maar lastig is het wel, kan nog geeneens mijn jas dichtdoen zo'n pijn.
Ah wat zielig! Heb je een goede ondersteunende bh aan? Zorg dat je die wel draagt, ook al doet het dragen er van misschien ook pijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo meiden! Even een up! Inmiddels ben ik 2 weken bezig! Aanstaande woensdag decapeptyl leren prikken. Dit gaat ervoor zorgen dat alles onderdrukt wordt in mijn eigen lichaam, ofwel: soort van overgang. Kut.
Gaat goed komen CKC! Verstand op nul en die naald erin jassen. En vergeet 'm niet een kwartier eerder uit de koeling te halen. En ook een tip: niet te dicht bij je navel prikken want daar is het het gevoeligst. Succes!!
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Zo meiden! Even een up! Inmiddels ben ik 2 weken bezig! Aanstaande woensdag decapeptyl leren prikken. Dit gaat ervoor zorgen dat alles onderdrukt wordt in mijn eigen lichaam, ofwel: soort van overgang. Kut.
Bah kut ja! Zorg maar voor extra pyama's en lakens.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor je lieve reactie in mijn topic. Ik gun het echt iedereen, maar voor jou draaien mijn duimen ook echt overuren. Ik gun het jou ook echt zo!!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal schreef:Bedankt voor je lieve reactie in mijn topic. Ik gun het echt iedereen, maar voor jou draaien mijn duimen ook echt overuren. Ik gun het jou ook echt zo!!!
Nog 1.5 maand, dan weet ik het!
Succes morgen (en de rest van de periode ook natuurlijk)!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Heel erg veel succes meid! Ik hoop dat het "afzien" een mooi resultaat op mag leveren.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend allemaal CKC.
Ik hoop echt voor jullie dat het goed resultaat opleverd en dat je binnenkort
een positieve test in handen hebt .
Ik hoop echt voor jullie dat het goed resultaat opleverd en dat je binnenkort
een positieve test in handen hebt .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Heel veel succes!
Ik hoop dat het geluk jullie snel toekomt!
Ik hoop dat het geluk jullie snel toekomt!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 7 van 24 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?
» Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
» nav wat hoop je dat nog heel lang in de mode blijft?
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoe sta jij in het leven?
» Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
» nav wat hoop je dat nog heel lang in de mode blijft?
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoe sta jij in het leven?
Pagina 7 van 24
Permissies van dit forum: