Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 13 van 24 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 13 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 4:58

Lieve CKC hoe gaat het nu met je? Is er nog nieuws? Ik moet de hele tijd aan je denken...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown vr 30 maa 2012 - 7:47

Kruumel schreef:Lieve CKC hoe gaat het nu met je? Is er nog nieuws? Ik moet de hele tijd aan je denken...

Hee Kruumel! Lief van je! Gaat eigenlijk erg goed hier! Ben al op de helft! Ik reageer goed op de hormonen.. Haha, had ik niet verwacht mijn eigen
hormonen veranderen me al in een heks in mijn cyclus dus ik had verwacht dat het met zo'n stoot hormonen niet anders zou zijn maar ik ben zo 'rustig' ook in mijn hoofd. Ik denk heel rationeel! Heel fijn! Vanmorgen had ik wel een 'is dit wel goed?' momentje. Ik blijf namelijk bloeden tijdens de stimulatieronde en dat vond ik vreemd maar heb gebeld en dat is niet raar! Gelukkig maar. Ik heb 3/4 een folikelmeeting en dan
hoor ik verder! Erg spanned hopelijk snel de punctie smile en hopelijk een terugplaatsing! Ik wil de goden niet verzoeken maar stiekem had ik gekeken naar bevaldatum als 't lukt.. Haha 1 januari 2013. Man zei al.. Echt iets voor ons weer zo'n gekke datum haha!

Hoe is t met M? En met jou?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Le Chat Noir vr 30 maa 2012 - 8:39

Die van mij is 7 december :P . Is niet gek hoor, ik zoek het altijd uit.... heel erg. Want ik weet nu nog dat ik eigenlijk 6 juli zou bevallen van onze 1e ICSI Rolling Eyes . Ach ja, je doet wat om de tijd te doden smile.
Wat heb je als punctiedatum genomen dan?
Fijn dat je niet veel last hebt, ik kreeg pas stemmingswisselingen van de progesteroncapsules die je na de punctie inbrengt. Voel je je eierstokken al wel?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:02

2CKC2 schreef:
Kruumel schreef:Lieve CKC hoe gaat het nu met je? Is er nog nieuws? Ik moet de hele tijd aan je denken...

Hee Kruumel! Lief van je! Gaat eigenlijk erg goed hier! Ben al op de helft! Ik reageer goed op de hormonen.. Haha, had ik niet verwacht mijn eigen
hormonen veranderen me al in een heks in mijn cyclus dus ik had verwacht dat het met zo'n stoot hormonen niet anders zou zijn maar ik ben zo 'rustig' ook in mijn hoofd. Ik denk heel rationeel! Heel fijn! Vanmorgen had ik wel een 'is dit wel goed?' momentje. Ik blijf namelijk bloeden tijdens de stimulatieronde en dat vond ik vreemd maar heb gebeld en dat is niet raar! Gelukkig maar. Ik heb 3/4 een folikelmeeting en dan
hoor ik verder! Erg spanned hopelijk snel de punctie Hoop doet leven! - Pagina 13 561177 en hopelijk een terugplaatsing! Ik wil de goden niet verzoeken maar stiekem had ik gekeken naar bevaldatum als 't lukt.. Haha 1 januari 2013. Man zei al.. Echt iets voor ons weer zo'n gekke datum haha!

Hoe is t met M? En met jou?

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Nou als het echt iets voor jullie is die datum, dan hoop ik extra hard dat het zo mag zijn!

Met M gaat het goed... het gaat zo snel! Geweldig! Met mij gaat het ook prima...

Gast
Gast

Bericht  mickey vr 30 maa 2012 - 9:07

Le Chat Noir schreef:Die van mij is 7 december :P . Is niet gek hoor, ik zoek het altijd uit.... heel erg. Want ik weet nu nog dat ik eigenlijk 6 juli zou bevallen van onze 1e ICSI Rolling Eyes . Ach ja, je doet wat om de tijd te doden Hoop doet leven! - Pagina 13 561177.
Fijn dat je niet veel last hebt, ik kreeg pas stemmingswisselingen van de progesteroncapsules die je na de punctie inbrengt. Voel je je eierstokken al wel?

7 december is een hele mooie bevaldatum Very Happy Ik ga voor je duimen dat het jou ook gaat lukken dit jaar!

En ook voor CKC natuurlijk, 1-1 is ook wel een heel mooie datum natuurlijk!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown vr 30 maa 2012 - 9:23

Le Chat Noir schreef:Die van mij is 7 december :P . Is niet gek hoor, ik zoek het altijd uit.... heel erg. Want ik weet nu nog dat ik eigenlijk 6 juli zou bevallen van onze 1e ICSI Rolling Eyes . Ach ja, je doet wat om de tijd te doden smile.

Punctiedatum 10 april (zelf gegokt!) en dan moet ik 2 weken terugrekenen en dat op babybytes ingevuld. Ik vind de tijd heel snel gaan! Zal in de wachtweken voorbij kruipen denk ik.. 7december net voor kerst zou toch fantastisch zijn lcn! Ik hoop 't zo!

Maar ach zover ben ik nog lang niet..eerst maar eens een overstimulatie voorkomen, punctie overleven.. Eitjes embryo's laten worden en een terugplaatsing krijgen en dat allemaal in 2 weken.. Haha! Ik voel nog niets. Heb ook nog maar 3x gonal gespoten en maar 112,5 e.h. dus vermoedelijk gaat 't niet snel bij me! Wel is mijn buik dikkig!

Nog maar even he dan weet je 't!!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Guus vr 30 maa 2012 - 9:55

10 april is een prachtdatum, komen mooie mensen van smile
Weet zeker dat dat een goed teken is!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond za 31 maa 2012 - 0:32

Lieve CKC, ik hoop echt zo dat jij rond 1 januari 2013 een prachtige baby krijgt. Zoveel positiviteit, daar moet wel iets heel moois uit voortkomen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  vlinder-19 wo 11 apr 2012 - 1:01

Hoe gaat het nu?
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:12

En heb je de 10e een punctie gehad? Gaat het goed met je?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 1:19

Lief dat jullie aan me denken!

Ja, gisteren om 09:30 heb ik mijn punctie gehad! 23 eicellen gevonden, waarvan 2 te klein waren en dus 21 goede eicellen. Nu moet ik absolute rust houden ivm kans op overstimulatie. Morgen hoor ik of er een bevruchting is ja of nee en if so, dan heb ik vrijdag de terugplaatsing.cheers
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  blauwwitrood wo 11 apr 2012 - 1:23

Wauw, wat een goede score!! Daarvan raken er vast wel een aantal bevrucht, succes alvast voor vrijdag! Hoe laat wordt je morgen gebeld? Beetje op tijd of moet je de hele dag in spanning zitten?
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:24

Wauw, wat een goed nieuws CKC! Hoe voel je je nog, nog zo positief? smile En met terugplaatsen, nemen jullie ook het 'risico' op een meerling, of wordt er maar 1 teruggeplaatst? En wordt de rest dan ingevroren, of hoe moet ik dat voor me zien?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 1:25

blauwwitrood schreef:Wauw, wat een goede score!! Daarvan raken er vast wel een aantal bevrucht, succes alvast voor vrijdag! Hoe laat wordt je morgen gebeld? Beetje op tijd of moet je de hele dag in spanning zitten?

Nee mag zelf tussen 09:30 en 12:30 bellen. Hopelijk hebben we mooie embryo's. Het schijnt inderdaad een hele goede score te zijn, haha ik lag daar maar versuft 21?! Zo weinig?! te roepen whaha. Was echt high/stoned van de medicatie.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MissD wo 11 apr 2012 - 1:26

2CKC2 schreef:Lief dat jullie aan me denken!

Ja, gisteren om 09:30 heb ik mijn punctie gehad! 23 eicellen gevonden, waarvan 2 te klein waren en dus 21 goede eicellen. Nu moet ik absolute rust houden ivm kans op overstimulatie. Morgen hoor ik of er een bevruchting is ja of nee en if so, dan heb ik vrijdag de terugplaatsing.cheers

Heb alleen nog maar meegelezen en niet gereageerd.

Maar wat klinkt dat al positief zeg. Heel veel succes Wink en hou maar lekker rust. Spannend hoor, vrijdag misschien een terugplaatsing.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 1:28

Pippa schreef:Wauw, wat een goed nieuws CKC! Hoe voel je je nog, nog zo positief? Hoop doet leven! - Pagina 13 561177 En met terugplaatsen, nemen jullie ook het 'risico' op een meerling, of wordt er maar 1 teruggeplaatst? En wordt de rest dan ingevroren, of hoe moet ik dat voor me zien?

Ja voel me erg positief. Ik voel me heel fit. Best raar als je nagaat dat ze met de punctie door je vaginawand prikken en daarbij behoorlijk druk zetten en dus ook alle follikels apart aanprikken. Ze hebben er 28 aangeprikt, waarvan in 23 daarvan eicellen zaten. Ik heb een minimum aan hormonen gespoten, meiden van mijn leeftijd die maar 112.5 spuiten hebben er vaak 5-10, zit ik ruim overheen. Nu maar kijken hoeveel er bevrucht worden, dat is het belangrijkst! Haha, zoals de arts zei: gemaakt om moeder te worden.. hihi. En zo is het maar net!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:28

Spannend!! Hopelijk brengt vrijdag de 13e je dan heel veel geluk!!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 1:29

Elodie schreef:Spannend!! Hopelijk brengt vrijdag de 13e je dan heel veel geluk!!

Ja zoals mijn man zei echt weer iets voor ons, op vrijdag de 13de de TP en uitgerekende datum 1 januari 2013.. Hoop doet leven! - Pagina 13 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya wo 11 apr 2012 - 1:31

Zo dat is mooi aantal. Hoe ging de punctie? Was het gevoelig of niet? Hopelijk heb je een paar mooie bevruchtigingen. Ik duim voor je.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  blauwwitrood wo 11 apr 2012 - 1:32

2CKC2 schreef:
blauwwitrood schreef:Wauw, wat een goede score!! Daarvan raken er vast wel een aantal bevrucht, succes alvast voor vrijdag! Hoe laat wordt je morgen gebeld? Beetje op tijd of moet je de hele dag in spanning zitten?

Nee mag zelf tussen 09:30 en 12:30 bellen. Hopelijk hebben we mooie embryo's. Het schijnt inderdaad een hele goede score te zijn, haha ik lag daar maar versuft 21?! Zo weinig?! te roepen whaha. Was echt high/stoned van de medicatie.

Oh, dat is fijn zeg, dat je zelf mag bellen!! Hoef je ook niet zo in spanning te zitten en af te wachten totdat ze bellen! 21 is idd een hele goede score, onze high score ligt op 16 Wink Heb je veel medicatie gekregen tijdens de punctie?
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:33

2CKC2 schreef:
Elodie schreef:Spannend!! Hopelijk brengt vrijdag de 13e je dan heel veel geluk!!

Ja zoals mijn man zei echt weer iets voor ons, op vrijdag de 13de de TP en uitgerekende datum 1 januari 2013.. Hoop doet leven! - Pagina 13 394967

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:33

:shock: :shock: Holy shit CKC!! Wat een enorme score! Wat fijn! Dan heb je gewoon hartstikke veel kansen om zwanger te raken! Haha, ik vond mijn aantal van 13 de eerste keer al hoog! Wauw, nu duimen op goede embryo's. Kan niet anders dat er straks een terugplaatsing is.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 1:37

Lindsya schreef:Zo dat is mooi aantal. Hoe ging de punctie? Was het gevoelig of niet? Hopelijk heb je een paar mooie bevruchtigingen. Ik duim voor je.

Ik had een halve blauwe pil *lekker, die wil ik voor thuis ook wha!* en een prik in mijn bil, weet niet meer wat daarin zat. Ik was eerst helemaal helder, dus het werkte helemaal niet. Maar later kwam de verpleegkundige en ze zei, kruip maar lekker onder je dekentje en doe je ogen maar dicht.. haha, weg was ik! Het was goed te doen, de punctie, niet geheel pijnloos maar moest er niet van huilen. Een half uur later kwam ze vertellen hoeveel er was gevonden en mijn man heeft toen de auto gehaald dus om 11:00 waren we weer thuis.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 1:41

Jolicious schreef: :shock: :shock: Holy shit CKC!! Wat een enorme score! Wat fijn! Dan heb je gewoon hartstikke veel kansen om zwanger te raken! Haha, ik vond mijn aantal van 13 de eerste keer al hoog! Wauw, nu duimen op goede embryo's. Kan niet anders dat er straks een terugplaatsing is.

Let's hope so! Ik heb niet de illusie dat ze alle 21 top embryo's worden maar 1 TP en wat cryo's zodat 't niet allemaal opnieuw moet maakt me al best gelukkig!

Nu stuntelen met die vieze glibberende bolletjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya wo 11 apr 2012 - 1:42

2CKC2 schreef:
Lindsya schreef:Zo dat is mooi aantal. Hoe ging de punctie? Was het gevoelig of niet? Hopelijk heb je een paar mooie bevruchtigingen. Ik duim voor je.

Ik had een halve blauwe pil *lekker, die wil ik voor thuis ook wha!* en een prik in mijn bil, weet niet meer wat daarin zat. Ik was eerst helemaal helder, dus het werkte helemaal niet. Maar later kwam de verpleegkundige en ze zei, kruip maar lekker onder je dekentje en doe je ogen maar dicht.. haha, weg was ik! Het was goed te doen, de punctie, niet geheel pijnloos maar moest er niet van huilen. Een half uur later kwam ze vertellen hoeveel er was gevonden en mijn man heeft toen de auto gehaald dus om 11:00 waren we weer thuis.

Jeetje wat ben ik jaloers op je punctie. In het ziekenhuis waar ik loop willen ze niks geven voor de punctie en dat doet echt pijn. Nu hebben we het erover gehad maar misschien mag ik iets hebben maar dat is niet zeker dus ik voel elk prikje, elke handeling die ze doet en geloof me dat is echt pijnlijk. Ik heb nog niemand gehoord hier op het forum die het zonder iets te gebruiken net als ik de punctie heb gehad, volgens mij is dit ziekenhuis waar ik loop echt de laatste zonder verdoving.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 24 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: