Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe sta jij in het leven?

+14
Verona
Hoochie
Jeanette
Leine
Snoes
TGR
Lavendel
Catwoman79
Rush
Polly
Antibes
Shisha
Marin
cupcake23
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Hoe sta jij in het leven?

Bericht  cupcake23 di 4 okt 2011 - 21:41

Nou de vraag zegt het al,

Ik sta op dit moment zeer positief in het leven.
Heb voor een jaar terug belangrijke keuzes gemaakt mbt mn relatie en omgang met mn ouders, die zijn gescheiden.

En ik heb gemerkt dat bepaalde keuzes erg moeilijk waren om te maken, met name de contacten die ik heb verbroken, maar ik ben er sterker uitgekomen dan ooit! Voorheen was ik nooit spontaan, en altijd maar chagerijnig en een kort lontje.

En nu ben ik altijd vrolijk hoe gek dit ook klinkt.

En jullie,, zijn er bepaalde veranderingen in je leven geweest waardoor jij er anders in staat|?
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Marin di 4 okt 2011 - 21:51

Goed zo, dat klinkt goed.

Ik was ook altijd de positiefheid zelve, ook echt oprecht met alles wat ik deed..Helaas heb ik het afgelopen jaar best een moeilijke tijd gehad, met als ergste dat ik mezelf helemaal kwijt was. Dat positieve, dat vrolijke, en overal iets van een les, uitdaging of iets leuks uithalende, was ik helemaal kwijt. Totaal afgestompt.
Gelukkig ben ik langzaam weer opgekrabbeld en m'n vriend is de druppel geweest die me hierbij weer echt over het randje heeft geholpen Niet eens alleen door de verliefdheid, maar ook door me weer een doel te geven in het leven, ik heb nu weer een duidelijk toekomstbeeld en kan daar aan gaan bouwen. Bovendien weet ie me precies goed te stimuleren. Nu sta ik ook weer positief in het leven, heb m'n creativiteit weer terug, en m'n eigen vrolijke ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 21:56

----


Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 okt 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Marin di 4 okt 2011 - 21:58

Punk'd ik zal je niet quoten maar hug !! Kan je niet aan jezelf werken en wel in je relatie blijven?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  cupcake23 di 4 okt 2011 - 22:04

Joy_ schreef:Goed zo, dat klinkt goed.

Ik was ook altijd de positiefheid zelve, ook echt oprecht met alles wat ik deed..Helaas heb ik het afgelopen jaar best een moeilijke tijd gehad, met als ergste dat ik mezelf helemaal kwijt was. Dat positieve, dat vrolijke, en overal iets van een les, uitdaging of iets leuks uithalende, was ik helemaal kwijt. Totaal afgestompt.
Gelukkig ben ik langzaam weer opgekrabbeld en m'n vriend is de druppel geweest die me hierbij weer echt over het randje heeft geholpen Niet eens alleen door de verliefdheid, maar ook door me weer een doel te geven in het leven, ik heb nu weer een duidelijk toekomstbeeld en kan daar aan gaan bouwen. Bovendien weet ie me precies goed te stimuleren. Nu sta ik ook weer positief in het leven, heb m'n creativiteit weer terug, en m'n eigen vrolijke ik.

Gelukkig dat je weer bent opgekrabbeld. Wat mooi is dat he dat je vriend je daarbij helpt!
Die van mij ook hoor, echt een supergevoel!
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:04

----


Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 okt 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 22:07

Punk'd hug

Ik sta momenteel erg positief in het leven. Ik heb een rotperiode gehad met een ex en de tijd daarna en ik heb lang moeten knokken om er weer bovenop te komen. En ik ben er nu al weer een tijdje bovenop, ik heb mijn opleiding afgemaakt, een vaste baan, lieve vriendinnen en een lieve vriend waar ik volgend jaar mee ga trouwen. smile
Ik ben er sterker uitgekomen en ik geniet meer van kleine dingen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Marin di 4 okt 2011 - 22:10

He bah Punk'd, wat naar. Hopelijk is het maar een fase vol vragen en kom je er uiteindelijk gewoon uit.

Shisha cheers
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Antibes di 4 okt 2011 - 22:14

Hey Joy, het is een hele persoonlijke vraag hoor en je mag hem ook via PM beantwoorden of juist helemaal niet.. nerd

Beangstigt het je niet hoe snel het allemaal gaat met je vriend? Ik krijg hier echt het gevoel dat jullie best wel hard van stapel lopen en juist omdat je aangeeft dat het hiervoor eigenlijk niet zo goed met je ging, ben je niet bang dat je er teveel op leunt?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:16

----


Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 okt 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Polly di 4 okt 2011 - 22:17

Punk'd, dat lijkt me erg lastig. Zeker omdat je al zolang samen bent, dan weet je eigenlijk niet goed hoe het anders is. Ik denk dat het gras niet groener is aan de andere kant, maar je moet natuurlijk wel je gevoel volgen. Veel sterkte...
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 22:20

Lastig Punk'd! Vooral omdat je al een tijdje twijfelt. Zijn er dingen veranderd in jullie relatie of is de twijfel er gewoon langzaam ingeslopen?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:25

----


Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 okt 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 22:31

Jullie zijn al best wel lang samen toch? Maar kan het niet zo zijn dat je die aantrekkingskracht nu even niet voelt omdat je twijfelt? Dat je je van hem afsluit zeg maar.
En ik kan mij voorstellen dat er dingen zijn waaraan je je gaat ergeren. In het begin valt dat nog mee omdat je nog verlieft bent en het op die manier gecompenseerd wordt of het minder opvalt maar het zijn wel eigenschappen die waarschijnlijk niet gaan veranderen. Dus ik snap je twijfel.
Lastig dit. hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:35

----


Laatst aangepast door Punk'd op wo 5 okt 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Marin di 4 okt 2011 - 22:35

Antibes schreef:Hey Joy, het is een hele persoonlijke vraag hoor en je mag hem ook via PM beantwoorden of juist helemaal niet.. nerd

Beangstigt het je niet hoe snel het allemaal gaat met je vriend? Ik krijg hier echt het gevoel dat jullie best wel hard van stapel lopen en juist omdat je aangeeft dat het hiervoor eigenlijk niet zo goed met je ging, ben je niet bang dat je er teveel op leunt?

Waarin vind je dat het snel gaat dan? Want we hebben wel toekomstplannen, maar helemaal nog geen concrete. Het is vanzelfsprekend dat we op een gegeven moment gaan samenwonen en kindjes krijgen, maar hangen daar nog helemaal geen concrete plannen aan vast, dus echt snel vind ik het niet gaan eerlijk gezegd. In het begin zijn we er wel vrij snel ingesprongen ja, maar ook omdat het voor ons gewoon duidelijk was dat ze allebei een serieuze relatie wilden, en heel erg goed bij elkaar leken te passen. We hebben er gewoon niet om heen gedraaid, geen spelletjes als hard to get gespeeld, en zijn direct heel serieus en open begonnen. Ik vond het wel heel fijn dat ik toen even op vakantie ging, zodat er even een rustmoment kwam, want het overdonderde me inderdaad heel erg, maar intussen hebben we daar ook wel echt een draai in gevonden.

En nee, ik ben niet bang dat ik te veel op hem of op ons geluk samen leun. Wat ik heel erg miste het afgelopen half jaar, was een concreet doel in m'n leven, ik was constant zoekende. Dat dacht ik gevonden te hebben in de emigratie naar Amerika, maar toen dat mis liep, was ik eigenlijk weer terug bij af. Door nu in een relatie te zitten, heb ik in elk geval weer een soort beeld voor ogen wat er met m'n leven gaat gebeuren. Hoe het écht loopt, weet je natuurlijk nooit, maar ik merk hoe prettig ik het vind om een soort toekomst te hebben. Ik lééf nu weer, zeg maar, in plaats van geleefd te worden. Misschien niet heel goed dat dat levensdoel extern van mijzelf is ipv intrinsiek, maar als ik daar over ga nadenken denk ik dat ik het wel heel filosofisch ga benaderen, en ik denk dat eigenlijk elk persoon gelukkig zou zijn met een nieuwe liefde en het fijn zou vinden om een toekomst met iemand op te kunnen bouwen.

Dusse nee, ik ben gewoon nog steeds mezelf, maar hij weet mij zodanig te stimuleren dat ik ook daadwerkelijk weer eens iets doe waar ik blij van word.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:37

Ik overleef momenteel. Ik laat me er niet onder krijgen en probeer het beste uit iedere dag te halen. Ik heb mooie en fijne dagen en hele hele slechte. So be it. Zal nog wel even duren ook.

Maar ik ben een absolute vechter en ik ben heel trots op mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 22:40

Oh dat is niet relaxt Punk'd! Blowt hij veel dan? En wordt hij er anders van? Mijn vriend blowt ook wel eens, vooral in het weekend dus ik heb er niet zoveel problemen mee. Hij wordt er ook niet vervelend van of zo. Mijn vriend drinkt verder nooit dus hij zegt altijd: Jij drinkt in het weekend een wijntje, ik rook een jointje.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 22:41

Leaf: hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Rush di 4 okt 2011 - 22:42

Ja, ik ben sinds kort eindelijk weel happy met alles eigenlijk.

Doordat ik samenwoon heb ik niet altijd meer die irritaties met m`n ouders en als ik er nu eens eet is het meestal gewoon gezellig in plaats van schreeuwende ruzie etc.

Ik heb m`n plekje helemaal gevonden nu Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:43

Ik merk het verder niet als hij stoned is, maar het feit dat hij het in zijn eentje doet na zijn werk of school vind ik echt helemaal niets. Hij heeft ook toegegeven dat hij het moeilijk vind om te stoppen. (Wijst voor mij al op een verslaving).

En het gaat mij niet eens om het blowen ansich, het gaat me meer om het feit dat hij ALWEER liegt. Is het nou teveel gevraagd om gewoon een vent te hebben die eerlijk is..

In mijn hele twijfelfase maakt het hem er gewoon niet leuker op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 22:45

Dat kan ik mij voorstellen. Maar wat geeft hij dan als excuus om erover te liegen?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:57

Dat hij weet dat ik dan verdrietig wordt, dat hij bang is dat ik het uitmaak..

Wat ik ook doe of over nadenkt op het moment dat hij liegt en ik erachter kom.. Hij durft het gewoon niet te zeggen. (zegt hij).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 23:03

Leaf, wat ben jij een sterke vrouw. Ik heb veel respect voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 23:05

Punk'd, ook voor jou een dikke knuffel, je hebt het niet makkelijk op dit moment. Ik hoop oprecht dat je eruit komt en voor jezelf een keuze kan maken die jou gelukkig maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sta jij in het leven? Empty Re: Hoe sta jij in het leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum