Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

4 plaatsers

Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  mauwmauw do 24 maa 2011 - 7:10

mijn zoontje is nu ruim 5 maanden,en slaapt normaal gesproken al vrij veel,maar hij heeft vandaag echt abnormaal veel geslapen.hij werd om 7 uur wakker,fles om 7.15 om half 9 in bad 9 uur naar bed,werd ie rond 10.45 wakker ik hem fruit gegeven liep hij weer in de ogen te wrijven dus ik hem weer in bed gelegd,en weer geslapen van denk 11.15 tot 14uur daarna zijn fles.weer in ogen wrijven daarna rond kwart voor 3 lag hij weer in bed tot half 5 toen rond 5 uur zijn groente paar hapjes weer ogen wrijven om half 6 een fles en ligt sinds 6 uur weer te slapen.

weet iemand hoe dit kan,heeft het met regel dagen te maken ofzo?
heb zijn temp gemeten die was 37.0
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:12

Dat heeft S. ook gehad rond die leeftijd en daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Bij ons duurde het 1,5 week en toen sliep hij weer normaal. Het is gewoon een korte fase. Hij heeft het gewoon nodig dus gewoon lekker naar bed doen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  mauwmauw do 24 maa 2011 - 7:15

oke dank je razz,ik vond hem normaal al veel slapen maar vandaag is extreem veel,1,5 week bij jouw.ben benieuwd hoelang het hier gaat duren
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  Parisienne do 24 maa 2011 - 7:16

Het zijn geen regeldagen, deze hebben met borstvoeding te maken. Het zal bij je zoon gewoon een fase zijn. Ik herken het zelf niet, maar blijkbaar heeft hij het nodig. Gewoon lekker op bed leggen en in de gaten houden of hij wel gewoon vrolijk en levendig is op de momenten dat hij wakker is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  mauwmauw do 24 maa 2011 - 7:18

Parisienne schreef:Het zijn geen regeldagen, deze hebben met borstvoeding te maken. Het zal bij je zoon gewoon een fase zijn. Ik herken het zelf niet, maar blijkbaar heeft hij het nodig. Gewoon lekker op bed leggen en in de gaten houden of hij wel gewoon vrolijk en levendig is op de momenten dat hij wakker is.
ja dat van die regel dagen zag ik inderdaad dat het met bv te maken had(nadat ik dit topic al had gemaakt)ik leg hem ook gewoon op bed hoor.ga hem niet dwingen wakker te blijven.als hij wakker is is hij lekker vrolijk en levendig
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  Filoria do 24 maa 2011 - 8:59

Wat Parisienne zegt! (in de gaten houden of hij wel gewoon vrolijk en levendig is op de momenten dat hij wakker is) en opletten dat hij goed drinkt en plast. Als dat zo is, is hij niet ziek en is het gewoon een fase.

Die krijg je nog wel meer trouwens, mijn zoon heeft ze nog steeds. Dan slaapt hij 's nachts 13 uur en overdag nog eens 3 uur.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  mauwmauw do 24 maa 2011 - 9:33

oke ja ik hou het in de gaten,hij heeft vandaag wel al zijn flessen leeg dus dat is wel goed.straks nog een fles voor de nacht.ik ga het zeker in de gaten houden.ik hoop dat het maar een fase is.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  Printje do 24 maa 2011 - 9:36

Kan je helaas niet geruststellen, mijn zoontje is nooit zo van het slapen geweest....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t Empty Re: ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum