Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

+49
Punk'd
Phileine
Arwyn
ShallY
Exogenesis
Zonnetje
ExpressoB
Taeda
Burn
Toet
Minx
Carra
Snirp
Viva
Bosjesvrouw
Suus
Silver
mzcharlotte
Lady4
Sarah1985
Le Chat Noir
Fortissimo
Stokstaartje
Dennenappel
Snoes
Luce
Caramba
Char1
Flower_L
Zora
Bacio
Razz
Bay
Jade
Ooh La La!
GeKKiE
Sanne
Tania
Chocoholic
luenca
Sam
Gizmo
Reeza
Tsjip
Bliss
Elliot
Caresses
sonly
Marin
53 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Marin vr 22 maa 2013 - 6:35

N.a.v. het topic van Pippa hoe oud je moeder werd..

Voor de nog-niet-moeders: Hoe oud hoop je dat je bent als je moeder wordt. Kan zijn als je al zwanger bent, zwanger probeert te worden of -helaas- nog paar jaar moet wachten. En hoe oud ben je nu?

Ik hoop zelf moeder te worden als ik 31 of 32 ben. Tegen die tijd zijn we wel getrouwd en hebben we een nieuw huis. Ik ben nu 28. Nog veel te lang wachten en ik vind het met name zo oud klinken, maar ja..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 6:36

Ik hoop dat ik 27 jaar ben als ik in ieder geval zwanger ben, en hopelijk zelfs al bevallen ben. Maar we willen sowieso eerst trouwen, en moeten alles op de rit hebben, dus ik hoop dat dit lukt allemaal! Ik ben nu 25 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  sonly vr 22 maa 2013 - 6:40

Als het aan mij had gelegen, rond m'n 24e al (ben nu 26)
De situatie is er alleen niet naar. (als in, ik heb geen vriend en ik studeer nog).
Ik heb wel het idee, dat mocht ik niemand vinden, ik rond m'n 32e toch wel alleen een traject in zou willen gaan om een kindje te krijgen en dan dus bewust alleenstaande moeder zou worden. Mijn ideaalbeeld is om gewoon een gezinnetje inclusief een leuke man te hebben, maar mocht het niet zo lopen, dan heb ik dat als "escape" gedachte.
Ik vind het wel belangrijk dat ik dan zorg om de financiele situatie zo gunstig mogelijk te hebben voor een kindje en ook bv. een huis met in ieder geval een extra slaapkamer. Maar, het liefst dus eerder als 32 en samen met een partner.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Caresses vr 22 maa 2013 - 6:41

27 (ben net zwanger en ben 27 als ik uitgerekend ben. Als het aan ons lag was het al wel eerder geweest. (Op mijn 23e wilde ik het ook al en vanaf mijn 24e gingen we het proberen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Elliot vr 22 maa 2013 - 6:54

Ik hoop voor mijn 30e in ieder geval moeder te zijn. Maar we willen eerst nog trouwen en we moeten ook voor die tijd verhuizen. Maar ik ben pas 23, dus we hebben nog tijd genoeg smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 6:59

Geen idee, het enige wat ik hoop is dat ik de kans krijg om (samen met een leuke man) uit te vinden of ik echt kinderen wil (en kan krijgen) voordat het te laat is.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Tsjip vr 22 maa 2013 - 7:01

Ik hoop op mijn 27e. Dan moet ik wel binnen nu en 4 maanden zwanger worden. We zijn sinds januari bezig.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Reeza vr 22 maa 2013 - 7:06

Ik hoop voor mijn 30e. Maar eerst een groter huis en ik wil graag eerst trouwen, dus ik weet niet of ik de 30 ga redden (ik ben nu 26).
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gizmo vr 22 maa 2013 - 7:12

Ik hoop zwanger te raken op mn 29e. Ben nu 28, maar 29 als mn vriend en ik gaan trouwen. Erna gaat de pil de deur uit.

Had eigenlijk altijd de hoop voor of rond mn 30e mn tweede kindje te krijgen, maar helaas liep het anders qua relaties en dus de 'planning'.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Sam vr 22 maa 2013 - 7:22

Ik hoop dat ik 28 of 29 ben.
Ben nu bijna 27.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 7:39

Ik ben nu 25 en wil graag voor m'n 30e moeder worden alsalles goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  luenca vr 22 maa 2013 - 7:39

jaartje of 36-38
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Chocoholic vr 22 maa 2013 - 7:41

Ik ben nu 26 en hoop op mijn 29e zwanger te raken en dan net voor mijn 30e te bevallen.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 7:42

Voor m'n 32e wordt krap, dan hopelijk voor m'n 33e.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 7:43

luenca schreef:jaartje of 36-38

Hoe oud ben je nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Tania vr 22 maa 2013 - 7:44

Ik hoopte vroeger altijd op mijn 24ste moeder te worden omdat mijn oma mijn moeder op haar 24ste heeft gekregen en mijn moeder mij ook.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  luenca vr 22 maa 2013 - 7:45

Lennox schreef:
luenca schreef:jaartje of 36-38

Hoe oud ben je nu?

bijna 26
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Sanne vr 22 maa 2013 - 7:46

Ik hoop in de loop van dit jaar weer zwanger te raken en dan een tweede kindje te krijgen op mijn 27e.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 7:46

Waarom zo laat pas?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  luenca vr 22 maa 2013 - 7:49

Lennox schreef:Waarom zo laat pas?

omdat ik er nog lang niet aan toe ben smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  GeKKiE vr 22 maa 2013 - 7:49

Ik ben nu 30 en ben er nog niet aan toe....
Ik denk ook heel praktisch; ons huis staat te koop, we hebben een nieuwbouwhuis gekocht en mijn vriend doet een studie die nog 3 jaar duurt.

Ik hoop dat ik er ooit aan toe ga zijn, maar ik hou ook helemaal niet van baby's.
Vanaf een jaar of 2 vind ik het pas leuk!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 8:05

luenca schreef:
Lennox schreef:Waarom zo laat pas?

omdat ik er nog lang niet aan toe ben smile

Haha, ja, oké, dat kan natuurlijk Wink Ht is alleen zo jammer dat een zwangerschap op latere leeftijd zoveel risico's met zich mee brengt. Daar ben ik nú zelfs al een beetje bang voor, nu ik 31 ben. Wat dat betreft voelde 30 bij mij helaas een beetje als een soort magische grens Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Ooh La La! vr 22 maa 2013 - 8:11

Ik hoop op m'n 29e moeder te worden. Ben nu 28.


Laatst aangepast door Ooh La La! op vr 22 maa 2013 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Jade vr 22 maa 2013 - 8:11

Ik ben 22 als onze kleine meid geboren wordt. Ik vind dat een hele mooie leeftijd I love you.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Bay vr 22 maa 2013 - 8:14

30/31 Jaar. Ik had gehoopt nu al moeder te zijn maar helaas het is anders gelopen. We willen er dit jaar voor gaan nu nog even het juiste moment voor vinden. Wij vinden het maar eng/spannend!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden? Empty Re: n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum