Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 9 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 9 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:30

Tja, ik vind het juist goed dat CKC gewoon zegt hoe het overkomt en voor haar voelt. Dit mag ze toch best vertellen in haar eigen topic? Ze zegt toch niet dat anderen het niet zwaar kunnen/mogen ervaren? Ze geeft alleen aan dat ze bang was gemaakt door alle negatieve verhalen en dat zij, gelukkig, een positief verhaal heeft? Blij voor je CKC, ga zo door!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lindsya wo 14 maa 2012 - 5:30

2CKC2 schreef:Zooo! 15:45 prikinstructie en de eerste spuit gezet en ben alweer thuis! Ha! Of ik ben een bikkel of alle verhalen op internet zijn aangedikt! Letterlijk.. Dat prikje is serieus niets! Echt een splinter geeft meer pijn! Het vloeistof is maar 2ml.. Dat brandt een beetje maar na 2min voelde ik niets Hoop doet leven! - Pagina 9 561177 het vrouwtje was ook heel lief. Ze zei: je bent een natuurtalent haha. Nou meiden. 1-0 voor CKC! I am kicking IVF's ass!

Ik ben het met je eens die prikken zijn absoluut niet pijnlijk. Alleen moet je ze wel eerder uit de koeling halen en er niet gelijk inspuiten want dat is niet echt prettig en dat heb ik uit eigen ervaring. Dat branden heb ik niet echt moet ik zeggen. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee bij je.

Ik vind het heel goed dat je postief ben. En in mijn eigen ogen zet je niks pijnlijks neer over het spuiten en ik doe zelf ook ivf dus het raak mij niet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:32

En al zou ze die andere vrouwen mietjes vinden (wat ze nergens zegt.. ze zegt dat ZIJ vind dat verhalen zijn aangedikt) dan is dat haar goed recht.

Er is hier een heel topic over of je het andere mensen GUNT om een kind te krijgen waarin echt alles gezegt mag worden.

Ik vond een spiraaltje zetten ook vrij weinig pijn doen terwijl er vrouwen zijn die flauwvielen/moesten kosten/het vreselijk vonden. Ik heb dat ook niet zo ervaren en geef ook aan andere vrouwen door dat IK het geen zeer vond doen. En dat alleen de negatieve reacties op Internet geplaatst worden want positieve verhalen die plaats je bijna niet omdat je er geen last van heb.

CKC zeg lekker wat je denkt. Dit is jouw topic en als je bij alles wat je zegt erop moet letten of je iemand voor het hoofd stoot kun je jezelf beter opsluiten en je mond houden want er is altijd wel iets.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:35

Rejoy. schreef:
2CKC2 schreef:
Lejow schreef:Dan begrijp je me verkeerd of had ik er misschien meer bij moeten zetten.
Zal t proberen duidelijker te maken.

Positiviteit Moet je hebben, vechtlust is belangrijk. Maar het ging mij vooral om hoe je het zinnetje over die prik zei. Niet over het feit dat je zo positief bent, want daar sta ik compleet achter.

*edit* het stuk over dat andere vrouwen het aandikken dus, niet ieder mens is hetzelfde, een ander kan t wel als flink pijnlijk ervaren.

Probeer je nu dmv een edit je gelijk te halen Lejow? Maakt me niet uit. Feit blijft, ik voel wat ik voel en ik voelde niets van die naald. En dan mag ik dat schrijven. Omdat ik er van overtuigd ben dat vrouwen die bang zijn zoals ik was voor de prikken, troost en steun zouden kunnen halen uit mijn positiviteit.

CKC, voor de 3e keer: er staat ook nergens dat je niet positief mag zijn. Het gaat erom dat je met zinnen zoals ik in een andere reactie gekopieerd hebt nogal hard verwoord zijn.

Nee, want je zegt: ik heb getwijfeld of ik dit hier moet neerzetten. Durf je te beweren dat je reageerd alleen op dit berichtje over dat de prik me meeviel of doel je ook op mijn eerdere positieve berichten? Ik denk dat laatste. EN als dat zo is, dan gaat het er zeer zeker niet om het feit dat je vindt dat ik me moet inhouden omdat andere vrouwen aanstoot aan mij kunnen nemen.

Want echt rejoy, ik lees 100x liever dat een prik meevalt en dat niet perse alles op internet zo dramatisch hoeft te zijn in IVF.

Maar ik praat in rondjes, want - heel slim van je -je gaat niet in op wat ik zeg dat andere vrouwen wellicht WEL geholpen zijn met mijn verhaal. Daar blijf ik bij, en just for the record.. ik zeg en schrijf dingen hoe ik wil.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 5:38

Voor mensen die nog moeten kan het misschien wel fijn zijn, voor mensen die het traject al achter de rug hebben en die het wel als zwaar of pijnlijk hebben ervaren kan het wel vervelend zijn om iets te lezen in de trant van 'of ik ben een bikkel, of het stelt echt niks voor'. Het is aan jou wat je daarmee doet, net als dat het aan Rejoy is of ze jou daar op wijst of niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:41

Lejow schreef:Oh nee hoor, ik hoef geen gelijk.

Ik weet dat ik alleen dat zei, daarom zei ik in mijn volgende post ook, dat ik er kennelijk meer bij had moeten zetten.

Maar laat verder maar, ik ga mijn kind terug in der bedje leggen en naar huis. Die vergelijking sloeg trouwens als een tang op een varken. Hoor je mij ergens zeggen: ooohhhh die weken in het ziekenhuis vallen echt mee! Al die vrouwen die het als zwaar ervaren dikken t echt aan hoor! Tis een peuleschil, al 6.5 lang op en neer naar t zh en je kind daar iedere keer achter laten...

Je volgende post heb je gepost terwijl ik al gereageerd had op je eerste post meisje.

Doe dat. En het slaat niet als een tang op een varken. Het gaat erom dat je niet met de pakken gaat neerzitten maar toch nog probeerd het beste ervan te maken. Jij met jedochter, en ik met mijn wens voor een baby. Snap jij dat niet? Want geloof me, een vroeggeboorte is echt VERSCHRIKKELIJK, ik heb het echt met jete doen gehad, ik dacht:jemig het is ook wat.. mag het eens goed gaan daar? Al weet je dat je dochter het gaat redden en vast een gezond en lief meisje wordt en zelfs binnenkort naar dr eigen huisje mag. Ik daar en tegen weet niet of ik ooit moeder zal worden. Zet die dingen eens tegenover elkaar. Had je liever in mijn situatie gezeten, dat het verlangen zo groot is en je echt pijn voelt in je hart en elke dag denkt: wordt ik ooit moeder, krijg ik ooit de kans voor een baby te mogen zorgen, naar bed te brengen? Think about it. Want ik had best met je willen ruilen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:45

Susan schreef:Voor mensen die nog moeten kan het misschien wel fijn zijn, voor mensen die het traject al achter de rug hebben en die het wel als zwaar of pijnlijk hebben ervaren kan het wel vervelend zijn om iets te lezen in de trant van 'of ik ben een bikkel, of het stelt echt niks voor'. Het is aan jou wat je daarmee doet, net als dat het aan Rejoy is of ze jou daar op wijst of niet.

Kwam het op jou over dat ze echt aan andere vrouwen dacht of het feit dat ze mij gewoon even wilde laten weten dat ze zich stoort aan mijn verhaal? Ik denk dat laatste. Sterker nog. Ik weet het zeker. En anders. Fijn dat ze zo meegaand is met vrouwen met IVF die het allemaal als zwaar ervaren, maar wat heb ik, als vrouw met IVF, daar nou aan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 5:49

Als het eerste, waarom zou zij zich aan jouw verhaal storen?

Verder vraag je wat jij daaraan hebt, maar ben jij de enige die ergens iets aan hoeft te hebben dan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:50

Mag ik, die zelf de prikken in mijn buik moet jassen, mezelf benoemen tot bikkel???? Ooit nagedacht dat dit mijn enige houvast is? Zoals ik al eens eerder heb gezegd, natuurlijk sex ik liever met mijn man en 2 weken later een positieve test en 9 maanden later een wolk van een baby in het wiegje. Maar dat gaat echt niet. Als ik IVF niet onderga is de enige kans om moeder te worden dat iemand een kind voor me deur te vondeling legt. Mag ik dan zelf alsjeblieft weten dat ik het vrolijk en als een feestje benader?! Waarom moet ik dan perse denken aan andere die het allemaal als loodzwaar ervaren? Dit ben ik gewoon. Ik zie niet snel dingen negatief in en tot nu, heeft het nooit in mijn nadeel gewerkt. Misschien met de baby-race ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 5:52

Op je laatste reactie ga ik maar niet meer in, dan worden t hormonen en boosheid die de overhand nemen. Want ben echt nijdig nu. Sorry.

Laatst aangepast door Lejow op wo 14 maa 2012 - 5:58; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 5:52

Prima CKC.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 5:57

Serieus zeg, JA je bent een bikkel, maar NEE die verhalen op internet zijn niet aangedikt. Die vrouwen zullen t anders hebben ervaren dan jij. Maar dat maakt hen geen mietjes.

Ik geloof niet dat ik t prettig zou vinden om te lezen dat die prik appeltje eitje is, om t vervolgens als zeer pijnlijk te ervaren. Ik ga liever van t ergste uit, kan t alleen maar meevallen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 6:07

Lejow schreef:Op je laatste reactie ga ik maar niet meer in, dan worden t hormonen en boosheid die de overhand nemen. Want ben echt nijdig nu. Sorry.

Prima. Wel heel grappig trouwens dat je 'vriendinnetjes' van hier gelijk als de kippe erbij zijn op FB. HAHA.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muurvlindertje wo 14 maa 2012 - 6:13

2CKC2 schreef:
Lejow schreef:Op je laatste reactie ga ik maar niet meer in, dan worden t hormonen en boosheid die de overhand nemen. Want ben echt nijdig nu. Sorry.

Prima. Wel heel grappig trouwens dat je 'vriendinnetjes' van hier gelijk als de kippe erbij zijn op FB. HAHA.

Zijn ze je van FB aan het verwijderen? Triest.... kut social media...
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 6:17

Ps Lejow: ik besef dat mijn post van net doet vermoeden dat ik jouw situatie minder erg vind dat de mijne. Dat is niet zo. Het zijn 2 hele nare dingen, maar als ik lees hoe goed B het doet, en gaat doen en hoe tevreden dr artsen zijn met haar progressies, dan vind ik toch dat jij een schat hebt die ik niet heb, wellicht ook nooit ga krijgen. Als ik dan toch moet kiezen tussen twee kwade, dan had ik liever een baby op de wereld gezet die het goed doet dan weten dat het nooit gaat lukken misschien. Heb niets te kiezen, dat weet ik ook, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Aangezien nog niet zo lang geleden ook jij een hele grote kinderwens had en na 2x al sip was dat je test negatief was. Mijn testen zijn al 2 jaar negatief + 2 miskramen.. en zonder IVF gaat dat ook voor altijd zo blijven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 6:18

Muurvlindertje schreef:
2CKC2 schreef:

Zijn ze je van FB aan het verwijderen? Triest.... kut social media...

Nee, maar ik las bij een gemeenschappelijke vriend, die het goed kan vinden met Lejow:

'Becareful what you wish for, karma is a bitch, bitch!' Je hoeft geen einstein te zijn om te snappen waar dat aan gerelateerd is.

Je snapt, dat die gene eraf is gegooid door mij.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 6:22

Wat een bizarre discussie. Ik stoor mij er vaak aan dat er van mensen verwacht wordt dat ze bij alles wat ze zeggen rekening moeten houden met andere mensen die zich mogelijk aan de manier van schrijven kunnen storen. Het is niet mogelijk om alles wat je zegt zo op een weegschaaltje te leggen dat NIEMAND zich er op enige manier mogelijk aan zou kunnen storen. Dat gaat gewoonweg niet. Zeker niet bij communicatie via internet.

CKC ik vind het ontzettend fijn voor je dat het allemaal meevalt! Ik hoop dat je heel snel een positieve test in je handen hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 6:25

Susan schreef:Voor mensen die nog moeten kan het misschien wel fijn zijn, voor mensen die het traject al achter de rug hebben en die het wel als zwaar of pijnlijk hebben ervaren kan het wel vervelend zijn om iets te lezen in de trant van 'of ik ben een bikkel, of het stelt echt niks voor'. Het is aan jou wat je daarmee doet, net als dat het aan Rejoy is of ze jou daar op wijst of niet.

Dat denk ik ook. Ik heb mijn verhaal niet aangedikt en heb het traject toch wel echt als heel zwaar ervaren. En ik ben niet de enige, de groep waarin ik kletste (die hetzelfde deden) hebben dat ook stuk voor stuk zo ervaren. Maar dat was niet alleen lichamelijk, maar vooral psychisch.

Wel vind ik het fijn om te lezen dat het goed ging CKC! Nu op naar de volgende prikken en hopen op niet te veel bijwerkingen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 14 maa 2012 - 6:25

2CKC2 schreef:

Nee, maar ik las bij een gemeenschappelijke vriend, die het goed kan vinden met Lejow:

'Becareful what you wish for, karma is a bitch, bitch!' Je hoeft geen einstein te zijn om te snappen waar dat aan gerelateerd is.

Euhhh CKC, dat ging niet over jou hoor! Ik weet wie je bedoelt, want die status zag ik net ook en dat is een vriendin van mij en kent Lejow echt amper. Bovendien komt ze niet eens op 't forum hier.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 6:26

2CKC2 schreef:

Kwam het op jou over dat ze echt aan andere vrouwen dacht of het feit dat ze mij gewoon even wilde laten weten dat ze zich stoort aan mijn verhaal? Ik denk dat laatste. Sterker nog. Ik weet het zeker. En anders. Fijn dat ze zo meegaand is met vrouwen met IVF die het allemaal als zwaar ervaren, maar wat heb ik, als vrouw met IVF, daar nou aan?

Ik denk ook dat ze het als het eerste bedoelde. Ik ken haar toevallig persoonlijk en ik kan me niet voorstellen dat ze je af wilde kraken o.i.d. Zo is Rejoy niet.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 6:38

2CKC2 schreef:

???
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 6:40

Marin schreef:
2CKC2 schreef:

Euhhh CKC, dat ging niet over jou hoor! Ik weet wie je bedoelt, want die status zag ik net ook en dat is een vriendin van mij en kent Lejow echt amper. Bovendien komt ze niet eens op 't forum hier.

laughcry

(mist nog steeds die hele status hahaha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 6:52

Ik weet ondertussen om wie het gaat, ga haar naam niet noemen omdat ze hier niet komt.
Maarem serieus CKC, dacht je echt dat dat over jou ging? En zo ja, omdat het een vriend is op FB, heb ik er wat mee te maken???
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 6:54

Ik zie nu ook om wie het gaat, maar geloof me CKC: zij komt al heeeel lang niet meer op Yes. Dat gaat écht niet over jou.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir wo 14 maa 2012 - 6:55

2CKC2 schreef:Zooo! 15:45 prikinstructie en de eerste spuit gezet en ben alweer thuis! Ha! Of ik ben een bikkel of alle verhalen op internet zijn aangedikt! Letterlijk.. Dat prikje is serieus niets! Echt een splinter geeft meer pijn! Het vloeistof is maar 2ml.. Dat brandt een beetje maar na 2min voelde ik niets smile het vrouwtje was ook heel lief. Ze zei: je bent een natuurtalent haha. Nou meiden. 1-0 voor CKC! I am kicking IVF's ass!

Sorry maar ik erger me ook aan deze post.
Vind het fijn voor je dat je na de 1e spuit nergens last van hebt. Maar toevallig doet bij mij elke spuit WEL pijn en nee ik stel me niet aan, ik werk gewoon tijdens de behandeling, heb me nooit ziekgemeld en ga gewoon door zonder klagen.
Ik denk niet dat jij perse een bikkel bent (want waarom droom je dan 3 nachten over enge spuiten, dat heb ik dan nog nooit gedaan), maar gewoon geluk hebt dat of deze spuit meeviel (bij mij doen ze in het begin ook minder pijn) of dat je gewoon minder gevoelig bent. Dat de verhalen op internet anders zijn aangedikt, vind ik onzin en inderdaad wat beledigend voor andere vrouwen die IVF of ICSI doen. Een ieder ervaart het gewoon anders!

Jij kunt andere IVF-ers het gevoel geven alsof zij minder goed ermee bezig zijn/minder positief zijn. Misschien onbewust, omdat je alleen vanuit jezelf redeneert en het hier in je enthousiasme neerschrijft (dat hoop ik dan maar). Maar dat gevoel kreeg ik eerder ook al in je posts hier. Dat je bijvoorbeeld zeker weet dat je positief gaat testen. Nou, het is heel goed dat je zo'n positief gevoel erover hebt, maar je WEET gewoon de uitslag niet. Je hebt gemiddeld 20% kans per ronde.
Bij mij leek alles de vorige keer ook super en toch ongesteld. Dan leer je ook wel af om er maar vanuit te gaan dat jij bij die 20% zit...en ga je er reeeler naar kijken. Okee, iedereen gaat er anders mee om en je kunt beter positief zijn dan negatief. Maar door de toon van jouw posts kun je anderen wel het gevoel geven alsof zij er niet positief genoeg in staan/zich aanstellen en daardoor minder kans maken op een zwangerschap.
Ik zou eerst echt niets hierover plaatsen, maar ik doe het nu toch. Misschien denk je nu echt van: hoe komt ze erbij?? Maar ik geef gewoon mijn gevoel aan en val binnen de groep waar de discussie over ging.
Verder heel veel succes en hoop heus dat je alles zo gemakkelijk blijft ervaren.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: