Hoop doet leven!
+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers
Pagina 6 van 24
Pagina 6 van 24 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24
Re: Hoop doet leven!
Sterkte vandaag!
Maar vooral: heel veel succes en geluk!!
Maar vooral: heel veel succes en geluk!!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Abbo! En heeeel veeeel succes!!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Officieel startakkoord gekregen! Alle medicijnen opgehaald! Jaaauzaa dat is geen kattenpis! Echt meiden, knijp in je handjes als je op natuurlijk wijze je baby in de wieg mag zien liggen want dit wat vrouwen met ivf moeten doorstaan is geen grapje!
Nu pil slikken! 14/3 decapepyl spuiten erbij! En de arts zei zou zomaar eind maart punctie en begin april terugplaatsing kunnen worden.. Dat betekent dat ik
ergens in april weet of ik mama word of niet! Hoeraa'
Nu pil slikken! 14/3 decapepyl spuiten erbij! En de arts zei zou zomaar eind maart punctie en begin april terugplaatsing kunnen worden.. Dat betekent dat ik
ergens in april weet of ik mama word of niet! Hoeraa'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ps. Jullie begrijpen dat als t allemaal lukken mag dit kind niets mag! Hij krijgt een paar kussens omgebonden en een helm en moet tot zijn 30ste bij ons in bed! Hahahahaha zoveel moeite moet ik doen dus ik moet zuinig wezen!
Ik wil je ook even heel veel succes wensen! Ik vind je ook een kanjer.
En ja die spullen/spuiten etc... zag het toen bij mijn vriendin, is idd erg veel.
Ben dan ook erg blij voor hun, na alle pijn en ellende dat ze nu hun kindje verwachten.
En ja die spullen/spuiten etc... zag het toen bij mijn vriendin, is idd erg veel.
Ben dan ook erg blij voor hun, na alle pijn en ellende dat ze nu hun kindje verwachten.
Jeej, het is begonnen!! Mooie koelkast vol he hihi. Succes meis!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
2CKC2 schreef:Ps. Jullie begrijpen dat als t allemaal lukken mag dit kind niets mag! Hij krijgt een paar kussens omgebonden en een helm en moet tot zijn 30ste bij ons in bed! Hahahahaha zoveel moeite moet ik doen dus ik moet zuinig wezen!
Haha inderdaad! Ik zou het ook thuis houden altijd, en zelf les gaan geven
Gast- Gast
Ja echt! Ik had van de week de koelkast helemaal schoongemaakt en een groentela vol medicijnen! Ik heb trouwens wel echt enorm verl utrogestan meekregen is dat normaal?Diese schreef:Jeej, het is begonnen!! Mooie koelkast vol he hihi. Succes meis!
Sarahkey; ja bij jouw vriendin moesten toch ook dr eileiders weg? Is echt fijn te horen dat 't bij hen ook gewoon gelukt is!
2CKC2 schreef:Ja echt! Ik had van de week de koelkast helemaal schoongemaakt en een groentela vol medicijnen! Ik heb trouwens wel echt enorm verl utrogestan meekregen is dat normaal?Diese schreef:Jeej, het is begonnen!! Mooie koelkast vol he hihi. Succes meis!
Sarahkey; ja bij jouw vriendin moesten toch ook dr eileiders weg? Is echt fijn te horen dat 't bij hen ook gewoon gelukt is!
Haha hier was de groentela ook gebombadeerd tot medicijnla... Ja is normaal de Utrogestan. Na de tp begin je hiermee (3x per dag), en als je zwanger blijkt te zijn moet je daarmee doorgaan. Ik geloof ik tot 10 weken zw, maar ik weet dat het per zkh verschilt...
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Jaaaa die groentela vol :-). Veel medicijnen hè? Wel weer een stap in de goede richting!
Gast- Gast
Heel veel succes! Leuk om dit topic te volgen. Maar wat je zegt over dat je kind niks mag, dat gevoel heb je ook als het wel op natuurlijke manier gebeurd, ik bind hem ook het liefst vast, vooral als ik zie wat hij buiten allemaal uitspookt!
En ik geloof je zeker dat je in je handjes mag knijpen als je dit allemaal niet nodig hebt.
En ik geloof je zeker dat je in je handjes mag knijpen als je dit allemaal niet nodig hebt.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Zo! Gisteravond heel romantisch met mijn man de eerste pil geslikt. Ik dan, hij niet maar hij ging heel lief op het bed zitten en mentaal steunen. Is toch best raar als je zwanger wil worden maar toch de pil weer slikt. Ik vroeg hem, denk je dat het in 1 keer lukt? 'Ja! gaat lukken schat!'
Maar sowieso is hij heel lief. Hij heeft gelezen dat vrouwen die veel lachen betere kansen hebben. Dus gaat ie heel romantisch als hij op de wc zit boven, liedjes zingen op whatsapp en me dit sturen.. haha. En gisteren was ik dus beneden.. had hij een gesproken berichtje waarin hij doodserieus een confession doet: 'Schat, ik moet je iets eerlijk bekennen..*stilte*sinds we samenwonen heb ik sexuele opwinding bij het dragen van jouw kleding en vooral schoenen, je hebt er ook zoveel ik kan er niet omheen, dus ik moet het toegeven. Maar hierna stop ik echt..' en dan mij een foto sturen met zijn grote voet in een van mijn pumps proberen te proppen met sok en al en dan zo'n hele sexy pose voor de spiegel... ik kwam niet meer goed..
Maar sowieso is hij heel lief. Hij heeft gelezen dat vrouwen die veel lachen betere kansen hebben. Dus gaat ie heel romantisch als hij op de wc zit boven, liedjes zingen op whatsapp en me dit sturen.. haha. En gisteren was ik dus beneden.. had hij een gesproken berichtje waarin hij doodserieus een confession doet: 'Schat, ik moet je iets eerlijk bekennen..*stilte*sinds we samenwonen heb ik sexuele opwinding bij het dragen van jouw kleding en vooral schoenen, je hebt er ook zoveel ik kan er niet omheen, dus ik moet het toegeven. Maar hierna stop ik echt..' en dan mij een foto sturen met zijn grote voet in een van mijn pumps proberen te proppen met sok en al en dan zo'n hele sexy pose voor de spiegel... ik kwam niet meer goed..
Hahahahahahah geweldig CKC !!!! Lachen is gezond dus
Succes meid ik hoop dat de eerste poging mag lukken !
Succes meid ik hoop dat de eerste poging mag lukken !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hahahaha jouw man is zo vreselijk gek met al die acties altijd. Geweldig! Hopen dat jullie ook zo'n gierenbrullend kind krijgen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahahaha jij hebt volgens mij echt een fantastisch leuke vent en volgens mij zijn jullie samen een hilarisch stel! Daar komt een enorm leuk (en knap en fashionable ) kind van, ik weet het zeker!
Heel veel succes de komende tijd
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Bwahahahahahha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha ja wij hebben altijd veel bekijks samen. We zijn gewoon echt grappig.. maar lachen het hardst om elkaar. Het is goed en echt allemaal en ik krijg heel veel steun van hem.Lavendel schreef:Hahahaha jij hebt volgens mij echt een fantastisch leuke vent en volgens mij zijn jullie samen een hilarisch stel! Daar komt een enorm leuk (en knap en fashionable ) kind van, ik weet het zeker!
Jolicious schreef:Aaahw, wat lief CKC!
+1!
En veel sterkte de komende tijd, ik duim dat t de eerste keer lukt!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Je bent een topper CKC! Ik vind het bewonderenswaardig hoe jij en je man met de hele situatie!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Je bent een topper CKC! Ik vind het bewonderenswaardig hoe jij en je man met de hele situatie!
Thnx lieverd!
Mensen, kan je misselijk zijn van de pil. Bleh! Werd gisteravond wakker met zo'n weeeig gevoel in mijn buik. Volgens mij komt het door de pil.
Ik heb er zelf een paar nachten behoorlijk beroerd van geweest...echt raar aangezien ik vroeger (heel vroeger) ooit begonnen ben met de Microgynon en daarna jaren de Yasmin pil, zonder misselijkheid. Had nu wel zo'n merkloze pil met dezelfde stoffen als Microgynon. Ik weet nu zeker dat het kan, aangezien ik dit de eerste poging precies zo had.
Dus ja..dat kan .
Dus ja..dat kan .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Ik heb er zelf een paar nachten behoorlijk beroerd van geweest...echt raar aangezien ik vroeger (heel vroeger) ooit begonnen ben met de Microgynon en daarna jaren de Yasmin pil, zonder misselijkheid. Had nu wel zo'n merkloze pil met dezelfde stoffen als Microgynon. Ik weet nu zeker dat het kan, aangezien ik dit de eerste poging precies zo had.
Dus ja..dat kan .
Ja ik heb ook een ander merk! begint met een E, jij ook?
Pagina 6 van 24 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. Hoe oud hoop je moeder te worden?
» Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
» nav wat hoop je dat nog heel lang in de mode blijft?
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoe sta jij in het leven?
» Eerlijk duurt het langst... Hoop ik!
» nav wat hoop je dat nog heel lang in de mode blijft?
» ik moet even gerust gesteld worden,tenminste ik hoop t
» Hoe sta jij in het leven?
Pagina 6 van 24
Permissies van dit forum: