Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 8 van 24 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 8 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Puzzle di 13 maa 2012 - 3:20

Succes CKC!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 wo 14 maa 2012 - 4:35

Dikke knuffel voor jou CKC! Hoop doet leven! - Pagina 8 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 14 maa 2012 - 4:38

Hoe voel je je meis, ben je nog aan het stuiteren van al die hormonen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 4:42

Zooo! 15:45 prikinstructie en de eerste spuit gezet en ben alweer thuis! Ha! Of ik ben een bikkel of alle verhalen op internet zijn aangedikt! Letterlijk.. Dat prikje is serieus niets! Echt een splinter geeft meer pijn! Het vloeistof is maar 2ml.. Dat brandt een beetje maar na 2min voelde ik niets smile het vrouwtje was ook heel lief. Ze zei: je bent een natuurtalent haha. Nou meiden. 1-0 voor CKC! I am kicking IVF's ass!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jordana wo 14 maa 2012 - 4:46

Wat fijn om te horen dat weinig voorstelde

Ik blijf duimen en hopen voor jou!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 4:47

CKC: ik heb getwijfeld of ik dit hier neer moest zetten, maar realiseer je je wel dat je met je toon in je post's andere meiden die ook in het IVF traject zitten en het wel als zwaar ervaren (feit is gewoon dat de meeste vrouwen die in een IVF-traject zitten, dit als zwaar en heftig ervaren) behoorlijk voor hun hoofd kunt stoten?
Ik vind het heel fijn voor je dat het je tot nu toe zo mee valt, maar als ik je een tip mag geven, wil ik je mee geven om een beetje op je toon in je posts te letten.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 14 maa 2012 - 4:50

Goed van je CKC! Je bent bewonderenswaardig bezig. Laat die CKC-baby maar komen! Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 14 maa 2012 - 4:52

Rejoy. schreef:CKC: ik heb getwijfeld of ik dit hier neer moest zetten, maar realiseer je je wel dat je met je toon in je post's andere meiden die ook in het IVF traject zitten en het wel als zwaar ervaren (feit is gewoon dat de meeste vrouwen die in een IVF-traject zitten, dit als zwaar en heftig ervaren) behoorlijk voor hun hoofd kunt stoten?
Ik vind het heel fijn voor je dat het je tot nu toe zo mee valt, maar als ik je een tip mag geven, wil ik je mee geven om een beetje op je toon in je posts te letten.

Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik vind het heel mooi om de positieveit van CKC's posts af te zien stralen. En ik weet dat ook zij het moeilijk vind door middel van IVF zwanger te moeten raken. Ze laat alleen haar hoofd niet hangen en dit is haar manier om er mee om te gaan. Dat is mijns inziens haar goed recht.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 4:55

Als je in deze bewoordingen gaat praten: 'Of ik ben een bikkel of alle verhalen op internet zijn aangedikt!'

Dan kan ik me heel goed voorstellen dat andere mensen hiermee voor het hoofd worden gestoten. Hiermee suggereer je direct dat vrouwen die deze prikken wel als pijnlijk ervaren hun verhalen aandikken, of ze mietjes o.i.d. zijn.
Zoals ik al zei vind ik het heel fijn voor CKC dat ze positief is, dat ze haar hoofd niet laat hangen en dat het haar tot nu toe mee valt, maar dat ik me voor kan stellen dat ze mensen voor het hoofd stoot door de bewoordingen die ze kiest.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 4:59

Rejoy. schreef:Als je in deze bewoordingen gaat praten: 'Of ik ben een bikkel of alle verhalen op internet zijn aangedikt!'

Dan kan ik me heel goed voorstellen dat andere mensen hiermee voor het hoofd worden gestoten. Hiermee suggereer je direct dat vrouwen die deze prikken wel als pijnlijk ervaren hun verhalen aandikken, of ze mietjes o.i.d. zijn.
Zoals ik al zei vind ik het heel fijn voor CKC dat ze positief is, dat ze haar hoofd niet laat hangen en dat het haar tot nu toe mee valt, maar dat ik me voor kan stellen dat ze mensen voor het hoofd stoot door de bewoordingen die ze kiest.

Ja, hier ben ik t wel mee eens
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:01

Rejoy. schreef:CKC: ik heb getwijfeld of ik dit hier neer moest zetten, maar realiseer je je wel dat je met je toon in je post's andere meiden die ook in het IVF traject zitten en het wel als zwaar ervaren (feit is gewoon dat de meeste vrouwen die in een IVF-traject zitten, dit als zwaar en heftig ervaren) behoorlijk voor hun hoofd kunt stoten?

Het spijt me, maar wat denk je precies dat ik met jouw post hierboven moet?!

Luister Rejoy, ik weet zelf hoe en wat. Jij met je peuter en baby in je buik, waarvan ik vermoed dat ze gelukkig makkelijker dan mijn reis naar een baby verwekt zullen zijn, weet letterlijk NIET waar je het over hebt en niets van IVF. Wat moet ik dan doen? Janken en piepen terwijl het me allemaal echt heel HEEL erg meevalt? Wees juist blij dat er ergens op internet een postitief berichtgeving is op het gebied van IVF, van die jankverhalen worden vrouwen in mijn positie alleen maar bang, trust me I know it.

O, en als we het hebben over voor het 'hoofd stoten', laat dan deze hele pijler opgeheven worden. Wat elke keer dat er een positieve test topic wordt geopend stoot je een vrouw die niet zwanger wordt ook voor het hoofd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:04

Lejow schreef:
Rejoy. schreef:Als je in deze bewoordingen gaat praten: 'Of ik ben een bikkel of alle verhalen op internet zijn aangedikt!'

Ja, hier ben ik t wel mee eens

Waar ben je het dan precies mee eens, Lejow? Jouw eigen topics over je dochter zijn ook positief. Waar ik heel blij voor jou ben dat het goed gaat met je kleine meid, snoer ik jou ook niet de mond dat je niet zo positief moet zijn want HALLO, vrouwen van andere prematuur geboren kindjes die het niet gered hebben zijn er ook. Je zou beter moeten weten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:05

CKC, kom óp zeg, doe niet zo kinderachtig. Ik zeg heel netjes dat ik me voor kan stellen dat je vrouwen die in hetzelfde traject zitten voor het hoofd kunt stoten, je zóu daar ook wat mee kunnen doen ipv zo aanvallend reageren.

Maargoed, blijkbaar mag ik als gelukkige moeder en zwangere geen tips geven aan iemand die in een IVF traject zit?

En blijkbaar ben ik niet de enige die je posts op deze manier opvat, dus laat staan hoe iemand die het hele IVF traject wel als zwaar ervaart je post op zou kunnen (met nadruk op kunnen) vatten.

EDIT: en ik heb nergens gezegd dat je niet positief mag zijn, ik heb je alleen de tip gegeven om op je manier van verwoorden te letten.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 5:07

Dan begrijp je me verkeerd of had ik er misschien meer bij moeten zetten.
Zal t proberen duidelijker te maken.

Positiviteit Moet je hebben, vechtlust is belangrijk. Maar het ging mij vooral om hoe je het zinnetje over die prik zei. Niet over het feit dat je zo positief bent, want daar sta ik compleet achter.

*edit* het stuk over dat andere vrouwen het aandikken dus, niet ieder mens is hetzelfde, een ander kan t wel als flink pijnlijk ervaren.

Laatst aangepast door Lejow op wo 14 maa 2012 - 5:09; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muurvlindertje wo 14 maa 2012 - 5:08

Rejoy. schreef:CKC, kom óp zeg, doe niet zo kinderachtig. Ik zeg heel netjes dat ik me voor kan stellen dat je vrouwen die in hetzelfde traject zitten voor het hoofd kunt stoten, je zóu daar ook wat mee kunnen doen ipv zo aanvallend reageren.

Maargoed, blijkbaar mag ik als gelukkige moeder en zwangere geen tips geven aan iemand die in een IVF traject zit?

En blijkbaar ben ik niet de enige die je posts op deze manier opvat, dus laat staan hoe iemand die het hele IVF traject wel als zwaar ervaart je post op zou kunnen (met nadruk op kunnen) vatten.

EDIT: en ik heb nergens gezegd dat je niet positief mag zijn, ik heb je alleen de tip gegeven om op je manier van verwoorden te letten.

maar je staat hier toch niet voor de rechtbank? Altijd dat gezeik dat je op je woorden moet letten.... Twisted Evil
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:08

Rejoy. schreef:CKC, kom óp zeg, doe niet zo kinderachtig. Ik zeg heel netjes dat ik me voor kan stellen dat je vrouwen die in hetzelfde traject zitten voor het hoofd kunt stoten, je zóu daar ook wat mee kunnen doen ipv zo aanvallend reageren.

Kinderachtig? Mijn reactie is bloedserieus. Wat kan je je dan voorstellen. Mag ik dan niet positief zijn Rejoy? Waarom dan niet volgens jou? Omdat andere vrouwen MOGELIJK aanstoot nemen aan mijn verhaal? Als je zo meegaand bent denk dan ook aan die vrouwen die nog moeten beginnen en dat ze door mijn positieve verhaal zich misschien iets beter voelen en dat het heus niet zo treurig zou moeten zijn. Het verhaal kan altijd 2 kanten op gaan en geloof me, niemand meer dan ik is daar bewust van.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:10

Ik had mijn post al ge-edit met de volgende tekst:

en ik heb nergens gezegd dat je niet positief mag zijn, ik heb je alleen
de tip gegeven om op je manier van verwoorden te letten.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:12

Lejow schreef:Dan begrijp je me verkeerd of had ik er misschien meer bij moeten zetten.

Positiviteit Moet je hebben, vechtlust is belangrijk. Maar het ging mij vooral om hoe je het zinnetje over die prik zei. Niet over het feit dat je zo positief bent, want daar sta ik compleet achter.

Als jij zegt: hier ben ik het mee eens en je quote alles van rejoy is het wel makkelijk van je gesteld te zeggen: dan begrijp je me verkeerd, wat begrijp ik dan verkeerd?!

Zal ik je dan wat zeggen, ik droom al 3 nachten over de prikken en naalden.. ik droom dat de naald zo groot is dat ik in paniek raak in mijn droom. Ik word huilend wakker.. waarom?! Omdat alles wat ik lees/las op internet zo verschrikkelijk is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:15

Rejoy. schreef:Ik had mijn post al ge-edit met de volgende tekst:

en ik heb nergens gezegd dat je niet positief mag zijn, ik heb je alleen
de tip gegeven om op je manier van verwoorden te letten.

Waarom? Waarom moet ik volgens jou letten op mijn woorden? Moet ik dan echt 20 minuten staren naar mijn beeldscherm alvorens ik dingen typ?! Nee. Dat ga ik niet doen. Mijn leven is te kort om alles op de weegschaal te zetten en te hopen dat er NIEMAND gekwetst mag raken. Je zou eens ook moeten denken aan de mensen die met mijn verhalen geholpen zijn ivm alleen maar de mensen die posten hoe zwaar het allemaal is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:19

CKC, meid, doe wat je ermee wilt doen, beetje nuance in je berichten zou niet verkeerd zijn, maargoed, als jij niks wilt doen met de tip dat je op deze manier andere meiden flink voor het hoofd kunt stoten, dan doe je er toch lekker niks mee?

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 5:20

2CKC2 schreef:
Lejow schreef:Dan begrijp je me verkeerd of had ik er misschien meer bij moeten zetten.

Als jij zegt: hier ben ik het mee eens en je quote alles van rejoy is het wel makkelijk van je gesteld te zeggen: dan begrijp je me verkeerd, wat begrijp ik dan verkeerd?!

Zal ik je dan wat zeggen, ik droom al 3 nachten over de prikken en naalden.. ik droom dat de naald zo groot is dat ik in paniek raak in mijn droom. Ik word huilend wakker.. waarom?! Omdat alles wat ik lees/las op internet zo verschrikkelijk is.

Lees je mijn hele reactie wel, of alleen wat je wilt lezen?
Ik zet er toch achter dat het ook zomaar kan zijn dat ik er niet voldoende bij heb gezet? En dat het dus of/of is?

Dat je nachtmerries had van de prikken is niet fijn, dat je het mee vond vallen daarintegen weer wel. Maar doe dan niet alsof de vrouwen die t wel pijn vonden doen watjes/mietjes/losers zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:21

*edit* het stuk over dat andere vrouwen het aandikken dus, niet ieder mens is hetzelfde, een ander kan t wel als flink pijnlijk ervaren.

Probeer je nu dmv een edit je gelijk te halen Lejow? Maakt me niet uit. Feit blijft, ik voel wat ik voel en ik voelde niets van die naald. En dan mag ik dat schrijven. Omdat ik er van overtuigd ben dat vrouwen die bang zijn zoals ik was voor de prikken, troost en steun zouden kunnen halen uit mijn positiviteit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 maa 2012 - 5:23

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:

Lees je mijn hele reactie wel, of alleen wat je wilt lezen?
Ik zet er toch achter dat het ook zomaar kan zijn dat ik er niet voldoende bij heb gezet? En dat het dus of/of is?

Dat je nachtmerries had van de prikken is niet fijn, dat je het mee vond vallen daarintegen weer wel. Maar doe dan niet alsof de vrouwen die t wel pijn vonden doen watjes/mietjes/losers zijn.

Lejow, lees je eigen eerste post. Ik reageer daarop. Jij quote Rejoy: IK BEN HET HIER MEE EENS. Je highlight niets je pikt niets eruit. Als we toch vallen over dingen die anderen anders zeggen dan jij wil. Kijk dan eens alsjeblieft naar je eerste eigen post.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:26

2CKC2 schreef:

Probeer je nu dmv een edit je gelijk te halen Lejow? Maakt me niet uit. Feit blijft, ik voel wat ik voel en ik voelde niets van die naald. En dan mag ik dat schrijven. Omdat ik er van overtuigd ben dat vrouwen die bang zijn zoals ik was voor de prikken, troost en steun zouden kunnen halen uit mijn positiviteit.

CKC, voor de 3e keer: er staat ook nergens dat je niet positief mag zijn. Het gaat erom dat je met zinnen zoals ik in een andere reactie gekopieerd hebt nogal hard verwoord zijn.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 14 maa 2012 - 5:28

Oh nee hoor, ik hoef geen gelijk.

Ik weet dat ik alleen dat zei, daarom zei ik in mijn volgende post ook, dat ik er kennelijk meer bij had moeten zetten.

Maar laat verder maar, ik ga mijn kind terug in der bedje leggen en naar huis. Die vergelijking sloeg trouwens als een tang op een varken. Hoor je mij ergens zeggen: ooohhhh die weken in het ziekenhuis vallen echt mee! Al die vrouwen die het als zwaar ervaren dikken t echt aan hoor! Tis een peuleschil, al 6.5 lang op en neer naar t zh en je kind daar iedere keer achter laten...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 24 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: