Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdens je bevalling

+42
Sylvana
Printje
joyce0606
Tania
Makamba
Liadan
Aimee
Lejow
sabje
SarahKey
Linda
Shy
M@niek
Novalee
Puggle
PapillonRose
Ezzer
PiP
Diese
missy.
Caro
Thunder
Atelier Madame
Theezakje13
Rush
TGR
Darius
MissD
Floor
Poisongirl
Mamsie
duckie
Jasmine
Happydobby
Ugly Betty
Ayla
Mom-Of-3
studiebol
meisje
Clapperdie
CCC
Lindsya
46 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:31

Oh trouwens, op het moment dat zoon ter wereld moest komen stonden er 6 artsen in mijn doos te kijken. Plus nog wat assistentes. Daarna gooiden ze er een knip in en ook meteen een tang. Als ik nog gene had, heb ik die ruimschoots overwonnen toen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Mamsie di 21 feb 2012 - 2:33

Charlie schreef:Whahahah Carrie,

toevallig heb ik vorige week nog tegen mijn vriend gezegd dat hij bij mij hoofd MOET staan. Geen polonaise aan mijn vagina! Toen ik nog inwendige echo's kreeg, moest hij trouwens ook bij mijn hoofd staan.

Wilde hij zelf ook Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 .

Heeft niks met preutsheid of op gemak voelen te maken, ik wil gewoon ook na de bevalling nog als aantrekkelijk vrouwmens kunnen worden gezien zonder dat hij allerlei open wonden en taferelen voor zich ziet...niet alles hóeft he.

hahahaha wonden en taferelen! Geloof me je man ziet daarna echt niet steeds die gapende vagina voor zich hoor hahaha zou wat zijn!
Mijn vriend heeft trouwens bij de 3e echt duidelijk staan kijken omdat S vast zat met de navelstreng en die dus doorgeknipt is terwijl hij er verder nog in zat. Mijn vriend staat op elke foto met een gezicht van iiiiiiiiiih dat doet zeer.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:34

Charlie schreef:Whahahah Carrie,

toevallig heb ik vorige week nog tegen mijn vriend gezegd dat hij bij mij hoofd MOET staan. Geen polonaise aan mijn vagina! Toen ik nog inwendige echo's kreeg, moest hij trouwens ook bij mijn hoofd staan.

Wilde hij zelf ook laughcry .

Heeft niks met preutsheid of op gemak voelen te maken, ik wil gewoon ook na de bevalling nog als aantrekkelijk vrouwmens kunnen worden gezien zonder dat hij allerlei open wonden en taferelen voor zich ziet...niet alles hóeft he.

Dat interesseert je op het moment van bevallen echt niks meer smile. En je sexleven komt echt wel weer goed haha! Het zijn echt 2 verschillende situaties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 2:38

Bij mijn bevalling was mijn man, verder zou er de verloskundige en een verpleegkundige bij zijn. Echter ben ik 24 uur bezig geweest met als gevolg dat er meer dan 20 mensen mij aan de onderkant hebben staan bekijken Neutral
Ik was vaak 'van de wereld' en hield veel mijn ogen dicht gedurende de uren maar soms deed ik ze open en stonden er weer andere mensen bij me (soms een stuk of 8 tegelijk). Uiteindelijk moest er een spoedkeizersnede worden gemaakt en daar waren weer andere mensen (maar 1 verpleegster ging mee die al een paar uur bij mij was maar verder weer allerlei nieuw volk).
Tijdens de bevalling vond ik het allemaal vreselijk voorschut en na de bevalling vond ik het nog erger omdat ik dagen niet uit bed kon en dus elke zoveel uur iemand mijn verband kwam doen en me kwam schoonmaken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 2:39

Jolicious schreef:
Charlie schreef:

Heeft niks met preutsheid of op gemak voelen te maken, ik wil gewoon ook na de bevalling nog als aantrekkelijk vrouwmens kunnen worden gezien zonder dat hij allerlei open wonden en taferelen voor zich ziet...niet alles hóeft he.

Dat interesseert je op het moment van bevallen echt niks meer smile. En je sexleven komt echt wel weer goed haha! Het zijn echt 2 verschillende situaties.

Daar denkt toch niet iedereen hetzelfde over hoor.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 2:40

Hier was alleen mijn man erbij.... Hij heeft voornamelijk naast me gestaan.

Toen ik bezig was met persen, heeft hij gekeken omdat de verloskundige hem zei dat de kleine veel haar had. In het ziekenhuis heeft hij ook gekeken hoe de vacuumpomp op T. haar hoofdje gezet werd, hoe de knip gezet werd en later ook naar de hechtingen (omdat hij gevraagd werd te kijken of alles er weer netjes uitzag Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 ).

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  studiebol di 21 feb 2012 - 2:42

Ik denk trouwens dat er geen plek was voor andere mensen.. naast mijn vriend waren er 2 verpleekundige, 2 kinderartsen, 2 gynacologen in opleiding en dan nog de hoofd gynacoloog.. maar goed dat wist ik wel een beetje van te voren.. maar de kamer was goed vol!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Darius di 21 feb 2012 - 2:42

Mijn man heeft even gekeken toen het hoofdje bijna stond, maar vond het er zo bloederig en eng uitzien, dat hij snel weer bij mijn hoofd is gaan staan. De held.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:45

Floor schreef:
Jolicious schreef:
Charlie schreef:

Heeft niks met preutsheid of op gemak voelen te maken, ik wil gewoon ook na de bevalling nog als aantrekkelijk vrouwmens kunnen worden gezien zonder dat hij allerlei open wonden en taferelen voor zich ziet...niet alles hóeft he.

Dat interesseert je op het moment van bevallen echt niks meer Tijdens je bevalling - Pagina 2 561177. En je sexleven komt echt wel weer goed haha! Het zijn echt 2 verschillende situaties.

Daar denkt toch niet iedereen hetzelfde over hoor.

Oh, dat zal vast. Maar de meerderheid lijkt me wel. Heb je er ervaring mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Poisongirl di 21 feb 2012 - 2:48

Floor schreef:
Jolicious schreef:
Charlie schreef:

Heeft niks met preutsheid of op gemak voelen te maken, ik wil gewoon ook na de bevalling nog als aantrekkelijk vrouwmens kunnen worden gezien zonder dat hij allerlei open wonden en taferelen voor zich ziet...niet alles hóeft he.

Dat interesseert je op het moment van bevallen echt niks meer Tijdens je bevalling - Pagina 2 561177. En je sexleven komt echt wel weer goed haha! Het zijn echt 2 verschillende situaties.

Daar denkt toch niet iedereen hetzelfde over hoor.

Mijn man denk er iig hetzelfde over als Jolicious. En ik ook trouwens. Mijn man is mijn op seksueel gebied niet anders gaan zien nadat hij J. ason geboren heeft zien worden en ook niet omdat hij mijn vagina in die toestand heeft gezien. Dat ziet hij echt helemaal los van elkaar.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:50

Ik denk dat maar weinig mannen denken: 'oooooh, daar gaat ons sexleven' op het moment dat het kind geboren wordt.


Mijn man vertelde later dat het kippenvel bij hem erop stond, dat hij het er allemaal zo naar vond uit zien en klinken (de knip)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 2:56

Rejoy. schreef:Ik denk dat maar weinig mannen denken: 'oooooh, daar gaat ons sexleven' op het moment dat het kind geboren wordt.


Mijn man vertelde later dat het kippenvel bij hem erop stond, dat hij het er allemaal zo naar vond uit zien en klinken (de knip)


Dat vond mijn man ook. Nog vervelender vond hij de vacuumpomp op T. haar hoofdje en zien hoe de gyneacoloog flink zat te trekken.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:56

Wat fijn dat jullie allemaal mannen hebben die hun sexleven compleet kunnen scheiden van de bevalling.

Bij die van mij durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:57

Charlie schreef:Wat fijn dat jullie allemaal mannen hebben die hun sexleven compleet kunnen scheiden van de bevalling.

Bij die van mij durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 .

Denk je dat echt? Tja, er zal toch iemand kinderen op de wereld moeten zetten denk ik dan Tijdens je bevalling - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 2:58

Charlie schreef:Wat fijn dat jullie allemaal mannen hebben die hun sexleven compleet kunnen scheiden van de bevalling.

Bij die van mij durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 .

Mijn man vond het alleen de eerste keren heel erg eng (was bang dat mijn hechtingen open zouden gaan of dat het niet meer goed zou passen Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 ).

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  TGR di 21 feb 2012 - 2:58

Charlie schreef:Wat fijn dat jullie allemaal mannen hebben die hun sexleven compleet kunnen scheiden van de bevalling.

Bij die van mij durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken laughcry .

Hehehe. Die van zal ik waarschijnlijk tijdens de weeën nog moeten sussen. De held.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:58

Jolicious schreef:
Charlie schreef:Wat fijn dat jullie allemaal mannen hebben die hun sexleven compleet kunnen scheiden van de bevalling.

Bij die van mij durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 .

Denk je dat echt? Tja, er zal toch iemand kinderen op de wereld moeten zetten denk ik dan Tijdens je bevalling - Pagina 2 827601

Het zal wel meevallen, hij zal het voornamelijk vreselijk voor mij vinden en zich schuldig voelen haha. Maar ik vind 't op dit moment zelf ook geen fantastisch idee. Bij een eventuele keizersnee gaat hij zeker mee naar binnen maar wil hij mijn buik open ook niet zien. Snap ik helemaal! En ja, helaas moeten wij die kinderen op de wereld zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 3:00

MissD schreef:
Rejoy. schreef:Ik denk dat maar weinig mannen denken: 'oooooh, daar gaat ons sexleven' op het moment dat het kind geboren wordt.


Mijn man vertelde later dat het kippenvel bij hem erop stond, dat hij het er allemaal zo naar vond uit zien en klinken (de knip)


Dat vond mijn man ook. Nog vervelender vond hij de vacuumpomp op T. haar hoofdje en zien hoe de gyneacoloog flink zat te trekken.

ik kan me anders het geluid van de knip ook nog helder voor de geest halen hoor.



En sex is écht het aller-allerlaatste waar wij tijdens de bevalling mee bezig waren hoor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Rush di 21 feb 2012 - 3:00

TGR schreef:
Charlie schreef:Wat fijn dat jullie allemaal mannen hebben die hun sexleven compleet kunnen scheiden van de bevalling.

Bij die van mij durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur te steken Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967 .

Hehehe. Die van zal ik waarschijnlijk tijdens de weeën nog moeten sussen. De held.
Hahaha. Mijn vriend is bang dat hij impotent wordt als hij gaat kijken.

Ik heb gezegd dat dat misschien maar beter is, omdat er altijd kans is dat je maanden na de bevalling nog geen seks kan hebben.

Je had z`n gezicht moeten zien. Tijdens je bevalling - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 3:02

Ik heb dat geluid helemaal niet meegekregen Rejoy... Misschien omdat alles tegelijk ging hoor. Want ik moest natuurlijk persen, toen de knip gezet werd, was de gyneacoloog meteen aan het trekken (dat herinner ik me wel enorm goed).
Moet zeggen dat ik ook hele stukken van mijn bevalling "mis". Ik weet niet alles meer...

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 3:03

Oh, die knip heb ik gelukkig niet gehoord. Ik was te ver heen Tijdens je bevalling - Pagina 2 827601 Maar heb hem eerlijk gezegd ook niet gevoeld, want ze hebben 'm tijdens een wee gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Theezakje13 di 21 feb 2012 - 3:04

Ik had alleen mijn vriend erbij. Wilde er ook niemand bij hebben verder.

Ik was heel erg in mezelf gekeerd en weet niet wat mijn vriend wel en niet gezien heeft.
Hij stond tijdens het persen wel bij mijn hoofdeind, maar heeft denk ik wel een en ander beneden gezien..
Hij was zelf bang dat hij er niet tegen zou kunnen, maar viel allemaal wel mee.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 3:05

MissD schreef:Ik heb dat geluid helemaal niet meegekregen Rejoy... Misschien omdat alles tegelijk ging hoor. Want ik moest natuurlijk persen, toen de knip gezet werd, was de gyneacoloog meteen aan het trekken (dat herinner ik me wel enorm goed).
Moet zeggen dat ik ook hele stukken van mijn bevalling "mis". Ik weet niet alles meer...

Ik ook niet. Wel flarden inderdaad. En ik kan me ook nog wel voor de geest halen hoe de pijn voelde, maar ook weer niet precies. Ik weet wel dat ik het hechten nog irritanter vond. Dacht ik eindelijk klaar te zijn, gingen ze daar lopen pielen. Had echt de neiging om te trappen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 3:05

ken je het geluid als je in een stuk stof knipt dat strak staat? Nou, zo'n idee, maar dan knip je dus in vlees. (of wilden jullie dat niet weten Laughing )

En ik weet niet wat ik voelde, dochter stond toen al zo'n 45 minuten en werd tijdens de knip gelanceerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 3:06

Hoe ver is ze terecht gekomen? Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 2 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum