Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdens je bevalling

+42
Sylvana
Printje
joyce0606
Tania
Makamba
Liadan
Aimee
Lejow
sabje
SarahKey
Linda
Shy
M@niek
Novalee
Puggle
PapillonRose
Ezzer
PiP
Diese
missy.
Caro
Thunder
Atelier Madame
Theezakje13
Rush
TGR
Darius
MissD
Floor
Poisongirl
Mamsie
duckie
Jasmine
Happydobby
Ugly Betty
Ayla
Mom-Of-3
studiebol
meisje
Clapperdie
CCC
Lindsya
46 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 8:04

Tijdens het persen heb ik heel veel bloed verloren of ik geplast heb weet ik niet maar ik heb wel gepoept (dat had ik zelf ook door) maar dat werd telkens netjes weg gehaald. Het ergste was pas toen ik op de operatietafel lag, dat blauwe doek kwam over me heen maar ondertussen trokken ze de katheter eruit, een man (verpleger) verdween toen onder het doek om de katheter goed te doen, echter had ik al een ruggenprik en voelde ik geen onderkant meer.. met als gevolg dat ik heel de boel onderpoepte terwijl hij onder bezig was (je hoorde alles gewoon op de grond kletteren ) Hij riep ondertussen, 'ja lekker zeg, mag ik dat ook weer opruimen' (en de gyn en de rest lachen).
voor de duidelijkheid, het was een aardige verpleger hij maakte ook de foto's tijdens de keizersnede maar ik vond het wel vreselijk voorschut.
(als ik ooit nog een 2e wil dan wil ik voor de bevalling ook een klysma)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  joyce0606 di 21 feb 2012 - 8:06

mijn kon het op dat moment niet bommen, ik heb er 19 uur over gedaan, en iets va 3 shifts meegemaakt in het ziekenhuis, en allemaal voelen en kijken dus ja over die gene was ik snel heen. mijn man heeft niet down under gekeken, gewoon omdat het niet wilde/durfde.



ik heb niet gepoept tijdens de bevalling, een paar uur daarvoor heb ik me helemaal leeg gescheten, vette diarree, maar daarna was het er dan ook uit.

toen mijn vliezen gebroken waren ging ik naar de WC (ik moest dus poepen) en toen moest ik met een onderlegger tussen mijn benen, in mijn blote kont, over de gang heen. de verpleegster zei nog "kom maar hoor, er komt niemand" pfff heel genant wel!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:09

Zijn er serieus mensen die zich daar echt druk om maken en serieus een klysma willen? Zou een verloskundige dat nog echt geven ook? Het is toch logisch dat er ontlasting mee komt als er zo'n natuurgeweld door je lichaam heen raast.. Hier werd het meteen weg gehaald hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat is het namelijk ook. Je bent een kind aan het baren, je ligt er niet voor een schoonheidsprijs...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Lejow di 21 feb 2012 - 8:10

Ja die gene pff...
Toen ik in het ziekenhuis kwam zei de gyn: Ik wil even een inwendig onderzoek bij u doen
Dus ik :shock: :shock: :shock: Oh ja.. crap.. dat hoort er ook bij...
Had er totaal nog niet over na gedacht whaha laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:21

Jolicious schreef:Zijn er serieus mensen die zich daar echt druk om maken en serieus een klysma willen? Zou een verloskundige dat nog echt geven ook? Het is toch logisch dat er ontlasting mee komt als er zo'n natuurgeweld door je lichaam heen raast.. Hier werd het meteen weg gehaald hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat is het namelijk ook. Je bent een kind aan het baren, je ligt er niet voor een schoonheidsprijs...

Ja echt, ik kan me daar heel erg druk om maken. Ook iemand hierboven, dat ze het zelf rook. Vind ik echt verschrikkelijk, zeker als mijn vriend erbij is. Jij vind het wellicht normaal, en dat vind ik knap van je. Maar ik vind het niet normaal, het lijkt me echt heel, heel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:23

Jolicious schreef:Zijn er serieus mensen die zich daar echt druk om maken en serieus een klysma willen? Zou een verloskundige dat nog echt geven ook? Het is toch logisch dat er ontlasting mee komt als er zo'n natuurgeweld door je lichaam heen raast.. Hier werd het meteen weg gehaald hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat is het namelijk ook. Je bent een kind aan het baren, je ligt er niet voor een schoonheidsprijs...
geen idee of je daar om kan vragen maar ik kan me echt wel voorstellen dat je het vraagt als het de 1e keer zo naar was.

Maar ze halen het dus meteen weg.. misschien is dat bij dan ook wel gebeurt en merk je dat helemaal niet altijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:23

Ik vond dat poepen ook wel vreselijk... had het alleen bij de eerste maar ik schaamde me dood. Vond dat ook zo lullig tegenover mijn vriend maar hij houdt nog steeds vol het niet te hebben gezien, gehoord of geroken. Kan ik me niet zo goed voorstellen Wink maar ik hoop dat dat niet gebeurt bij de derde, maar goed. Overleven we ook wel weer. Een klysma vind ik ook overdreven, het gebeurt inderdaad bijna iedereen en vaak heb je het niet eens in de gaten zeiden ze hier (dus wie weet is het bij de tweede wel gebeurd maar het staat in elk geval niet op die tien foto's die ik heb Wink).

Ik kan me trouwens nog best goed de pijn van de weeen voor de geest halen, en ook hoe het voelt als het hoofdje staat. Ik zie nog steeds best op tegen de komende bevalling, maar ik weet nog dat op een gegeven moment die knop omgaat en dat zal nu ook wel gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Printje di 21 feb 2012 - 8:24

Carrie schreef:
Jolicious schreef:Zijn er serieus mensen die zich daar echt druk om maken en serieus een klysma willen? Zou een verloskundige dat nog echt geven ook? Het is toch logisch dat er ontlasting mee komt als er zo'n natuurgeweld door je lichaam heen raast.. Hier werd het meteen weg gehaald hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat is het namelijk ook. Je bent een kind aan het baren, je ligt er niet voor een schoonheidsprijs...

Ja echt, ik kan me daar heel erg druk om maken. Ook iemand hierboven, dat ze het zelf rook. Vind ik echt verschrikkelijk, zeker als mijn vriend erbij is. Jij vind het wellicht normaal, en dat vind ik knap van je. Maar ik vind het niet normaal, het lijkt me echt heel, heel erg.

Volgens mij is het feit dat je moet poepen voor de vk ook een signaal dat je een heel eind bent. Ik heb me er geen sec druk om gemaakt, ze kijken met weet ik hoeveel man naar je **** en dat vond ik eerst veel erger. Mijn man gaf er niets om, hij lag trouwens zelf doodziek in een ziekenhuisbed en heb bij hem wel viezere dingen gezien als poep, wij zijn die schaamte echt allang voorbij, het is mijn man die moet daar maar tegenkunnen hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:29

Ik zou mn vriend wel vragen, van te voren, dat mocht er ontlasting komen dat hij dan maar mooi even wegkijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 8:41

@jolicious, een vk hoeft je geen klysma te geven hoor,je kunt het gewoon bij de apotheek halen en zelf gebruiken (als je bijv net weeen hebt)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:43

Jolicious schreef:Zijn er serieus mensen die zich daar echt druk om maken en serieus een klysma willen? Zou een verloskundige dat nog echt geven ook? Het is toch logisch dat er ontlasting mee komt als er zo'n natuurgeweld door je lichaam heen raast.. Hier werd het meteen weg gehaald hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat is het namelijk ook. Je bent een kind aan het baren, je ligt er niet voor een schoonheidsprijs...

Ja dat doe ik zeker.. Ik vond dat bij mijn eerste bevalling echt heel erg, ook al is het doodgewoon bij een bevalling en kun je er niets aan doen.
Hier werd het ook snel weggehaald maar dan nog schaamde ik me vreselijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:47

Ik denk dat ik er te nuchter voor ben ofzo, ik kan me nou echt niet voorstellen dat je je daar écht druk om kan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Printje di 21 feb 2012 - 8:49

Jolicious schreef:Ik denk dat ik er te nuchter voor ben ofzo, ik kan me nou echt niet voorstellen dat je je daar écht druk om kan maken.

+1 ik vind wat er nog meer allemaal uitkomt naast je baby nog veel viezer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  SarahKey di 21 feb 2012 - 8:49

De verloskundige is idd blij als iemand poept tijdens de bevalling.
Zo zeiden ze dat tegen mij van te voren.

Ben toch blij dat ik na de bevalling pas hoorde dat ik toch gepoept had tijdens de bevalling.
Had me anders op dat moment ook weinig gescheeld, dacht alleen : eruit jij!

Maar had het niet verwacht want had de uren ervoor ook erg veel diarree.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  PapillonRose di 21 feb 2012 - 8:51

Ik was wel even bang dat er behalve baby ook nog wat anders zou komen, ik dacht zoiets te voelen.. Dus ik lichtelijk benauwd tegen de verpleegkundige gezegd dat ik dacht te voelen dat er misschien ook wel iets anders aan zat te komen laughcry

De verpleegkundige reageerde heel lief en relaxt, het was heel normaal en daar keken ze echt niet van op, gewoon alles laten gaan en me niet druk maken. Toen voelde ik me ook meteen veel minder bezwaard. Toch ben ik wel blij dat het bij mij bij het gevoel gebleven is, er kwam niks. Is misschien maar goed ook, ik ben een deel van de bevalling flink misselijk geweest en dan had ik zoiets echt niet willen ruiken No
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:52

Ik ben ook een nuchter persoon en normaal boeit me dit soort dingen me ook niet veel.. Werk zelf ook in de zorg dus poep en pies is mij wel bekend, hahha

Ik heb me toen vooraf daar ook niet druk omgemaakt maar op t moment zelf is dit me juist heel erg bij gebleven en ik vond het toen zo vreselijk gênant..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Sylvana di 21 feb 2012 - 8:57

Jolicious schreef:Ik denk dat ik er te nuchter voor ben ofzo, ik kan me nou echt niet voorstellen dat je je daar écht druk om kan maken.

+1. En gelukkig weet ik ook voor 100% dat mijn vent daar net zo over denkt. Shit hey (:P ), je ligt te bevallen. Die dingen gebeuren nou eenmaal.

En waar hij wilt staan tijdens de bevalling mag hij ook helemaal zelf bepalen, ik kan me daar nu niet druk over maken en het lijkt me dat ik mij tijdens de bevalling daar al helemaal niet druk om kan maken. Als hij graag tussen mijn benen wilt kijken om te zien hoe zijn zoon/dochter ter wereld komt, dan mag dat. Wilt hij bij bij het hoofdeind staan, dan mag dat ook. Het is voor allebei heel enerverend en ik denk dat het dan ook belangrijk is dat je elkaar in de waarde laat, en niet moeilijk gaat liggen doen over wat hij allemaal wel/niet mag (zien/doen).

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Didi di 21 feb 2012 - 8:58

Mijn vriend heeft ook steeds naast me gezeten om te helpen om m'n hoofd op m'n borst te houden. De VK zei op een gegeven moment tegen m dat ie wel een kon komen kijken omdat de haartjes al te zien waren. Dat wilde hij eerst niet maar hij heeft later heel eventjes gekeken. Van te voren had ik al gezegd dat ie niet steeds moest kijken maar op het moment kon het me niks schelen.

Over het poepen kon ik me vreselijk druk maken, het leek me echt heel erg. Toen ik in er ziekenhuis kwam moest de VK m'n vliezen breken en daarna moest ik wel nodig en kon toen gelukkig even lekker naar de wc haha. Tijdens de bevalling heb ik wel over de handen van de VK geplast, en toen ze dat aangaf zei ik, oh lekker warm toch laughcry
Dat was wel een beetje kansloos van me, maar ze moest gelukkig hard lachen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Aggi di 21 feb 2012 - 9:34

Mijn vriend stond tijdens het persen en op het moment dat onze zoon ter wereld kwam naast mijn hoofd.

Ben op het verlosbed bevallen, daarvoor nog wel de baarkruk geprobeerd maar zonder succes, ze hadden er een spiegel onder gelegd, dus ja toen kon je wel het een en ander zien Laughing mja...



Toen onze zoon geboren was moest hij naar de conveuse afdeling, mijn vriend heb ik meegestuurd terwijl ze mij nog aan het hechten waren hihi.



Toen hij terug kwam, zag hij wel het 1 en ander vertelde hij mij later... maargoed t is allemaal goed gekomen Wink
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:37

Wat ik wel heel vervelend vond was dat er meerdere mensen moesten kijken naar mijn aambeien de dagen na de bevalling. Had er ook wel heel veel last van, kon amper zitten. Kreeg daarom ook een klysma op de 3e dag, dat was geen pretje.
Was al dat gedoe down under en alle inwendige echo's van de maanden ervoor helemaal beu en dan komen ze daar weer voor... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  kwak di 21 feb 2012 - 9:39

mijn man was als enige bij de bevalling. Hij heeft naast mijn hoofd gezeten en hij heeft volgens eigen zegge niks gezien.
ik heb wel aan hem gevraagd om niet te kijken maar het maakte mij niet meer uit tijdens de bevalling.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:55

Mijn man stond vb bij mijn hoofd maar het heeft mij niet uitgemaakt waar hij ging staan. Het is ook allemaal gefilmd en gefotografeerd.
Wel schaamde ik me, ook tijdens de bevalling, heel erg voor het poepen maar ik mocht beide keren geen klysma.

Verder waren mijn moeder, schoonmoeder, tante en zwager er bij C.iske bij en kwam mijn man zijn oom vlak na de geboorte van de placenta binnen.

Bij J.anneman waren dezelfde mensen r plus mijn schoonzusje en neefje met zijn vriendin.
Die mochten er alleen van de gyn niet bij blijven omdat het een beetje paniek was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  *Troela* di 21 feb 2012 - 10:32

Hier geen gewone bevallingen gehad. Bij T nergens problemen mee ( na hele dag weeën toch keizersnede) Man dus niets gezien, en bij D was hij te laat.

Bij D heeft er 2 dagen tussen gezeten dat een deel van placenta losliet en dat ik ging bevallen. Tussendoor moest ik naar beneden voor een echo, maar had alleen operatie hemd aan. Nog gevraagt of ik een broek aan mocht maar was niet nodig want bed kon echo kamer op. Niet dus! Wachtkamer vol, ik met laken beetje om me heen richting echo kamer, toen heb ik me wel rot geschaamd.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling - Pagina 6 Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum