Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdens je bevalling

+42
Sylvana
Printje
joyce0606
Tania
Makamba
Liadan
Aimee
Lejow
sabje
SarahKey
Linda
Shy
M@niek
Novalee
Puggle
PapillonRose
Ezzer
PiP
Diese
missy.
Caro
Thunder
Atelier Madame
Theezakje13
Rush
TGR
Darius
MissD
Floor
Poisongirl
Mamsie
duckie
Jasmine
Happydobby
Ugly Betty
Ayla
Mom-Of-3
studiebol
meisje
Clapperdie
CCC
Lindsya
46 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 1:23

Ik zeg nu, dat wanneer ik ooit beval, ik wil dat mijn vriend naast me komt staan, bij mijn hoofd. En niet dat hij naar mijn vagina gaat kijken terwijl ik lig te bevallen. Dat wil ik echt niet!

Maar kan me ook zo voorstellen dat het je dan, tijdens de bevalling geen reet (smile) meer interesseert. Zijn er hier meiden die het absoluut niet wilden, maar het toch uit eindelijk anders hebben gedaan?

En wie had jij bij je bevalling, alleen je partner? Of ook je moeder/vader/zus? Ik wil graag alleen mijn partner bij me, niet mijn moeder of iemand anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Lindsya di 21 feb 2012 - 1:26

Mijn man was bij de bevalling. We hebben niet afgesproken of hij beneden zou kijken of niet. Hij heeft het zelf niet gedaan. Hij heeft hele tijd naast me gestaan, bij mijn hoofd. Mijn moeder was er ook bij maar als ik nog een keer gaat bevalling wil ik alleen mijn man erbij hebben en verder niemand.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  CCC di 21 feb 2012 - 1:26

Haha! Ik hoop ook echt dat mijn vriend lekker bij mijn hoofd blijft hoor! Laten we het een beetje charmant proberen te houden is wat we hier altijd zeggen tegen elkaar :P Maar idd... ik denk als ik lig te bevallen dat niks me meer interesseert maar verwacht ook eerlijk gezegd niet dat mijn vriend dat soort dingen gaat doen. Op dit moment is hij banger voor de bevalling dan dat ik ben nu... Binnenkort mag hij mee naar de zwangerschapsyoga, en die mevrouw had al even aan ons verteld vorige week dat er foto's worden laten zien, wel in zwart-wit ipv kleur want ze wilt de mannen niet afschrikken. Ik dacht heel verstandig, hem dus even voor te bereiden, en hij begon al te gillen dat hij dat echt niet aankon hoor... Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 1:28

mijn man heeft de hele tijd bij het hoofdeind gezeten, ik wilde dat hij mijn handen vast hield (lag op m'n zij met mijn handen ter hoogte van mijn gezicht zeg maar). Tijdens het persen was hij aan het rennen en vliegen (baarkruk pakken, mij van bed tillen, mij weer op bed tillen en de knip wilde hij zelf niet zien, een paar seconden na de knip is onze dochter geboren.

Ze hebben nog wel gevraagd of ze foto's moesten maken van de geboorte zelf, dat je er haar zeg maar uit zag komen, dat wilde ik toen niet, maar nu heb ik er spijt van. Had wel meer foto's van de hele bevalling en uitdrijving gewild.

Bij mijn bevalling was alleen mijn man. Bij de volgende bevalling zal mijn dochter misschien thuis zijn, mijn zusje komt om op haar te passen en dan bekijken we op dat moment wat geschikt is. Ik hoop op een rustige badbevalling en dan kan zij misschien wel gewoon thuis (erbij?) blijven. Mijn zusje zal dan zijn waar mijn dochter is, als mijn dochter in de kamer is tijdens de bevalling, is mijn zusje daar ook. We spreken wel even duidelijk door wat onze verwachtingen van haar zijn, maar zij is sowieso niet iemand die er met de neus bovenop gaat staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Clapperdie di 21 feb 2012 - 1:30

Ik wil ook dat mijn vriend naast mn hoofd komt staan haha.. Hij zelf ook. Maar misschien at the heat of the moment dat hij het toch wilt zien dan laat ik hem wel (denk ik). Al wil ik graag op de baarkruk bevallen dus dan kan hij niet koekeloere ;-)
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 1:31

Lindsya schreef:Mijn man was bij de bevalling. We hebben niet afgesproken of hij beneden zou kijken of niet. Hij heeft het zelf niet gedaan. Hij heeft hele tijd naast me gestaan, bij mijn hoofd. Mijn moeder was er ook bij maar als ik nog een keer gaat bevalling wil ik alleen mijn man erbij hebben en verder niemand.

Waarom wil je voor de 2e keer je moeder niet erbij hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 1:32

Ik wilde bij allebei geen foto's van dat ze eruit kwamen, van mijn zoon heb ik er toch twee, gemaakt door een verpleegkundige en bij mijn dochter heeft mijn vriend tijdens het persen wel tien foto's gemaakt, dat duurde maar een paar minuten en je ziet haar op elke foto een klein beetje verder eruit komen. Nu ben ik blij dat ik ze heb, vooral bij mijn dochter heb ik er heel vaak naar gekeken als verwerking voor de bevalling. Nu heb ik er laatst nog naar gekeken en krijg ik het benauwd bij de gedachte dat ik binnenkort weer moet Laughing Ik wilde mijn vriend ook niet tussen mijn benen hebben, maar bij de tweede was er geen kraamhulp en was het vanzelfsprekend dat hij stond waar hij stond, tussen mijn benen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  meisje di 21 feb 2012 - 1:32

Mijn man heeft ook bij mijn hoofdeinde gestaan, maar dit was niet van te voren afgesproken.
Toen onze dochter er bijna was en het hoofdje 'stond' hebben we er beiden wel naar gekeken (heb er bij de jongste ook een foto van laten maken)
Later zei hij dat hij wel een paar keer gekeken heeft, maar dat het allemaal zo snel ging dat hij er ook niet veel tijd voor had. Bij de oudste heb ik trouwens een tijdje op de baarkruk gezeten, toen zat hij achter me.

Ik wilde alleen mijn man bij de bevalling.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  studiebol di 21 feb 2012 - 1:33

Wij hadden hier van te voren niks over afgesproken.. ik weet dat hij heel lang naast mij heeft gezeten, ik heb zijn hand fijn geknepen, maar ik weet ook dat hij wel heeft gezien hoe de meisjes er uit zijn gekomen. Dus hij zal naar mijn vagina hebben gekeken.

Ik wilde dit gewoon samen met mijn vriend doen ik heb nooit de behoefte gehad om daar familieleden of vriendinnen bij te hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Mom-Of-3 di 21 feb 2012 - 1:36

Bij de bevalling van de oudste waren me vriend, de vk en de kraamhulp aanwezig. We hadden niks van te voren afgesproken daarover. Tijdens het persen zei de vk tegen me vriend: kijk je ziet de haartjes al, en me vriend keek dus. Ik dacht echt: NEE doe dat nou niet daar gaat me sexleven.

Bij de tweede waren me vriend en de vk aanwezig, de kraamhulp was te laat. Omdat de navelstreng 2x strak om haar nekje zat en de vk de navelstreng al doorknipte terwijl het hoofdje dus nog niet geboren en er paniek was keek me vriend wel , maar ik heb dit allemaal niet zo meegekregen omdat ik dus absoluut niet mocht persen maar ik wel enorme persdrang had was ik meer daar mee bezig.

Wat ik wel heel storend vond bij de oudste dat de kraamhulp precies voor me neus ging staan (dus tegen het voeteneind van het bed) terwijl ik aan het persen was. Ze keek er dus precies vol tegenaan

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 1:44

mamavan2 schreef:Bij de bevalling van de oudste waren me vriend, de vk en de kraamhulp aanwezig. We hadden niks van te voren afgesproken daarover. Tijdens het persen zei de vk tegen me vriend: kijk je ziet de haartjes al, en me vriend keek dus. Ik dacht echt: NEE doe dat nou niet daar gaat me sexleven.

Bij de tweede waren me vriend en de vk aanwezig, de kraamhulp was te laat. Omdat de navelstreng 2x strak om haar nekje zat en de vk de navelstreng al doorknipte terwijl het hoofdje dus nog niet geboren en er paniek was keek me vriend wel , maar ik heb dit allemaal niet zo meegekregen omdat ik dus absoluut niet mocht persen maar ik wel enorme persdrang had was ik meer daar mee bezig.

Wat ik wel heel storend vond bij de oudste dat de kraamhulp precies voor me neus ging staan (dus tegen het voeteneind van het bed) terwijl ik aan het persen was. Ze keek er dus precies vol tegenaan

Haha! Doen ze dat niet allemaal dan?! En inderdaad, daar gaaat je seksleven haha. Maar dat is vast wel goed gekomen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Ayla di 21 feb 2012 - 1:46

Mijn vriend heeft het wel gezien, we hadden er ook verder niks over afgesproken. Wel hebben we het erover gehad, maar ik heb geen idee meer of hij toen zei het wel of niet te willen zien Very Happy Hij vond het heel "mooi" om te zien, en tegelijk frustrerend haha, want hij zag haar haartjes tijdens een perswee, en dan stopte ik weer en verdween ze weer. Ik heb wel gezien dat het hoofdje stond, en dat wil ik dus niet nog een keer zien, dat vond ik echt naar.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Ugly Betty di 21 feb 2012 - 1:51

Grappig topic, ik heb er nog nooit over nagedacht. Ik wil alleen mijn man bij de bevalling hebben, waar hij gaat staan en wat hij wel en niet wil zien mag hij zelf bepalen, zolang hij mij maar steunt.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Happydobby di 21 feb 2012 - 1:53

Ik wilde alleen mijn vriend erbij, tijdens het persen stond hij bij mijn hoofd. Tijdens de keizersnee zat hij naast mijn hoofd, hij heeft wel over het doek zitten spieken en heeft dus gezien hoe het er van binnen uitziet Rolling Eyes
Hij kon ook gewoon zien dat onze zoon eruit kwam.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Jasmine di 21 feb 2012 - 1:54

Ik zag er van te voren wel tegen op dat iedereen tijdens mijn bevalling zo mee zou kunnen kijken. Heb van te voren vaak zat tegen mijn man gezegd 'het is geen kijkdoos hoor', maar vooruit, dat manlief meekijkt hoort erbij. En voor de de verloskundige is het wel net zo makkelijk als zij kijkt wat er gebeurt, maar de rest...

Maar toen liep de bevalling iets anders dan gepland en stonden er een gynaecoloog, een verloskundige en nog een of twee verpleegkundigen bij mijn voeteneind.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  duckie di 21 feb 2012 - 1:56

ik had alleen mn vriend erbij, we hadden er van te voren nooit over gepraat waar hij stond oid en ik weet eigenlijk niet eens meer of hij gekeken heeft of niet... verder waren de vk, kraamhulp, klinisch vk, verpleegkundige en gyn erbij... en eigenlijk boeide het me op dat moment niet eens meer wie er allemaal in de kamer stonden Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:00

Bij mijn bevalling waren, gezien de situatie, mijn moeder en zus aanwezig. Bij mijn volgende bevalling zal dat alleen mijn vriend zijn. Mijn moeder en zus stonden beide een been van me tegen te houden..(had ruggenprik gehad) en konden dus denk ik wel het één en ander goed zien. Maar ik weet dat eigenlijk niet precies. Het maakte me op dat moment ook echt niet uit. Ik denk nu 'oeh das niet echt charming als mijn vriend dat ooit ziet' maar op zo'n moment ben je daar niet mee bezig. Er stonden ook weet ik veel hoeveel artsen tussen m'n benen...dusja laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Mom-Of-3 di 21 feb 2012 - 2:01

Carrie schreef:
mamavan2 schreef:Bij de bevalling van de oudste waren me vriend, de vk en de kraamhulp aanwezig. We hadden niks van te voren afgesproken daarover. Tijdens het persen zei de vk tegen me vriend: kijk je ziet de haartjes al, en me vriend keek dus. Ik dacht echt: NEE doe dat nou niet daar gaat me sexleven.

Bij de tweede waren me vriend en de vk aanwezig, de kraamhulp was te laat. Omdat de navelstreng 2x strak om haar nekje zat en de vk de navelstreng al doorknipte terwijl het hoofdje dus nog niet geboren en er paniek was keek me vriend wel , maar ik heb dit allemaal niet zo meegekregen omdat ik dus absoluut niet mocht persen maar ik wel enorme persdrang had was ik meer daar mee bezig.

Wat ik wel heel storend vond bij de oudste dat de kraamhulp precies voor me neus ging staan (dus tegen het voeteneind van het bed) terwijl ik aan het persen was. Ze keek er dus precies vol tegenaan

Haha! Doen ze dat niet allemaal dan?! En inderdaad, daar gaaat je seksleven haha. Maar dat is vast wel goed gekomen Very Happy

Nou ja de kraamhulp was bij de tweede te laat dus verder geen ervaring mee maar misschien ook hoe ze erbij stond. Echt maar haar handen geleund op de rand van het voeteneind, echt met zo'n idee van: Zo ik ga eens ff kijken hoe dat kind eruit komt

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Mamsie di 21 feb 2012 - 2:04

Bij de 1e was mijn vriend erbij en mijn schoonzus. Zij zou bij t echte werk weg gaan maar ik zei blijf maar stikt mij het ook. Mijn vriend heeft gewoon naar mij gestaan en ook wel gekeken. Zag ik toch niet, ik was veel te druk met mijzelf. Maakte me trouwens ook niets uit.
Bij de 2e is mijn zus erbij geweest en die heeft het gefilmd. Natuurlijk ook mijn vriend.
Bij de 3e was mijn 2e moeder erbij en mijn vriend en mijn bete vriendin maar zij was tevens de kraamhulp.

Ik had bij de 1e ook zo is van nou dat hoeft van mij allemaal niet maar idd op dat moment stikte het me niks, al lag ik op de middenstip van de arena.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:07

Bij beide bevallingen was alleen mijn vriend erbij. Ik had ook graag mijn moeder er bij gehad, maar dat wilde hij niet. Wat ik me ook wel weer kan voorstellen. Het is toch iets van ons samen.

Het maakte mij niet uit waar mijn vriend stond. Als hij maar in de buurt was. Daarnaast is hij arts en ziet wel meerdere vagina's op een dag dus het maakte mij niet zoveel uit of hij recht in mijn kruis keek of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:09

Balloon schreef:

Het maakte mij niet uit waar mijn vriend stond. Als hij maar in de buurt was. Daarnaast is hij arts en ziet wel meerdere vagina's op een dag dus het maakte mij niet zoveel uit of hij recht in mijn kruis keek of niet.

Uhm ja maar nu was het die van z'n vriendin, is toch anders lijkt me ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Poisongirl di 21 feb 2012 - 2:20

Mijn man heeft wel gekeken. Maakte mij niet uit, ik vond dat hij moest doen waar hij zich prettig bij voelde en hij wilde ons kindje heel graag geboren zien worden. Alleen toen de verloskundige mij ging inknippen heeft ze hem even naar mijn hoofd gestuurd. Hij vond het heel mooi om de geboorte te zien. Bij mij waren er een verloskundige, een verpleegkundige, een stagiaire voor verpleegkundige en mijn man erbij. Ze vroegen mij tijdens de weeën of ik het erg vond als er een stagiaire bij zou zijn, nee maakte mij niet uit. Dat was voor dat meisje haar eerste bevalling en zij heeft ook foto's gemaakt ervan. Zo had mijn man zijn handen vrij om mij te steunen en te doen waar hij zich op dat moment prettig bij voelde. Ik zei altijd dat ik geen foto's wilde, maar ben er nu toch heel erg blij mee. De stagiaire was heel dankbaar dat ze erbij mocht zijn en vond het heel bijzonder dat wij dat hadden toegelaten. En daarbij komt, ik was tijdens het persen zo in mezelf gekeerd, al had er een heel leger aan mensen gestaan dan had ik dat nog niet gemerkt Embarassed

Bij een volgend kindje wil ik het weer zo, dus mijn man, verloskundige, verpleegkundige en evt stagiaire als die er is op dat moment. Wil namelijk zeker weer in t ziekenhuis bevallen en als het niet op medische indicatie is dan wil ik ipv verpleegkundige de kraamhulp dan dus.

De keuze voor alleen mijn man is dat ik het niet nodig vind dat mijn ouders en broertje en zijn ouders en zusje er ook bij zijn. En waar maak je dan dat onderscheid. Nee doe maar lekker met zijn tweetjes en personeel van het ziekenhuis Tijdens je bevalling 561177
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:21

Whahahah Carrie,

toevallig heb ik vorige week nog tegen mijn vriend gezegd dat hij bij mij hoofd MOET staan. Geen polonaise aan mijn vagina! Toen ik nog inwendige echo's kreeg, moest hij trouwens ook bij mijn hoofd staan.

Wilde hij zelf ook laughcry .

Heeft niks met preutsheid of op gemak voelen te maken, ik wil gewoon ook na de bevalling nog als aantrekkelijk vrouwmens kunnen worden gezien zonder dat hij allerlei open wonden en taferelen voor zich ziet...niet alles hóeft he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:24

Mijn man heeft gewoon gekeken, zelfs met inknippen ging hij kijken, heb hem toen even teruggestuurd haha, zo helder was ik nog wel. Hij dacht dat hij het maar eng zou vinden, maar uiteindelijk vond hij het vooral spannend en heeft hij ook de navelstrengen doorgeknipt.

Verder was er een gynaecoloog, gyn assistent, klinische vk, 2 verpleegkundigen en een leerling bij. Gelukkig hoefden er geen kinderartsen bij te zijn omdat de jongens het tijdens de bevalling goed deden, dus die kwamen pas na het hechten kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:29

Dat interesseerde me echt geen drol haha. Een bevalling is nou eenmaal geen pretje om te zien, so be it. Op het moment dat je gigantisch pijnlijke weeën hebt, boeit het de gemiddelde persoon echt niks meer wie wat ziet. Die gene verlies je gewoon. Zelfs de meest nette en girly types smile.

Mijn man heeft het trouwens wel gezien en vond het ook enorm bijzonder om te zien. Het is wel je vrouw die op dat moment je kind op de wereld brengt. Dat zijn een van de mooiste momenten die er zijn, zegt man altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdens je bevalling Empty Re: Tijdens je bevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum