Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

+51
Pink!
Urban Naked
Roodkapje
Supertalentje
smooch
Snoes
Caroow
NoMercy
Teddyaapje
Lejow
Parisienne
Jezzie
Manderijn
Shopaholic
Ayla
Ella
sanne-84
Darius
xxjojootjexx
Theezakje13
Aimee
chipa
holaagirl
_Femme
kwak
Wennes
Slakje
Charles
_Jet
SarahKey
Mysterious
Juutjepetuutje
joyce0606
PapillonRose
Jade
Tania
M@niek
Luce
Clapperdie
Maudy
Flower_L
Parel
Liadan
Printje
L!ND@
Linda
Puggle
Thunder
tweeling
yes1984
Caresses
55 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Caresses ma 11 maa 2013 - 5:29

Ik heb wel eens gehoord dat een grote meerderheid van de vrouwen, tijdens het baren ook ontlasting ermee uitperst.
Nu ben ik wel benieuwd wie dit heeft gehad en of je hier erg mee zat, of dat het op dat moment allemaal niet meer uitmaakt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  yes1984 ma 11 maa 2013 - 5:33

Ik heb het laatste stuk bevalling niet zelf gedaan. Omdat het uiteindelijk een keizersnede werd. Maar ik was hier wel erg bang voor... Had er zelf over gedroomd. En het spookte vaak door mijn hoofd.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  tweeling ma 11 maa 2013 - 5:34

Ik had het niet, maar ik denk niet dat me dat veel zou boeien op dat moment. Ik denk trouwens dat je het ook niet door hebt dat het gebeurt.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Parisienne ma 11 maa 2013 - 5:35

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Niks van gemerkt of over gehoord in ieder geval.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Thunder ma 11 maa 2013 - 5:36

Volgens mijn man 2x niet gehad.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 5:37

yes1984 schreef:Ik heb het laatste stuk bevalling niet zelf gedaan. Omdat het uiteindelijk een keizersnede werd. Maar ik was hier wel erg bang voor... Had er zelf over gedroomd. En het spookte vaak door mijn hoofd.
Ik droomde er ook altijd over. Dat ik in bed poepte en plaste.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 5:38

Hier ook niet tijdens het persen zelf, mijn lichaam had zichzelf al goed gereinigd van te voren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Puggle ma 11 maa 2013 - 5:38

Alleen echt in de laatste paar keer persen, maar het was erg weinig en werd gelijk weg gehaald. Het boeide me trouwens niks hoor.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Linda ma 11 maa 2013 - 5:39

Zazou schreef:Hier ook niet tijdens het persen zelf, mijn lichaam had zichzelf al goed gereinigd van te voren.

Hier hetzelfde. Toen de weeën begonnen kwam het er aan alle kanten uit. Tijdens het persen was ik helemaal leeg.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  L!ND@ ma 11 maa 2013 - 5:41

Toen ik moest bevallen had ik al 2 dagen niet meer op de pot gezeten en het zat me ontzettend dwars tijdens een wee. Ik moest op een po stoel....heb er minstens een uur op gezeten, maar ik durfde uit schaamte echt niet. Uiteindelijk hebben ze me een klysma gegeven, voelde me enorm opgelaten. Uiteindelijk gebeurde het tijdens het persen ook nog, maar toen had ik er echt schijt aan hahaha. Dat voelde ik niet, maar ze maakten me tussendoor even schoon. Het is trouwens wel een teken dat je op de goede manier perst.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Printje ma 11 maa 2013 - 5:52

Ja beiden keren maar op dat moment interesseert je dat niets hoor en de vk ziet het vaker.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Liadan ma 11 maa 2013 - 5:58

De eerste keer had ik het wel en ik vond het wel heel erg. De verloskundige heeft later tegen mijn man gezegd dat ze dacht dat ik dat het ergst vond van de bevalling (en dat vond ik misschien ook wel toen).
De tweede keer had ik het niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Parel ma 11 maa 2013 - 6:00

Oh ja hoor! En overgegeven ook nog.
Het boeit je echt geen reet, als dat kind er maar uitkomt.
Ik biechtte in een flinke wee op dat ik 'geloof ik aan het poepen was', en toen zei mijn vriend dat hij dat al dacht laughcry
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Flower_L ma 11 maa 2013 - 6:00

nee beide keren niet. en indien wel...tja...geen seconde over nagedacht.

wilde die zaterdag dat ik ingeleid werd hachee van het zkh menu kiezen...maar de mevrouw van de catering wees mij er wijselijk op dat ik misschien beter iets anders kon kiezen. snapte het eerst niet eens... Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Maudy ma 11 maa 2013 - 6:08

Flower_L schreef:
wilde die zaterdag dat ik ingeleid werd hachee van het zkh menu kiezen...maar de mevrouw van de catering wees mij er wijselijk op dat ik misschien beter iets anders kon kiezen. snapte het eerst niet eens... Cool

lol!

Bij mij kwam er ook wat mee. Ik was daar in begin echt bang voor maar op dat moment maakt het je echt geen bal meer uit. Hup matje eronderuit en klaar.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Clapperdie ma 11 maa 2013 - 6:25

:nopompom: helaas wel. Toen ik even op de baarkruk zat. Maar was weinig en werd meteen weggehaald. Ik was me er toen wel van bewust en dacht "K*t toch gedaan"
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Luce ma 11 maa 2013 - 6:26

Ja. Vond het niet erg want had het al verwacht smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  M@niek ma 11 maa 2013 - 6:27

Ja had ik, werd gewoon heel netjes weggehaald met een gaasje.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Tania ma 11 maa 2013 - 6:27

Eerste keer wel, tweede keer niet. Ik vond het wel vervelend maar het boeide me verder niet echt. Ik was vooral bezig met m'n zoontje er zo snel mogelijk uitkrijgen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Jade ma 11 maa 2013 - 6:36

pff dat is eigenlijk het enige van de hele bevalling waar ik mij druk over maak Embarassed . Het lijkt me echt vreselijk!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  PapillonRose ma 11 maa 2013 - 6:36

Nee, daar had ik geen last van. Vlak voor het persen was ik er wel van overtuigd dat er wat ging komen, maar dat was gelukkig niet zo en bleek achteraf het begin van de persdrang te zijn. Maar als ik het wel gehad had, fijn zou anders geweest zijn, maar er staat me nog iets van bij dat me op dat moment weinig kom schelen, als mijn kind er maar uit kwam!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  joyce0606 ma 11 maa 2013 - 6:38

Ik denk het niet want een paar uur daarvoor had ik mij compleet leeggescheten (diarree) en die dag ook noets gegeten.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 6:41

Ja, beide keren.
Ik stond er niet echt bij stil eigenlijk. Het werd ook meteen weggehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Juutjepetuutje ma 11 maa 2013 - 6:46

Ik was er ook heel bang voor. Maar tijdens het persen heb ik er niks van gemerkt. Nog wel gevraagd achteraf maar ik had niks gedaan gelukkig haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Mysterious ma 11 maa 2013 - 6:52

het lijkt me ook echt zo genant maar denk niet dat je er veel tegen kan doen. Als ik weeen krijg ga ik wel eerst nog even proberen te poepen Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum