Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

+21
Famke
_Jet
kwak
SparklingEyes
Bolleke
Roos
chipa
sheila123
Bruintje Beer
Filoria
Linda
Flip Fluitketel
Liadan
Chelle
PapillonRose
meisjesmama
Océane
Mamsie
Susan
Rumble
Annie24
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:59

ik kan even niet op een andere topictitle komen...maar tis hopelijk wel duidelijk

ik zei tijdens de uren in het ziekenhuis vrijwel niets...was heel rustig en leek zo stoned als een garnaal
Geen verdoving gehad, helemaal niets. En toch was ik alles behalve mijzelf. Normaliter raak ik snel in paniek wanneer ik controle kwijt ben, maar daar was ik helemaal van de planeet. De dingen die ik zei sloegen ook nergens op...

Herkenbaar? Of...hoe reageerden jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:01

De bevalling van H. heeft 13 uur geduurd waarvan ik ongeveer 3 tot 4 uur bewust heb meegemaakt.
Dat zegt denk ik wel genoeg laughcry

Ik heb tijdens de weeën ook nog twee uur geslapen.
Dat was echt héérlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Annie24 vr 8 jul 2011 - 10:02

euhhh niet? Toen de weeenstorm begon kreeg ik een super migraine aanval waardoor het enige wat ik kon zeggen was dat ik niet wilde bevallen en dat kind maar moest blijven zitten. Tot aan de persweeen 6 uurtjes later kan ik me niets meer herinneren en weet ik alleen dingen van horen zeggen. Het persen kan ik me wel enigszins herinneren, maar ook meer van horen zeggen. Het was dat mijn hartslag te zien was op het schermpje, want aanspreekbaar was ik niet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Rumble vr 8 jul 2011 - 10:10

Ooow ja, ik heb écht lompe dingen gezegd. Omdat ik ben bevallen op afgelopen Koninginnedag liep het personeel van het ziekenhuis in witte broek en oranje shirtje. De verloskundige van het ZH ging even weg om de pijnstilling te halen maar het duurde naar mijn zin te lang en toen heb ik (schijnbaar) geschreeuwd: "Waar is die oranje hoeoeoeoer?!"
Toen ze terugkwam met lege handen zei ik: "Het was op zeker." Terwijl ze overleg had gehad met de gyn dat ze me andere pijnstilling ging geven en daarom met lege handen terugkwam.

Door de remifentanil was ik in een roesje geraakt en heb ik geroepen dat het wc - papier in de badkamer op was en dat we dat vergeten waren bij te vullen. Rolling Eyes
Geen idee hoe ik daar opeens bij kwam, maar goed...

Oja, en ik heb geroepen dat de lamp een dildo-lamp was. (dat is zo'n handvat om de lamp naar beneden te trekken om bij te schijnen bij bijv. het hechten...ahum)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:12

Nucia...

lol!

Dat lijkt me ook apart om achteraf te horen eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:12

Nucia schreef:De verloskundige van het ZH ging even weg om de pijnstilling te halen maar het duurde naar mijn zin te lang en toen heb ik (schijnbaar) geschreeuwd: "Waar is die oranje hoeoeoeoer?!"

lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:12

Whahahaha, Nucia. Misschien moet ik toch maar ducktape inpakken voor het gevoel dat ik ook zo ga doen?

Heb vanmorgen al lelijk gedaan tegen de gyn, die deed me echt pijn. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Rumble vr 8 jul 2011 - 10:21

@Minneke: tja, dat was ook wel apart. Ik schaam me ook dood achteraf haha maar mijn man en moeder hebben zich doodgelachen. Nouja, had er nog iemand lol.

@PM: ik denk niet dat ducktape helpt hahaha, die oerkracht is echt zooo sterk, zelfs driedubbele ducktape houdt het niet tegen vrees ik..

Susan, werd jij niet heel boos omdat iemand iets zei over of hij iemand van marktplaats moest afbellen ofzo? Dat staat me nog bij uit een ander topic. Ik rolde zowat van mijn stoel toen ik dat las!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:22

Ik ben echt heel beschaafd gebleven als ik jou hoor Nucia.

Ik heb alleen gezegd dat de VK beter tandartassistente kon worden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:26

Nucia schreef:

Susan, werd jij niet heel boos omdat iemand iets zei over of hij iemand van marktplaats moest afbellen ofzo? Dat staat me nog bij uit een ander topic. Ik rolde zowat van mijn stoel toen ik dat las!

Ja, mijn vader, die zou tijdens de bevalling voor Ezra zorgen en toen de verloskundige net voor de eerste keer was geweest, vroeg hij: 'Mag ik misschien ook even weten wat de plannen zijn? Ik heb met iemand van Marktplaats afgesproken en ik moet weten of ik die af moet bellen.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:27

Susan schreef:
Nucia schreef:

Susan, werd jij niet heel boos omdat iemand iets zei over of hij iemand van marktplaats moest afbellen ofzo? Dat staat me nog bij uit een ander topic. Ik rolde zowat van mijn stoel toen ik dat las!

Ja, mijn vader, die zou tijdens de bevalling voor Ezra zorgen en toen de verloskundige net voor de eerste keer was geweest, vroeg hij: 'Mag ik misschien ook even weten wat de plannen zijn? Ik heb met iemand van Marktplaats afgesproken en ik moet weten of ik die af moet bellen.'


Hahahahaha lol!

Hoe reageerde jij toen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:29

Minneke schreef:
Susan schreef:
Nucia schreef:

Susan, werd jij niet heel boos omdat iemand iets zei over of hij iemand van marktplaats moest afbellen ofzo? Dat staat me nog bij uit een ander topic. Ik rolde zowat van mijn stoel toen ik dat las!

Ja, mijn vader, die zou tijdens de bevalling voor Ezra zorgen en toen de verloskundige net voor de eerste keer was geweest, vroeg hij: 'Mag ik misschien ook even weten wat de plannen zijn? Ik heb met iemand van Marktplaats afgesproken en ik moet weten of ik die af moet bellen.'


Hahahahaha lol!

Hoe reageerde jij toen?

Volgens mij zei ik dat hij even normaal moest doen met zijn 'wat de plannen zijn' en toen vond mijn vader dat ik niet zo aangebrand hoefde te doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:32

Susan schreef:
Minneke schreef:
Susan schreef:
Nucia schreef:

Susan, werd jij niet heel boos omdat iemand iets zei over of hij iemand van marktplaats moest afbellen ofzo? Dat staat me nog bij uit een ander topic. Ik rolde zowat van mijn stoel toen ik dat las!

Ja, mijn vader, die zou tijdens de bevalling voor Ezra zorgen en toen de verloskundige net voor de eerste keer was geweest, vroeg hij: 'Mag ik misschien ook even weten wat de plannen zijn? Ik heb met iemand van Marktplaats afgesproken en ik moet weten of ik die af moet bellen.'


Hahahahaha lol!

Hoe reageerde jij toen?

Volgens mij zei ik dat hij even normaal moest doen met zijn 'wat de plannen zijn' en toen vond mijn vader dat ik niet zo aangebrand hoefde te doen.


Mannen... clown

Zo zei Sander tegen de VK toen ik na minder dan anderhalf uur weeën persdrang voelde opzetten: 'Nee hoor, dat kan helemaal niet.'

Eigenwijze drol Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Rumble vr 8 jul 2011 - 10:33

Hazeltje schreef:Ik ben echt heel beschaafd gebleven als ik jou hoor Nucia.

Ik heb alleen gezegd dat de VK beter tandartassistente kon worden...

Want? Ze was beter met andere gaatjes?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:37

Mijn moeder was er trouwens echt in gebleven als ik de verloskundige een oranje hoer had genoemd, echt. lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:37

Whahahaha Nucia, geweldig! Very Happy

Ik heb me heel netjes gedragen, heb 2x tegen K. gezegd: 'het doet zo'n pijn' en elke keer als ik in mijn hand kneep bij een wee zei ik 'sorry'. Ik mis trouwens ook bepaalde stukken van de bevalling door de pethidine.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:40

Ik laat mijn man af en toe stukje lezen, die ziet mij ook al helemaal zo reageren...

Aangezien ik vanmorgen nog tegen de gyn snauwde: Het hoeft niet stuk hoor Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:41

ProudMama schreef:Ik laat mijn man af en toe stukje lezen, die ziet mij ook al helemaal zo reageren...

Aangezien ik vanmorgen nog tegen de gyn snauwde: Het hoeft niet stuk hoor Embarassed


Haha, heerlijk. Wat zei de gyn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:41

Whahahaha PM, dat wordt nog wat met jou Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Mamsie vr 8 jul 2011 - 10:43

Ik was vrij rustig eigenlijk. Ik heb geen rare dingen gezegd geloof ik. Alleen tegen een zuster die maar bleeeef zeggen hoe goed ik het deed : "ja nu weet ik t wel!"

Bij de laatste heb ik alleen maar kut kut kut kut fakking kut gezegd. Embarassed
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Océane vr 8 jul 2011 - 11:00

Tijdens het persen werd er door de 6 personen die er aan mijn bed stonden constant "persen, persen, persen" geroepen. Dat was ik op een gegeven moment zo ontzettend beu, dat ik heb geroepen: "Ja nou weet ik het gvd wel!"
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 11:04

Minneke schreef:
ProudMama schreef:Ik laat mijn man af en toe stukje lezen, die ziet mij ook al helemaal zo reageren...

Aangezien ik vanmorgen nog tegen de gyn snauwde: Het hoeft niet stuk hoor Embarassed


Haha, heerlijk. Wat zei de gyn?
Hij zei: Sorry, ik weet dat het niet leuk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 11:06

Alex schreef:Whahahaha PM, dat wordt nog wat met jou Very Happy
Ja joh, ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik vandaag ging bevallen, en dan blijkt het niet zo te zijn en 'kan het makkelijk nog 2 weken duren'. Dus ik was niet helemaal in mijn hum, want dat viel ff tegen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  meisjesmama vr 8 jul 2011 - 11:06

Bij de 1ste ben ik wel redelijk rustig gebleven. Ik stond alleen voor het ziekenhuis en moest nog naar de verloskamer maar de weeën waren zo erg. Achteraf had ik al 10cm ontsluiting. Dat ik zei tegen de verloskundige " joh doe niet zo moeilijk ik beval hier wel".

Bij de 2de heb ik me niet netjes gedragen. Ik werd ingeleid en was binnen 50 minuten bevallen maar weer meer dan de helft niet meer. Ik heb gehuild geschreeuwt en heel veel sorry gezegd. En daarna moest ik onder narcose. En toen ik 2 uur later mijn schoonvader de opmerking maakte "wanneer komt de 3de, want nu hebben we nog geen stamhouder". Heb ik geroepen "nou ik weet niet wie die maakt en wie daarvan bevalt maar ik niet".
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  PapillonRose vr 8 jul 2011 - 11:21

Ik heb volgens mij geen hele gekke dingen gezegd of gedaan. Heb alles ook bewust meegemaakt en was gelukkig niet 'stoned' ofzo. Soms was ik niet op mijn alleraardigst, maar echt vervelend ben ik volgens mij niet geweest. Moet wel lachen om sommige reacties hier smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum