Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Mizz_S ma 23 jul 2012 - 0:27

Marin schreef:
Mizz_S schreef:Jeej, onze vakantie is ook geregeld (eindelijk). We vliegen over een kleine 2 weken naar Ohrid (Macedonie), en trekken vanaf daar rond met de trein (en deels bus) naar Skopje, Belgrado, Timisoara (Roemenie) en Budapest. Zo'n zin in! Very Happy
OWja, en volgend weekend gaan we naar London, ook veel zin in, maar dat was al eerder geboekt allemaal.


Gaaf! Toch niet Bulgarije er bij?
M'n broertje is net in Belgrado geweest en vond t super. Timisoara schijnt ook erg leuk te zijn.

Nee, helaas niet. Had ik op zich wel graag gewild, maar de verbinding tussen Macedonië en Bulgarije is gewoon niet zo goed, en dan kregen we de reis maar niet mooi rond steeds. Toen lieten we Bulgarije weg en lukte het ineens wel. Dus dan maar niet. Deze reis lijkt me ook super en Bulgarije komt een volgende keer dan wel weer eens (ik was stiekem al aan het bedenken dat we dan in de herfst wel een paar daagjes naar Sofia ofzo konden... Laughing , ach dat zou dan toch pas ons 5e tripje dit jaar worden, moet kunnen toch? Wink )
Ik heb er ook echt super zin in! Budapest zijn we al eens geweest, maar dat is alweer 7 of 8 jaar geleden inmiddels en toen waren we er maar heel kort. De rest van de steden zijn voor mij nieuw (mijn man is al eens in Skopje en Belgrado geweest, inmiddels 9 jaar geleden, hij en zn vrienden kwamen toen nog in de krant omdat er bijna nooit toeristen in Belgrado kwamen toen haha...). Vanaf Budapest willen we ook nog een dagtripje maken naar Esztergom misschien, en in Ohrid zouden we heel graag een dagje de grens over willen naar Albanië maar of dat gaat lukken... We zullen zien!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY ma 23 jul 2012 - 21:01

Zonnetje schreef:Wij hebben net onze vakantie geboekt: 13 dagen naar Fuengirola, in de buurt van Malaga in Spanje. We gaan in juli, maar ik heb er nu al zin in.

We gaan dagjes strand afwisselen met stedentripjes naar Ronda, Malaga, Granada en het Alhambra, Cordoba en Gibraltar.

Ben je al geweest of misschien zit je er nu? Maar hoe is het bevallen?!
En hebben jullie een auto gehuurd om naar al die plaatsen te gaan of via excursies via de reisorganisatie?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 21:34

Hier nog steeds niks geboekt. Krijg er de zenuwen van.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mo-lola ma 23 jul 2012 - 22:33

Wij gaan in oktober 3 weken naar Florida
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY ma 23 jul 2012 - 23:51

Wij hebben ook nog niks geboekt en over 4 weken hebben we 'al' vakantie.
Ik weet ook echt niet waar ik heen wil en ben al pissig want mijn vriend boeit het allemaal niet zo en is helemaal niet bezig met zoeken naar vakanties.
Spanje, in de streek Andalusië lijkt ons leuk maar zag nu ook Cyprus, lijkt mij ook wel leuk en Egypte ook maar daar wil mijn vriend niet heen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop di 24 jul 2012 - 0:11

@ CBL, hebben jullie nog niks kunnen vinden?

@ mo-lola, wat gaaf Florida! Hebben jullie bij een reisbureau geboekt of alles apart? Verblijven jullie dan in een (all-in) hotel? Ik wil ook graag een keer naar Florida.

@ ShallY, dat is inderdaad al wel snel maar er zijn nog genoeg reizen voor dan he. Jammer dat je vriend niet zoekt naar vakanties, wilt hij wel gaan? Mag ik vragen waarom je vriend niet naar Egypte wilt? Mijn vriend en ik vonden het daar echt geweldig.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Jilke di 24 jul 2012 - 1:52

Leuk Mo-Lola, Florida ben ik vorig jaar september ook geweest! We hadden een vaststaande rondreis, en dat is zeker goed bevallen.
Dit jaar gaan we (4 september) naar de westkust! California, Utah, Nevada, Arizona geloof ik (moet toch nog eens exact uitzoeken waar we langskomen haha). Kan echt niet wachten, ben hard aan het aftellen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 24 jul 2012 - 2:07

Shally, ik persoonlijk zou Cyprus zo erg boven Spanje verkiezen...........ik haat Spanje! Cyprus wil ik ooit eens heen. Egypte is echt veels te warm in de zomer heb ik van diverse mensen ook hier gehoord. Het kan zelfs in de 40 gr worden en dan kan je beter in juli/aug ergens anders heen gaan waar het niet zo idioot heet is mocht je in die maanden gaan.

Raindrop, nee helaas nog niks. Ik kijk echt elke dag, maar de prijzen zakken nog niet. M'n man zegt dat dat op den duur wel komt, hopelijk heeft hij gelijk. Ben het wachten meer dan zat. Het is nog geen sept. dus we gaan voorlopig nog niet, maar het zou wel fijn zijn om te weten waar we heen gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop di 24 jul 2012 - 2:30

Ik zou zelf ook niet voor Spanje gaan.. Egypte is inderdaad echt wel te warm in juli/aug. Wij zijn er in september geweest maar toen was het ook nog heel warm.

CBL, hopelijk zakken de prijzen snel! September duurt nog wel even maar het is fijner als je het snel kan boeken (dan staat het ook vast he en kan je er lekker naar uitkijken Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 561177).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY di 24 jul 2012 - 5:01

Raindrop schreef:@ CBL, hebben jullie nog niks kunnen vinden?

@ mo-lola, wat gaaf Florida! Hebben jullie bij een reisbureau geboekt of alles apart? Verblijven jullie dan in een (all-in) hotel? Ik wil ook graag een keer naar Florida.

@ ShallY, dat is inderdaad al wel snel maar er zijn nog genoeg reizen voor dan he. Jammer dat je vriend niet zoekt naar vakanties, wilt hij wel gaan? Mag ik vragen waarom je vriend niet naar Egypte wilt? Mijn vriend en ik vonden het daar echt geweldig.

Ja gelukkig zijn er nog genoeg reizen. Hij wil wel maar hij is gewoon makkelijk, haha!!
We zouden eerst helemaal een last minute nemen want 7 augustus zouden we te horen krijgen wanneer mijn vader geopereerd wordt en dan zouden we daarna pas voor een vakantie gaan kijken maar aangezien we nu weten wanneer hij geopereerd wordt, kunnen we nu al boeken.
Als mijn vriend aan Egypte denkt, denkt hij gelijk aan buikpijn en diarree. We hebben al van meerder mensen gehoord die dat hadden die daar geweest zijn. Het is inderdaad wel erg warm om daar heen te gaan in augustus.
Griekenland trekt ons ook heel erg maar we zijn er nu 2x geweest en willen ook wel eens ergens anders kijken.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 5:15

Ik zou niet te lang meer wachten met boeken hoor. Ik las vandaag dat mensen nu nog snel gaan boeken omdat het slecht zomerweer is.

Ikzelf heb in juni geboekt voor september. Als ik nu kijk is alles al vol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 24 jul 2012 - 6:55

Nou echt niet alles is vol hoor, totaal geen haast dus!

Ik zit eigenlijk te wachten of het hotel van vorig jaar weer zo in prijs daalt, maar de kans is klein. Een soort gelijk hotel elders is ook prima. Wij willen sowieso minimaal 4 sterren, maar liever nog 5. Naar een all in resort in de caribbean.

Heb al verschillende genoteerd, zijn nu nog te duur geprijsd, maar wie weet hebben we een meevaller.

Zoniet, dan is dat erg jammer, maar we komen er dan ook wel uit.

Wij gaan al 8 jr in september en ik heb nou al 3x meegemaakt dat onze reis een aantal weken voordat wij vertrokken goedkoper was geworden.

Dus nee, al in januari of zelfs in juni al boeken voor in sept. is dus niet nodig.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 25 jul 2012 - 7:49; in totaal 3 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  _Nina di 24 jul 2012 - 7:09

Nergens heen Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 1270000679 Cry
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop di 24 jul 2012 - 8:59

ShallY schreef:
Raindrop schreef:@ CBL, hebben jullie nog niks kunnen vinden?

@ mo-lola, wat gaaf Florida! Hebben jullie bij een reisbureau geboekt of alles apart? Verblijven jullie dan in een (all-in) hotel? Ik wil ook graag een keer naar Florida.

@ ShallY, dat is inderdaad al wel snel maar er zijn nog genoeg reizen voor dan he. Jammer dat je vriend niet zoekt naar vakanties, wilt hij wel gaan? Mag ik vragen waarom je vriend niet naar Egypte wilt? Mijn vriend en ik vonden het daar echt geweldig.

Ja gelukkig zijn er nog genoeg reizen. Hij wil wel maar hij is gewoon makkelijk, haha!!
We zouden eerst helemaal een last minute nemen want 7 augustus zouden we te horen krijgen wanneer mijn vader geopereerd wordt en dan zouden we daarna pas voor een vakantie gaan kijken maar aangezien we nu weten wanneer hij geopereerd wordt, kunnen we nu al boeken.
Als mijn vriend aan Egypte denkt, denkt hij gelijk aan buikpijn en diarree. We hebben al van meerder mensen gehoord die dat hadden die daar geweest zijn. Het is inderdaad wel erg warm om daar heen te gaan in augustus.
Griekenland trekt ons ook heel erg maar we zijn er nu 2x geweest en willen ook wel eens ergens anders kijken.


Ahja ik ben ook ziek geweest in Egypte, diarree en buikpijn maar dat was gelukkig snel over. Ik denk dat het kwam omdat ik groenten heb gegeten daar (die zijn waarschijnlijk gewassen met het water van daar en dat kunnen wij niet (goed) verdragen).
En toch wil ik heel graag terug naar Egypte haha! Ik wil ook nog graag naar Marokko of Tunesië.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop di 24 jul 2012 - 8:59

Statler schreef:Nergens heen Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 1270000679 Cry

Awww ik ook niet! Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mo-lola di 24 jul 2012 - 20:34

[quote="Raindrop

@ mo-lola, wat gaaf Florida! Hebben jullie bij een reisbureau geboekt of alles apart? Verblijven jullie dan in een (all-in) hotel? Ik wil ook graag een keer naar Florida.

.[/quote]

We hebben alles apart geboekt via internet we verblijven in motels.

2 jaar geleden ook gedaan en beviel ons toen goed.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mo-lola di 24 jul 2012 - 20:36

Jilke schreef:Leuk Mo-Lola, Florida ben ik vorig jaar september ook geweest! We hadden een vaststaande rondreis, en dat is zeker goed bevallen.
Dit jaar gaan we (4 september) naar de westkust! California, Utah, Nevada, Arizona geloof ik (moet toch nog eens exact uitzoeken waar we langskomen haha). Kan echt niet wachten, ben hard aan het aftellen.

Wij zijn 2 jaar geleden ook in Florida geweest en wouden dit jaar weer terug alleen dan 3 weken vorige keer waren we 2 weken gegaan.

We gaan nu bijna dezelfde route doen alleen niet meer naar Key west.

We gaan nu Miami,Fort Meyers,Orlando.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Shopelle di 24 jul 2012 - 23:08

Wij gaan dit jaar naar Rhodos. Ik werd net gebeld door het reisbureau dat ik mijn tickets op kan halen. Heerlijk.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 20:48

Jeej we hebben net een 2 daagse NH hotel trip in Duitsland gewonnen via vakantieveilingen voor 75 euro! :cheering:
We willen namelijk over paar weekjes nog naar de Nurburgring om daar op 't circuit te rijden, en dan maken we er direct een leuk weekendje Duitsland van. Nog even kijken of we dan voor bijvoorbeeld Keulen gaan qua hotel en er iets van een stedentripje van maken of meer ergens bij kasteeltjes in de buurt enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lousanne do 26 jul 2012 - 21:13

Wij willen in september 3 weken naar italie gaan.. Gewoon met de auto, tent achterin en maar zien waar we uitkomen.. Ik wil zelf graag een keertje naar Toscane, hoor zovaak dat het daar zo mooi is, dus misschien dat we dat een weekje doen, en een weekje naar de bergen (dolomieten waarschijnlijk), en misschien nog naar corsica, heb ik ook wel positieve verhalen over gehoord!

Iemand nog tips, waar wel en waar niet in Toscane? Wij houden van rust, natuur en niet van toerisme en steden.. Het lijkt me opzich ook wel leuk om in Toscane aan het strand te zitten (Toscane heeft toch strand?), in september is het vaak nog wel lekker weer in italie:)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  minoessepoes do 26 jul 2012 - 21:16

Wij hebben besloten van zondag tot vrijdag naar Parijs te gaan half augustus cheers .Trein en hotel zijn al geboekt, nu nog voor 1 dagje kaartjes voor Disney bestellen en klaar!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 21:17

Leuk Lousanne, ik ben gek op Italie en met name Toscane.

Hier zijn drie recente topics over o.a. Toscane:

https://yescafe.actieforum.com/t29641-italie-met-de-auto

https://yescafe.actieforum.com/t29211-treinen-in-italie

https://yescafe.actieforum.com/t28955-toscane


Daar staat denk ik al heel erg veel informatie in. De Dolomieten lijken me ook erg mooi, ben ik nooit geweest maar hoor ik positieve dingen over! En Corsica zitten m'n ouders nu en zijn daar ook erg over te spreken. Da's wel Frans he, niet Italiaans. Misschien is vanuit Toscane het juist wel leuk om naar Elba te gaan. Daar zijn m'n ouders ook meerdere keren geweest en kan je heel makkelijk met een pontje vanuit Piombino komen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Error do 26 jul 2012 - 21:31

Gisteren geboekt, ga naar Mallorca halverwege Augustus!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje do 26 jul 2012 - 22:05

ShallY schreef:
Zonnetje schreef:Wij hebben net onze vakantie geboekt: 13 dagen naar Fuengirola, in de buurt van Malaga in Spanje. We gaan in juli, maar ik heb er nu al zin in.

We gaan dagjes strand afwisselen met stedentripjes naar Ronda, Malaga, Granada en het Alhambra, Cordoba en Gibraltar.

Ben je al geweest of misschien zit je er nu? Maar hoe is het bevallen?!
En hebben jullie een auto gehuurd om naar al die plaatsen te gaan of via excursies via de reisorganisatie?

Ik weet niet of het nog op tijd is, maar wij hebben een auto gehuurd om deze plaatsen te bezoeken. Vanuit Fuengirola zijn ze allemaal binnen 2 uur te rijden. Vanuit Gibraltar zijn we nog doorgereden naar Tarifa, dat is een het zuidelijkste puntje van Spanje. Er is daar een prachtig strand. Op de terugweg van Ronda zijn we naar Marbella gereden, daar heb je een heel luxe jachthaven, heel gaaf om al die grote jachten in de haven te zien liggen. Op de heenweg naar Granada hebben we een tussenstop gemaakt in Nerja. Daar heb je het 'balkon van Europa'. Vanuit daar heb je een mooi uitzicht over de Middellandse zee.

Ik vind Spanje echt een aanrader en denk dat er veel meer te doen is dan op Cyprus.

Malaga gaan we met de trein doen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lousanne do 26 jul 2012 - 22:34

Marin schreef:Leuk Lousanne, ik ben gek op Italie en met name Toscane.

Hier zijn drie recente topics over o.a. Toscane:

https://yescafe.actieforum.com/t29641-italie-met-de-auto

https://yescafe.actieforum.com/t29211-treinen-in-italie

https://yescafe.actieforum.com/t28955-toscane


Daar staat denk ik al heel erg veel informatie in. De Dolomieten lijken me ook erg mooi, ben ik nooit geweest maar hoor ik positieve dingen over! En Corsica zitten m'n ouders nu en zijn daar ook erg over te spreken. Da's wel Frans he, niet Italiaans. Misschien is vanuit Toscane het juist wel leuk om naar Elba te gaan. Daar zijn m'n ouders ook meerdere keren geweest en kan je heel makkelijk met een pontje vanuit Piombino komen.

Thanks voor je reactie, dat ene topic over toscane had ik gezien en gereageerd toen, maar dat ging meer over steden enz, dat is niet echt aan ons besteed, maar de andere topics zal ik even gaan doorlezen!
Elba had ik nog niet aan gedacht, ga ik eens kijken hoe en wat.. En ik hou echt van bergen (vorige vakantie steeds naar de alpen geweest), bergwandelen, slapen in berghutten etc., vind ik echt geweldig! daarom lijken me de dolomieten ook wel wat:)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 14 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum