Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 1:27

Travelgurly schreef:
Punk'd schreef:Na heel veel nadenken, kijken, nadenken, dromen, kijken, nadenken haha.. Zijn we weer terug bij ons eerste keuze en hebben gisteren geboekt.

8 dagen Rome vanuit daar de trein naar Lucca daar blijven we 6 dagen en dan nog 3 dagen Florence.

In de 6 dagen dat we in Lucca zitten huren we een auto om naar Siena en andere mooie plaatsen in de buurt te gaan en lekker naar de zee kunnen.

Heerlijk om de knoop te hebben doorgehakt. (en uiteindelijk ook nog voor een super prijs!)



Superrrr leuk !



Ik ben wezen parapenten in de omgeving van Lucca. Kijk ook als je tijd hebt om naar Volterra te gaan:heart:

Jaa ben ook helemaal blij dat we eindelijk een keuze hebben gemaakt. Had het oude topic (italie roadtrip) ook al weer geopend voor alle tips haha.

Volterra gaat erbij op het lijstje.


Ohja en voor een dagje strand waar kunnen we dan het beste heen vanuit Lucca? Want we willen in die korte week wel een dagje of 2 lekker chillen. (niet erg om wat verder te rijden!).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly ma 2 apr 2012 - 3:38

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 800px-Strand_bei_Vada

Punk'd : zou je eigenlijk naar Vada/Rosignana moeten gaan. Heb je caribische stranden, erg mooi.



Mooie route als je in Lucca zit en Siena hebt bezocht kan je eventueel Volterra meepakken. Andere leuke plaatsen zijn : Cecina, Castagneto Carducci, Massa Maritima, Campgilia marritimma, Donoratico.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 2 apr 2012 - 4:33

Siena is mijn favoriete stad in die regio, Punk'd! Vind het daar zo mooi en ben er al zo vaak geweest!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 2 apr 2012 - 7:57

TG, wauw zeg het is echt net de caribbean.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 2:54

Vada staat zeker op het lijstje haha Very Happy

Mijn vriend was er helemaal enthousiast over.

Die zit ook de hele tijd.. Ohja mooie architectuur hier.. En dat is wel mooi daar.. Ohh en dat romeinse gevoel.. En oud hier.. En dat daar.. (zo leuk als mijn vriend enthousiast is Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 3:51

Punk'd schreef:Vada staat zeker op het lijstje haha Very Happy

Mijn vriend was er helemaal enthousiast over.

Die zit ook de hele tijd.. Ohja mooie architectuur hier.. En dat is wel mooi daar.. Ohh en dat romeinse gevoel.. En oud hier.. En dat daar.. (zo leuk als mijn vriend enthousiast is Wink )

Als je in rome bent moet je dus naar Villa Borghese gaan! En alle 3600 kerken bezoeken Wink. Ik vond de Santa Maria della Vittoria een van de kerken die er wat mij betreft boven uit springt! Erg leuk wat jullie gaan doen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 4:50

Powerbabe schreef:
Punk'd schreef:Vada staat zeker op het lijstje haha Very Happy

Mijn vriend was er helemaal enthousiast over.

Die zit ook de hele tijd.. Ohja mooie architectuur hier.. En dat is wel mooi daar.. Ohh en dat romeinse gevoel.. En oud hier.. En dat daar.. (zo leuk als mijn vriend enthousiast is Wink )

Als je in rome bent moet je dus naar Villa Borghese gaan! En alle 3600 kerken bezoeken Wink. Ik vond de Santa Maria della Vittoria een van de kerken die er wat mij betreft boven uit springt! Erg leuk wat jullie gaan doen smile.

haha goed dat je het hier nog even schrijft.. Ik zat al te denken.. wat zei ze nou ook alweer.. Iets wat net buiten rome lag.. was het nou ook iets waar je lekker kon zitten/tuin achtig.. Hmmzz haha.. Maar Villa Borghese was het dus Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Nana wo 4 apr 2012 - 9:03

Caribbeanlover schreef:Geen echte plannen, maar het zal wel weer de caribbean worden, Mexico, Dominicaanse Republiek zijn we beide al 4x geweest dus Jamaica lijkt me wel leuk.

Mocht het resort waar we vorig jaar in Mexico zijn geweest zijn weer zo afgeprijsd zijn in de tijd dat wij gaan, dan boeken we dat omdat het echt SUPER goed bevallen is dat we er graag nog eens heen gaan.

Kijk maar uit dan! Wij zitten in september in Mexico, dus ook met twee kids in het vliegtuig Laughing
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 5 apr 2012 - 2:27

Ik moet uitkijken! Zolang kids stil zijn vind ik het geen probleem hoor.Waar ga je heen, welk hotel?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Nana zo 8 apr 2012 - 2:43

*weg*


Laatst aangepast door Nana op zo 16 sep 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 8 apr 2012 - 4:34

Hey daar ben ik ook geweest in 2009. Vond het oke, maar zou niet terug gaan. Het strand/zee is wat minder mooi en bij het zusterhotel is het heel mooi.

Wij hadden een standaardkamer geboekt, maar door het aanmelden van Sandos 4 U op de site (kost niks) is de kans er dat je een gratis upgrade krijgt. Aangezien september naseizoen is is de kans groot dat je het krijgt. Wij hadden dat geluk en hebben gratis een kamer met jacuzzi inside (vraag daar wel om als je je gaat aanmelden als je ook een standaardkamer hebt) gekregen en dat was anders een stuk duurder als je dat zou boeken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mosio zo 8 apr 2012 - 6:27

Wij zouden eerst niet weggaan. Maar bij de kruidvat zijn nu van die hotel vouchers te koop en hebben besloten dat we een weekendje weg gaan. Weten nog niet waarheen en wanneer.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Bacio ma 9 apr 2012 - 0:26

Ik ga in de zomer naar New York en in de winter naar Australie. Dan heb ik nog een aantal vakantiedagen over en wil ik het liefst naar Madrid of een eilandje in Griekenland.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Monte ma 9 apr 2012 - 0:47

Zo he Bacio, hoeveel vakantiedagen heb jij wel niet? Leuke bestemmingen hoor, Australië en New York zou ik ook nog wel eens heen willen(en Griekenland eigenlijk ook wel :P )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Bacio ma 9 apr 2012 - 0:51

Monte schreef:Zo he Bacio, hoeveel vakantiedagen heb jij wel niet? Leuke bestemmingen hoor, Australië en New York zou ik ook nog wel eens heen willen(en Griekenland eigenlijk ook wel :P )
Ik heb 25 vakantiedagen per jaar, had er nog 4 over van vorig jaar.

Ga een maand naar Australie (2 kerst dagen + nieuwjaarsdag, hoef ik maar 17 dagen op te nemen) en 8 dagen naar new york (pinksteren en 2 weekenden hoef ik maar 4 dagen voor op te nemen). Dat zijn bij elkaar 21 dagen, heb er dus nog 8 over om naar Madrid te gaan!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Monte ma 9 apr 2012 - 0:54

Oh heerlijk zeg! En met kerst en oudjaar in Australië lijkt me ook een hele leuke beleving. Lekker kerst vieren in de warmte.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Bacio ma 9 apr 2012 - 1:00

haha ja lijkt me ook wel wat!
Het is echt fijn al je vakanties rond vrije dagen te plannen, daardoor kun je veel langer vrij nemen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 1:09

Jaaaa we hebben eindelijk een goed huis gevonden smile

Ik mag dus met m'n schoonfamilie mee op vakantie, twee weken met m'n schoonouders en vriend samen in een huis, en zijn zus, haar man en hun baby (nichtje dus) komen ook een midweekje langs. We waren dus op zoek naar een mooi huis met ruimte en hebben nu iets moois gevonden. Nou ja, ik had 'm gevonden, dus de druk ligt nu wel hoog, als het niet goed is, is het mijn schuld Embarassed

Maar ik denk dat het wel heel mooi gaat zijn! Het ligt tussen Barcelona en Lloret de Mar, net iets in het groene binnenland.

http://www.spain-holiday.com/rentals/accommodations/properties/9447/Vallgorguina/34/Barcelona/7/Catalunya/Vallgorguina.html

Paar foto's:

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 137665-9447-Arenys-de-Mar-Mansion

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 165206-9447-Vallgorguina-Mansion

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 137721-9447-Arenys-de-Mar-Mansion

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 165207-9447-Vallgorguina-Mansion

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 137650-9447-Arenys-de-Mar-Mansion

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 187505-9447-Vallgorguina-Mansion


Sorry, ik ben verliefd op dat zwembad met die tuin I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lilypie di 10 apr 2012 - 2:01

Wow mooi hoor! kan ik niet toevallig mee in een koffer of zo haha
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  GeKKiE di 10 apr 2012 - 2:05

Dat ziet er heerlijk uit, Marin!
Maar..... Wat duur zeg! :shock:
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 2:18

GeKKiE schreef:Dat ziet er heerlijk uit, Marin!
Maar..... Wat duur zeg! :shock:

Valt wel mee toch? Voor een huis voor in principe 10 personen met privé zwembad en 1000m2 grond. Natuurlijk is het veel geld, maar wat je er voor terug krijgt, valt het redelijk mee en is het wel naar rato. Als je dat door 10 personen zou delen, zou je op 475 euro per persoon uitkomen voor 2 weken. Valt redelijk mee dus. Nou zitten we er maar met 6 (+kind) maximaal, maar toch. Vind het voor zo'n huis niet bijzonder duur. Scheelt ook dat we in september pas gaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Rose di 10 apr 2012 - 2:48

Wij gaan waarschijnlijk naar Noorwegen, maar als het weer daar niet goed/mooi is gaan we ergens anders heen.

Dezelfde planning als vorig jaar toen zijn we in Zweden uitgekomen Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zora di 10 apr 2012 - 4:11

Mooi Marin! Ziet er heeeeerlijk uit!

Wij gaan dit jaar ook naar Noorwegen, en dan doorreizen naar Zweden. We beginnen de reis waarschijnlijk met de boot van Kiel naar Oslo (20u). Leuk!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Flippin' Bitch di 10 apr 2012 - 4:41

Nog geen plannen helaas...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 5:35

Wij gaan in mei een weekje naar Mexico. Voor de zomer hebben we nog geen plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 8 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum