Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 11:13

Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Hoelang en ga je met de auto, vliegtuig of de trein? Waarom naar de gekozen bestemming?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 11:16

Wij gaan over 3,5 week naar Centerparcs met z'n drietjes
En ergens eind Augustus een weekend weg met z'n tweeen, waarschijnlijk Antwerpen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 11:16

Mijn vriend heeft maar 1 weekje vakantie, dus we gaan waarschijnlijk voor een midweekje Centerparcs.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Roodkapje za 18 feb 2012 - 11:27

We zijn net 1,5week terug van paar dagen samen naar Marrakesh . Eind maart ga ik met beste vriendin (baby)shoppen in Londen 2dagen (beide vliegtuig).

In de meivakantie wordt het waarschijnlijk een bungalow in NL voor een midweekje ..(auto)
In mei/juni wil ik met de dochters nog naar Antwerpen of Parijs (ligt aan mijn gesteldheid) (met de trein)

in de zomer gaan we waarschijnlijk niet weg maar misschien als ik me goed voel (hoogzwanger)weekje kamperen nog voor de kids in NL.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 11:33

Dat klinkt leuk allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  holaagirl za 18 feb 2012 - 19:00

Wilde het liefst vliegen naar de zon. Maar onze zoon is zo'n buitenkind dus ben toch gaan kijken naar campings. We hebben uiteindelijk een chalet geboekt op en camping in de Dordogne. Langs de middellandse zee betaal je goud geld in het hoogseizoen! Zo jammer...nu gaan we twee weken (luxe) kamperen en met eigen auto! Voor het eerst dus spannend!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  -Ieniemienie- za 18 feb 2012 - 20:03

In de mei vakantie gaan we een weekje kamperen in Frankrijk.
En in september gaan we een week naar Egypte (all in)
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  SarahKey za 18 feb 2012 - 20:13

Wij blijven thuis. We gaan wel een paar dagen naar mijn moeder logeren en vanuit daar dagjes weg.

In de herfstvakantie gaan we samen een nachtje weg.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  teletascha za 18 feb 2012 - 20:41

Wij gaan een week naar een stacaravan in zuid-Frankrijk. Op de heen en terugweg boeken wij een hotelletje om te overnachten, zodat we niet in 1 keer hoeven te rijden.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 20:50

Wij gaan 8 dagen naar Kreta.
En misschien in oktober nog een last minute naar de zon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  nillis za 18 feb 2012 - 20:55

Wij gaan naar het Gardameer in Italië. In onze eigen tent op een camping. We gaan 's nachts rijden en dat is ons vorig jaar erg goed bevallen. T was toen 9 maand en nu dus 21 maand als we weer gaan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 21:02

Wij gaan 2 weken naar duitsland, de eerste 2 weken van juni.
Omdat onze ukkepuk dan ongeveer 2 maanden is willen we niet te ver rijden en wat comfort.
Dus gaan we lekker naar een landal park smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Coco za 18 feb 2012 - 21:38

In de zomer gaat mijn zus met haar kinderen bij ons in de buurt naar een camping/bungalowpark en dan ga ik met de kinderen ook een paar dagen naar hun toe zodat ze wat gezelschap heeft (single mom).

De kinderen zijn 15 juni jarig en die week gaan we ook een (mid)week naar center parcs of iets. Boeken we last minute zodat we eerst de weersvoorspelling kunnen bekijken. Als het net zo'n slecht weer wordt als vorig jaar zoeken we de zon op.

Verder gaan wij in april/mei 7-10 dagen naar Marokko en in september/oktober ook 7-10 dagen. We gaan naar Marokko omdat we daar een huis aan het strand hebben. Ideaal voor de kinderen en we hoeven niet teveel te slepen. Mijn schoonouders gaan volgende week en nemen dan al een lading pampers mee, gaan speelgoed inslaan en het huis kindproof maken.
Zelf gaan we vliegen en boeken last minute de tickets dus het ligt een beetje aan de vliegtijden/momenten wanneer en hoelang we precies gaan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Esperanza za 18 feb 2012 - 22:04

Ik ga niet op vakantie dit jaar.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Ella za 18 feb 2012 - 22:05

Wij hebben er eigenlijk nog niet voor gekeken. Maar zou het wel leuk vinden om een sta caravan te boeken in frankrijk, spanje of italie.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 22:11

Ik zou wel willen maar niet met de zomer. Mijn collega wordt vader en ik moet met hem rekening houden. Mei, juni en juli boek ik dus niets... Ik wil graag in september naar Namibie maar ik weet nog niet of dat gaat lukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Suus za 18 feb 2012 - 23:01

Twee weken naar de Dordogne, in een huisje van familie. We gaan er met de auto heen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Pompoen za 18 feb 2012 - 23:05

Ik ga 2 weekjes naar Terschelling in een piepklein 2-persoonshuisje. Het is van de familie maar ik heb nog nooit in het kleine huisje gezeten, meestal zitten we in het grote huis. Dit is meer een soort veredelde caravan, er zijn 2 ruimtes, de ene is waar je slaapt, eet, kookt etc., de andere is wc+badkamertje. Ik hoop dat het mooi weer is want er zit wel een heerlijk terras bij met een tuintafel en tuinstoelen.

Ben ook wel benieuwd hoe het gaat want het blijkt dat mijn oom met zijn gezin in het grote huis zit. Dat is natuurlijk lastiger dan wanneer je die mensen gewoon niet kent, dan groet je elkaar en laat je elkaar verder met rust. Maar ik heb geen idee wat zij willen. Ik vind het wel gezellig om een keer samen te eten enzo. Maar ik weet niet of ze dat wel willen aangezien we in dezelfde stad wonen maar ze werkelijk nooit komen. Ze zijn 1 x jaren terug op mijn verjaardag geweest en daarna nooit meer (nodig ze elk jaar uit) en ze zeiden steeds dat ze een keer langs gingen komen maar dat is nooit gebeurd. Op zich vind ik het niet zo'n ramp, maar daardoor weet ik niet zo goed wat ze willen zeg maar.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Mermaid zo 19 feb 2012 - 0:29

Over 2 weken vlieg ik naar San Diego en ga ik en maand lang cruisen naar hawaii, frans polynesie etc. Mijn vriend werkt aan boord en wilde me heel graag mee hebben, naja vooruit dan maar Wink Is dus alleen omdat mn vriend er aan boord zit en ik hem anders 3 maanden niet zou zien.

In de zomer willen we naar Malta, vliegreis anders wordt het lastig. willen we 1 of 2 weken heen. En we willen naar Malta omdat ik er een jaar heb gewoond en mijn vriend er nooit is geweest en ik het er wel steeds over heb dus hij is nieuwsgierig. En ik wil er graag weer heen om mensen daar op te zoeken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:47

Ik ga in april een weekendje naar Londen.
Heel misschien eind april naar de eindweek in Val Thorens maar dat is nog helemaal niet zeker.
In de zomer ga ik met mijn vriend een weekje naar Kos en eigenlijk wil ik heel graag nog een week naar Sunny Beach, maar dat hangt er dus vanaf of Valtho doorgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop zo 19 feb 2012 - 1:18

Wat gaaf, Lizardje! En de vakantieplannen van de andere forummers zijn ook gaaf!

Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie omdat we gaan verhuizen en omdat ik werkloos ben.
We zitten er wel aan te denken om in oktober of november een paar dagen naar Parijs/Disneyland te gaan.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  loura zo 19 feb 2012 - 6:52

Esperanza schreef:Ik ga niet op vakantie dit jaar.

Ik ook niet. Mijn vriend studeert nog en heeft geen sf meer. Dus er is gewoon geen geld op het moment voor een vakantie. Miss een paar daagjes weg.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Roodkapje zo 19 feb 2012 - 8:43

nillis schreef:Wij gaan naar het Gardameer in Italië. In onze eigen tent op een camping. We gaan 's nachts rijden en dat is ons vorig jaar erg goed bevallen. T was toen 9 maand en nu dus 21 maand als we weer gaan.



Oew:) wij zijn daar ook geweest toen ze nog klein waren (Bella Italia in Peschiera del Garda!)( de oudste en later met 2). Heerlijk daar vind ik en 's nachts rijden is het fijnst met die ukkies:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caroow zo 19 feb 2012 - 9:07

14 augustus vliegen wij voor 15 dagen naar Turkije. We zitten in een appartement in Icmeler, vlakbij Marmaris.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Niene zo 19 feb 2012 - 9:10

Roodkapje schreef:
nillis schreef:Wij gaan naar het Gardameer in Italië. In onze eigen tent op een camping. We gaan 's nachts rijden en dat is ons vorig jaar erg goed bevallen. T was toen 9 maand en nu dus 21 maand als we weer gaan.



Oew:) wij zijn daar ook geweest toen ze nog klein waren (Bella Italia in Peschiera del Garda!)( de oudste en later met 2). Heerlijk daar vind ik en 's nachts rijden is het fijnst met die ukkies:)

Gaaf! Op deze camping heb ik gewerkt! Very Happy
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum