Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 16 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 9:35

Luxemburg?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei wo 1 aug 2012 - 18:51

Caribbeanlover schreef:
Aardbei schreef:Wij moeten nog een maandje aftellen en dan gaan we heerlijk twee weken naar de Dominicaanse Republiek. Heb er zin in!

Wat leuk zeg. Ben er 4x geweest en wellicht dit jaar weer. Welke plaats ga je heen? Welk hotel? Ja ik wil alles weten hoor:lol: . Ben gek op de DR!

Ik ben benieuwd, voor mij is het de eerste keer! We gaan naar Punta Cana, het plaatsje zelf stelt geloof ik niet zoveel voor, alleen maar resorts. Ben je daar ook geweest? We gaan het Gran Bahia principe. Als je dit jaar weer wilt moet je er wel gek op zijn ja!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 20:02

Ik ben er idd gek op,maar vind Mexico net zo leuk eigenlijk en kan niet kiezen welke ik de leukste vind. In Mexico kan je veel meer buiten je resort dus da's een groot voordeel. Playa Del Carmen is een gezellige grote straat met winkels, restaurants en bars.

PC stelt idd niet veel voor,maar er zit wel een shoppingmall waar ik nooit geweest ben hoor. Shoppen op vakantie hoeft van mij niet. Hoe lang ga je?

Wil je excursies gaan doen? Kijk eens op deze site www.wimpypuntacana.com deze belg geeft leuke excursies in niet al te grote groepen. Een paar meiden hier oa ik zijn met hem op excursies geweest. Het nadeel is dat als je ze boekt bij de reisorganisaties, dan heb je van die grote groepen en kom je op standaard plekken. Bij hem kom je op plekken waar je met hun niet heen gaat. Zo hadden wij een excursie en een stel wilde ergens kijken wat niet bij de excursie zat. Omdat we er in de buurt waren zijn we er heen gegaan. Dus spontane dingen gebeuren nog wel eens. Houd er rekening mee dat je vaak lang moet rijden voordat je ergens bent.

Toevallig zijn wij ook in dat hotel geweest voor onze honeymoon in 2007. In 2006 hadden we die keten ook, maar dan in Mexico en dat was zo goed bevallen dat we die weer wilde alleen ergens anders. Helaas als ik eerlijk ben viel die in PC best tegen. Wij houden van lekker eten en dus is de keuze is ala carte restaurants erg belangrijk voor ons. Daar waren ze een stuk minder en ook het aantal. In het franse restaurant in die in PC kreeg rijst met groenten. In die in Mexico deden ze er moeite voor aangezien ik vegetarier ben.

Als je van Italiaans eten houd ga dan zeker daar eten. Als voorgerecht kan je zelf je keuzes maken dmv kleine luxe hapjes van een buffet, erg lekker. Toen hadden ze een grote uitgeholde parmezaanse kaas, waar ze je je warme pasta doorheen roeren, erg leuk en lekker. Toen at ik nog kaas, nu niet meer alleen vegakaas. Overigens zijn de voorgerechten meestal in buffetvorm bij de ala carte restaurants.

Laat je niet afschrikken door mij hoor, want verder is het een prima hotel.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ook een pm sturen als je dat wilt.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 1 aug 2012 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Tsjip wo 1 aug 2012 - 21:23

Wij zijn 2 weken naar Tenerife geweest. Nu stiekem blij dat we weer thuis zijn hoor! Embarassed

Voor de meiden die nog gaan: Fijne vakantie!!!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:10

Ik ga naar Bulgarije, aan de Zwarte Zee. Nog meer die daar al zijn geweest? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  SoGood do 2 aug 2012 - 3:00

CL! Hoe staat het er voor, hebben jullie al wat geboekt?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 2 aug 2012 - 3:16

Het is CBL he ;) . Nee nog nada helaas pindakaas. Ik check elke dag, maar ipv dat ik de prijzen zie zakken lijken ze wel steeds vaker en meer omhoog te gaan.

Ik zou graag naar Jamaica willen dit jaar, dat wilde ik vorig jaar ook wel alleen konden we de aanbieding die we hadden echt niet laten schieten.

Jamaica kan wel binnen ons budget en ook all in, maar dan zitten we in een 3 sterren hotel met vrij beperkte faciliteiten zoals vrij weinig keuzes in restaurants en zo ook ala carte.

Voor dat geld kunnen we 4 of 5 in Mexico of de DR zitten dat doen we veel liever. Maar er is nog hoop wie weet komt er een leuke aanbieding naar Jamaica en anders niet helaas. Dus dan wordt het 1 van de boven genoemde.

Sunset at the palms vind ik erg mooi,maar vrees dat dat niet doorgaat.

Ik laat het wel weten als we geboekt hebben. Jij bent net terug van NYC he...........gaaf! Wis niet dat je daarheen ging.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  SoGood do 2 aug 2012 - 4:01

Oke, je houdt het spannend! Nou ik ben benieuwd! Succes!

Nee hoor, ik ben in februari al geweest in NYC, was de 2e keer en ik zit stiekem weer te kijken voor februari volgend jaar. I I love you NYC! Jij ook weleens geweest?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 2 aug 2012 - 5:29

Heb ooit een zomer in de staat NY gewerkt en zat 4 uur rijden vanaf NYC vandaan dus best ver. Op doorreis ben ik er wel geweest, meer niet eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zininzon do 2 aug 2012 - 5:48

Anou1 schreef:Ik ga naar Bulgarije, aan de Zwarte Zee. Nog meer die daar al zijn geweest? smile

Ik ben net terug!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 8:13

Zininzon schreef:
Anou1 schreef:Ik ga naar Bulgarije, aan de Zwarte Zee. Nog meer die daar al zijn geweest? smile

Ik ben net terug!

Waar aan de zwarte zee? Ik ben in varna, burgas en sozopol geweest, vond t erg mooi. De populaire feestplaatsen lijken me dan weer niks.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Teddyaapje do 2 aug 2012 - 9:19

Wij gaan naar Menorca voor 8 dgn. We gaan hier naartoe omdat dat ons werd geadviseerd op het reisbureau. We wilden iets warms; maar niet té, iets 'goedkoops', vliegen; maar niet te ver, goed eten, en ons zoontje moet zich er kunnen vermaken...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 21:34

Zininzon schreef:
Anou1 schreef:Ik ga naar Bulgarije, aan de Zwarte Zee. Nog meer die daar al zijn geweest? Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 561177

Ik ben net terug!

Hoe was het?Very Happy Heb je nog leuke dingen ondernomen/gezien?

Ik zit in de buurt van Burgas. Het leek mij wel leuk om naar de hoofdstad te gaan, maar dat is te ver voor een dagje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 21:44

Ja dat is vanuit Burgas echt wel paar uur rijden. Ik heb t wel eens met de nachtbus gedaan.
Maar aan de kust kan je genoeg uitstapjes maken. Ik kan je ook Nesebar aanraden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zininzon do 2 aug 2012 - 23:00

Anou1 schreef:
Zininzon schreef:
Anou1 schreef:Ik ga naar Bulgarije, aan de Zwarte Zee. Nog meer die daar al zijn geweest? Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 561177

Ik ben net terug!

Hoe was het?Very Happy Heb je nog leuke dingen ondernomen/gezien?

Ik zit in de buurt van Burgas. Het leek mij wel leuk om naar de hoofdstad te gaan, maar dat is te ver voor een dagje.

Ik meen 370 km naar Sofia, wij hebben het ook maar gelaten.
Wij zijn een middag naar Nessebar geweest, dagje aquapark, een jeepsafari naar het binnenland (en richting de Turkse grens) en nog een busexcursie naar Balchik (botanische tuinen en zomer'paleis' van een Roemeense koningin) en Varna (basiliek en vrije tijd).
Vond het allemaal de moeite waard smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei vr 3 aug 2012 - 6:50

Caribbeanlover schreef:Ik ben er idd gek op,maar vind Mexico net zo leuk eigenlijk en kan niet kiezen welke ik de leukste vind. In Mexico kan je veel meer buiten je resort dus da's een groot voordeel. Playa Del Carmen is een gezellige grote straat met winkels, restaurants en bars.

PC stelt idd niet veel voor,maar er zit wel een shoppingmall waar ik nooit geweest ben hoor. Shoppen op vakantie hoeft van mij niet. Hoe lang ga je?

Wil je excursies gaan doen? Kijk eens op deze site www.wimpypuntacana.com deze belg geeft leuke excursies in niet al te grote groepen. Een paar meiden hier oa ik zijn met hem op excursies geweest. Het nadeel is dat als je ze boekt bij de reisorganisaties, dan heb je van die grote groepen en kom je op standaard plekken. Bij hem kom je op plekken waar je met hun niet heen gaat. Zo hadden wij een excursie en een stel wilde ergens kijken wat niet bij de excursie zat. Omdat we er in de buurt waren zijn we er heen gegaan. Dus spontane dingen gebeuren nog wel eens. Houd er rekening mee dat je vaak lang moet rijden voordat je ergens bent.

Toevallig zijn wij ook in dat hotel geweest voor onze honeymoon in 2007. In 2006 hadden we die keten ook, maar dan in Mexico en dat was zo goed bevallen dat we die weer wilde alleen ergens anders. Helaas als ik eerlijk ben viel die in PC best tegen. Wij houden van lekker eten en dus is de keuze is ala carte restaurants erg belangrijk voor ons. Daar waren ze een stuk minder en ook het aantal. In het franse restaurant in die in PC kreeg rijst met groenten. In die in Mexico deden ze er moeite voor aangezien ik vegetarier ben.

Als je van Italiaans eten houd ga dan zeker daar eten. Als voorgerecht kan je zelf je keuzes maken dmv kleine luxe hapjes van een buffet, erg lekker. Toen hadden ze een grote uitgeholde parmezaanse kaas, waar ze je je warme pasta doorheen roeren, erg leuk en lekker. Toen at ik nog kaas, nu niet meer alleen vegakaas. Overigens zijn de voorgerechten meestal in buffetvorm bij de ala carte restaurants.

Laat je niet afschrikken door mij hoor, want verder is het een prima hotel.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ook een pm sturen als je dat wilt.

Thanks voor alle tips! Als ik nog vragen heb zal ik je zeker even een berichtje sturen smile
Verder laat ik het maar een beetje over me heen komen, heb vorig jaar al een hele 'plan' vakantie gehad, dus dit jaar weer even relaxed. Wij zijn in ieder geval beide niet vegetarisch dus misschien heb we dan ook wat meer keuze in eten dan dat jij had.
Een excursie willen we trouwens zeker wel maken, ik denk ook wel meerdere. Anders zijn twee weken wel weer heel erg lang smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover vr 3 aug 2012 - 9:24

Voor niet vegetariers is er zat keuze, maar wilde even het verschil noemen met die in Mexico. Excursies raad ik zeker aan als je daar voor de 1e keer bent. Een aanrader is dat om bij Wimpy te doen.

Als je dat wilt zou ik hem binnenkort wel even mailen als ik jou was aangezien hij het erg druk heeft. Hij mailt vrij gauw terug, maar op deze manier weet je hoe je hem ter plaatse kan bereiken en is het makkelijker dan dat je daar voor het eerst contact met hem opneemt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Japie vr 3 aug 2012 - 19:34

Ik ga in september naar Rome. En als het mee zit in november nog een weekend naar Barcelona.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 6:08

Zininzon schreef: Ik meen 370 km naar Sofia, wij hebben het ook maar gelaten.
Wij zijn een middag naar Nessebar geweest, dagje aquapark, een jeepsafari naar het binnenland (en richting de Turkse grens) en nog een busexcursie naar Balchik (botanische tuinen en zomer'paleis' van een Roemeense koningin) en Varna (basiliek en vrije tijd).
Vond het allemaal de moeite waard Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 561177

Dankjewel voor jullie antwoorden en tips, klinkt leuk allemaal! Ik zal me er in gaan verdiepen, Nesebar lijkt me inderdaad wel wat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY za 4 aug 2012 - 8:15

Jippie, eindelijk een vakantie geboekt, we gaan lekker 8 dagen naar Kos!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei zo 5 aug 2012 - 5:36

ShallY schreef:Jippie, eindelijk een vakantie geboekt, we gaan lekker 8 dagen naar Kos!!

Leuk! Daar ben ik ook een keer geweest, het is een heel leuk eiland!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Shopelle ma 6 aug 2012 - 1:42

Ik ga dit jaar naar Rhodos! smile

Vorig jaar ben ik op Kos geweest. Super leuk! Veel plezier allemaal!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 1:52

Aardbei, van wanneer tot wanneer ga je?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei ma 6 aug 2012 - 3:36

Caribbeanlover schreef:Aardbei, van wanneer tot wanneer ga je?

Ik ga van 30 augustus tot en met 12 september.

Heb jij inmiddels al een keuze gemaakt?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY ma 6 aug 2012 - 4:12

Shopelle schreef:Ik ga dit jaar naar Rhodos! smile

Vorig jaar ben ik op Kos geweest. Super leuk! Veel plezier allemaal!

Rhodos is zo mooi! Daar ben ik 4 jaar geleden geweest!!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 16 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum