Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 23:11

Oh ja dat is Noord Italie meer aan je besteed denk ik. Denk ook aan de mooie meren: Lago di Como en Lago Maggiore.
Ik vind het Lago di Garda niet zo mooi, veel te toeristisch, maar deze twee zijn zo prachtig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  luisa za 28 jul 2012 - 9:33

Lousanne als je bergen wilt zou ik naar Trento o Bolzano gaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Kaboutertje za 28 jul 2012 - 13:27

7dagen, naar Calella met het vliegtuig! :cheering: Nog 13 dagen...
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mzcharlotte za 28 jul 2012 - 19:46

Wij zijn er ook eindelijk uit! Na lang twijfelen tussen goedkoper in Europa of een dure verre reis, is het toch het laatste geworden (maar daarna ben ik ook echt zo goed als door mijn/onze spaarcenten heen); wij gaan twee weken naar Bali in September.

Wij blijven 2 nachten in Legian, 2 nachten in Ubud, 2 nachten in Pemuteran, 1 nacht Lovina om een dolfijnen excursie te doen en dan 4 nachten in Sanur.

Gympie gaat ook zag ik? Wij gaan over 7 weken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 20:22

Nog maar 3 nachtjes slapen :cheering: (Heb er zoveel zin in!!) Bella Italia Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin za 28 jul 2012 - 21:47

Gympie is al terug!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mzcharlotte za 28 jul 2012 - 21:49

Oh haha Embarassed Ik kon er niet echt uit opmaken wanneer ze nou ging. Het is vast een topvakantie geweest!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Joli86 zo 29 jul 2012 - 2:43

Deze zomer zijn we 3 weekjes thuis maar in okt gaan we heerlijk 12 dagen naar tunesie op huwelijksreis, heerlijk! smile met t vliegtuig natuurlijk!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop zo 29 jul 2012 - 8:31

Wat leuk, x-justme-x! Very Happy Daar wil ik ook nog graag heen. Veel plezier alvast.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Joli86 zo 29 jul 2012 - 20:57

Raindrop schreef:Wat leuk, x-justme-x! Very Happy Daar wil ik ook nog graag heen. Veel plezier alvast.

Thxs!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 9:10

Marin schreef:Jeej we hebben net een 2 daagse NH hotel trip in Duitsland gewonnen via vakantieveilingen voor 75 euro! :cheering:
We willen namelijk over paar weekjes nog naar de Nurburgring om daar op 't circuit te rijden, en dan maken we er direct een leuk weekendje Duitsland van. Nog even kijken of we dan voor bijvoorbeeld Keulen gaan qua hotel en er iets van een stedentripje van maken of meer ergens bij kasteeltjes in de buurt enzo.


Het hotel boeken in Duitsland is gelukt! We zitten in een klein plaatsje nabij Heidelberg, dus gaan daar op zondag even naar toe, en op zaterdag via de toeristische route naar de Ring rijden. Klinkt goed!


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Antibes ma 30 jul 2012 - 9:40

Heidelberg is leuk! Mooie omgeving ook (ouders van een vriendin van me wonen in die omgeving).. Geniet ervan!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 9:41

Leuk om te horen! Het ziet er op de plaatjes erg mooi uit. Heb er veel zin in, even lekker er tussenuit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Merai ma 30 jul 2012 - 9:47

Wij zijn naar Struga in Macedonië geweest, een erg mooie plek met hele leuke mensen en fantastische natuur. Het enige nadeel is dat er heel veel Nederlanders zijn, dat kan voor sommige mensen een voordeel zijn maar wij vonden het erg irritant om constant Nederlands om ons heen te horen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Rev3rie di 31 jul 2012 - 0:03

Italiaaa! Lago Maggiore, zin in! Ben benieuwd of het zo mooi is zoals iedereen omschrijft.Wink
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  SoGood di 31 jul 2012 - 3:21

We hebben eindelijk geboekt en gaan over een paar weken súper de luxe een weekje naar Egypte.

Lekker warm. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 31 jul 2012 - 6:55

Welk hotel? Is het all in? Altijd leuk om hoteltips hier op te doen. Have fun iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei di 31 jul 2012 - 7:04

Wij moeten nog een maandje aftellen en dan gaan we heerlijk twee weken naar de Dominicaanse Republiek. Heb er zin in!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop di 31 jul 2012 - 7:18

Leuk Sogood! Naar welk hotel gaan jullie? En waar in Egypte? Very Happy

@ Aardbei, leuk dat jullie naar de Dominicaanse Republiek gaan.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Arwyn di 31 jul 2012 - 8:12

Wij zijn terug bij af!
Aangezien we de afgelopen maand een nieuwe auto hebben gekocht en daar ook nog nieuwe banden bij moesten kopen, willen we de vakantie niet te duur maken. De auto is niet super zuinig, dus om naar Oostenrijk te rijden is best een duur grapje alsnog. Willen dus eigenlijk wat dichterbij, maar ja, waar?? Ik weet het echt niet meer..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aziraphale di 31 jul 2012 - 8:13

Ik ga morgen met mijn moeder naar Brugge, voor 2 nachtjes :cheering:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 31 jul 2012 - 20:42

Aardbei schreef:Wij moeten nog een maandje aftellen en dan gaan we heerlijk twee weken naar de Dominicaanse Republiek. Heb er zin in!

Wat leuk zeg. Ben er 4x geweest en wellicht dit jaar weer. Welke plaats ga je heen? Welk hotel? Ja ik wil alles weten hoor:lol: . Ben gek op de DR!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sophiee wo 1 aug 2012 - 4:21

Geen vakantie voor ons deze zomer. We hebben daarentegen wel een prachtige dochter mogen verwelkomen Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 281626781 ! We willen in de kerstvakantie wel op vakantie naar de zon, waarschijnlijk naar de Canarische Eilanden, kijk er nu al naar uit!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  studiebol wo 1 aug 2012 - 8:23

Arwyn schreef:Wij zijn terug bij af!
Aangezien we de afgelopen maand een nieuwe auto hebben gekocht en daar ook nog nieuwe banden bij moesten kopen, willen we de vakantie niet te duur maken. De auto is niet super zuinig, dus om naar Oostenrijk te rijden is best een duur grapje alsnog. Willen dus eigenlijk wat dichterbij, maar ja, waar?? Ik weet het echt niet meer..

Belgische ardennen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Arwyn wo 1 aug 2012 - 9:06

Is ook nog een optie.. Alleen is het weer daar volgens mij ook niet echt denderend, haha.
Als het steeds regent, ben ik toch net zo lief thuis Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 15 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum