Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?

+27
Tiana
Sarah1985
Joli86
Roxi3
Caroow
Marin
lyke
*Lookie*
love
Thalissa
Exogenesis
Middleme
Penny Blossom
mzcharlotte
girli
Oasis
Silver
Reeza
Sam
Sugarfall
Charles
Carra
Minx
SoGood
Lejow
Highway
Chocoholic
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag? Empty Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?

Bericht  Chocoholic za 5 jan 2013 - 0:04

Tell me! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag? Empty Re: Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?

Bericht  Highway za 5 jan 2013 - 0:05

Poetsen, heb net al de badkamer gedaan en straks de rest van de bovenverdieping nog, daarna nog de weekboodschappen voor volgende week halen en dan hopelijk niks meer afgezien van koken. Vanavond lekker filmpje kijken ofzo.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag? Empty Re: Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 0:08

Ik heb vanmiddag twee tenniswedstrijden en vanavond ga ik met mijn vriend een filmpje kijken.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 5 jan 2013 - 0:09

Op de was en de kattenbak schoonmaken na, helemaal nikkes noppes nada! B en ik hebben Pyjamadag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood za 5 jan 2013 - 0:12

Een vriendin van me komt zo even lunchen, vanmiddag ga ik winkelen met mijn zus en vanavond eten we bij mijn moeder. Daar komt meer familie, dus dat zal wel gezellig worden. Als we op tijd terug zijn ga ik misschien naar de bios met m'n vriend of we kijken thuis een film.

Fijne dag allemaal!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Minx za 5 jan 2013 - 0:12

Verhuizen Sad moet alle spullen ophalen die van mij bij mijn ex staan. Bah
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Carra za 5 jan 2013 - 0:15

Ik ga zo hamsteren bij de AH, dan misschien nog een uurtje slapen om me zo fit mogelijk te voelen voor de borrelmeeting in Utrecht vanavond.

Oh, en nog even uitvinden hoe ik met het openbaar vervoer in Utrecht kom. De rechtstreekse bus is afgeschaft zag ik net. Neutral Dat wordt een kleine wereldreis.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 0:17

Mijn ouders en schoonouders komen zometeen op visite voor de verjaardag van mijn vriend! Het wordt de eerste keer dat ze elkaar gaan ontmoeten, dus dat wordt wel gezellig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Charles za 5 jan 2013 - 0:20

Ik krijg een nieuwe gitaar voor m'n bday de 26e. We wilden vanmiddag naar een stad in de buurt om er een paar te gaan bespelen. Dat zou de eerste keer zijn dat de twee in de buggy gaan dus ik ben er een beetje gestresst over. En even hopen dat 't droog blijft.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  SoGood za 5 jan 2013 - 0:25

Leuk Charles! Hoop dat je naast het gestress vooral ook kan genieten van zoiets leuks als een verjaardagcadeau uitzoeken met je complete gezin. Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag? 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sugarfall za 5 jan 2013 - 0:29

Ik ga zo naar de stad met twee vriendinnen, winkelen, ik heb er zin in! En vanavond ga ik bij mijn ouders eten (of gewoon thuis, ligt eraan hoelaat mijn ouders terug zijn van een dagje weg) daarna misschien nog even naar de stad maar ik weet nog niet of ik daar zin ik heb.

Fijne dag!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Sam za 5 jan 2013 - 0:30

Boodschappen doen, boswandeling maken, naar opticien, naar opa en oma, uit eten en bank hangen.
Heerlijk relax!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Reeza za 5 jan 2013 - 0:37

Wij gaan grote opruiming houden in mn berging en box. Over 2 weken wordt onze kast geleverd zodat de spullen van mn vriend hierheen kunnen komen, dus ik moet ruimte vrij gaan maken.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Silver za 5 jan 2013 - 0:38

Poetsen, wasjes draaien, alle kerstspullen naar zolder brengen, weer even orde in het huis maken.
Vanmiddag tussendoor ook nog even een korte wandeling maken, om toch ook even buiten te zijn..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 0:42

Kerstversiering opruimen, even gauw schoonmaken en verder pyamadagje.

Gast
Gast

Bericht  Oasis za 5 jan 2013 - 0:43

Een leuke dag hebben met mijn vriend in L.om.mel (belgie) I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  girli za 5 jan 2013 - 0:51

Ik ga zo eerst even boodschappen doen en dan moet ik studeren. Tussendoor nog even wat huishouden en vanavond lekker tv kijken.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  mzcharlotte za 5 jan 2013 - 0:56

Mijn chef komt vanavond eten, dus ben bezig met opruimen en sopje over dingen heen te halen, terwijl de Arctic Monkeys staan te spelen (DVD). Mijn man is momenteel even kadootjes kopen voor zijn neefje, die is morgen jarig.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Penny Blossom za 5 jan 2013 - 1:01

Simsen Yes
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Middleme za 5 jan 2013 - 1:06

Series kijken, de komende tijd in de klas voorbereiden en vanavond met vriend naar Snowworld Landgraaf, nachtje weg! I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Exogenesis za 5 jan 2013 - 1:17

Nu met gymopleiding bezig en straks paardrijden.
Ik wil graag naar The Hobbit vanavond, maar da's nog niet zeker.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Thalissa za 5 jan 2013 - 1:18

Shoppen en daarna aan de poets.
Thalissa
Thalissa
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 11-12-12

Bericht  love za 5 jan 2013 - 1:28

Ben net klaar met het schoonmaken hier, kerstboom is weg en heb meteen met de stofzuiger het hele huis door geweest.
Ga nu even snel was ophangen en dan met een vriendin bij een andere vriendin thee drinken, als ik daar op tijd van weer ben even snel langs opa en oma.
Vanavond niks op de planning.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  *Lookie* za 5 jan 2013 - 1:44

Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan, nu even internetten en hopelijk zo even lezen (mits zoontje nog slaapt) en misschien daarna nog even met vriend om schoenen, als zijn huiswerk het toe laat.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  lyke za 5 jan 2013 - 1:45

Zij net naar de ikea geweest smile en vriend is nu kruidenrekjes aan het ophangen in de keuken :cheering:
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: