Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 7:24

Aardbei schreef:
Caribbeanlover schreef:Aardbei, van wanneer tot wanneer ga je?

Ik ga van 30 augustus tot en met 12 september.

Heb jij inmiddels al een keuze gemaakt?

Nee nog niet helaas, maar zodra we het geboekt hebben laat ik dat zeker weten oke. Wil iig tussen 9 en 15-9 weg, maar de 15e is misschien wel laat dus ik geef de voorkeur aan 9,10 of 11 eventueel 12 sept.

Jij gaat dus 14 dagen, 12 nachten als ik goed tel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei di 7 aug 2012 - 5:56

Caribbeanlover schreef:
Aardbei schreef:
Caribbeanlover schreef:Aardbei, van wanneer tot wanneer ga je?

Ik ga van 30 augustus tot en met 12 september.

Heb jij inmiddels al een keuze gemaakt?

Nee nog niet helaas, maar zodra we het geboekt hebben laat ik dat zeker weten oke. Wil iig tussen 9 en 15-9 weg, maar de 15e is misschien wel laat dus ik geef de voorkeur aan 9,10 of 11 eventueel 12 sept.

Jij gaat dus 14 dagen, 12 nachten als ik goed tel.

Klopt wij gaan inderdaad 14 dagen, 12 nachten. Hoe lang wil jij? Ben benieuwd welke keuze je uiteindelijk maakt
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 7:23

Wij gaan altijd 16, dus 14 nachten. Overigens was onze honeymoon naar PC aanvankelijk 12 dgn en 10 nachten, maar door omstandigheden zijn we een aantal dagen later gegaan. Toen was 12 dgn niet meer beschikbaar en was er alleen nog 13, 11 nachten. We zaten toen in het hotel waar jij nu heen gaat.

We willen nu gewoon 16 dagen net als alle andere vakanties, buiten de honeymoon om dan he. Ook zijn we een keer een week naar Portugal geweest, maar dat is best te doen omdat er geen tijdsverschil is. Voor de DR ed vind ik een week of 9 dagen, dus 7 nachten te kort. Ik ben altijd vrij moe en s'avonds tussen 23.00-24.00 lig ik echt al op bed omdat ik geen energie meer heb ook al wil ik wel.

Ik laat het zeker even weten zodra we geboekt hebben goed.

Waar heb je geboekt en wanneer? Met wie vlieg je? Vlieg je comfort class? Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 7 aug 2012 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Elsje di 7 aug 2012 - 21:49

Wij gaan dit jaar naar egypte smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei do 9 aug 2012 - 7:14

Caribbeanlover schreef:Wij gaan altijd 16, dus 14 nachten. Overigens was onze honeymoon naar PC aanvankelijk 12 dgn en 10 nachten, maar door omstandigheden zijn we een aantal dagen later gegaan. Toen was 12 dgn niet meer beschikbaar en was er alleen nog 13, 11 nachten. We zaten toen in het hotel waar jij nu heen gaat.

We willen nu gewoon 16 dagen net als alle andere vakanties, buiten de honeymoon om dan he. Ook zijn we een keer een week naar Portugal geweest, maar dat is best te doen omdat er geen tijdsverschil is. Voor de DR ed vind ik een week of 9 dagen, dus 7 nachten te kort. Ik ben altijd vrij moe en s'avonds tussen 23.00-24.00 lig ik echt al op bed omdat ik geen energie meer heb ook al wil ik wel.

Ik laat het zeker even weten zodra we geboekt hebben goed.

Waar heb je geboekt en wanneer? Met wie vlieg je? Vlieg je comfort class? Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag?

Wij hebben via Arke geboekt en vliegen gewoon economy class. Wij zijn in totaal iets minder dan 3000 euro kwijt voor 2 personen inclusief verzekeringen. Ik vond dat wel meevallen. Ben benieuwd wat je keuze uiteindelijk wordt.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 9 aug 2012 - 7:59

Ik ook ;)

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Highway za 11 aug 2012 - 23:34

net vanochtend een vakantie naar Turkije geboekt voor eind sept. We gaan 8 dagen all incl in een 5 sterren hotel.. even genieten met zijn tweetjes voordat de baby komt. We hebben eerder overigens nog nooit zoiets gedaan, zijn meer van het rondtrekken en elke dag er op uit, dus ik ben benieuwd hoe we het vinden smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 5:01

Wij hebben nog steeds niks geboekt. Aangezien we toch wel goedkoop willen wordt het toch waarschijnlijk Turkije of tunesië... Was niet mijn eerste keus, maar het gaat echt om een uitrust vakantie in de zon. En als we geld overhouden, dan kunnen we dat in NL weer besteden aan leuke uitjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Parisienne zo 12 aug 2012 - 5:22

Highway schreef:net vanochtend een vakantie naar Turkije geboekt voor eind sept. We gaan 8 dagen all incl in een 5 sterren hotel.. even genieten met zijn tweetjes voordat de baby komt. We hebben eerder overigens nog nooit zoiets gedaan, zijn meer van het rondtrekken en elke dag er op uit, dus ik ben benieuwd hoe we het vinden smile
Waar gaan jullie precies heen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Parisienne zo 12 aug 2012 - 5:22

Wij gaan trouwens 13 september 10 dagen naar Turkije :cheering:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:16

Wij gaan naar Vlissingen, whoehoe!! haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sam zo 12 aug 2012 - 8:40

Ik ga naar de Dominicaanse Republiek, nog 3 weekjes werken. Zin in!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 12 aug 2012 - 10:53

Propje schreef:Ik ga naar de Dominicaanse Republiek, nog 3 weekjes werken. Zin in!

Leuk. Voor het eerst? Welk hotel? Zoek nl nog een vakantie voor in september en het wordt zeer waarschijnlijk de DR (voor de 5e keer haha).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aardbei zo 12 aug 2012 - 18:57

Propje schreef:Ik ga naar de Dominicaanse Republiek, nog 3 weekjes werken. Zin in!
Leuk! Ik nog twee weekjes werken en mijn vrien tweeëneenhalf en dan gaan wij ook naar de Dominicaanse republiek!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sam ma 13 aug 2012 - 2:52

Nee, ik ben er al eens geweest. Gaan naar Iberostar hotel.
Gaan 13 dgn. Echt veel zin in.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lavendel ma 13 aug 2012 - 2:57

Jip83 schreef:Wij hebben nog steeds niks geboekt. Aangezien we toch wel goedkoop willen wordt het toch waarschijnlijk Turkije of tunesië... Was niet mijn eerste keus, maar het gaat echt om een uitrust vakantie in de zon. En als we geld overhouden, dan kunnen we dat in NL weer besteden aan leuke uitjes.



Ga je met een vriendin? Of is het eigenlijk weer goedgekomen met je vriend? (het was toch uit bij jou als ik de goede voor me heb?)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 2:59

Lavendel schreef:
Jip83 schreef:Wij hebben nog steeds niks geboekt. Aangezien we toch wel goedkoop willen wordt het toch waarschijnlijk Turkije of tunesië... Was niet mijn eerste keus, maar het gaat echt om een uitrust vakantie in de zon. En als we geld overhouden, dan kunnen we dat in NL weer besteden aan leuke uitjes.



Ga je met een vriendin? Of is het eigenlijk weer goedgekomen met je vriend? (het was toch uit bij jou als ik de goede voor me heb?)

We, is ik en mijn vriend, gaan samen. We zijn hard bezig om er samen weer wat moois van te maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lies ma 13 aug 2012 - 4:55

Gisteren geboekt, 15 dagen Egypte! Zin in!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY ma 13 aug 2012 - 6:03

Kenya schreef:Wij gaan naar Vlissingen, whoehoe!! haha



Kan ook best leuk zijn, vooral als mooi weer is;) !

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 7:35

Propje schreef:Nee, ik ben er al eens geweest. Gaan naar Iberostar hotel.
Gaan 13 dgn. Echt veel zin in.

Welke? Er zijn er nl meerdere.

Hoe vaak ben je er al geweest en in welke hotel(s) zat je toen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:01

Wij gaan naar de DR.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sam ma 13 aug 2012 - 8:12

Caribbeanlover schreef:

Welke? Er zijn er nl meerdere.

Hoe vaak ben je er al geweest en in welke hotel(s) zat je toen?

Dat weet ik. Gaan nu naar Bavaro. 1x eerder geweest.

Waar ga jij heen?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:17

Waar zat je toen? Ja ik wil alles weten hoor eventueel handig voor een volgende keer.

We gaan naar C.atalonia B.avaro.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sam di 4 sep 2012 - 1:04

Nog 2 nachtjes :cheering:
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 11:00

Volgens mij is dat niet zo slim om hier te plaatsen wanneer je weg gaat, zo ook op FB ed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 17 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum