Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 5 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Chocoholic wo 7 maa 2012 - 3:47

zonnetje schreef:
Chocoholic schreef:
zonnetje schreef:
Chocoholic schreef:Wij gaan deze zomer de maffia opzoeken: Bijna 2 weken de zon opzoeken in Sicilie! Very Happy

Daar zijn wij vorig jaar geweest. Dat is echt een prachtig eiland! In welk plaatsje zitten jullie?

Oh, wat leuk! Wij verblijven in Trapani. Heb je nog tips, wat we moeten doen/zien? Very Happy

Wij hebben in Taormina gezeten vorig jaar. Dat is aan de andere kant van het eiland, dus ik weet geen aanrader in de nabije omgeving van Trapani. Volgens mij is de andere kant van het eiland ook wel een aardig stukje rijden, maar je zou zelf even moeten kijken of je het ervoor over hebt, maar er zijn daar wel mooie dingen te zien. Mijn vriend en ik vonden het heel gaaf om op de Etna te zijn geweest. We hebben een excursie geboekt waarbij we zo hoog mogelijk zijn geweest. Echt bijzonder om dat landschap daar te zien! Het is daar boven wel heel koud, dus neem warme kleren mee.

Verder hebben we een boottocht naar Paranea en Stromboli gemaakt. Op Stromboli is ook een vulkaan actief die 's avonds ongeveer om de 20 minuten actief is. Op dat moment hebben we met een boot om het eiland gevaren, zodat we dat goed konden zien. Deze boot vertrekt vanuit de haven van Milazzo.


Oh ja, over Taormina heb ik gelezen, omdat dat dichtbij de Etna ligt. Wij willen die ook heel graag bezoeken, en weten dat 't aan de andere kant van 't eiland ligt. Dus we zitten er aan te denken om bv 's middags/ 's avonds met het OV richting die kant op te gaan, daar overnachten en dan 's ochtends de Etna bezoeken. En dan weer die dag terug naar Trapani. Ik neem aan dat je niet ene hele dag nodig hebt ervoor? Van Stromboli wist ik nog niet, klinkt ook erg leuk! Very Happy Gelukkig hebben we genoeg andere leuke dingen bij Trapani in de buurt, bv Palermo (de hoofstad) en de Egadische eilanden.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  NoName88 za 10 maa 2012 - 9:29

Wij gaan 2 weken naar Kos
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 9:36

11 dagen naar Creglingen (Duitsland). smile Zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje zo 11 maa 2012 - 10:37

Chocoholic schreef:
zonnetje schreef:
Chocoholic schreef:
zonnetje schreef:
Chocoholic schreef:Wij gaan deze zomer de maffia opzoeken: Bijna 2 weken de zon opzoeken in Sicilie! Very Happy

Daar zijn wij vorig jaar geweest. Dat is echt een prachtig eiland! In welk plaatsje zitten jullie?

Oh, wat leuk! Wij verblijven in Trapani. Heb je nog tips, wat we moeten doen/zien? Very Happy

Wij hebben in Taormina gezeten vorig jaar. Dat is aan de andere kant van het eiland, dus ik weet geen aanrader in de nabije omgeving van Trapani. Volgens mij is de andere kant van het eiland ook wel een aardig stukje rijden, maar je zou zelf even moeten kijken of je het ervoor over hebt, maar er zijn daar wel mooie dingen te zien. Mijn vriend en ik vonden het heel gaaf om op de Etna te zijn geweest. We hebben een excursie geboekt waarbij we zo hoog mogelijk zijn geweest. Echt bijzonder om dat landschap daar te zien! Het is daar boven wel heel koud, dus neem warme kleren mee.

Verder hebben we een boottocht naar Paranea en Stromboli gemaakt. Op Stromboli is ook een vulkaan actief die 's avonds ongeveer om de 20 minuten actief is. Op dat moment hebben we met een boot om het eiland gevaren, zodat we dat goed konden zien. Deze boot vertrekt vanuit de haven van Milazzo.


Oh ja, over Taormina heb ik gelezen, omdat dat dichtbij de Etna ligt. Wij willen die ook heel graag bezoeken, en weten dat 't aan de andere kant van 't eiland ligt. Dus we zitten er aan te denken om bv 's middags/ 's avonds met het OV richting die kant op te gaan, daar overnachten en dan 's ochtends de Etna bezoeken. En dan weer die dag terug naar Trapani. Ik neem aan dat je niet ene hele dag nodig hebt ervoor? Van Stromboli wist ik nog niet, klinkt ook erg leuk! Very Happy Gelukkig hebben we genoeg andere leuke dingen bij Trapani in de buurt, bv Palermo (de hoofstad) en de Egadische eilanden.

Aan de kant van Trapani heb je inderdaad weer andere leuke uitjes die je kunt maken, zoals Palermo. Dat hebben wij niet gedaan, omdat we dat wel een heel eind reizen vonden. Voor de Etna heb je niet de hele dag nodig. Het is heel mooi om de zonsopkomt of zonsondergang vanaf de Etna te zien. Het is wel een stuk rijden de Etna op, dus ik zou er ruim een dagdeel voor reserveren.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sterre zo 11 maa 2012 - 10:58

zonnetje schreef:Wij hebben net onze vakantie geboekt: 13 dagen naar Fuengirola, in de buurt van Malaga in Spanje. We gaan in juli, maar ik heb er nu al zin in.

We gaan dagjes strand afwisselen met stedentripjes naar Ronda, Malaga, Granada en het Alhambra, Cordoba en Gibraltar.

Leuk! Wij hebben net besloten dat we een rondreis van twee weken willen maken in Andalusië, en dan waarschijnlijk naar Granada, in de buurt van Ronda, Cordoba, Sevilla en nog een paar daagjes strand I love you . Meteen een reisgids besteld en ik denk dat we deze week wel een plan gaan trekken en tickets, een auto, en hotels of appartementjes gaan boeken smile Het lijkt me zo mooi daar!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje ma 12 maa 2012 - 5:09

Sterre schreef:
zonnetje schreef:Wij hebben net onze vakantie geboekt: 13 dagen naar Fuengirola, in de buurt van Malaga in Spanje. We gaan in juli, maar ik heb er nu al zin in.

We gaan dagjes strand afwisselen met stedentripjes naar Ronda, Malaga, Granada en het Alhambra, Cordoba en Gibraltar.

Leuk! Wij hebben net besloten dat we een rondreis van twee weken willen maken in Andalusië, en dan waarschijnlijk naar Granada, in de buurt van Ronda, Cordoba, Sevilla en nog een paar daagjes strand I love you . Meteen een reisgids besteld en ik denk dat we deze week wel een plan gaan trekken en tickets, een auto, en hotels of appartementjes gaan boeken smile Het lijkt me zo mooi daar!

Jullie rondreis klinkt ook erg goed! Ik had dat ook wel gewild, alleen mijn vriend vindt het veel prettiger om op dezelfde plaats te verblijven. We hebben nu een plaats uitgekozen van waaruit we al deze steden kunnen bekijken. Ik heb er echt zo'n zin in! Vanuit Portugal ben ik al eens in Sevilla geweest en dat is echt een prachtige stad. Het is wel warm in de zomer, maar daar kunnen wij goed tegen. In welke maand gaan jullie?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Snoes ma 12 maa 2012 - 5:15

Wij gaan niet op vakantie dit jaar Cry
Hopelijk kunnen we toch ergens in de loop van het jaar een weekendje weg gaan. Of héél misschien, als we tijd hebben en het is mooi weer, dat we in onze vakantie wel een paar dagen gaan kamperen. Maar goed, zomer en mooi weer is niet meer altijd zo vanzelfsprekend.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Petteflet ma 12 maa 2012 - 21:38

Wij hebben vorige week een vouwwagen gekocht en rijden van de zomer naar Italië. Hebben een week een camping geboekt aan het Gardameer, daarna een week aan de Toscaanse kust en de laatste week rijden we op de bonnefooi weer richting Nederland. Misschien dat we in Oostenrijk nog een camping pakken, maar als het daar slecht weer is, dan blijven we nog even in Italië hangen!
Heb er nu al zin in!!!!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Poisongirl di 13 maa 2012 - 3:52

Wij hebben in september 2 weken vrij. Maar wij gan niet weg. Gaan way dagjes leuke dingen. Dierentuin, strand en zee, wandelen. Misschein een nachtje ergens heen, maar dat was het ook. We gaan namelijk volgend jaar naar USA met zijn drietjes Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 3:55

Gaaf dat jullie dat volgend jaar gaan doen PG! Weet je al waar heen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Poisongirl di 13 maa 2012 - 3:59

Marin schreef:Gaaf dat jullie dat volgend jaar gaan doen PG! Weet je al waar heen?

Denk westkust. SF-San Diego (niet andersom, want dan rijd je highway 1 aan de verkeerde kant van de weg en ik ben verliefd op die weg!) ofzo. Of Florida, maar daar ik het klimaat meteen weer een stuk vochtiger, dus denk toch westkust... Heb er nu al zin in! Wil vast tickets boeken enzo, maar moet nog ff geduld hebben omdat dat gewoonweg nog niet kan, haha. Ik wil weer!!!! Waaaah die USA kriebels ook altijd, had er nooit naar toe moeten gaan, haha. Zal onze vierde keer worden, eerste keer voor J.ason. Kunnen we hem meteen aansteken met t virus, haha.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 4:24

Hahaha ja super leuk! Komt je man nog op het A forum? Ik zie 'm volgens mij nooit meer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Poisongirl di 13 maa 2012 - 4:26

Niet vaak meer. Maar wel weer nu we volgend jaar weer willen gaan denk ik smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 4:27

Ja ik kom ook alleen nog maar in off topic daar, want ik heb toch niets te zoeken in die andere pijlers. Ik hoop zoooo dat ik binnenkort met m'n werk naar Amerika mag. Ik heb al een ESTA aangevraagd, dan hoeft dat niet met spoed als ik halsoverkop er heen moet ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Poisongirl di 13 maa 2012 - 4:31

Ja, hoe gaaf zou dat zijn! Je hebt sowieso een hele gave baan zag ik. Stiekem wel een beetje jaloers, haha. We 'vervuilen' t topic wel een beetje, haha. Hoe vaak ben jij inmiddels naar USA geweest?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 4:39

Haha sorry Wink

Nog niet zo 'heeel' vaak, even tellen.. Pas 7 keer. Waarvan vaak wel voor langere tijd en bij mensen thuis en natuurlijk zelf gewoond, dus toch wel uitgebreid. Echt rondreizen heb ik al lang niet gedaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  flower vr 16 maa 2012 - 21:15

Wij gaan 12 dagen naar Frankrijk, naar de Provence plaatsje Castellane.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 23:24

Dit jaar ga ik naar Balkonia, het buurland van Tuinesie. Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 23:56

Ik ga in mei elf dagen naar Curaçao met een vriendin, kijk er erg naar uit! Voor de zomer heb ik nog geen vaststaande plannen. Mijn vriend en ik hebben niet tegelijk vakantie helaas, maar wie weet gaan wij in het najaar nog wel samen een weekje weg. Het kan best zijn dat ik in de zomer met vriendinnen nog een weekje weg ga. Of ik ga naar Lowlands, dat trekt ook wel weer!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Koffieleut za 17 maa 2012 - 0:26

Wij gaan ieder jaar op de bonnefooi (schrijf je dat zo) met onze caravan. Dit jaar willen we naar Oostenrijk, waarschijnlijk Karinthie. Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, het lijkt me een heel mooi land.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:26

Nergens Very Happy

Maar de achtertuin is ook prima als het weer meewerkt! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:29

Caribbeanlover schreef:Ja eh waarom vermeld je dat je gaat vliegen? Lijkt me logisch en zo bijzonder is het niet.



Altijd feest, als CBL met een opmerking is geweest!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zora za 17 maa 2012 - 5:55

Koffieleut schreef:Wij gaan ieder jaar op de bonnefooi (schrijf je dat zo) met onze caravan. Dit jaar willen we naar Oostenrijk, waarschijnlijk Karinthie. Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, het lijkt me een heel mooi land.

Heerlijk! Karinthie is geweldig! Tip: camping Plörz vlakbij Ossiach. Niet zo massaal als alle andere campings daar, geen animatie, maar mooie plekken en pal aan de Ossiacher See. Ik wil weer terug!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Koffieleut za 17 maa 2012 - 6:09

Zora schreef:
Koffieleut schreef:Wij gaan ieder jaar op de bonnefooi (schrijf je dat zo) met onze caravan. Dit jaar willen we naar Oostenrijk, waarschijnlijk Karinthie. Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, het lijkt me een heel mooi land.

Heerlijk! Karinthie is geweldig! Tip: camping Plörz vlakbij Ossiach. Niet zo massaal als alle andere campings daar, geen animatie, maar mooie plekken en pal aan de Ossiacher See. Ik wil weer terug!

Dat klinkt goed! Dat massale hoeft voor ons ook helemaal niet, en animatie hebben we ook niet nodig. Mijn man is vroeger ook in die omgeving geweest, dat was ook aan de Ossiacher See. Bedankt voor de tip!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Sterre zo 18 maa 2012 - 11:23

zonnetje schreef:
Sterre schreef:
zonnetje schreef:Wij hebben net onze vakantie geboekt: 13 dagen naar Fuengirola, in de buurt van Malaga in Spanje. We gaan in juli, maar ik heb er nu al zin in.

We gaan dagjes strand afwisselen met stedentripjes naar Ronda, Malaga, Granada en het Alhambra, Cordoba en Gibraltar.

Leuk! Wij hebben net besloten dat we een rondreis van twee weken willen maken in Andalusië, en dan waarschijnlijk naar Granada, in de buurt van Ronda, Cordoba, Sevilla en nog een paar daagjes strand I love you . Meteen een reisgids besteld en ik denk dat we deze week wel een plan gaan trekken en tickets, een auto, en hotels of appartementjes gaan boeken smile Het lijkt me zo mooi daar!

Jullie rondreis klinkt ook erg goed! Ik had dat ook wel gewild, alleen mijn vriend vindt het veel prettiger om op dezelfde plaats te verblijven. We hebben nu een plaats uitgekozen van waaruit we al deze steden kunnen bekijken. Ik heb er echt zo'n zin in! Vanuit Portugal ben ik al eens in Sevilla geweest en dat is echt een prachtige stad. Het is wel warm in de zomer, maar daar kunnen wij goed tegen. In welke maand gaan jullie?

De laatste twee weken van juni, hopelijk nog te doen qua hitte! We hebben vandaag de vlucht en een deel van de hotelletjes geboekt. Ziet er zo leuk uit allemaal! Op 1 plek blijven heeft ook zo z'n voordelen, lekker hoor! Wanneer gaan jullie?

Edit: Ah in juli zie ik. Wel warm inderdaad, maar augustus schijnt t heetst te zijn

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum