Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 6 van 17 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zora zo 18 maa 2012 - 19:11

Koffieleut schreef:
Zora schreef:
Koffieleut schreef:Wij gaan ieder jaar op de bonnefooi (schrijf je dat zo) met onze caravan. Dit jaar willen we naar Oostenrijk, waarschijnlijk Karinthie. Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, het lijkt me een heel mooi land.

Heerlijk! Karinthie is geweldig! Tip: camping Plörz vlakbij Ossiach. Niet zo massaal als alle andere campings daar, geen animatie, maar mooie plekken en pal aan de Ossiacher See. Ik wil weer terug!

Dat klinkt goed! Dat massale hoeft voor ons ook helemaal niet, en animatie hebben we ook niet nodig. Mijn man is vroeger ook in die omgeving geweest, dat was ook aan de Ossiacher See. Bedankt voor de tip!

Oh grote kans dat 'ie dan ook al op die camping geweest is! Dit is de enige 'normale' camping daar, die wel aan het meer zit.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Arwyn zo 18 maa 2012 - 21:53

Wij gaan waarschijnlijk naar Oostenrijk dit jaar!
Weet alleen nog niet waar, ik wil wel graag eens naar Wenen, maar Salzburg is ook wel erg mooi!

Zal trouwens ook eens kijken naar de camping die Zora noemt. Ben met mijn ouders vroeger ook wel daar in de buurt geweest, was volgens mij ook erg leuk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ijsjemeisje ma 19 maa 2012 - 4:50

Kos!! 11 dagen.
Vorig jaar ook geweest. Volgend jaar gaan we ergens anders heen.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zora ma 19 maa 2012 - 6:34

Arwyn schreef:Wij gaan waarschijnlijk naar Oostenrijk dit jaar!
Weet alleen nog niet waar, ik wil wel graag eens naar Wenen, maar Salzburg is ook wel erg mooi!

Zal trouwens ook eens kijken naar de camping die Zora noemt. Ben met mijn ouders vroeger ook wel daar in de buurt geweest, was volgens mij ook erg leuk.

Voor het idee smile

*


Laatst aangepast door Zora op do 22 maa 2012 - 19:05; in totaal 1 keer bewerkt
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Koffieleut ma 19 maa 2012 - 22:52

Zora, mooie foto's! Jullie hadden wel een super plekje zeg. Deze camping staat absoluut op ons lijstje nu.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Siamsa ma 19 maa 2012 - 23:02

Wij gaan eerst een week naar Frankrijk en dan gaan we vanuit Frankrijk met de auto naar Engeland voor iets minder dan 2 weken en dan vanuit Engeland met de boot terug naar Nederland.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zora di 20 maa 2012 - 9:04

Koffieleut schreef:Zora, mooie foto's! Jullie hadden wel een super plekje zeg. Deze camping staat absoluut op ons lijstje nu.

Mooi zo Very Happy wel echt mazzel hoor. Deze plekken zijn natuurlijk erg gewild. "gelukkig" hadden wij op de heenweg zo'n file in Duitsland dat we net voor de Tauerntunnel moesten overnachten. Waren dus suuuupervroeg op de camping cheers
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  NoName88 di 20 maa 2012 - 10:21

ijsjemeisje schreef:Kos!! 11 dagen.
Vorig jaar ook geweest. Volgend jaar gaan we ergens anders heen.

Wanneer gaan jullie? (Als ik vragen mag)
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ijsjemeisje di 20 maa 2012 - 10:44

NoName88 schreef:
ijsjemeisje schreef:Kos!! 11 dagen.
Vorig jaar ook geweest. Volgend jaar gaan we ergens anders heen.

Wanneer gaan jullie? (Als ik vragen mag)

28. juni en jij?
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  NoName88 wo 21 maa 2012 - 9:22

ijsjemeisje schreef:
NoName88 schreef:
ijsjemeisje schreef:Kos!! 11 dagen.
Vorig jaar ook geweest. Volgend jaar gaan we ergens anders heen.

Wanneer gaan jullie? (Als ik vragen mag)

28. juni en jij?

Wij moeten nog iets langer wachten.. Gaan eind augustus pas.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  ShallY za 24 maa 2012 - 10:30

tuttebel schreef:wij gaan in april naar de azoren.

Gaaf!Wij zitten er ook aan te denken om daar heen te gaan. Laat je even weten hoe het was?!! Ben namelijk wel benieuwd.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Belle1985 za 24 maa 2012 - 22:52

Ik ga volgende maand 3 dagen naar Parijs en in juni 12 dagen naar Albufeira (Portugal).
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  silly_85 zo 25 maa 2012 - 0:42

Ik ga lekker naar Mallorca , ben verliefd op dat eiland en voor me kleine meid is het ook super daar.
Dus eigenlijk standaard elk jaar 2x 2 à 3 weken.
Ik zou er echt graag willen wonen.
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 25 maa 2012 - 2:24

Belle1985 schreef:Ik ga volgende maand 3 dagen naar Parijs en in juni 12 dagen naar Albufeira (Portugal).

Albufeira rocks!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lejow zo 25 maa 2012 - 3:12

Caribbeanlover schreef:
Belle1985 schreef:Ik ga volgende maand 3 dagen naar Parijs en in juni 12 dagen naar Albufeira (Portugal).

Albufeira rocks!

De vlag mag uit.. Ik ben het met je eens haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 25 maa 2012 - 3:19

Zijn we het toch een keer eens idd, oh wacht ik bel de krant ook ff.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  applestar zo 25 maa 2012 - 7:54

Ik ga in augustus 8 dagen naar Lanzarote en waarschijnlijk nog in juni een weekendje weg. Alleen waar naar toe, daar zijn we nog niet uit.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Belle1985 zo 25 maa 2012 - 8:01

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Belle1985 schreef:Ik ga volgende maand 3 dagen naar Parijs en in juni 12 dagen naar Albufeira (Portugal).

Albufeira rocks!

De vlag mag uit.. Ik ben het met je eens haha

Het wordt mijn eerste keer, ben heel benieuwd! Very Happy
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 25 maa 2012 - 8:05

http://www.louisiana.com.pt/

Dit is een leuk tentje om te eten. Have fun!

Welke accomodatie zit je?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Belle1985 zo 25 maa 2012 - 18:42

Ik ga het opschrijven :-) We zitten in app Forte Do Vale, ergens tussen het oude en nieuwe centrum in als ik me niet vergis.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  silly-one zo 25 maa 2012 - 19:20

Ik ga in begin juli een weekend met de motor naar Luxemburg en eind juli ga ik een week met de motor door de Alpen touren. In elk geval Oostenrijk, Italië worden bezocht omdat die leuke wegen hebben om te rijden met veel bochten, maar de routes en locaties moeten we nog bekijken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 26 maa 2012 - 21:26

Belle1985 schreef:Ik ga het opschrijven :-) We zitten in app Forte Do Vale, ergens tussen het oude en nieuwe centrum in als ik me niet vergis.

Ziet er prima uit hoor. Het ligt op loopafstand van de strip Praia dou Oura. Wij hebben 2x keer in het centrum gezeten wat verderop ligt dmv 1 lange weg en we hebben 1x keer in een app. gezeten in Praia dou Oura. We moesten elke keer voor eten een heuvel af en dat was niet zo erg alleen naar boven was een hel.

Onderaan die heuvel lag de zee, maar daar zijn we geen 1x keer wezen zwemmen. De strip vonden wij niks aan, was niet veel en bovendien moest je ook een heuvel op......wat een hel!

We ontdekte dus dat je dmv 1 lange weg te volgen in het leuke centrum kwam en dus deden we dat elke avond per taxi (overdag bleven we bij het app.)

Sorry als ik lullig overkom, maar dat is mijn mening erover. Dus wil je echt leuk vertier ga naar het echte centrum dat heet dat het oude centrum. Als je daar een app. oid hebt en er staan bij de omschrijving ''via een hellende weg bereik je het strand'', dan moet je dus een stukje via een heuvel naar beneden lopen.

De 1e x toen wij er waren gingen we dan ook een aantal keren per dag dat doen. Dat was niet zo erg, maar daarna moest je een giga trap af waarvan de treden ver uit elkaar lagen (niet handig) en terug die beklimmen was nog erger.

Gelukkig is er nu een roltrap voor in de plaats gekomen.

De 1e keer zaten wij in; Cerro Branco (zeer ruim app., erg mooi)

De 2e keer; Soldoiro (in Praia da Oura, geen aanrader, er staat ''gunstig gelegen'' vonden wij niet)

De 3e keer; Edificio Albufeira ( geen aanrader, geen zwembad, naast een parkeerplaats en iedere nacht ron 3.00 gewekt worden omdat ze containers aan het legen waren......................lawaai).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 21:41


Ik ben al op vakantie geweest dus van de zomer ga ik nergens meer heen Sad

Maar ik mag niet zeuren, ik zat vorige maand in Brazilië. Als ik daar van de zomer heen zou gaan, zou ik voornamelijk regen treffen en daar ga je toch niet voor laughcry

Ik ga nog wel naar Lowlands.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 26 maa 2012 - 23:03

Dus als het hier zomer is en je gaat dan daar heen, dan heb je vaak regen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 23:11

Wij gaan 10 dagen naar Budapest met het vliegtuig, voornamelijk om ons zoontje aan mijn oma te laten zien. Maar verder is Budapest ook een fijne stad met heeeel erg lekker eten.Very Happy We hebben een appartement midden in het centrum. Kijk er ontzettend naar uit!

Verder heeft mijn man in mei een week vrij genomen, dan blijven we gewoon lekker thuis en gaan af en toe een dagje weg, o.a. naar het Openluchtmuseum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 6 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 17 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum