Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Kaboutertje do 3 mei 2012 - 10:58

Waarschijnlijk nergens Neutral
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 20:03

Kaboutertje schreef:Waarschijnlijk nergens Neutral
Hier ook, hooguit een nachtje/weekendje weg. Maar dat is ook nog onwaarschijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Kaboutertje do 3 mei 2012 - 20:12

Zelda schreef:
Kaboutertje schreef:Waarschijnlijk nergens Neutral
Hier ook, hooguit een nachtje/weekendje weg. Maar dat is ook nog onwaarschijnlijk.

Echt k*t vind ik het! Ik wil ook lekker ergens naar uitkijken.. I love you Maarja, ik zit nog in onderhandeling mbt of mijn contract verlengd gaat worden dusja, het is nog allemaal wat onzeker.

Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 20:13

Kaboutertje schreef:
Zelda schreef:
Kaboutertje schreef:Waarschijnlijk nergens Neutral
Hier ook, hooguit een nachtje/weekendje weg. Maar dat is ook nog onwaarschijnlijk.

Echt k*t vind ik het! Ik wil ook lekker ergens naar uitkijken.. I love you Maarja, ik zit nog in onderhandeling mbt of mijn contract verlengd gaat worden dusja, het is nog allemaal wat onzeker.

Oh echt? Dat wist ik helemaal niet..wanneer hoor je meer over je contract?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Kaboutertje do 3 mei 2012 - 20:18

Zelda schreef:
Kaboutertje schreef:
Zelda schreef:
Kaboutertje schreef:Waarschijnlijk nergens Neutral
Hier ook, hooguit een nachtje/weekendje weg. Maar dat is ook nog onwaarschijnlijk.

Echt k*t vind ik het! Ik wil ook lekker ergens naar uitkijken.. I love you Maarja, ik zit nog in onderhandeling mbt of mijn contract verlengd gaat worden dusja, het is nog allemaal wat onzeker.

Oh echt? Dat wist ik helemaal niet..wanneer hoor je meer over je contract?

Hij loopt 5juni af, dus was al aan het rondkijken omdat ik maar niks hoorde over verlenging. Ik heb al 3 contracten gehad en volgens de nieuwe horeca cao moet je dan een vast contract krijgen. Dat krijgt (bijna) niemand bij ons. Nu is er aangegeven dat ze mij wel een contract willen geven voor onbepaalde tijd, maar niet 40uur. Wel geven ze aan zeker van september mij 40uur te kunnen laten weten. Kan nu ook al als ik wil hoor Wink. Ik zeg gewoon ja, en kan alsnog verder kijken toch. Heb ik in ieder geval niet die stress meer smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:48

je zou inderdaad gewoon toe kunnen zeggen, verder kijken kan altijd nog en dan heb je iig toch nog werk.

Zelda, zou je ook niet op vakantieveilingen of naar last minutes kunnen kijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Blond ma 7 mei 2012 - 7:24

Zo eindelijk geboekt! Geen Malta zoals gepland, maar 10 dagen naar Mallorca. Begin oktober ga ik weg smile. Heb er nu al zin in Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 7:28

Chance, ben jij nou al eigenlijk in Oslo geweest, en zo ja, hoe vond je het?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lima ma 7 mei 2012 - 7:44

Eind deze maand vertrek ik voor 2 weken naar Portugal, gaan we beetje rondreizen. En in Augustus naar Italië voor twee weken!
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:45

Wij gaan naar Balk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Blond ma 7 mei 2012 - 9:09

Marin schreef:Chance, ben jij nou al eigenlijk in Oslo geweest, en zo ja, hoe vond je het?

Ja, 13 april ging ik. Vond het helemaal leuk! Mooie stad, leuke mensen en genoeg gezien. Heerlijk gewinkeld en lekker koffie gedronken. Helaas hadden wij op onze cultuurdag veel regen, maar met een paraplu viel het mee.

Nu wil ik maar Kopenhagen Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 9:12

Haha leuk om te lezen! Ik heb praktisch in Kopenhagen gewoond en ken de stad behoorlijk goed, maar vond het bij lange na niet zo leuk als Oslo. Alles wat ik van Kopenhagen had verwacht en gehoopt, vond ik in Oslo terug.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Mermaid ma 7 mei 2012 - 9:16

Ik ga over een paar weken naar Oslo, ben zo benieuwd! is alleen jammer dat ik maar 1 dag ga...
Kopenhagen is ook leuk, ik hou van kleinere steden.

Ik hoop nog steeds in juni naar Malta te gaan Embarassed en dat terwijl ik over 2 weken naar Noorwegen ga. Ik ben verwend Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 9:20

Mermaid schreef:Ik ga over een paar weken naar Oslo, ben zo benieuwd! is alleen jammer dat ik maar 1 dag ga...
Kopenhagen is ook leuk, ik hou van kleinere steden.

Ik hoop nog steeds in juni naar Malta te gaan Embarassed en dat terwijl ik over 2 weken naar Noorwegen ga. Ik ben verwend Wink

Ik ben laatst ook 1 dag in Oslo geweest. Moet je even m'n topic daarover zoeken, staan nog veel foto's in ook. Heb echt heel veel (eigenlijk alles wat ik wilde en meer) kunnen zien in 1 dag. Vond het echt een geweldige stad.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Blond ma 7 mei 2012 - 9:27

Als je Oslo leuk vindt, moet je zeker nog een keer naar Stockholm. Ook echt een onwijs leuke stad (en net wat goedkoper dan Oslo).
Naar Helsinki ben ik trouwens ook heel benieuwd. Daar heb je gewoon de euro, hoe grappig Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 9:29

Ja Stockholm staat echt heel erg hoog op mijn lijstje! Ben wel in Zweden geweest, maar nog niet in Stockholm. Maar ik ben redelijk Scandinavie gek geworden in de loop van de jaren, vind het echt super daar! Helsinki ben ik even een paar uur geweest, maar vond ik een stuk killer dan de rest. Goed, het was -12 en ik had maar een paar uur, maar mijn indruk was niet heel bijzonder. Terwijl dat ook vrij hoog stond, met name om die bekende, witte kathedraal te fotograferen. Maar die stond echt op een plein, had 'm veel meer in de open ruimte verwacht. Viel beetje tegen dus. Maar wie weet heeft het wel een veel levendiger straatleven in de zomer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Blond ma 7 mei 2012 - 9:40

En ben je al in IJsland geweest? Lijkt me ook zo ndrukwekkend (maar koud :shock: ). Nog zoveel plekken staan er op m'n to do lijstje smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 10:10

Nee dat staat ook nog op m'n lijstje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Flippin' Bitch ma 7 mei 2012 - 10:15

Naar Italie met mijn vriend, schoonzus en zwager.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Snoes wo 30 mei 2012 - 22:30

Ah, wij gaan toch nog weg! Omdat het onze laatste vakantie is met ons tweetjes (en we het echt nodig hebben) gaan we in juli een weekje naar Duitsland! Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 281626781

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Shisha wo 30 mei 2012 - 22:31

Wij gaan naar Portugal, naar Albufeira. :cheering:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Poisongirl wo 30 mei 2012 - 22:42

Lekker, wanneer? Daar wil ik ook graag een keer heen. Je gaat morgen trouwen zie ik, geniet ervan!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:46

Sunprincess schreef:Wij gaan naar Balk Very Happy

Wat verblijven jullie in Balk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Shisha wo 30 mei 2012 - 22:51

Poisongirl schreef:Lekker, wanneer? Daar wil ik ook graag een keer heen. Je gaat morgen trouwen zie ik, geniet ervan!

Aanstaande maandag. En genieten zullen we zeker morgen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caramba wo 30 mei 2012 - 23:23

Wij weten nu eindelijk waar we heen gaan.
We gaan naar Frankrijk en Italië.
Over een kleine maand zitten we er al Very Happy
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 11 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum