Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Niene zo 19 feb 2012 - 9:11

De zomer waarschijnlijk niet op vakantie,heel misschien een last minute zon richting Italië. Maar dat bekijk ik tegen die tijd pas. Het is de laatste vakantie dat we kunnen gaan wanneer we willen omdat mijn dochter in september naar school gaat.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 9:50

Wij gaan dit jaar nergens heen, wij vieren onze vakantie in ons dan nieuwe achtertuin Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Alex zo 19 feb 2012 - 10:03

Wij gaan de eerste week van juni een week met mijn schoonouders naar Frankrijk. In overleg met mijn therapeut wil ik daar een weekje heen, zodat we ook nog vakantie hebben met z'n drietjes.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje zo 19 feb 2012 - 10:50

Wij gaan in de zomer 12 of 13 dagen naar Zuid-Spanje met het vliegtuig. We twijfelen nog tussen een hotel in Fuengirola of in Torremolinos.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zininzon zo 19 feb 2012 - 10:58

In juni een paar dagen naar Berlijn en in de zomer misschien naar Kroatië
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  _Lacey_ zo 19 feb 2012 - 18:40

Ik ga bijna altijd buiten het zomerseizoen op vakantie.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 20:31

In het Paasweekend gaan we 5 dagen naar Madrid, van Hemelvaart tot Pinksteren gaan we naar zuid Kroatië en in de zomer gaan we kamperen, we twijfelen nog tussen Frankrijk en Oostenrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caro zo 19 feb 2012 - 20:34

Wij gaan in september drie weken naar Californie.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 21:44

Wij hebben nog geen idee. In de meivakantie willen we graag naar Mexico en voor de zomer hebben we nog geen concrete plannen. We kijken eerst hoe het met mijn moeder gaat voor dat we iets boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 22:08

Dit jaar nergens heen....ben eind van de zomer uitgerekend als ik dat haal en mijn man moet daarvoor ook vakantiedagen opsparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 22:12

Komend weekend een weekend naar Renesse, in de zomer niet omdat we dan een klein ukkiepukkie erbij hebben. We zitten eraan te denken om in de winter naar Gran Canaria te gaan oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Middleme ma 20 feb 2012 - 6:37

Wij willen ongeveer 2 weken en waarschijnlijk wordt het Portugal, anders Spanje. (met het vliegtuig)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 6:45

Oja ik ga met een vriendin nog wel een lang weekendje naar Barca, maar dat is pas in oktober.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Mermaid ma 20 feb 2012 - 6:47

Gaaf Carrie! ik ben verliefd op die stad.

IK ga vast meer reisjes maken, kan makkelijk met mijn vriend mee aan boord, hoop stiekem nog in mei/juni mee te kunnen naar noorwegen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Polly ma 20 feb 2012 - 7:34

Ik ga volgende week naar Parijs, in maart naar Bratislava, in april en mei naar Midden-Amerika en daarna in het buitenland werken maar ik weet nog niet in welk werelddeel dat wordt.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:04

Lizardje schreef:Gaaf Carrie! ik ben verliefd op die stad.

IK ga vast meer reisjes maken, kan makkelijk met mijn vriend mee aan boord, hoop stiekem nog in mei/juni mee te kunnen naar noorwegen.

Oh dat is ook wel boffen dat je vaak mee kan met je vriend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:16

Ik ga zoals het er nu naar uitziet in september 3/4 weken naar aruba. Met het hele gezin gaan we weer even terug naar 'huis' smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Summerlovin ma 20 feb 2012 - 8:43

In maart gaan we een weekend naar barcelona en in augustus naar turkije Very Happy
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 21 feb 2012 - 9:28

Alex schreef:Wij gaan de eerste week van juni een week met mijn schoonouders naar Frankrijk. In overleg met mijn therapeut wil ik daar een weekje heen, zodat we ook nog vakantie hebben met z'n drietjes.



Nou dan ben je toch niet met z'n 3en, aangezien je schoonouders (leuk.............not) erbij zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 21 feb 2012 - 9:29

_Lacey_ schreef:Ik ga bijna altijd buiten het zomerseizoen op vakantie.



Slim, heel erg slim doen wij ook en da's het grote voordeel van geen kids hebben 8) .

Wij gaan pas in sept. en hebben nog niks geboekt, geen enkele haast. Vorig jaar pas in julie geboekt voor sept. (gaan altijd die maand) dus genoten van een leuke aanbieding.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:33

Caribbeanlover schreef:
Alex schreef:Wij gaan de eerste week van juni een week met mijn schoonouders naar Frankrijk. In overleg met mijn therapeut wil ik daar een weekje heen, zodat we ook nog vakantie hebben met z'n drietjes.



Nou dan ben je toch niet met z'n 3en, aangezien je schoonouders (leuk.............not) erbij zijn.

Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  studiebol wo 22 feb 2012 - 4:58

Wij gaan begin september met zijn vieren 2 weken naar zuid frankrijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly wo 22 feb 2012 - 5:00

Van de zomer ga ik naar Portugal, dan weekje Rhodos en 2 weken Mexico de maya route rijden.



@studie: leuk met de meiden naar frankrijk! lekker met de auto kan je lekker de auto VOL gooien!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 5:03

Wij twijfelen nog. Of 2 weken met de auto richting Frankrijk/Spanje Of lekker All inclusive Turkije. We willen in mei gaan, dus zullen last minute wel bedenken wat we gaan doen denk ik! Verder gaan we het huis verbouwen/opknappen dus zullen we in de zomer niet weg kunnen/willen. En dan willen we aan het einde van het seizoen nog een weekje zon pakken ergens, na alle drukte van de verbouwing! Ik gok naar Turkije cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  tuttebel wo 22 feb 2012 - 5:33

wij gaan in april naar de azoren.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum