Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 3 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Kqip wo 22 feb 2012 - 5:58

Waarschijnlijk in juni een weekje naar de Ardennen in een bungalow/ vakantiehuis. Hebben net een huis gekocht en daar al best veel geld ingestoken dus dit jaar even wat minder qua vakanties. Volgend jaar zien we wel weer.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 6:12

Mijn ma heeft een villa geboekt op mallorca. Daar zullen wij ook te vinden zijn. Verder willen we ook nog met zn drieën weg, ik heb mijn vriend bijna zover om te gaan kamperen omdat ik dat gewoon het allerleukst voor kinderen vind. Maar vorig jaar zaten we in frankrijk met rot weer toen het hier wel mooi was...dus nog geen idee waar naar toe dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Pancake wo 22 feb 2012 - 7:18

In de zomer blijf ik thuis. Ik ga ook altijd buiten het hoogseizoen op vakantie. Ben een paar weken terug nog in Florida geweest. In september of oktober gaan we waarschijnlijk naar Zuid-Spanje.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Jeanette wo 22 feb 2012 - 22:29

Niene schreef:
Roodkapje schreef:
nillis schreef:Wij gaan naar het Gardameer in Italië. In onze eigen tent op een camping. We gaan 's nachts rijden en dat is ons vorig jaar erg goed bevallen. T was toen 9 maand en nu dus 21 maand als we weer gaan.



Oew:) wij zijn daar ook geweest toen ze nog klein waren (Bella Italia in Peschiera del Garda!)( de oudste en later met 2). Heerlijk daar vind ik en 's nachts rijden is het fijnst met die ukkies:)

Gaaf! Op deze camping heb ik gewerkt! Very Happy

Wat leuk! Ik ben jaren terug ook op die camping geweest! Very Happy

Ik ga in september 2 weken naar Ibiza! Very Happy Ik heb er al helemaal zin in!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  VeryCherry wo 22 feb 2012 - 22:55

Wij gaan 2,5 week naar Frankrijk met de auto Very Happy Kijk er nu al naar uit ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:10

Wij kijken even hoe het gaat omdat ik niet weet hoe ik me over een tijdje voel. Maar ik ga anders in mei met m`n beste vriendin een weekendje weg, waarheen kijken we dan wel voor een last-minute. En ik wil eigenlijk nog naar m`n zusje van die vertrekt begin april voor 3 maanden naar barcalona. Verder zullen het vooral dagjes weg zijn denk ik bv dagje zee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aziraphale do 23 feb 2012 - 0:12

Wij gaan volgende week 4,5 dag naar Rome smile In de zomer gaan we sowieso naar Lowlands en in juni naar een internationaal Keverweekend, inclusief kamperen. Verder hebben we nog geen plannen maar ik zou wel heel graag een weekje naar de zon willen. Ligt een beetje aan mijn vriend en zijn afstuderen en ook of we daar nog geld voor (over) hebben smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Flippin' Bitch do 23 feb 2012 - 0:40

Waarschijnlijk toch weer met de auto naar Buitenkunst in Drenthe en dan misschien naar Graspop of zo. Mijn moeder wil ook nog een keer met mij en tante(s) naar Spanje.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 2:59

Geen echte plannen, maar het zal wel weer de caribbean worden, Mexico, Dominicaanse Republiek zijn we beide al 4x geweest dus Jamaica lijkt me wel leuk.

Mocht het resort waar we vorig jaar in Mexico zijn geweest zijn weer zo afgeprijsd zijn in de tijd dat wij gaan, dan boeken we dat omdat het echt SUPER goed bevallen is dat we er graag nog eens heen gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Monte do 23 feb 2012 - 3:01

Ik ga in juli 10 dagen met een vriendin naar Italië (toscane). Heb er zoveel zin in cheers
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 3:35

Ik ga in juni 8 dagen naar Spanje (Santa Susanna) met mn vriend. Met het vliegtuig, was echt super cheap, €325 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Aziraphale do 23 feb 2012 - 4:03

Caribbeanlover schreef:Geen echte plannen, maar het zal wel weer de caribbean worden, Mexico, Dominicaanse Republiek zijn we beide al 4x geweest dus Jamaica lijkt me wel leuk.

Mocht het resort waar we vorig jaar in Mexico zijn geweest zijn weer zo afgeprijsd zijn in de tijd dat wij gaan, dan boeken we dat omdat het echt SUPER goed bevallen is dat we er graag nog eens heen gaan.

Maar eh, wil je niet eens wat anders?! Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Inge do 23 feb 2012 - 4:30

In juli paar dagen weg, na ons trouwen, weten nog niet waarheen

In september Amerika (waarschijnlijk las Vegas of san fransisco en grand canyon), Moorea in Frans Polynesië en Hong Kong
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 8:44

Inge je had toch een leuke honeymoon al gepland?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 8:45

Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:Geen echte plannen, maar het zal wel weer de caribbean worden, Mexico, Dominicaanse Republiek zijn we beide al 4x geweest dus Jamaica lijkt me wel leuk.

Mocht het resort waar we vorig jaar in Mexico zijn geweest zijn weer zo afgeprijsd zijn in de tijd dat wij gaan, dan boeken we dat omdat het echt SUPER goed bevallen is dat we er graag nog eens heen gaan.

Maar eh, wil je niet eens wat anders?! ;)



Wie weet ooit, maar het bevalt ons zo goed in die landen. Vooral vorig jaar was dat resort echt zo goed, echt een aanrader en we willen echt terug. We zouden nooit zo snel naar hetzelfde hotel gaan,maar ja als het goed bevalt dan wel.



Ik ben caribbeanverslaafd en doe mijn naam eer aan.:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly vr 24 feb 2012 - 1:55

@ mensen die naar Frankrijk gaan van de zomer:

Houden jullie er rekening mee dat vanaf 1 juli 2012 het verplicht is een alcoholtest in de auto aanwezig moeten hebben!!!!!!!!!

Even een tip, je krijgt nog geen boete...maar dat komt er wel aan.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  bolus26 vr 24 feb 2012 - 1:55

waarschijnlijk blijven we thuis om ons huis en de tuin helemaal af te maken en lekker te klussen. Mochten we eerder klaar zijn dan gaan we kamperen , ergens waar het mooi weer is!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 2:41

Ik heb gister m'n tweede weekje weg geboekt!
Ik ga nu in april een weekendje naar Londen, in juli een weekje naar Kos met m'n vriend en ik augustus ga ik een weekje terug naar Sunny Beach met 2 vriendinnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Guus vr 24 feb 2012 - 20:17

Wij gaan een week in een huis onder Barcelona met vrienden, daaraan vastgeplakt doen we nog een weekend Barca I love you

En over twee weken een volle week naar Vlieland, och ik kan niet meer wachten!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin vr 24 feb 2012 - 22:13

Monte schreef:Ik ga in juli 10 dagen met een vriendin naar Italië (toscane). Heb er zoveel zin in cheers

Hee leuk dat je toch voor Toscane hebt gekoze!

Wij weten het nog steeds niet, zijn van beide ouders en alle familie er om heen afhankelijk. Idealiter gaan we een week met zijn familie naar Italië en een week met mijn familie naar Italië en heen en terug zelf wat leuke hotelletjes. Lijkt me heel erg gezellig, met z'n allen het goeie Italiaanse leven van eten koken zwemmen en lezen en dorpjes bezoeken, maar er zijn zo veel mensen die nog niet weten wat ze gaan doen dat we nog niets kunnen plannen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Inge vr 24 feb 2012 - 22:15

Caribbeanlover schreef:Inge je had toch een leuke honeymoon al gepland?

Die staat er toch ook in de post!?
Alleen gaan we pas in september en niet meteen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Monte za 25 feb 2012 - 2:59

Marin schreef:
Monte schreef:Ik ga in juli 10 dagen met een vriendin naar Italië (toscane). Heb er zoveel zin in cheers

Hee leuk dat je toch voor Toscane hebt gekoze!

Wij weten het nog steeds niet, zijn van beide ouders en alle familie er om heen afhankelijk. Idealiter gaan we een week met zijn familie naar Italië en een week met mijn familie naar Italië en heen en terug zelf wat leuke hotelletjes. Lijkt me heel erg gezellig, met z'n allen het goeie Italiaanse leven van eten koken zwemmen en lezen en dorpjes bezoeken, maar er zijn zo veel mensen die nog niet weten wat ze gaan doen dat we nog niets kunnen plannen.
Ja uiteindelijk toch alles op een rijtje gezet en de italiaanse steden zijn zo mooi, dat ik dat heel graag eens wilde zien. En we hebben een vrije dag, dus als het teveel stad wordt, dan kunnen we die dag ook relaxen. Heb er echt veel zin in.

Wat leuk dat je misschien ook naar Italië gaat. Ik vind het zo'n mooi land met en prachtige sfeer. Ik ben zelf nooit verder gekomen dan bolzano, maar dat vond ik al zeer gezellig, dus alles zuidelijker zal wel nog sfeervoller zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin za 25 feb 2012 - 3:53

Sfeervoller maar ook troeperiger ;-)
Maar nee ik ben ook gek op Italië. Hoop ZO dat Het bij beide families door gaat. Anders bedenken we zelf wel wat maar ik vond het zo gezellig met m'n hbroertjes en zussen enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Blond zo 26 feb 2012 - 1:00

Ik ben net terug van Curaçao, maar ik wil graag in het najaar nog met een vriendin naar Malta, en misschien met mijn moeder nog naar NYC.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 2:17

Wij gaan twee weken naar Rhodos, vliegen dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 3 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum