Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 4 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 26 feb 2012 - 2:53

Ja eh waarom vermeld je dat je gaat vliegen? Lijkt me logisch en zo bijzonder is het niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 26 feb 2012 - 2:53

Inge schreef:
Caribbeanlover schreef:Inge je had toch een leuke honeymoon al gepland?

Die staat er toch ook in de post!?
Alleen gaan we pas in september en niet meteen



Niet gezien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Mermaid zo 26 feb 2012 - 3:06

Caribbeanlover schreef:Ja eh waarom vermeld je dat je gaat vliegen? Lijkt me logisch en zo bijzonder is het niet.

Misschien omdat het wordt gevraagd in de openingspost?
En vliegen kan voor sommige mensen wel bijzonder zijn, niet iedereen heeft hetzelfde referentiekader.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Monte zo 26 feb 2012 - 3:08

Lizardje schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja eh waarom vermeld je dat je gaat vliegen? Lijkt me logisch en zo bijzonder is het niet.

Misschien omdat het wordt gevraagd in de openingspost?
En vliegen kan voor sommige mensen wel bijzonder zijn, niet iedereen heeft hetzelfde referentiekader.
Precies, als je de openingspost leest weet je dat ze vroegen hoe je gaat. En daarbij kan het voor iemand ook wel de eerste keer vliegen zijn, dat is bijzonder.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop zo 26 feb 2012 - 5:19

Klinkt gaaf, Inge! Lijkt me een hele mooie huwelijksreis.

CBL, Jamaica lijkt me ook erg gaaf, daar willen mijn vriend en ik ook nog graag heen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 26 feb 2012 - 8:53

Lizardje schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja eh waarom vermeld je dat je gaat vliegen? Lijkt me logisch en zo bijzonder is het niet.

Misschien omdat het wordt gevraagd in de openingspost?
En vliegen kan voor sommige mensen wel bijzonder zijn, niet iedereen heeft hetzelfde referentiekader.



Aha ik zie het nu, niet gezien, lees niet alles en ook vaak erover heen..............sorry hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 26 feb 2012 - 8:54

Raindrop schreef:Klinkt gaaf, Inge! Lijkt me een hele mooie huwelijksreis.

CBL, Jamaica lijkt me ook erg gaaf, daar willen mijn vriend en ik ook nog graag heen.



Zeker gaaf! Het is alleen iets duurder dan de DR en Mexico wil je wel 5 sterren hebben zoals wij dat graag willen. Ach wie weet komt er tegen de tijd dat we willen boeken nog een leuke aanbieding daarheen.

Wanneer zou jij willen gaan dan?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Raindrop zo 26 feb 2012 - 10:49

Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Klinkt gaaf, Inge! Lijkt me een hele mooie huwelijksreis.

CBL, Jamaica lijkt me ook erg gaaf, daar willen mijn vriend en ik ook nog graag heen.



Zeker gaaf! Het is alleen iets duurder dan de DR en Mexico wil je wel 5 sterren hebben zoals wij dat graag willen. Ach wie weet komt er tegen de tijd dat we willen boeken nog een leuke aanbieding daarheen.

Wanneer zou jij willen gaan dan?

Ja klopt, Jamaica is duurder he.
Wij hebben nog geen idee wanneer we willen gaan. Mijn vriend is er wel al een keer geweest en wilt heel graag terug en mij lijkt het ook heel mooi daar.
Wanneer willen jullie gaan?
Een aanbieding zou inderdaad mooi zijn, dat scheelt vaak ook best veel Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 561177
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  silly-one zo 26 feb 2012 - 19:35

Mijn planning is om naar de alpen te gaan met de motor (mag dat ook, want dat vervoersmiddel stond niet in de openingspost? :P) en een aantal vrienden. 8 dagen door de Alpen touren van Oostenrijk, Italië en Zwitserland.
Verder ben ik mij aan het oriënteren om in het najaar 8 dagen naar Jordanië te gaan, maar dan daar zelf reizen en niet via een touroperator.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Miccie ma 5 maa 2012 - 2:44

Wij gaan in juni 1,5 week naar Oekraïne voor het EK voetbal. We zijn daar de groepswedstrijden.

In september gaan we nog 2 weekjes naar Italië (Gardameer). Lekker even relaxen in een stacaravan.

En tussendoor gaan we nog een weekendje met mijn ouders weg en nog een weekendje met vrienden naar Disneyland.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  TNMN ma 5 maa 2012 - 7:04

We willen graag een weekendje naar Londen voor de Olympische spelen, een paar weken Nederland (voor mijn studie en familie bezoek) en in september gaan we een week naar Portugal met mijn vriend z'n familie (ze hebben daar een villa gehuurd). Misschien ook nog weg met een vriendin, ergens goedkoop.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Chocoholic ma 5 maa 2012 - 7:21

Wij gaan deze zomer de maffia opzoeken: Bijna 2 weken de zon opzoeken in Sicilie! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover ma 5 maa 2012 - 8:20

Raindrop schreef:
Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Klinkt gaaf, Inge! Lijkt me een hele mooie huwelijksreis.

CBL, Jamaica lijkt me ook erg gaaf, daar willen mijn vriend en ik ook nog graag heen.



Zeker gaaf! Het is alleen iets duurder dan de DR en Mexico wil je wel 5 sterren hebben zoals wij dat graag willen. Ach wie weet komt er tegen de tijd dat we willen boeken nog een leuke aanbieding daarheen.

Wanneer zou jij willen gaan dan?

Ja klopt, Jamaica is duurder he.
Wij hebben nog geen idee wanneer we willen gaan. Mijn vriend is er wel al een keer geweest en wilt heel graag terug en mij lijkt het ook heel mooi daar.
Wanneer willen jullie gaan?
Een aanbieding zou inderdaad mooi zijn, dat scheelt vaak ook best veel Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 561177



Wij gaan altijd in september.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:17

_Chance schreef:Ik ben net terug van Curaçao, maar ik wil graag in het najaar nog met een vriendin naar Malta, en misschien met mijn moeder nog naar NYC.

Malta is leuk I love you Ben er niet afgelopen maar de zomer daarvoor geweest. Het is zeer goed bevallen en het hotel ook. Wanneer we weer op vakantie gaan, gaan we gewoon precies daar naar toe terug smile Het hotel heeft 3 buitenzwembaden en bij een van die baden wordt de hele dag loungemuziek gedraaid. A la Bloomingdale/Hed Kendi. Geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:28

Als het goed is gaan we deze week boeken (als we een huisje o.i.d kunnen vinden)

Het wordt uiteindelijk de Toscaanse kust (14 dagen) en dan leuke trips maken naar Firenze, San Gimignano etc. (wat er nog meer zit haha) en dan de laatste paar dagen naar Rome (dag of 5).

Twijfelen alleen nog of we de trein pakken naar Rome of met de huurauto die kant op rijden. Lijkt mij ook wel wat.

Maar dat zijn details. Die komen nog Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Blond ma 5 maa 2012 - 10:15

Carrie schreef:
_Chance schreef:Ik ben net terug van Curaçao, maar ik wil graag in het najaar nog met een vriendin naar Malta, en misschien met mijn moeder nog naar NYC.

Malta is leuk I love you Ben er niet afgelopen maar de zomer daarvoor geweest. Het is zeer goed bevallen en het hotel ook. Wanneer we weer op vakantie gaan, gaan we gewoon precies daar naar toe terug smile Het hotel heeft 3 buitenzwembaden en bij een van die baden wordt de hele dag loungemuziek gedraaid. A la Bloomingdale/Hed Kendi. Geweldig!

Ik word steeds blijer van alle Malta verhalen smile In welk hotel zat jij?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Middleme ma 5 maa 2012 - 10:16

Lizardje schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja eh waarom vermeld je dat je gaat vliegen? Lijkt me logisch en zo bijzonder is het niet.

Misschien omdat het wordt gevraagd in de openingspost?
En vliegen kan voor sommige mensen wel bijzonder zijn, niet iedereen heeft hetzelfde referentiekader.

Hier sluit ik me bij aan: van de ongeveer 20 keer dat ik zomers op vakantie ben geweest ben ik slechts 1 keer met het vliegtuig geweest.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje ma 5 maa 2012 - 10:55

Wij hebben net onze vakantie geboekt: 13 dagen naar Fuengirola, in de buurt van Malaga in Spanje. We gaan in juli, maar ik heb er nu al zin in.

We gaan dagjes strand afwisselen met stedentripjes naar Ronda, Malaga, Granada en het Alhambra, Cordoba en Gibraltar.


Laatst aangepast door zonnetje op ma 5 maa 2012 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje ma 5 maa 2012 - 10:55

Chocoholic schreef:Wij gaan deze zomer de maffia opzoeken: Bijna 2 weken de zon opzoeken in Sicilie! Very Happy

Daar zijn wij vorig jaar geweest. Dat is echt een prachtig eiland! In welk plaatsje zitten jullie?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  TNMN ma 5 maa 2012 - 12:15

Punk'd schreef:Als het goed is gaan we deze week boeken (als we een huisje o.i.d kunnen vinden)

Het wordt uiteindelijk de Toscaanse kust (14 dagen) en dan leuke trips maken naar Firenze, San Gimignano etc. (wat er nog meer zit haha) en dan de laatste paar dagen naar Rome (dag of 5).

Twijfelen alleen nog of we de trein pakken naar Rome of met de huurauto die kant op rijden. Lijkt mij ook wel wat.

Maar dat zijn details. Die komen nog Very Happy

Huurauto is geweldig, over de glooiende Toscaanse heuvels! Maar het probleem is dat als je de auto niet bij dezelfde vestiging terug geeft, je heel veel drop off kosten bestaald Sad
En de trein is super goedkoop en goed te doen (geloof een uurtje of 2/3)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:22

_Chance schreef:
Carrie schreef:
_Chance schreef:Ik ben net terug van Curaçao, maar ik wil graag in het najaar nog met een vriendin naar Malta, en misschien met mijn moeder nog naar NYC.

Malta is leuk I love you Ben er niet afgelopen maar de zomer daarvoor geweest. Het is zeer goed bevallen en het hotel ook. Wanneer we weer op vakantie gaan, gaan we gewoon precies daar naar toe terug Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 561177 Het hotel heeft 3 buitenzwembaden en bij een van die baden wordt de hele dag loungemuziek gedraaid. A la Bloomingdale/Hed Kendi. Geweldig!

Ik word steeds blijer van alle Malta verhalen Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 561177 In welk hotel zat jij?

Deze! http://www.dolmen.com.mt/

Oh als ik de foto's zie op de site, word ik helemaal blij. Hotel is zeker 4 sterren waard. Het eten was heerlijk, qua buffet in de avond. Oh en er was elke avond entertainment, als in live muzie, zo gezellig. We deden dat zo'n beetje om de dag, daar eten want we willen niet elke avond in ons hotel eten. Er was ook een heerlijke SPA en de hotelkamers zijn ook prachtig en lekker ruim. En het zit vlak aan de boulevard, dus zodra je het hotel uitloopt zit je meteen in de gezellige drukte. Enig nadeel is dat je niet naar het strand kunt, de zee is zeer woest en alles is van rotsen, dus je moet er echt in springen zeg maar. Maar heb het totaal niet gemist met dat geweldige zwembad met die geweldige muziek Very Happy Je kunt ook trips doen naar mooie zandstranden, maar dat kost natuurlijk wel wat. Voor een dagje is dat erg leuk om te doen.

Dus. Mag ik met je mee? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Chocoholic di 6 maa 2012 - 2:33

zonnetje schreef:
Chocoholic schreef:Wij gaan deze zomer de maffia opzoeken: Bijna 2 weken de zon opzoeken in Sicilie! Very Happy

Daar zijn wij vorig jaar geweest. Dat is echt een prachtig eiland! In welk plaatsje zitten jullie?

Oh, wat leuk! Wij verblijven in Trapani. Heb je nog tips, wat we moeten doen/zien? Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zonnetje di 6 maa 2012 - 7:23

Chocoholic schreef:
zonnetje schreef:
Chocoholic schreef:Wij gaan deze zomer de maffia opzoeken: Bijna 2 weken de zon opzoeken in Sicilie! Very Happy

Daar zijn wij vorig jaar geweest. Dat is echt een prachtig eiland! In welk plaatsje zitten jullie?

Oh, wat leuk! Wij verblijven in Trapani. Heb je nog tips, wat we moeten doen/zien? Very Happy

Wij hebben in Taormina gezeten vorig jaar. Dat is aan de andere kant van het eiland, dus ik weet geen aanrader in de nabije omgeving van Trapani. Volgens mij is de andere kant van het eiland ook wel een aardig stukje rijden, maar je zou zelf even moeten kijken of je het ervoor over hebt, maar er zijn daar wel mooie dingen te zien. Mijn vriend en ik vonden het heel gaaf om op de Etna te zijn geweest. We hebben een excursie geboekt waarbij we zo hoog mogelijk zijn geweest. Echt bijzonder om dat landschap daar te zien! Het is daar boven wel heel koud, dus neem warme kleren mee.

Verder hebben we een boottocht naar Paranea en Stromboli gemaakt. Op Stromboli is ook een vulkaan actief die 's avonds ongeveer om de 20 minuten actief is. Op dat moment hebben we met een boot om het eiland gevaren, zodat we dat goed konden zien. Deze boot vertrekt vanuit de haven van Milazzo.

Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Bosjesvrouw di 6 maa 2012 - 23:04

Nog geen idee. Hangt van verschillende dingen af. We zien het wel (liefst naar en warm land)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 2:32

ik ga lekker op vakantie in onze achtertuin. En als ik met goed voel ik mei een weekendje weg met m`n beste vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 4 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum