Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapskilo's afval-topic?

+24
Lejow
Dolphinne
*Lookie*
joyce0606
pindaatje
schuddebuikje
Kat1980
mickey
CCC
MissD
Novalee
LMCurious
Liadan
woezel
PapillonRose
Tania
Linda
Fiebje
Pussycat
Bruintje Beer
Roos
kwak
Star007
-Ieniemienie-
28 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapskilo's afval-topic?  - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapskilo's afval-topic?

Bericht  Pussycat zo 19 feb 2012 - 6:07

Maar je kan ook gewoon gezond gaan eten i.p.v. shakes of maaltijdrepen o.i.d.
En tussendoor niet snoepen. I know dat is lastig, maar werkt echt wel!
Alleen het duurt wat langer voor je resultaat ziet. Maar je krijgt dan tenminste wel normaal eten binnen en honger heb je dan ook echt niet.
Erover praten is makkelijk dan het doen dat weet ik wel... maar ik loop ook alweer een hele poos te klooien met mijn gewicht en dan ben ik ook geneigd om door te slaan.

Daarom weeg ik mij nu elke dag en eet ik gewoon gezond en als ik te snel afval of gewoon goed ga dan weet ik dat ik ook wel eens iets lekkers mag.
Zoals nu heb ik alweer een paar keer gezondigd en dat zie ik dan gelijk op de weegschaal, dus morgen dan een rustig dagje voor mij wat eten betreft. Maar ben deze week wel 0,7 kilo afgevallen :-)
Tja het is ook een beetje een manier zoeken die bij je past denk ik...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapskilo's afval-topic?  - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapskilo's afval-topic?

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 8:45

Nou, we stonden op pagina 3, dat is niet best he! Laughing

Hier was het na de carnaval drama, daarna kwam mijn nichtje nog logeren dus heel erg gezond was het allemaal niet .. vanochtend stond de weegschaal op +0,6 kilo. Vanaf morgen ga ik weer normaal eten, en vanaf maandag ga ik weer werken en krijg ik hopelijk weer wat ritme.

En hoe is het bj jullie?

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- do 23 feb 2012 - 8:57

Ohww parel kan me voorstellen dat carnaval erin hakt haha!
Wow dan alweer werken, zie je er tegen op?

Hier eigenlijk afegelopen maandag echt begonnen met streng zijn.
Dus ik ontbijt met 2 crackers met kaas. Tussen de middag 2 boterhammen, en mn avond eten.
Ik at daarnaast altijd nog heeeel veeeel tussendoor. Dat doe ik nu niet.
Eens kijken hoeveel dat scheelt. Ga maandag ochtend pas weer op de weegschaal.
Als dat niet werkt.. nja dan moet ik iets anders verzinnen haha.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose do 23 feb 2012 - 9:04

Kan me voorstellen dat carnaval invloed heeft gehad op je gewicht Parel. Kan gebeuren toch, als het maar leuk geweest is. En dan nu gewoon weer verder met de strijd tegen de kilo's!

Ieniemienie, lijkt me wel iets dat zal werken, zo zonder tussendoortjes. Zou ik ook moeten gaan doen! Nu nog wel tussendoortjes hier, maar vaak wel zo gezond mogelijk.

Hier was er inmiddels weer een extra kilo af. Alleen de afgelopen dagen minder opgelet en vandaag bij de Mac geweest laughcry Dus ik ben benieuwd wat ik hiervan terug ga zien op de weegschaal. Nu weer serieus verder, wil er nog minimaal 5 kilo af!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 9:14

Ieniemienie ; dat zal toch wel helpen? Bij mij toen wel iig! Geen honger?

Heb eigenlijk best wel zin om weer te gaan werken smile ga sowieso maar elke ma-midd, di hdd en wo-ocht werken hoor (20 uur) dus dat is te overzien! Heb wel behoefte aan rust & regelmaat en voor L is het denk ik ook goed, merk nu dat ze al iets eenkenniger wordt.

PR ; goed zo! Va. volgende week start ik maar weer serieus. En carnaval was heel leuk, en met correctiehemdjes zag het er niet eens zo slecht uit! Jammer alleen dat mijn onderkin niet weg te corrigeren valt!

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- do 23 feb 2012 - 9:25

Haha PR de mac doet nooit goed. Al hoewel, ik voel me er altijd (al is t maar heel even) heel goed door haha!

Ja hoop ook dat het helpt! Heb wel honger maar goed te overzien. En honger is goed toch :p!

Ja 20u is goed te doen! Ik werk ook 20u en zou niet meer willen hoor! Ik werk dan de ene week 2 dgn, andere week 3 dgn.
Gaat L mee naar het kdv? Maar je hebt gelijk, dan krijg je weer een ritme en dat is ook wel goed voor de lijn haha!
Al snoepte ik op t kdv waar ik werk ook wel veel (hebben zon snoeppot op t buro staan, op dit moment gevuld met chocotofs Evil or Very Mad ! Dus daar maar uit de buurt blijven haha
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 9:30

Ik heb op maandag & woensdag geen pauze dus dat scheelt Laughing
Vind het ook een heerlijk vooruitzicht! Ze gaat eerst 2 mnd naar een ander kdv, we hadden daar opzegtermijn, mijn werktijden kwamen niet overeen dus we moesten daar dan een dagdeel extra betalen én verlengde opvang. Op mijn werk is dat niet, dus vanaf mei gaat ze mee naar mijn werk. En PR ; dan komt ze op de opvang grenzend aan die van jouw A.! Dus in de zomer kan je even naar dr zwaaien!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 do 23 feb 2012 - 10:17

Nou, ik heb afgelopen week al weer mijn best gedaan en 2 keer hardgelopen cheers

Ook heeft mijn vriend een calorieteller app voor mijn telefoon gedownload. Hiermee kan je gewoon de streepjescode van de producten die je eet scannen of zoeken naar producten en dan geeft hij aan hoeveel calorieën je al hebt gegeten. Is wel handig om in de gaten te houden of je niet teveel binnenkrijgt.

Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft nu ik weer zo mijn best doe Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 10:38

Goed zo Kat!
Ben ook benieuwd!

Laten jullie wel even de resultaten weten?

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 do 23 feb 2012 - 20:48

Joehoe, ben 0.6 kg kwijt!

Qua gewicht mag ik niet klagen hoor, nu 60.2 kg bij 1.70 cm, maar ja dat buikje zou best doorkunnen voor een 3 maanden zwanger buik... Ik wil zeker terug naar de 59 kg van voor de zwangerschap van T, maar het liefste nog terug naar de 58 kg die ik voor de zwangerschap van J woog (en dan ook het behorende figuur terug Wink) Maar dat wordt dan veel hardlopen en buikspieroefeningen doen.

Hoe gaat het met de rest?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  woezel do 23 feb 2012 - 21:26

Hier vorig weekend vergeten te wegen. Dus op naar dit weekend.
Wel toch teveel gesnoept. Dus ben benieuwd. Zo maar alvast de bakfiets buitenzetten dan kan ik de jongens met de fiets van school halen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  LMCurious do 23 feb 2012 - 23:00

Hier ook aangekomen na de carnaval, heb alleen geen carnaval gevierd... Embarassed Heb de rest van de week moeit gehad om dingen te laten staan. lees gewoon savonds blokjes kaas op, koekje bij de koffie etc

Maar ik heb vandaag een groente en fruit dag, dan eet ik overdag alleen groente en fruit, tot het avondeten. Dan eet ik wel gewoon. Ik merk dat ik dan altijd even kan resetten zeg maar. Even van alle vette/zoete troep af. Ik zorg dan wel dat ik begin met een banaan, tussendoor innocent drinken, kerstomaatjes eten, dadelijk lekker groente soepje. En dan kunnen we er weer fris tegenaan morgen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  LMCurious do 23 feb 2012 - 23:01

Kat1980 schreef:Joehoe, ben 0.6 kg kwijt!

Qua gewicht mag ik niet klagen hoor, nu 60.2 kg bij 1.70 cm, maar ja dat buikje zou best doorkunnen voor een 3 maanden zwanger buik... Ik wil zeker terug naar de 59 kg van voor de zwangerschap van T, maar het liefste nog terug naar de 58 kg die ik voor de zwangerschap van J woog (en dan ook het behorende figuur terug Wink) Maar dat wordt dan veel hardlopen en buikspieroefeningen doen.

Supergoed gedaan hoor!!! Hoop dat ik je volgende week kan volgen.
Mijn buik kan ook makkelijk door voor een maand of 4 zwanger momenteel. erg he, dat het dan qua kilo's niets scheelt en dat je dan wel zo'n buik hebt...
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 0:54

Ik heb gisteravond op de weegschaal gestaan en moet nog 0,6 kg! Zat vorige week niet lekker in mijn vel dus viel aardig af, had gedacht dat het er nu wel weer bij zou zitten maar valt alles mee.

Nadeel is dat ik zeker op werkdagen er onregelmatig eet, heb vanmorgen 2 koekjes en een pakje drinken op, meer niet. En straks heb ik opeens honger en stop ik me vol met vanalles Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 vr 24 feb 2012 - 5:12

LMCurious schreef:
Kat1980 schreef:Joehoe, ben 0.6 kg kwijt!

Supergoed gedaan hoor!!! Hoop dat ik je volgende week kan volgen.
Mijn buik kan ook makkelijk door voor een maand of 4 zwanger momenteel. erg he, dat het dan qua kilo's niets scheelt en dat je dan wel zo'n buik hebt...

Ja, die buik is gewoon irritant! Maar helaas is het bij afvallen zo dat de plek die je wilt dat hij afvalt, pas het laatste aan de beurt is Mad

Is dat trouwens vol te houden, zo'n groente en fruit dagje? Haal je daar wel genoeg energie uit? Voor mijn gevoel zou ik dan zo slap zijn, dat ik niet van de bank kan komen zeg maar.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 vr 24 feb 2012 - 5:14

Stofzuiger schreef:Ik heb gisteravond op de weegschaal gestaan en moet nog 0,6 kg! Zat vorige week niet lekker in mijn vel dus viel aardig af, had gedacht dat het er nu wel weer bij zou zitten maar valt alles mee.

Nadeel is dat ik zeker op werkdagen er onregelmatig eet, heb vanmorgen 2 koekjes en een pakje drinken op, meer niet. En straks heb ik opeens honger en stop ik me vol met vanalles Embarassed

Netjes stofzuiger!
Lastig alleen met dat onregelmatige eten. Hoe komt dat zo, heb je niet echt op vaste tijden pauze of zo?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 5:56

Kat1980 schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb gisteravond op de weegschaal gestaan en moet nog 0,6 kg! Zat vorige week niet lekker in mijn vel dus viel aardig af, had gedacht dat het er nu wel weer bij zou zitten maar valt alles mee.

Netjes stofzuiger!
Lastig alleen met dat onregelmatige eten. Hoe komt dat zo, heb je niet echt op vaste tijden pauze of zo?
pauze heb ik niet haha. Ik werk gewoon door tot ik klaar ben.

En voor 7en moet ik gekolft hebben, aangekleed, opgetut, en doen mijn man en ik allebei 1 kind (fles, aankleden etc). Tijd voor rustig iets eten hou ik dan vaak niet over.

Meestal ben ik rond 1 uur thuis, dan ga ik de kids halen en voeden. Even spelen en naar bed, dan is het al snel tegen half 3 en moet ik dus nog normaal eten en pak ik vaak snel iets te snaaien...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 6:55

Goed Kat! Zou potverdorie willen dat ik in de buurt kwam van wat jij weegt! Al ben ik wel wat langer.

LMCurious, ik moest wel even lachen om je carnavalsactie haha
Klinkt wel goed zo´n gezond dagje! Even detoxen dus voor jou! Respect ook dat je dat op de vrijdag doet, bij mij zou dat echt geen zoden aan de dijk zetten, dan eet ik s´avonds alles er weer aan Wink

Stofzuiger ; ik herken het wel hoor wat je doet! Ben benieuwd of ik er va volgende week een ritme in krijg!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 vr 24 feb 2012 - 21:26

Stofzuiger schreef:
Kat1980 schreef:

Netjes stofzuiger!
pauze heb ik niet haha. Ik werk gewoon door tot ik klaar ben.

En voor 7en moet ik gekolft hebben, aangekleed, opgetut, en doen mijn man en ik allebei 1 kind (fles, aankleden etc). Tijd voor rustig iets eten hou ik dan vaak niet over.

Meestal ben ik rond 1 uur thuis, dan ga ik de kids halen en voeden. Even spelen en naar bed, dan is het al snel tegen half 3 en moet ik dus nog normaal eten en pak ik vaak snel iets te snaaien...

Lastig inderdaad!
En als je bv 's avonds al wat broodjes smeert en in de koelkast legt en die 's morgens op weg naar je werk opeet?
En desnoods ook wat in de koelkast legt voor als je 's middags thuis komt?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 vr 24 feb 2012 - 21:28

Parel schreef:Goed Kat! Zou potverdorie willen dat ik in de buurt kwam van wat jij weegt! Al ben ik wel wat langer.

Maar dat mag je niet met elkaar vergelijken! Jouw meisje is net 3 maanden oud. Volgens mij zaten er bij mij toen ook nog zeker 8 zwangerschapskilo's aan.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  schuddebuikje zo 26 feb 2012 - 19:13

zo vandaag ga ik serieus beginnen. dit weekend had ik een '' nu mag ik nog alles eten weekend ''. ik heb zaterdag een grote reep gegeten, chips, toastjes en wijn. en zondags een snicker, hazelnootschuimtaart en een muffin met chocolade stukjes en pizza. en dan nog normaal '' gezond '' eten tussendoor. mmmmmh en lekker dat het was. maar vandaag heb ik mee naar me werk : 2 appels, zak worteltjes, 2 crackers, 2 eieren. en vanavond gewoon aardappels en groente. vanmorgen gewogen en dat was 89,4 dacht ik ( moet het ook meteen opschrijven )
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Kat1980 zo 26 feb 2012 - 21:00

Schuddebuikje: ik krijg gewoon honger als ik lees wat je afgelopen weekend hebt gegeten. Vooral zonder chocolade is zo moeilijk. En dat terwijl mijn oudste zoon en vriend afgelopen weekend choco paaseitjes aan het snoepen waren...
Maar goed, hou me heel erg in. Heb alleen zaterdag als avondeten een klein patatje op. Maar de rest van de dag had ik niet zo heel veel op, dus dan mag het wel. Verder gisteren weer hardgelopen. En als ik vanavond nog energie heb, wil ik weer gaan.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  schuddebuikje zo 26 feb 2012 - 21:05

kat1980: dat kan ik dus niet he... hardlopen. vind sporten sowiezo heel vervelend en niet leuk. wel probeer ik veel vaker de fiets te pakken. ik fiets nu 20 minuten op een dag. daar ga ik eerst maar mee beginnen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  -Ieniemienie- zo 26 feb 2012 - 21:09

Jeeeeeej ben deze week 1.3 kg kwijt cheers ! Hopelijk blijft het de komende 10 weken zo door gaan :p!
Dan schiet het lekker op! Al weet ik natuurlijk wel beter haha!
Mja andaag weer vol goede moed begonnen, met 2 crackers.
Motiveert wel moet ik zeggen haha!

Hoe is het bij jullie?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Bericht  PapillonRose zo 26 feb 2012 - 21:13

Dat gaat goed Ieniemienie!

Schuddebuikje, ik krijg trek van wat je allemaal hebt gegeten in het weekend laughcry

Hier niet veel te melden, ik heb de weegschaal de afgelopen week even genegeerd. Heb verder niet heel ongezond gegeten, maar ook niet heel erg opgelet. En wel 1x bij de mac geweest.. Dus ik ben benieuwd, van de week toch maar eens kijken of er schade is Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: