Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapskilo's afval-topic?

+24
Lejow
Dolphinne
*Lookie*
joyce0606
pindaatje
schuddebuikje
Kat1980
mickey
CCC
MissD
Novalee
LMCurious
Liadan
woezel
PapillonRose
Tania
Linda
Fiebje
Pussycat
Bruintje Beer
Roos
kwak
Star007
-Ieniemienie-
28 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapskilo's afval-topic?  Empty Zwangerschapskilo's afval-topic?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:06

Ik moet zelf nog flink wat kilo's kwijt, wil ik weer mn oude zelf zijn en lekker in mijn vel zitten, maar ik wil dat wel! Alleen die motivatie, tjaaa ..

Ik zal vast niet de enige zijn die zo zit te ploeteren, dus misschien is er hier wel behoefte aan een afval-topic? Hoeven natuurlijk geen calorieën samen te tellen, maar gewoon even kletsen met iemand die weet wat het is, tips uitdelen, motivatie zoeken, stimulatie geven .. Dat soort dingetjes!

Iedereen is welkom, ook degene die nog zwanger willen worden en kilootjes kwijt willen (die er daarna dan weer glashard aanvliegen, maar het is voor het goede doel).

Klets al mee in de beauty & mode pijler maar daar kom ik niet zo vaak en loopt ie niet zo.

Ben overigens tijdens mijn zwangerschap 22 kilo aangekomen, was na een week 12 kilo kwijt en bivakkeer nu nog ergens in de 80 (84 denk ik). Ben overigens wel 1.77 m. Volg niet echt een dieet, maar trek mijn eigen plan.

Toitoitoi!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapskilo's afval-topic?  Empty Re: Zwangerschapskilo's afval-topic?

Bericht  -Ieniemienie- wo 15 feb 2012 - 10:13

Jaaaaaaaaaaa goed ideee!
Ik ben ook rond de 20 kg aangekomen, en was er 12 zo kwijt.
Alleen sleep ik er nog veel te veel mee. Ik wil eigenlijk nog zon 10 kwijt.
Alleen kan zo de motivatie niet vinden. Maar voel me nu echt niet lekker in mn vel. Niks past nog, en zie nu al zo op tegen de zomer. Na de geboorte van M was ik redelijk snel wel weer in een 'shape' waar ik mezelf wel in accepteerde. Maar nu verre van.

Dus ik klets graag mee!

Laatst aangepast door -Ieniemienie- op wo 15 feb 2012 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:13

Ik doe mee over tien weken Wink

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 10:14

Ik ben de zwangerschapskilo's kwijt, maar weeg nu nog ( net als voor de zwangerschap) 74 kilo. Ik zou graag 70 wegen. Die 4 kilo wilde ik voor de zwangerschap al kwijt, maar was toen niet echt gemotiveerd omdat ik toch zwanger wilde worden Zwangerschapskilo's afval-topic?  394967

Ik moet zeggen dat mijn (lekkere dingen) eetlust de laatste weken weer net zo hard terug komt, als voor de zwangerschap. En ik was zo blij dat ik 9 maanden lang van mijn chipsverslaving af was Rolling Eyes . Maargoed, ik wil dus ook niet op een dieet o.i.d. , maar gewoon wat minder snoepen denk ik. Sportabbo heb ik paar weken terug afgemeld, want ik zat daar iedere week zo erg tegen op te kijken , dat het gewoon echt niet meer leuk was. Ook lijkt 1 keer per week een uurtje fitness weinig te doen voor de kilo's.

Sport jij Parel? en waar liggen jou valkuilen wat betreft eten?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  kwak wo 15 feb 2012 - 10:15

ik wil graag 3 kilo hebben van iemand!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:16

kwak schreef:ik wil graag 3 kilo hebben van iemand!
ik doneer het graag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 10:17

Als jij er nou 3 van mij neemt, hoef ik er nog maar 1 kwijt Zwangerschapskilo's afval-topic?  394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roos wo 15 feb 2012 - 10:17

Mijn overtollige 3kg mag je zooo hebben :-)) lol!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  kwak wo 15 feb 2012 - 10:18

Stofzuiger schreef:

bedankt, waar kan ik het afhalen Wink?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:26

kwak schreef:
Stofzuiger schreef:

bedankt, waar kan ik het afhalen Wink?
Mijn buik of bovenbenen graag, de rest kan er wel mee door :P

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer wo 15 feb 2012 - 10:27

doe maar 10 kilo Embarassed
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  kwak wo 15 feb 2012 - 10:28

ik vroeg om 3 kilo niet om 19 kilo... Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:30

kwak schreef:ik vroeg om 3 kilo niet om 19 kilo... Wink
hohohoho, zo dik zijn mijn buik en bovenbenen toch ook weer niet dat je er 19 kg af kan halen :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:34

Jeeeeej!

Als het trouwens mogelijk was om via een infuus mijn vetjes bij jullie erin te spuiten, bb & kwak, had ik het geld er graag voor neergelegd!

Ik sport niet, ik keek ook op tegen de sportschool, maar loop wel graag (laat het mooi weer worden, doe ik zo een paar km met de wagen!). Mijn valkuilen zitten hem in het feit dat ik regelmaat mis nu, maar dat is over 2 weken als ik ga werken wel weer terug, en in het feit dat ik nauwelijks ontbijt omdat ik zo het hele huis schoon kan maken op een nuchtere maag bijv. En na het avondeten, s'avonds knort mn maag 'toastjesss toaoaoaoaoastjessssss' Laughing

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 10:43

Ohh ja toastjes, dat is ook echt mijn valkuil! Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik dat maar 1 weekendavond mag eten haha Laughing Oh en red bull is ook een verslaving van me, en dus een grote suikerleverancier voor mij.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 11:00

Cola light is hier ook een verslaving dus dat valt mee Wink
Klets morgen verder, leuk! Ga nu slapen! Weltrusten! Droom die kilo's eraf!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 15 feb 2012 - 19:33

ooh dit vind ik wel heel leuk in de zwangerschaps/mama pijler :-)
Bij de beauty pijler kom ik ook steeds minder vaak inderdaad.
Dus bij deze ik doe mee Very Happy

Ik ben 15 kilo aangekomen trouwens tijdens mijn zwangerschap valt op zich wel mee.
En tijdens borstvoeding geven weet ik nog dat ik als laatste heb gezien dat er nog maar 4 kilo's aanzaten van de zwangerschap. (nu zit ik op het gewicht wat ik had toen ik hoogzwanger was pfff Sad )
Daarna is de tijd erg wazig, want ik werd zeg maar erg ziek en kon niks meer en voelde me zwaar ellendig (was een super zware tijd) waardoor ik ook echt niet de motivatie kon vinden. Of ik was gemotiveerd maar verviel snel in hetzelfde patroon.
Maar ik ben nu al een tijdje goed op weg. Ik drink geen pakken fris meer. Maar vooral veel water en thee.
En op brood doe ik bijna bij alles komkommer of sla erbij.
En snoep, koek, chips laat ik ook allemaal staan. (oké af en toe nog wel, maar liever niet)
Verder weeg ik mij elke dag zodat ik mijn gewicht echt in de gaten kan houden.
Ik weet dat veel mensen er tegen zijn, maar als ik maar 1 keer per week weeg, dan verlies ik de controle.

Zo en nu ga ik mijn bord brinta met banaan eten :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Fiebje wo 15 feb 2012 - 19:49

Ik doe mee!

Ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen tijdens de zwangerschap want woog mij daarvoor nooit.
Gisteren voor het eerst op de weegschaal gestaan nou daar werd ik niet vrolijk van :shock:.

Ben sinds maandag begonnen met; meer bewegen (fietsen, oefeningen doen) en nog beter op mijn voeding letten. Snoepte al niet veel maar nu helemaal niks meer. En ga 1x per week wegen probeer ik, stond vanmorgen weer op de weegschaal maar die gaf hetzelfde aan als gisteren.......... zucht

Reageer later weer ga nu naar mijn werk!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Linda wo 15 feb 2012 - 19:58

Ik ben in mijn zwangerschap 20 kg aangekomen. Inmiddels zit ik 6 kg onder mijn start gewicht.61 kg bij 172 cm. Maar toch heb ik nog een flinke buik over, met vel en al, en striae. Ik zou echt moeten gaan trainen en sporten, maar ik heb er de puf en discipline niet voor. Echt jammer, want volgens mij is het zo hoe langer je wacht, hoe moeilijker het word.

Ik ben overigens van mijn suikerverslaving afgekickt, dat scheelt veel! Ik heb veel minder trek en als ik dan toch iets lekkers neem, ben ik veel sneller voldaan.
Ik heb ook gemerkt dat zuivel echt een dikmaker is.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania wo 15 feb 2012 - 20:04

Binnenkort mag ik me ook hier aansluiten vermoed ik. Tot nu toe ben ik al zo'n 20 kilo aangekomen :shock: .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose wo 15 feb 2012 - 20:19

Ik meld me ook! Was 15 kg aangekomen tijdens de zwangerschap, na de bevalling al 10 eraf! Maar door medicatiegebruik en niet zo heel gezond eten kwam daar al gauw weer zo'n 4 kilo bij. Inmiddels is dat er weer af met op mijn eten letten, en ben ik bezig om nog minstens die andere 5 er ook nog af te krijgen. En als het even kan nog 2 kilo extra, dan zit ik op mijn ideale gewicht van 68 kilo bij een lengte van 1.78m.

Mijn buik is trouwens het grootste probleem, volgens mij zitten bijna alle extra kilo's daar laughcry Tel daar striae en een wat losser velletje bij op. Beetje jammer..maar hopelijk wordt het nog wat beter met wat afvallen en wat meer lichaamsbeweging.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  woezel wo 15 feb 2012 - 20:35

Ik doe ook mee. Wil nog 5 kilo kwijt. Hier is het snoepen overdag een grote valkuil. We doen 1x in de week chips, drink weinig frisdrank/ sap. Wil binnenkort starten met start to run.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 20:46

Ja! Er is animo! Woehoe!

Wat fijn dat ik dus niet de enige ben die aan het ploeteren is (alhoewel, misschien moet ik wat meer ploeteren laughcry)! Met dit winterse weer heb ik ook geen zin om op te letten, dan wil ik op de bank met een zak chips of toastjes en een fles cola light tv kijken.

Ik lig nu nog lekker in bed met de laptop (moest even want z8 heeft uitverkoop weet ik via hier haha), terwijl mijn dochter slaapt. Vanmiddag moet ik naar de tandarts, gaatjes vullen & verdoven, dus dat zijn weer wat uurtjes well spend denk ik, iig weinig te eten dan Wink

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 15 feb 2012 - 21:24

Hier zijn mijn zwangerschapskilo's er af plus een paar extra, maar die buik... Ik neem me voor om vanaf nu elke dag buikspieroefeningen te gaan doen. En er mogen nog wel een paar kilo extra af, maar dan wel van mijn buik graag.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  LMCurious wo 15 feb 2012 - 21:29

i'm in!!!! als het ook mag als het niet om zwangerschapskilo's gaat....

Ik woog voor mn eerste zwangerschap 94kg, erna was ik wat lichter schommelde tussen 88-92, en na de 2e zwangerschap was dat gelijk gebleven. Sinds mijn bevalling had ik met mezelf afgesproken dat ik 2x per week moet sporten. Deed dan altijd zumba thuis. En dat ging 6 mnd goed, en toen ging ik er weer steeds meer tegenop zien. Heb ik 3 mnd vacustep gedaan eerst 4x p/week daarna 2x per week tot half jan. Maar merkte qua figuur dat zumba veel beter werkt. Daar werd zeker mn buik strakker van, en mn zwembandje werd ook aanzienlijk minder. Mijn duntepunt zoals Dave het noemt zit op 85 wat ik afgelopen jaar bereikt heb, en nu schommel ik zo tussen die 85 en 88kg. Maar sinds vandaag weer gaan sporten, net gedaan, nu ff watertje op de bank...dus wie weet waar we nu weer gaan komen.

Ik ben tussendoor allang blij dat ik niet weer terug helemaal omhoog schiet, maar elke keer een poosje heb dat ik gewoon op gewicht blijf. En als ik weer nieuwe motivatie heb kan ik weer een paar kilotjes eraf krijgen. Mijn eerste streven is toch wel richting de 80 kg. Maar dat hoeft niet in 2 maanden tijd ofzo. Dus we zien wel. Hopelijk kunnen we elkaar hier goed motiveren!

Qua eten eet ik van alles teveel, vind ik alles lekker. Ik drink wel veel gezonde dingen, maar heb ontdekt dat ik in het weekend beter een wijntje kan drinken s avonds dan een fris, want dan eet ik geen zak chips erbij, vind ik niet lekker. Very Happy En ik heb afgelopen weekend een zak chocospoons gekocht, want voor ik een mok warme chocolademelk op heb ben ik zo een tijd verder en verzadigd, en van koekjes ofzo heb ik dan al lang en breed een pak op gegeten, erg he!

Succes meiden!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: