afval vraagje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
afval vraagje
Ik heb even een vraag..
Ik heb mezelf net gewogen en ik weeg 89,5 kg. Ik ben 1,80 lang.
Ik wil dus echt 10 kg afvallen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken voor een blijvend resultaat zonder dat ik mezelf flauw ga voelen (daar heb ik namelijk snel last van)
Ik wil zoveel mogelijk "normale'' dingen blijven eten..
Ik heb mezelf net gewogen en ik weeg 89,5 kg. Ik ben 1,80 lang.
Ik wil dus echt 10 kg afvallen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken voor een blijvend resultaat zonder dat ik mezelf flauw ga voelen (daar heb ik namelijk snel last van)
Ik wil zoveel mogelijk "normale'' dingen blijven eten..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: afval vraagje
mijn moeder is nu bezig via de sportschool, krijg ze wel een aangepast dieet en alles maar zei zegt het lijkt weinig en alles maar het werkt echt. Verder is een kennis gewoon anderhalve liter water per dag gaan drinken en voor de rest at ze gewoon normaal en die is toen ook veel afgevallen.
Gast- Gast
Bedankt! Dat water drinken schijnt idd te helpen, nou dan kan ik daar eerst mee beginnen..Lily schreef:mijn moeder is nu bezig via de sportschool, krijg ze wel een aangepast dieet en alles maar zei zegt het lijkt weinig en alles maar het werkt echt. Verder is een kennis gewoon anderhalve liter water per dag gaan drinken en voor de rest at ze gewoon normaal en die is toen ook veel afgevallen.
nina- Kletskop
Ik zou gewoon gezondere keuzes gaan maken. Geen wit brood, witte pasta en rijst, frisdrank en dat soort troep. Voor veel mensen is het geen kwestie dat ze moeten gaan diëten, ze moeten gewoon hun eet patroon aanpassen en gezond gaan eten dan scheelt het al heel erg veel!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Waarom geen rijst? In Azie eten ze niks anders, als ontbijt, luch en als avondeten, en die mensen zijn over het algemeen zeker niet dik!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
aantal tips:
2-3 keer per week sporten.
je porties minderen(aardappels,rijst,spagetti etc)
goed drinken
vervang vlees door vis of vega vlees
eet geen dik beleg/of 1 keer per week(zoals gehakt, ham,kaas etc)
haal niks lekkers inhuis,dan kan je ook niet snaaien.
niks eten na 20uur
Je eten in olijfolie bakken.
2-3 keer per week sporten.
je porties minderen(aardappels,rijst,spagetti etc)
goed drinken
vervang vlees door vis of vega vlees
eet geen dik beleg/of 1 keer per week(zoals gehakt, ham,kaas etc)
haal niks lekkers inhuis,dan kan je ook niet snaaien.
niks eten na 20uur
Je eten in olijfolie bakken.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik denk dat ze bedoeld beter geen witte rijst maar zilvervliesrijst.AngelNyn schreef:Waarom geen rijst? In Azie eten ze niks anders, als ontbijt, luch en als avondeten, en die mensen zijn over het algemeen zeker niet dik!
Bedankt voor de tips, de meeste dingen doe ik al.. dus dat is niet zo moeilijk..
Ik snap ook niet dat ik zo zwaar heb kunnen worden want ik vind gezond eten ontzettend belangrijk! En dat doe ik dan ook!
Ik sport één keer per week.. meer lukt ook echt niet met 4 dagen werken en 2 avonden naar school + huiswerk..
Kan wel vaker naar mn werk fietsen....
nina- Kletskop
nina schreef:Ik denk dat ze bedoeld beter geen witte rijst maar zilvervliesrijst.AngelNyn schreef:Waarom geen rijst? In Azie eten ze niks anders, als ontbijt, luch en als avondeten, en die mensen zijn over het algemeen zeker niet dik!
Bedankt voor de tips, de meeste dingen doe ik al.. dus dat is niet zo moeilijk..
Ik snap ook niet dat ik zo zwaar heb kunnen worden want ik vind gezond eten ontzettend belangrijk! En dat doe ik dan ook!
Ik sport één keer per week.. meer lukt ook echt niet met 4 dagen werken en 2 avonden naar school + huiswerk..
Kan wel vaker naar mn werk fietsen....
Volgens mij eten ze in Azie ook gewoon witte rijst:P Maar ok.
Maar vaak gaat het in kleine dingetjes zitten.. Zo was ik altijd gek (en nog steeds) op al die vruchtendranken, dubbeldrank etc.. En bleek dat daar vaak nog meer kcal in zitten dan in frisdrank.
Zelfde met sausjes, of broodbeleg, daarin kan je je makkelijk vergissen.
Fietsen naar je werk is idd al een goed iets, zeker als het niet lukt om vaker te sporten (wat heel begrijpelijk is!)
Maar als je verder heel gezond eet etc, misschien anders eens met de huisarts overleggen? Het kan ook iets anders zijn waardoor je aangekomen bent?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Nou ja het kan altijd gezonder! Maar ben absoluut niet iemand die een pak koekjes op eet. Ik ga eerst maar eens een paar weken bewust zijn met wat ik eet. En kijken wat het effect is. Ik ben natuurlijk gelukkig nog niet veeeeel te zwaar. Maar ik vind echt dat er 10 kilo af moet. Vooral voor mijn eigen gezondheid.AngelNyn schreef:
Volgens mij eten ze in Azie ook gewoon witte rijst:P Maar ok.
Maar vaak gaat het in kleine dingetjes zitten.. Zo was ik altijd gek (en nog steeds) op al die vruchtendranken, dubbeldrank etc.. En bleek dat daar vaak nog meer kcal in zitten dan in frisdrank.
Zelfde met sausjes, of broodbeleg, daarin kan je je makkelijk vergissen.
Fietsen naar je werk is idd al een goed iets, zeker als het niet lukt om vaker te sporten (wat heel begrijpelijk is!)
Maar als je verder heel gezond eet etc, misschien anders eens met de huisarts overleggen? Het kan ook iets anders zijn waardoor je aangekomen bent?
Hoeveel val je af als je je eetpatroon aanpast? Ik weet dat het voor iedereen verschilt maar wat is normaal?
nina- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Scheid jij je afval?
» Goede afval app?
» Afval scheiden
» De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is?
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Goede afval app?
» Afval scheiden
» De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is?
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: