Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapskilo's afval-topic?

+24
Lejow
Dolphinne
*Lookie*
joyce0606
pindaatje
schuddebuikje
Kat1980
mickey
CCC
MissD
Novalee
LMCurious
Liadan
woezel
PapillonRose
Tania
Linda
Fiebje
Pussycat
Bruintje Beer
Roos
kwak
Star007
-Ieniemienie-
28 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Zwangerschapskilo's afval-topic?  - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapskilo's afval-topic?

Bericht  Dolphinne vr 9 maa 2012 - 21:17

Tot nu toe gaat het hier goed. Bijna niks gesnoept, vooral 's avonds niet en woog vanochtend 84.1.
Dus in 5 dagen 1.8 kilo eraf!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapskilo's afval-topic?  - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapskilo's afval-topic?

Bericht  Lejow vr 9 maa 2012 - 21:25

Hallo allemaal!
Ik wil me hier ook aanmelden. Ik schommel rond de 76 kilo, en zat voor mijn zwangerschap op 72 kilo.
Wil daar graag naar terug, het liefste naar 69,9 :P
Maar wil pas echt gaan starten als B. thuis is, heb nu gewoon geen tijd en puf om uberhaupt aan iets anders te denken.
Als ze thuis is wil ik proberen elke dag met haar te gaan wandelen!

Dolphine, wat goed!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 21:59

Ik meld me af laughcry Mijn gewicht vliegt omhoog en naar beneden, en echt lijnen mag ik natuurlijk nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Linda vr 9 maa 2012 - 22:52

Voor degene die ook sporten, wat doen jullie voor sport? Ik wil weer iets gaan doen, maar ik weet niet wat.. We hebben een crosstrainer maar die staat in de kamer naast mijn dochter, dus als zij slaapt is dat niet handig.. Ik zit er aan te denken om met start to run te beginnen als het wat langer licht is.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dolphinne vr 9 maa 2012 - 23:30

Linda, ik zwem 1 keer in de week en ik wil ook start to run weer oppakken. Ben vorige zomer tot les 8 gekomen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Linda vr 9 maa 2012 - 23:40

Dolphinne schreef:Linda, ik zwem 1 keer in de week en ik wil ook start to run weer oppakken. Ben vorige zomer tot les 8 gekomen.

En hoe beviel start to run je?
Zwemmen is ook wel een idee. Ik woon heel dicht bij een zwembad, maar ben er eigenlijk nog nooit geweest. Werkt zwemmen goed? Merk je het snel aan je lijf?
Mijn conditie is echt vreselijk.. Ik ben helemaal buiten adem als ik een stukje naar de trein ren..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  PapillonRose vr 9 maa 2012 - 23:59

Hmmm, zwemmen lijkt mij ook nog niet zo'n gek idee. Mocht ik toch weer iets willen gaan doen qua sport, dan ga ik misschien wel zwemmen. Vind het altijd wel lekker in het water, en ik woon niet ver van een zwembad. Eerst maar wat rustiger op studiegebied (nog een week of 7) en dan eens kijken. Dan kan ik kijken of ik de oppas door laat gaan op een tijd dat ik anders studie had, en dan gaan zwemmen.

Verder is het hier niet zo goed. Ben weer 0,8 kg aangekomen. Niet echt verbazend aangezien ik best een slechte weer gehad heb. Wel gezond gegeten met de maaltijden, maar alle lekkere hapjes en taart die deze week bij gelegenheden naar binnen zijn gegaan helpen echt niet mee laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dolphinne za 10 maa 2012 - 1:08

Ik zwem al heel lang, daardoor is mijn conditie met zwemmen ook vrij goed. Ik kan beter een km gaan zwemmen dan gaan rennen ;-)
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst weer echt fanatiek baantjes gezwommen. Normaal was het meer poedelen en een paar baantjes. Had er nu 52 in 40 min. Hoop er over een paar weken 60 in die tijd te doen. Zwom nu regelmatig een baan schoolslag tussendoor en wil dan vooral borstcrawl gaan zwemmen.

Start top run beviel wel goed. Ik had daarin echt geen conditie. Hen les1 toen 2 keer gedaan en daarna kon ik het steeds goed volhouden. Het bouwt dus goed op. Et wordt alleen vanuit gegaan dat je 3 keer in de week loopt, maar dat ga ik nu echt niet redden. Ik wil dan ook gewoon 1 keer in de week gaan lopen. En dan nog 1 keer zwemmen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Dolphinne za 10 maa 2012 - 1:10

Met zwemmen gebruik je wel heel veel spieren. Dus dat is wel heel goed. Terwijl de belasting minder is doordat je in het water bent.
Je kunt ook goed buikspier oefeningen doen door op je rug te liggen en dan steeds je benen in te trekken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  hellowkitty za 10 maa 2012 - 1:21

Ik zou ook wel af willen vallen maar heb totaal geen disipline.... :shock:
heb trouwens ook geen weegschaal maar wil me broeken van voor de zwangerschap weer aankunnen
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Kat1980 za 10 maa 2012 - 2:35

Ik doe op eigen houtje gewoon een stuk hardlopen. Ik ren nu een rondje om onze wijk en ben dan ongeveer een half uur bezig, ren dan alles aan 1 stuk.

Is dat Start to run ook handig als je al een beetje een conditie hebt? Volgens mij werkt het namelijk met het idee van zoveel minuten rennen, een minuutje lopen etc of niet? Aangezien ik een half uur aan 1 stuk kan rennen, heeft start to run dan wel zin? En zo ja, wat kost het en waar koop je het?

Dolphine: Goed bezig trouwens!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Slakje za 10 maa 2012 - 2:44

Ik begin maandag met Start To Run! Ben 2 maand geleden bevallen, de sessies bij de kinesist zijn afgelopen nu en mijn buikje ziet er wel al ietwat normaler uit, maar de zwangerschapskilo's zijn er nog!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Dolphinne za 10 maa 2012 - 4:31

Kat, je hebt ook start to run deel 2. Dan leer je van 5 tot 10 km hard te lopen deel 1 gaat ervan uit dat je na de 28 lessen 5 km in een half uur kunt rennen. Ik heb de lessen via google gezocht en gedownload. Er is ook ergens hier op het forum een topic over hardlopen waar geloof ik ook en link staat of mensen die hem weten.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 4:54

Goed bezig dames, zie ik zo al!
PR balen van die (bijna) kilo extra, maar dat komt vast wel weer goed.
Dolphine goed zeg zoveel baantjes zwemmen!

Ik ben een beetje ziek, maar na uitslapen en wat aspirines gaat het redelijk.
Ik woog vanochtend 82.4, dus een kilo eraf! Fijn!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 za 10 maa 2012 - 20:36

Dolphine: zal eens kijken op google, dank je.

Parel: super een kilo er af!

Hier vanmorgen gewogen en ik zit op 58.9 kg. Nog even en ik zit op het gewicht van voor j's zwangerschap! Mijn buikje is ook al een stuk minder, maar het mag allemaal nog steeds wel wat strakker.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Novalee za 10 maa 2012 - 21:21

Goed bezig allemaal!!

Hier wil de knop maar niet om, ik blijf steeds rond de 82,5 hangen. Die 1,1kg in m'n onderschrift (die daar al ruim een maand staat inmiddels) klopt dus niet meer Embarassed Om één of andere reden wil het gewoon niet. Ik baal er van maar tegelijkertijd heb ik niet genoeg wilskracht/discipline om er wat aan te doen. Kunnen jullie me niet massaal een schop onder m'n kont geven?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  woezel za 10 maa 2012 - 22:06

Hier moet de knop ook weer om. Gister wel gewogen en zat weer op hetzelfde als 2 weken terug. Nu dus wel echt proberen om onder de 75 te blijven.

Novalee, zullen we elkaar dan maar een schop geven. Schop

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Dolphinne ma 19 maa 2012 - 20:37

Hey meiden!
Hoe gaat het bij jullie met het gevecht tegen de kilo's?

Hier gaat het redelijk. Ben vanaf 5 maart nu 2,7 kilo kwijt. Heb een paar verjaardagen gehad, maar op de taart na heb ik me netjes ingehouden.
Het zwemmen gaat erg goed. Gisteren 60 baantjes borstcrawl gezwommen. Het hardlopen helaas nog niet opgepakt. Hopelijk ga ik deze week genoeg zin hebben om er tijd voor vrij te maken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  PapillonRose ma 19 maa 2012 - 23:44

Zo Dolphine, dat doe je goed!

Ik ben inmiddels onder de 75 kilo beland Very Happy Een heel klein beetje, maar het is toch weer een nieuwe grens voorbij! Nu op naar de 70 kilo, mijn streefgewicht.

Wat er bij jullie af gaat, gaat dat overal een beetje vanaf? Hier lijken de kilo's vooral overal te verdwijnen, behalve bij mijn buik. En laat ik ze nou net daar weg willen hebben, want volgens mij zit minstens 80% van het gewicht dat ik teveel heb aan mijn buik Cry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Twellie di 20 maa 2012 - 2:40

Ik ben ook nog niet veel kwijt denk ik (heb geen weegschaal om het te controleren), maar mijn buik ziet er nog hetzelfde uit. Ik heb de laatste tijd wel meer bewogen: bijvoorbeeld de fiets gepakt in plaats van de auto als ik ergens heen moest, dan is nog lekker ook met dit weer! Ook snoep ik wat minder, tot een paar weken terug at ik denk ik zo drie pakken koekjes en meerdere repen chocolade op binnen een week en nu eet ik helemaal geen chocolade meer en een pak koekjes of zo per week. Ik geef trouwens nog borstvoeding, dus dan kan ik die extra energie volgens mij ook wel goed gebruiken, dus dat zie ik niet als 'zondigen'. Hopelijk binnenkort wat resultaat dus.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Fiebje di 20 maa 2012 - 7:15

Zo Dolphinne goed bezig!! 60 banen, als ik eraan denk wordt ik al moe!

PP, wat goed onder de 75! Hier hetzelfde val af in mijn gezicht en armen maar die buik en kont zitten er nog.

Ik ben nu een 5 weken bezig en ruim 4.5kg kwijt, afgelopen week maar een halve kg maar heb een paar x gezondigd afgelopen week. Zolang het maar minder wordt is het goed. Gisteren weer boodschappen gedaan, niks lekkers gekocht dan kan ik het ook niet opeten! Manlief heeft de komende tijd dikke pech.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Aimee di 20 maa 2012 - 9:43

Wauw, goed hoor, bovenstaande afvallers! Very Happy

Ik heb besloten dat ik ook maar eens moet gaan beginnen om de zwangerschapskilo's eraf te kijgen. Maar ik vind het zo moeilijk, want door de borstvoeding heb ik echt HONGER. De hele dag door! En omdat de eerste weken met zoonlief nogal onrustig waren was het makkelijk om pakken koek en zakken chips leeg te eten, dan om boterhammen te smeren. Nu ben ik de zwangerschapsbroeken en rokjes zat, ik wil gewoon mijn eigen kleren weer aan. Dus ik moet nu echt wel gaan opletten en gewoon weer gezonde dingen gaan eten.
Ik weeg nu 86 kilo, bij een lengte van 1,83. Ik wil er zeker 10 kilo afhebben, maar het liefst dan nog 6 extra.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:52

Jij bent lang, Aimee!
Mooi vind ik dat Zwangerschapskilo's afval-topic?  - Pagina 7 561177

Je mag niet echt lijnen-lijnen he als je bv geeft.
Maar natuurlijk kan je wel extra bewegen en gezonder eten, desnoods een boterham extra? En geloof me, als je straks gaat werken, krijg je vanzelf ritme en gaat het makkelijker hoor!

Hier vanochtend 82.6, het gaat hier héél langzaam. Maar eraf is eraf..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: