Zwangerschapskilo's afval-topic?
+24
Lejow
Dolphinne
*Lookie*
joyce0606
pindaatje
schuddebuikje
Kat1980
mickey
CCC
MissD
Novalee
LMCurious
Liadan
woezel
PapillonRose
Tania
Linda
Fiebje
Pussycat
Bruintje Beer
Roos
kwak
Star007
-Ieniemienie-
28 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Zwangerschapskilo's afval-topic?
Jaaaaa, ik wil ook wel graag meedoen! Ben tijdens mijn laatste zwangerschap 16 kilo aangekomen, waarvan er inmiddels al wel 12 af zijn. Ik wil die laatste 4 ook nog heel graag kwijt, en daarna ook nog wel een kilo of 5 minimaal! Inmiddels kan ik wel alweer 2 broeken van voor mijn zwangerschap aan (positiebroeken kan ik écht niet meer aan, mijn buik was zó groot, dat de broeken aardig uitgerekt zijn), en mijn rokje past ook weer.. Maar wil ook zo graag mijn andere broeken weer aankunnen.
En mijn buik, tja die is vooral de oorzaak dat ik mijn overige broeken nog niet weer aankan.. Dus dat wordt 1 van de dingen die als eerste moeten. Sportschool doe ik niet meer aan, is geen doen met onregelmatig werken, 2 kids, en een man die ook onregelmatig werkt. Maar buikspieren trainen mag toch nog niet de eerste 6 weken na de bevalling?? Want mijn mop is nog maar 5 weken nu.. Zal voor de zekerheid nog even 1 a 2 weken wachten..
Iedereen heel veel succes met de kilo's eraf krijgen!
En mijn buik, tja die is vooral de oorzaak dat ik mijn overige broeken nog niet weer aankan.. Dus dat wordt 1 van de dingen die als eerste moeten. Sportschool doe ik niet meer aan, is geen doen met onregelmatig werken, 2 kids, en een man die ook onregelmatig werkt. Maar buikspieren trainen mag toch nog niet de eerste 6 weken na de bevalling?? Want mijn mop is nog maar 5 weken nu.. Zal voor de zekerheid nog even 1 a 2 weken wachten..
Iedereen heel veel succes met de kilo's eraf krijgen!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Kat1980, dat eten als je moe bent heb ik hier ook. inderdaad net of je er energie aan wilt eten.
Stofzuiger, zo dat gaat rap.
Hier al tijden geen positiekleding mee, maar daardoor wel zuinig met kleding. Want wil vooral geen nieuwe broeken kopen.
Ik zal vh weekend weer wegen. Net heel goed patat gegegeten. Stond witlof op de planning, maar die zagen er niet zo smakelijk meer uit.
Stofzuiger, zo dat gaat rap.
Hier al tijden geen positiekleding mee, maar daardoor wel zuinig met kleding. Want wil vooral geen nieuwe broeken kopen.
Ik zal vh weekend weer wegen. Net heel goed patat gegegeten. Stond witlof op de planning, maar die zagen er niet zo smakelijk meer uit.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Alleen als je een keizersnede hebt gehad geldt dat toch, 6 weken geen oefeningen?
Woezel ; ik koop ook geen nieuwe broeken hoor, vind ik veel te duur en ik wil mn oudjes gewoon aan! Maar wil er wel een beetje hip uit zien dus dan koop ik maar jurkjes... Altijd goed!
Woezel ; ik koop ook geen nieuwe broeken hoor, vind ik veel te duur en ik wil mn oudjes gewoon aan! Maar wil er wel een beetje hip uit zien dus dan koop ik maar jurkjes... Altijd goed!
Gast- Gast
Parel nee ook als je gewoon bevallen bent mag je niet gelijk aan de buikspieren.
Hier inderdaad ook vaak jurkjes, kan dan inderdaad langer mee.
Hier inderdaad ook vaak jurkjes, kan dan inderdaad langer mee.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben in mijn zwangerschap 10 kilo aangekomen, en die waren er in een week weer af. Ik weeg nu 72 kilo en ben 1.70cm lamg. Ik wil er graag 10 kilo af!! Ik ben vorig jaar aantal kilo afgevall er en voorsat ik zwanger raakte. . Helaas geen dieet voor mij (waar ik van baal) ik eet gezond, wandel veel en probeer geen lekkernijen te eten.
Mijn bmi is 25.2. Vetpercentage 36% (moet max. 33% zijn). En vet massa is 25kg en mag max 22kg zijn.
(wij hebben zon speciale weegachaal op werk)
Mijn bmi is 25.2. Vetpercentage 36% (moet max. 33% zijn). En vet massa is 25kg en mag max 22kg zijn.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Joyce dan zit je toch juist hartstiikke goed? Als jij 10 kilo afvalt val je van je graat af..
Gast- Gast
Oh, ik doe ook graag mee! Tijdens mijn eerste zwangerschap ruim 40 kilo aangekomen en bij de tweede rond de 25 kilo... Weeg nu weer wat ik voor de eerste woog, 72 kilo maar ik moet zeker nog 5 kilo kwijt, weet alleen even niet hoe want ben ff dieetmoe :-)
Gast- Gast
Joyce: Wat is dat voor weegschaal? Op zo'n weegschaal zou ik ook eens willen staan, ben benieuwd. Weet nu wel mijn BMI omdat ik het zelf kan uitrekenen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met mijn vetpercentage zit enzo.
Parel: Hier hetzelfde, ik koop ook niet teveel nieuwe kleding. Zo zonde als je er dan maar eventjes in past, plus dat je ook gewoon weer in je oude kleding wilt natuurlijk. De jurkjes en rokjes worden hier ook veel gedragen. En een legging of maillot eronder en lekker hoog optrekken
Parel: Hier hetzelfde, ik koop ook niet teveel nieuwe kleding. Zo zonde als je er dan maar eventjes in past, plus dat je ook gewoon weer in je oude kleding wilt natuurlijk. De jurkjes en rokjes worden hier ook veel gedragen. En een legging of maillot eronder en lekker hoog optrekken
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hahaha, PR, idd! Tot onder mn oksels
Dit weekend ga ik 2 dagen carnavallen, dus ik gooi dan even alle principes overboord! Alaaf!
Dit weekend ga ik 2 dagen carnavallen, dus ik gooi dan even alle principes overboord! Alaaf!
Gast- Gast
Hoog optrekken doe ik ook, houd mijn buik nog een beetje in model. En draag vaak een brede riem over mijn buik, dan valt het ook iets minder op...
Gast- Gast
joyce0606 schreef:Ik ben in mijn zwangerschap * kilo aangekomen, en die waren er in een week weer af. Ik weeg nu * kilo en ben 1.70cm lamg. Ik wil er graag * kilo af!! Ik ben vorig jaar aantal kilo afgevall er en voorsat ik zwanger raakte. . Helaas geen dieet voor mij (waar ik van baal) ik eet gezond, wandel veel en probeer geen lekkernijen te eten.
Mijn bmi is * Vetpercentage *% (moet max. 33% zijn). En vet massa is * en mag max 22kg zijn.
Huh, vetperecentage mag toch max 25 zijn?
Heb jouw gegevens even uit de quote gehaald.
Gast- Gast
Reva: vetpercentage is geslacht en leeftijdsafhankelijk.
Papillonrose: het is een biometrische weegachaal. Als je in de buurt komt van l.eiden, moet je het ff zeggen kan je er op zo hoppen!
Parel: nou dat kan rt wel af hoor. Ik woog dat vroeger altijd! Ik heb nu maat 42/44!!!! Ik wil echt naar maat 38 hooguit 40.
Papillonrose: het is een biometrische weegachaal. Als je in de buurt komt van l.eiden, moet je het ff zeggen kan je er op zo hoppen!
Parel: nou dat kan rt wel af hoor. Ik woog dat vroeger altijd! Ik heb nu maat 42/44!!!! Ik wil echt naar maat 38 hooguit 40.
joyce0606- Kletskop
dat valt toch wel mee? Dan zou het 62 kg zijn bij een lengte van 1.70.Parel schreef:Joyce dan zit je toch juist hartstiikke goed? Als jij 10 kilo afvalt val je van je graat af..
Ik weeg ook zoiets (behalve gister doordat ik op het moment weinig eet) en ben 1.74 en vind mezelf toch niet mager ofzo.
Gast- Gast
Parel schreef:Zou willen dat ik het woog hoor
maar jij bent ook stuk langer, dus mag je ook meer wegen!
joyce0606- Kletskop
ik weet niet wie ik moet bedanken maar ik heb 1,5 kilo bij mijn gewicht op !
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier is het vandaag weer niet zo goed gegaan. Het begon wel heel hoopgevend! Als middageten heb ik een lekkere maaltijdsalade gehad en de rest van de middag niks gegeten, gewoon normaal avondeten en toen bleek mijn vriend een chocoladereep te hebben gehaald met nootjes waar ik in eerste instantie maar vier blokjes van wilde eten. Maar hij was toch wel heel lekker, dus toen nog maar vier blokjes. En toen heb ik hem toch maar helemaal opgegeten.
Pluspuntje van vandaag: ik heb wel twintig buikspieroefeningen gedaan.
Pluspuntje van vandaag: ik heb wel twintig buikspieroefeningen gedaan.
Gast- Gast
Ik heb trouwens mijn oude broeken gepast en daar pas ik nog lang niet weer in met de knoop ook dicht. Tot nu toe had ik steeds nog een positiebroek of een jurk / rok aan.
Gast- Gast
Jammer Twellie, maar nu is hij wel helemaal weg, kun je morgen ook niet in de verleiding komen
Hier wel een goede dag, vandaag voor de 3e keer deze week naar de sportschool geweest. Daar ben ik deze week weer mee begonnen, na een pauze van 2 jaar. Het viel me niet tegen, 20 minuten crosstrainer, 20 minuten roeien (en toen kon ik nog wel door maar wilde meerdere apparaten doen), 10 minuten steps en toen nog 10 minuten gefietst. Het eten kan wel iets beter, maar de weekends vind ik altijd lastig.
Hier wel een goede dag, vandaag voor de 3e keer deze week naar de sportschool geweest. Daar ben ik deze week weer mee begonnen, na een pauze van 2 jaar. Het viel me niet tegen, 20 minuten crosstrainer, 20 minuten roeien (en toen kon ik nog wel door maar wilde meerdere apparaten doen), 10 minuten steps en toen nog 10 minuten gefietst. Het eten kan wel iets beter, maar de weekends vind ik altijd lastig.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Haha twellie dat met die chocola dat had ik vandaag Maar ben in 1 week wel ruim 0,5 kilo kwijt
Hier eten wij trouwens hetzelfde als onze dochter. Sowieso hoef ik echt niet iets te eten wat zij niet krijgt. Want dan eet ze niet en wijst ze naar ons eten hahaha. Dus het kan ook niet anders. Wel een goede stimulatie om gezond te eten trouwens vind ik.
Hier eten wij trouwens hetzelfde als onze dochter. Sowieso hoef ik echt niet iets te eten wat zij niet krijgt. Want dan eet ze niet en wijst ze naar ons eten hahaha. Dus het kan ook niet anders. Wel een goede stimulatie om gezond te eten trouwens vind ik.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Shoesdontlie schreef:Ladies, eten jullie hetzelfde avondeten als de kids?
Nee, mijn dochter eet wel hetzelfde als wij.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik heb er namelijk wel moeite mee. Als ik bijv aardappels met een bal gehakt en groente maak dan voelt het niet fijn om ook een bal met aardappels te eten.
Gast- Gast
huh? Ik snap hem niet geloof ik hoezo voelt dat niet fijn? Eet jij er dan geen groenten bij ofzo bedoel je?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Was net een reactie aan het tikken en toen drukte ik per ongeluk op een knopje en toen was ie weer weg, dus begin ik weer opnieuw.
Ik bedoel dat als ik aan het lijnen ben, ik altijd doorsla en geneigd ben om niet op een normale manier naar eten te kijken. Zoals ook bij het avondeten, als ik dan eten maak, bijvoorbeeld aardappels, gehaktbal en bruine bonen dan neem ik liever een maaltijdreep maar ik wil mijn kids wel het goede voorbeeld geven.
Ik eet nu gewoon normaal mee hoor maar ik wil nog een paar kilo afvallen en dan begint mijn rare manier van denken weer....
Ik bedoel dat als ik aan het lijnen ben, ik altijd doorsla en geneigd ben om niet op een normale manier naar eten te kijken. Zoals ook bij het avondeten, als ik dan eten maak, bijvoorbeeld aardappels, gehaktbal en bruine bonen dan neem ik liever een maaltijdreep maar ik wil mijn kids wel het goede voorbeeld geven.
Ik eet nu gewoon normaal mee hoor maar ik wil nog een paar kilo afvallen en dan begint mijn rare manier van denken weer....
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» afval topic 2011
» Weight Watchers afval-topic!
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Scheid jij je afval?
» Afval scheiden
» Weight Watchers afval-topic!
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Scheid jij je afval?
» Afval scheiden