Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn

+24
M_as
tralala
loura
Ugly Betty
minoessepoes
Caro
SoGood
Yzma
dyingbride
Coccinelle
Sterre
Pluk
sonly
Susan
Cherique
Prosecco
Jeanette
RYW
Zwerver
Carra
Blond
Cow
Raindrop
TGR
28 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn - Pagina 4 Empty Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:09

Vera schreef:
Lilith schreef:
Vera schreef:iets kan niet jaren in de mode zijn.

Maar goed, ik vind dat dus ouwelijk. Daar hoeft uiteraard niemand het mee eens te zijn smile Iedereen heeft daar natuurlijk een eigen kijk op.
Wat draag jij dan zoal? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Daar gaat t toch helemaal niet om?

Waarom niet? Ik ben ook wel benieuwd naar jouw kledingsmaak dan, of dat zo anders is dan de gemiddelde twintiger blijkbaar dan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn - Pagina 4 Empty Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:10

Vera schreef:
Lilith schreef:

Maar goed, ik vind dat dus ouwelijk. Daar hoeft uiteraard niemand het mee eens te zijn smile Iedereen heeft daar natuurlijk een eigen kijk op.
Het kan zomaar zijn dat mensen dat weer beoordelen als ordinair bijvoorbeeld. Dat jij iets ouwelijk vindt (en dan nog een heel normaal truitje plaatsen ook, al zou ik het zelf niet dragen, ik zie met de beste wil van de wereld niet in wat daar ouwelijk aan zou zijn) wil niet zeggen dat het dat ís. Dat je het niet mooi vind snap ik nog, of dat het je stijl niet is, maar dat dan meteen bestempelen als ouwelijk vind ik wat raar.

Daarbij, als je plaatjes gaat plakken van dingen die je lelijk vindt en dingen afkraakt, dan ben ik wel benieuwd naar wat je dan wél mooi vindt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:15

En het mooie is: mensen die dan zichzelf heel orgineel en hip vinden, kijk voor de grap even hiernaar:

http://www.exactitudes.com/index.php?/series/overview/3

Die mensen hebben ze gewoon van straat geplukt en op de foto gezet. Die dachten ook allemaal dat ze de enige waren smile

Laatst aangepast door Lilith op zo 9 jan 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

En toen bleef het stil.

Gast
Gast

Marin schreef:
Vera schreef:
Lilith schreef:

Waarom niet? Ik ben ook wel benieuwd naar jouw kledingsmaak dan, of dat zo anders is dan de gemiddelde twintiger blijkbaar dan.
Het gaat niet om de gemiddelde twintiger maar om de gemiddelde forummer. Daar zit wel een verschil in.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:16

Vera schreef:Dat wat mozz plaatst krijg ik meteen een beeld van de draagster met een kort vlot kapsel gekleurd (roodachtig) en een rugtasje (leer)

+1 de kleren die Mozz plaatste vind ik inderdaad ook oubollig en niet hip (maar goed wat is hip ? daar heeft iedereen weer een andere mening over en dat is maar goed ook). Ik denk dat ik wel begrijp wat TGR bedoeld. Soms zie je meiden van rond de 25-30 met in mijn ogen suffige kleding en dan denk ik 'wat zou ik jou eens graag andere kleren aangeven, leuk kleurtje in je haren, beetje make up op en je ziet er veel mooier vlotter en vooral vrouwelijker uit' maar misschien is dat ook wel een vlakke gedachte ?

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 8:17

Mama_van2 schreef:
Vera schreef:Dat wat mozz plaatst krijg ik meteen een beeld van de draagster met een kort vlot kapsel gekleurd (roodachtig) en een rugtasje (leer)

+1 de kleren die Mozz plaatste vind ik inderdaad ook oubollig en niet hip (maar goed wat is hip ? daar heeft iedereen weer een andere mening over en dat is maar goed ook). Ik denk dat ik wel begrijp wat TGR bedoeld. Soms zie je meiden van rond de 25-30 met in mijn ogen suffige kleding en dan denk ik 'wat zou ik jou eens graag andere kleren aangeven, leuk kleurtje in je haren, beetje make up op en je ziet er veel mooier vlotter en vooral vrouwelijker uit' maar misschien is dat ook wel een vlakke gedachte ?

Ik denk dat ook wel eens van meiden ja. Maar ik denk ook dat Vera en TGR dat veel eerder denken dan dat ik het denk.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:18

Ik vind dit nou typisch een topic om maar weer even te kunnen zeiken.
Ik ben het dan ook niet eens met de stelling.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:19

Vera schreef:het is zo tuttig! Ik zie dit echt meer in de 30.

Ging dit over dat grijze truitje? Ik ben in de 30 en zie mezelf daar niet echt in lopen. Daarentegen vraag ik me wel soms af of ik me nog wel goed kleed naar mijn leeftijd haha.

Gast
Gast

Overigens zou je mij gewoon zó hier tussen kunnen zetten hoor:
http://www.exactitudes.com/index.php?/series/detail/126 Very Happy Geen enkel probleem, ik zou niet opvallen Very Happy

En ik heb het ook weleens, maar dat heeft niets met ouwelijk kleden te maken, maar gewoon met bepaalde types mensen. Sommige mensen vinden het gewoon níet boeiend hoe ze eruit zien. Ik heb een hele familie vol met vrouwen die zwanger raken, uitdijen, nooit meer krimpen, hun haar afknippen in een degelijk kapsel en sááie kleding dragen. Tja, als zij daar blij van worden....

Gast
Gast

Vera schreef:
Marin schreef:
Vera schreef:
Lilith schreef:

Het gaat niet om de gemiddelde twintiger maar om de gemiddelde forummer. Daar zit wel een verschil in.

Nou laat dan maar eens zien hoe jij vindt dat de gemiddelde forummer en twintiger zich zou moeten kleden volgens jou zodat ze niet meer oubollig zijn. Ik ben oprecht benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:20

Zusje van Bert schreef:
Vera schreef:het is zo tuttig! Ik zie dit echt meer in de 30.

Ging dit over dat grijze truitje? Ik ben in de 30 en zie mezelf daar niet echt in lopen. Daarentegen vraag ik me wel soms af of ik me nog wel goed kleed naar mijn leeftijd haha.
In mijn hoofd is de 30 nog steeds heel ver weg wat natuurlijk niet zo is. 40 dan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:21

Ik shop nooit online dus heb even zitten kijken, maar kan niet echt een goed voorbeeld kledingstuk vinden op t moment.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:21

TGR zit gewoon te stoken...ander plaatste ze wel een plaatje :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:22

Maar Vera en TGR, ik ben toch wel benieuwd waarom jullie de vraag júllie kledingstijl te showen, negeren? Nu heb ik van TGR wel eens foto's gezen en ken ik haar kledingstijl wel een beetje, en eerlijk gezegd vind ik die nou niet zo héél veel minder 'ouwelijk' dan de rest wat ik hier op het forum zie.
Maar ik ben wel heel benieuwd naar jouw kledingstijl, Vera. Kan namelijk geen foto's van jou voor me halen.

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle zo 9 jan 2011 - 8:22

Pluk schreef:

Mijn gedachte.

Moest ik toch ineens aan koefnoen denken... Rolling Eyes

https://www.youtube.com/watch?v=i2cj3yi-XZM

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:23

Maple schreef:Maar Vera en TGR, ik ben toch wel benieuwd waarom jullie de vraag júllie kledingstijl te showen, negeren? Nu heb ik van TGR wel eens foto's gezen en ken ik haar kledingstijl wel een beetje, en eerlijk gezegd vind ik die nou niet zo héél veel minder 'ouwelijk' dan de rest wat ik hier op het forum zie.
Maar ik ben wel heel benieuwd naar jouw kledingstijl, Vera. Kan namelijk geen foto's van jou voor me halen.

Laat het los...Maple...laat het toch los.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:23

TGR zit gewoon te stoken. smile Die heb ik ook weleens gezien en die ziet er ook gewoon heel gemiddeld uit hoor smile (toen tenminste wel smile )

Vera meent het wél echt, en dat wil ik dan weleens zien, hoe die eruit ziet. (helemaal omdat ze doet alsof 30+ oud is, terwijl ze zelf tegen de 30 aan is)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:24

mozzarella schreef:
Maple schreef:Maar Vera en TGR, ik ben toch wel benieuwd waarom jullie de vraag júllie kledingstijl te showen, negeren? Nu heb ik van TGR wel eens foto's gezen en ken ik haar kledingstijl wel een beetje, en eerlijk gezegd vind ik die nou niet zo héél veel minder 'ouwelijk' dan de rest wat ik hier op het forum zie.

Laat het los...Maple...laat het toch los.
Wat is dit nou weer voor een rare reactie. Ben gewoon nieuwsgierig hoe Vera zich dan kleedt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:25

mozzarella schreef:TGR zit gewoon te stoken...ander plaatste ze wel een plaatje :P
Haha, idd.

Gast
Gast

Bericht  dyingbride zo 9 jan 2011 - 8:25

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van achter mijn laptop gedacht: ohjee, wat een oude tuttenkleding dragen al die jonge forummers. Dat er mensen zijn die zich op een manier kleden die volgens bepaalde maatstaven als ouwetuttemode bestempeld worden, dat geloof ik best, maar om nu te zeggen dat het opvalt hier op het forum, uh nou nee, dan vraag ik mij af waar je allemaal op let, tikje uit verveling?
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:25

Lilith schreef:
En ik heb het ook weleens, maar dat heeft niets met ouwelijk kleden te maken, maar gewoon met bepaalde types mensen. Sommige mensen vinden het gewoon níet boeiend hoe ze eruit zien. Ik heb een hele familie vol met vrouwen die zwanger raken, uitdijen, nooit meer krimpen, hun haar afknippen in een degelijk kapsel en sááie kleding dragen. Tja, als zij daar blij van worden....

Precies, dat bedoel ik nou en daarbij heb ik dan zoiets van, val weer een beetje af, ga eens shoppen, koop een mooie goedzittende broek, mooie vrouwelijke pumps, truitje/blousje erop, even naar de kapper, nieuwe make-up en je bent er weer Wink

Daarnaast vraag ik mezelf bij sommige vrouwen ook weleens af of ze niet meer aantrekkelijk willen zijn voor hun man ? en wat hun man er van vind dat ze zo veranderd zijn en bijna niets meer aan hun uiterlijk doen ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:27

Mama_van2 schreef:
Lilith schreef:

Precies, dat bedoel ik nou en daarbij heb ik dan zoiets van, val weer een beetje af, ga eens shoppen, koop een mooie goedzittende broek, mooie vrouwelijke pumps, truitje/blousje erop, even naar de kapper, nieuwe make-up en je bent er weer Wink

Daarnaast vraag ik mezelf bij sommige vrouwen ook weleens af of ze niet meer aantrekkelijk willen zijn voor hun man ? en wat hun man er van vind dat ze zo veranderd zijn en bijna niets meer aan hun uiterlijk doen ?
Tja, dat denk ik ook weleens, maar aan de andere kant: als zij er blij mee zijn? Vaak komt het vanzelf wel weer een keer goed. Als ik op het schoolplein van dochterlief kijk dan zijn de hippe moeders toch écht in de meerderheid. En de leeftijd ligt daar gemiddeld erg hoog (ergens ver achter in de 30 zeg maar), gewoon leuke vrouwen met leuke kleren en maar weinig 'driekwartbroek, kort haar, platte schoenen' types.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:27

Ja maar Maple, uit je reacties te zien lijk je het wel erg serieus te nemen, maar dat is toch niet nodig. Denk dat Mozzarella dat bedoelde.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:28

Ik zeg...beter fout geprobeerd dan nagelaten te doen.

Ik heb zin in advocaatje met slagroom.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: