Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
+24
M_as
tralala
loura
Ugly Betty
minoessepoes
Caro
SoGood
Yzma
dyingbride
Coccinelle
Sterre
Pluk
sonly
Susan
Cherique
Prosecco
Jeanette
RYW
Zwerver
Carra
Blond
Cow
Raindrop
TGR
28 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Oh ik ken alleen tante uit Marokko.
Maar ze dacht misschien laat ik maar Maxima zeggen want die kleedt zich hip .
Gast- Gast
Haha, ik wist niet meer hoe het gezegde ging, mijn vader maakt er altijd "m'n tante op een houtvlot" van. Maar ik wist het niet meer, dus ik maakte er maar Maxima van. Opoe zou trouwens wel beter passen in de strekking van het topicmozzarella schreef:Gelukkig schreef je niet je opoe op een houtvlot, Maple.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Oh ik ken alleen tante uit Marokko.
Dan had ik gezegd: Vera op een houtvlot. Dan weet je zeker dat je goed zit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Precies hahaha daarom dacht ik dat je er Maxima van had gemaakt!
Gast- Gast
Susan schreef:mozzarella schreef:Oh ik ken alleen tante uit Marokko.
Dan had ik gezegd: Vera op een houtvlot. Dan weet je zeker dat je goed zit.
Die houden we d'r in!
Gast- Gast
Ik vind Maxima zich nou juist heel ouwelijk kleden, maar dat moet ook wel met haar functie. Mabel is veel hipper. Dus Mabel op een houtvlot maar dan?
Gast- Gast
Voor zover in Bitterkoek kan inschatten (nav haar reacties op het vorige forum en omdat ik haar gemeet heb) lijkt het me dat ze echt geen kwaad in de zin had.Maple schreef:Natuurlijk, en ik ben prinses Maxima op een houtvlot...Bitterkoek_ schreef:Ik snap Maple wel en ik had ook geen commentaar op haar. Het was ook niet aan haar direct bedoeld. Maar goed, hierbij sorry voor Maple voor als ik iets verkeerds gezegd heb.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Ik vind Marilène de leukste prinses. Ik weet niet zeker of ze hip is, maar ik stem toch voor Marilène op een houtvlot.
Susan- Lady Post-a-lot
Lilith schreef:Ik vind Maxima zich nou juist heel ouwelijk kleden, maar dat moet ook wel met haar functie. Mabel is veel hipper. Dus Mabel op een houtvlot maar dan?
Mabel op de Neeltje Jacoba dan wel.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vind Marilène de leukste prinses. Ik weet niet zeker of ze hip is, maar ik stem toch voor Marilène op een houtvlot.
Dat vind ik ook! En je zou het misschien op het eerste gezicht niet zeggen maar ik heb Prinses Laurentien ontmoet en zij is echt heel charmant en lief! Dus ik ben ook fan van Laurentien op een houtvlot (al is ze misschien niet de hipste).
Gast- Gast
We kunnen ze er ook gewoon allemaal op zetten. Alleen hopen dat 'ie dan niet zinkt.
Gast- Gast
Darcy schreef:Susan schreef:Ik vind Marilène de leukste prinses. Ik weet niet zeker of ze hip is, maar ik stem toch voor Marilène op een houtvlot.
Dat vind ik ook! En je zou het misschien op het eerste gezicht niet zeggen maar ik heb Prinses Laurentien ontmoet en zij is echt heel charmant en lief! Dus ik ben ook fan van Laurentien op een houtvlot (al is ze misschien niet de hipste).
Ja Laurentien is ook leuk! Ik heb haar niet persoonlijk ontmoet, maar vorig jaar wel 'live' gezien bij een soort congres in Groningen en ik vond haar niet hip, wel lief.
Gast- Gast
Ze is inderdaad niet zo hip, maar wel heel stijlvol. En ze is zo lief! Zelfs als je met je bek vol tanden staat omdat je assigned bent om haar jas aan te nemen en je niet weet wat je moet zeggen omdat ze geen jas aan heeft. Zelfs dan.
Gast- Gast
Darcy schreef:
Mijn moeder heeft Laurentien ook ontmoet en zij vond haar ook zo sympathiek, dus Laurentien mag inderdaad ook op het houtvlot (de bofferd).
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Darcy schreef:
Mijn moeder heeft Laurentien ook ontmoet en zij vond haar ook zo sympathiek, dus Laurentien mag inderdaad ook op het houtvlot (de bofferd).
Hahaha
Gast- Gast
Margriet is ook heel leuk! Die las vorig jaar voor bij mijn dochter op school Mag die ook op het vlot? En die Zweedse dames dan ook meteen. Die zijn ook leuk.
Gast- Gast
Waarom ontmoeten jullie allemaal prinsessen? Zijn jullie zelf misschien ook prinsesjes?
Gast- Gast
Ik heb Laurentien ook ontmoet! Ze is leuk idd
Gast- Gast
Yzma schreef:Voor zover in Bitterkoek kan inschatten (nav haar reacties op het vorige forum en omdat ik haar gemeet heb) lijkt het me dat ze echt geen kwaad in de zin had.Maple schreef:Natuurlijk, en ik ben prinses Maxima op een houtvlot...Bitterkoek_ schreef:Ik snap Maple wel en ik had ook geen commentaar op haar. Het was ook niet aan haar direct bedoeld. Maar goed, hierbij sorry voor Maple voor als ik iets verkeerds gezegd heb.
Dank je dat je het even ophelderd. al ben ik nu wel heeel nieuwsgierig geworden wie jij voorheen was.
Gast- Gast
Lilith schreef:Margriet is ook heel leuk! Die las vorig jaar voor bij mijn dochter op school Mag die ook op het vlot? En die Zweedse dames dan ook meteen. Die zijn ook leuk.
Jaaa Prinses Victoria!
Gast- Gast
Ik heb een prinsesje als zoon, dat doet het hem denk ikmozzarella schreef:Waarom ontmoeten jullie allemaal prinsessen? Zijn jullie zelf misschien ook prinsesjes?
Gast- Gast
TerkinaBitterkoek_ schreef:Dank je dat je het even ophelderd. al ben ik nu wel heeel nieuwsgierig geworden wie jij voorheen was.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Houden jullie er wel rekening mee dat het houtvlot nog moet drijven? Ik neem aan dat de dames prinsessen geen zin hebben in hozen... Zonde van hun hippe pakjes
Gast- Gast
Yzma schreef:TerkinaBitterkoek_ schreef:Dank je dat je het even ophelderd. al ben ik nu wel heeel nieuwsgierig geworden wie jij voorheen was.
Ow men ik had het kunnen weten aan je avatar... Hahaha
Gast- Gast
Maple schreef:Houden jullie er wel rekening mee dat het houtvlot nog moet drijven? Ik neem aan dat de dames prinsessen geen zin hebben in hozen... Zonde van hun hippe pakjes
We huren gewoon een Hoovercraft en daar schrijven we met viltstift 'houtvlot' op.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook meiden....
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: