Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
+24
M_as
tralala
loura
Ugly Betty
minoessepoes
Caro
SoGood
Yzma
dyingbride
Coccinelle
Sterre
Pluk
sonly
Susan
Cherique
Prosecco
Jeanette
RYW
Zwerver
Carra
Blond
Cow
Raindrop
TGR
28 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Mama_van2 schreef:Lilith schreef:
En ik heb het ook weleens, maar dat heeft niets met ouwelijk kleden te maken, maar gewoon met bepaalde types mensen. Sommige mensen vinden het gewoon níet boeiend hoe ze eruit zien. Ik heb een hele familie vol met vrouwen die zwanger raken, uitdijen, nooit meer krimpen, hun haar afknippen in een degelijk kapsel en sááie kleding dragen. Tja, als zij daar blij van worden....
Precies, dat bedoel ik nou en daarbij heb ik dan zoiets van, val weer een beetje af, ga eens shoppen, koop een mooie goedzittende broek, mooie vrouwelijke pumps, truitje/blousje erop, even naar de kapper, nieuwe make-up en je bent er weer
Daarnaast vraag ik mezelf bij sommige vrouwen ook weleens af of ze niet meer aantrekkelijk willen zijn voor hun man ? en wat hun man er van vind dat ze zo veranderd zijn en bijna niets meer aan hun uiterlijk doen ?
Van dat soort vrouwen krijg ik ook kriebels hoor. Ik besteed ook echt niet altijd evenveel aandacht aan m'n uiterlijk en het interesseert me niet altijd, maar dat korte haar 'omdat het praktisch is als je moeder bent', vind ik heel akelig. Beetje seksloos gevoel krijg ik er van.
Gast- Gast
Ik vind advocaat serieus lekker. Heb het alleen al heel lang niet gehad, kan je nagaan hoe vroeg ik al een oud wijf was.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Maar goed hoor, ik weet m'n plek wel weer... Blijkbaar kom ik voor sommigen nooit van m'n zeikbeeld af.
Maar goed hoor, ik weet m'n plek wel weer... Blijkbaar kom ik voor sommigen nooit van m'n zeikbeeld af.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vind advocaat serieus lekker. Heb het alleen al heel lang niet gehad, kan je nagaan hoe vroeg ik al een oud wijf was.
Toen ik 18 was, ben ik eens een keer heel erg dronken geworden. De avond bevatte naast wijn en bier ook advocaatjes met slagroom. Ik vind het ook lekker.
Gast- Gast
mozzarella schreef:
Toen ik 18 was, ben ik eens een keer heel erg dronken geworden. De avond bevatte naast wijn en bier ook advocaatjes met slagroom. Ik vind het ook lekker.
Vooral met chocoladeijs.
Susan- Lady Post-a-lot
EensMaple schreef:Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Gast- Gast
Maple schreef:Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Volgens mij reageer jij ook niet anders dan anderen en je vraag hoe bijv. Vera zich dan kleedt, lijkt mij ook niet zo vreemd. Misschien kan ze een plaatje maken van haar eigen kleding stijl tegenover iets wat een andere forummer dan draagt of heeft gekocht wat dan ouwetuttemode is. Dan wordt het meer helder.
Ben ook geen mode volger, nooit geweest, ik draag wat ik leuk vind, maar ik merk wel dat ik een paar jaar terug wat meer ben gaan veranderen (ben nu 31), daar bedoel ik bijv. mijn gothicjurken mee, die hangen nu alleen aan een hakie.
dyingbride- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:EensMaple schreef:Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Wat een kul. Had ik op Marin of Lilith zo gereageerd hadden ze er de humor van ingezien. Maple begint meteen te zaniken en verongelijkt te doen. Het was niet eens kwaad bedoeld.
Gast- Gast
Hmm lekker advocaat!
Dat moet ik altijd meenemen uit Nederland voor mijn Amerikaanse hostmom. Die overigens het toppunt van oubolligheid is, als we het er toch over hebben:
(wel een schat van een mens hoor, wil haar helemaal niet afvallen)
Dat moet ik altijd meenemen uit Nederland voor mijn Amerikaanse hostmom. Die overigens het toppunt van oubolligheid is, als we het er toch over hebben:
(wel een schat van een mens hoor, wil haar helemaal niet afvallen)
Gast- Gast
Bestaat er in het buitenland geen advocaat dan? Ik heb er nu acuut trek in trouwens.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:mozzarella schreef:
Vooral met chocoladeijs.
Of met vlokken.
Gast- Gast
Susan schreef:Bestaat er in het buitenland geen advocaat dan? Ik heb er nu acuut trek in trouwens.
Nee dat is een typisch Nederlands drankje.
Gast- Gast
Ik had er al zin in...gedeelde smart is halve smart.
Nu heb ik ook nog zin in smarties.
Advocaat met smarties.
Advocaat met smarties.
Gast- Gast
Jaaa advocaatjes met slagroom
VA, dat je je uberhaupt bezig houdt met dit soort vraagstukken vind ik wel erg grappig eigenlijk. Ik ben ook wel benieuwd hoe hip en cool jij dan bent tegenwoordig. Heb wel eens een foto van je gezien en volgens mij kleed jij je net zoals de gemiddelde forummer (/Nederlander/twintiger) hier. Ook niet bijzonder dus (in jouw ogen).
VA, dat je je uberhaupt bezig houdt met dit soort vraagstukken vind ik wel erg grappig eigenlijk. Ik ben ook wel benieuwd hoe hip en cool jij dan bent tegenwoordig. Heb wel eens een foto van je gezien en volgens mij kleed jij je net zoals de gemiddelde forummer (/Nederlander/twintiger) hier. Ook niet bijzonder dus (in jouw ogen).
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik had er al zin in...gedeelde smart is halve smart.
Advocaat met smarties.
Ik heb nog wel zo'n minidoosje Smarties, maar dat is eigenlijk van Ezra.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat geloof ik ook wel. Maar het wordt tegen Maple wel iets te vaak geroepen. In dit topic zie ik Maple nou niet anders reageren dan de rest. En ja, Maple heeft een aantal keer moeite gehad met het loslaten van een discussie. Daarom is deze opmerking maken naar Maple anders dan hem maken naar Marin of Lilith.mozzarella schreef:Smikkell schreef:EensMaple schreef:Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Wat een kul. Had ik op Marin of Lilith zo gereageerd hadden ze er de humor van ingezien. Maple begint meteen te zaniken en verongelijkt te doen. Het was niet eens kwaad bedoeld.
Gast- Gast
Verdorie, nu heb ik zin in chocola en ijs....
Gast- Gast
Volgens mij komt het er op neer dat tuttig ouwewijverig is. Maar goed, de vraag is, of je dat je dat van een plaatje van een kledingstuk kan aflezen. De een draagt het natuurlijk heel anders dan de ander en het ligt er ook aan met wat voor stijl je het combineert. (Ik heb hier wel eens iemand een foto zien plaatsen, waarop zij een kledingstuk aan had die ik ook heb, en ja toen dacht ik ook: ik wist niet dat je dat truitje zó tuttig kon combineren.)
Maar goed, als je kijkt naar de tiptopics over hoe te combineren, dan denk ik ook vaak genoeg: kan het nog tuttiger? Maar ja, als die meiden zich er prettig in voelen, who cares? Tuttig of ouderwets is toch geen scheldwoord, en misschien zijn ze wel gewoon tuttig en/of ouwelijk.
Maar goed, als je kijkt naar de tiptopics over hoe te combineren, dan denk ik ook vaak genoeg: kan het nog tuttiger? Maar ja, als die meiden zich er prettig in voelen, who cares? Tuttig of ouderwets is toch geen scheldwoord, en misschien zijn ze wel gewoon tuttig en/of ouwelijk.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Je kunt zoiets niet zomaar veralgemeniseren. Ga maar eens zoeken als je zin hebt, ik heb nog nooit iets tegen Maple gezegd. Weet niet eens wie ze is. Als het nou iedere keer dezelfde persoon is, soit. Maar dat klopt in dit geval dus niet.
Wat je ook zou kunnen zeggen is...ik ben zo tegen iedereen. Gelukkig weten de meesten wel hoe ik het bedoel.
Oh en nog een ding...what in godsnaam heb ik voor vreselijks gezegd? Het was serieus opbouwend bedoeld hahaha.
Wat je ook zou kunnen zeggen is...ik ben zo tegen iedereen. Gelukkig weten de meesten wel hoe ik het bedoel.
Oh en nog een ding...what in godsnaam heb ik voor vreselijks gezegd? Het was serieus opbouwend bedoeld hahaha.
Gast- Gast
Nee hoor, ik heb geen gevoel voor humor.mozzarella schreef:Smikkell schreef:EensMaple schreef:Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Gast- Gast
Waarom verdedig ik me eigenlijk? Ik lijk Isa wel.
Gast- Gast
Ik zie eigenlijk ook niet echt wat voor verkeerds Mozz heeft gezegd. Maple, niet teveel op jezelf betrekken, volgens mij bedoelde ze het helemaal niet zo namelijk.
Gast- Gast
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook meiden....
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: