Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
+24
M_as
tralala
loura
Ugly Betty
minoessepoes
Caro
SoGood
Yzma
dyingbride
Coccinelle
Sterre
Pluk
sonly
Susan
Cherique
Prosecco
Jeanette
RYW
Zwerver
Carra
Blond
Cow
Raindrop
TGR
28 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Het shirt vind ik ook prima kunnen. Maar inderdaad die schoenen vind ik ook voor de wat "oudere" vrouwen.
Gast- Gast
Nee ik vind het inderdaad ook niet echt geschikt voor 35+, daar is de hals iets te diep voor. Ik geloof dat dit toch echt de mode voor twintigers is hoor, al jaren. Dat het niet je smaak is, ok, dat snap ik..maar dit is heel normaal volgens mij. Ik vind het trouwens een erg leuk shirtje. H&M?
Edit: Crocs heb je hier geplaatst toch? Dat vind ik wel stomme schoenen, maar dat is in de zorg wel lekker draagbaar. Ik werkte altijd op Crocs slippers.
Edit: Crocs heb je hier geplaatst toch? Dat vind ik wel stomme schoenen, maar dat is in de zorg wel lekker draagbaar. Ik werkte altijd op Crocs slippers.
Gast- Gast
Vera schreef: Hoop dat ie t op deze manier wel doet. Dit vind ik echt 40+
Ook niet mee eens. Oké, niet heel hip, maar ook niet extreem oubollig.. Sommige meiden lopen nu eenmaal liever op stevige, platte schoenen. Ik vind ze bijvoorbeeld te hip voor mijn moeder... Die is 57
Gast- Gast
Ik snap goed wat TGR bedoelt, ik voel me alleen niet aangesproken
Gast- Gast
Maple schreef:Maar even serieus, heb jij ooit iemand dergelijke schoenen zien posten hier op het forum dan?Vera schreef: Hoop dat ie t op deze manier wel doet. Dit vind ik echt 40+
Ja dit type schoenen heb ik hier ook wel eens voorbij zien komen. En hiervan begrijp ik inderdaad heel goed dat je het tuttig en oubollig vindt.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Dat het je smaak niet is wil niet zeggen dat het meteen ouwelijk is, tenzij het een bloemetjesjurk met ceintuur is, in zo'n syntetische stof die mijn oma ook draagt.
Ik koop best dingen bij de Miss Etam hoor, geen enkel probleem. Niet complete outfits, maar weleens een spijkerbroek of rok. En het mooie is dat ik dan complimenten krijg van 'goh, wat een leuk shirtje, waar heb je dat vandaan' van mensen die er prat op gaan altijd alleen maar hippe dingen te dragen, en die dan niet willen geloven dat het bij de Miss Etam vandaan komt. Ik ga geen winkels mijden omdat het 'niet hip' zou zijn, net als dat ik geen dingen ga dragen omdat het wél hip zou zijn.
Ik draag van alles, van King Louie tot Miss Etam en van Hema tot Esprit of Zeeman, boeit me allemaal helemaal niet, als ik het maar leuk vind.
Heb nu net mijn garderobe wel wat degelijker gemaakt afgelopen weekend, omdat ik erachter kwam dat mijn kleding NIET geschikt was voor mijn nieuwe baan. Te sexy en niet praktisch (ik moet altijd een pas bij me hebben om door deuren te kunnen en een alarmknop aan mijn kleding kunnen bevestigen en dat gaat niet aan een jurkje en ik werk oa met zedendelinquenten, dus mijn gebruikelijke decolleté kan ik beter achterwege laten, en het terrein blijkt niet geschikt voor hele hoge hakken). Dus nu heb ik een spijkerbroek en wat degelijke shirtjes aangeschaft.
Maar ik kan er ook niet wakker van liggen dat anderen dan vast ouwelijk vinden ofzo. Of van wat anderen dragen.
Ik koop best dingen bij de Miss Etam hoor, geen enkel probleem. Niet complete outfits, maar weleens een spijkerbroek of rok. En het mooie is dat ik dan complimenten krijg van 'goh, wat een leuk shirtje, waar heb je dat vandaan' van mensen die er prat op gaan altijd alleen maar hippe dingen te dragen, en die dan niet willen geloven dat het bij de Miss Etam vandaan komt. Ik ga geen winkels mijden omdat het 'niet hip' zou zijn, net als dat ik geen dingen ga dragen omdat het wél hip zou zijn.
Ik draag van alles, van King Louie tot Miss Etam en van Hema tot Esprit of Zeeman, boeit me allemaal helemaal niet, als ik het maar leuk vind.
Heb nu net mijn garderobe wel wat degelijker gemaakt afgelopen weekend, omdat ik erachter kwam dat mijn kleding NIET geschikt was voor mijn nieuwe baan. Te sexy en niet praktisch (ik moet altijd een pas bij me hebben om door deuren te kunnen en een alarmknop aan mijn kleding kunnen bevestigen en dat gaat niet aan een jurkje en ik werk oa met zedendelinquenten, dus mijn gebruikelijke decolleté kan ik beter achterwege laten, en het terrein blijkt niet geschikt voor hele hoge hakken). Dus nu heb ik een spijkerbroek en wat degelijke shirtjes aangeschaft.
Maar ik kan er ook niet wakker van liggen dat anderen dan vast ouwelijk vinden ofzo. Of van wat anderen dragen.
Gast- Gast
Kijk, dit vind ik oubollig. Voor een vrouw van 50 a 60 kan dit prima, maar voor een 25er zou ik dit te oubollig vinden:
Maar dat heb ik nog nooit op het forum gezien.
Maar dat heb ik nog nooit op het forum gezien.
Gast- Gast
Overigens ben ik wel zo iemand die liever op platte schoenen loopt. Maar of dat meteen onder het 'ouder kleden' valt... Ik vind hakken echt heel mooi hoor, maar niet bij mij. Net zoals dat ik rokjes en jurkjes echt helemaal het einde vind, maar ook niet bij mij. Mijn lichaam is gewoon niet gemaakt voor een groot aantal kledingsoorten. Ik zie er het best uit in een (niet skinny, want dat staat me óók al niet) jeans met een leuk shirtje erop. Had zelf ook liever een iets meer uitgebreide garderobe gehad, maarja, helaas, veel dingen staan me nou eenmaal niet of passen nou eenmaal niet bij mij.
Gast- Gast
? Ik volg je niet. Ten eerste bén je bijna 30 en zit er echt geen verschil tussen iemand van pak em beet 26 en iemand van 30 hoor, qua kleding. Ik heb vriendinnen die allemaal iets ouder zijn dan ik, en iedereen kleedt zich weer verschillend, de één alleen maar sportief en praktisch (denk: wandelschoenen en stevige broeken), de ander weer alternatief, weer een ander hip met dingen als Uggs en harembroeken, weer een ander gewoon doorsnee, ikzelf draag meestal jurkjes of rokken met hakken, de rest loopt altijd op platte schoenen. En ik ken genoeg mensen van ver boven de 30 en die kleden zich echt niet opeens anders. Pas boven de 50 ofzo zie ik een verschil, daaronder niet.Vera schreef:het is zo tuttig! Ik zie dit echt meer in de 30.
Gast- Gast
Het is ook de mode hoor. De mode van de laatste tijd vind ik niet zo denderend omdat het allemaal zo ouwerlijk is.
Gast- Gast
iets kan niet jaren in de mode zijn.
Maar goed, ik vind dat dus ouwelijk. Daar hoeft uiteraard niemand het mee eens te zijn Iedereen heeft daar natuurlijk een eigen kijk op.
Maar goed, ik vind dat dus ouwelijk. Daar hoeft uiteraard niemand het mee eens te zijn Iedereen heeft daar natuurlijk een eigen kijk op.
Gast- Gast
Vera schreef:Dit soort dingen
Dit is wel echt een shirtje wat mijn moeder(50) zou dragen, maar dat ligt denk ik meer aan haar smaak dan aan haar leeftijd. Zelf zou ik het niet dragen omdat het m'n smaak niet is, maar ik vind het ook weer niet extreem oudbollig ofzo.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Wat draag jij dan zoal? Daar ben ik wel benieuwd naar.Vera schreef:iets kan niet jaren in de mode zijn.
Gast- Gast
Maar van de andere kant:
Als je je een beetje leuk en hip kleed (naaldhakken ipv blokhakken, een strak truitje ipv een slobber gebreide trui van de H&M, skinny jeans ipv een goed zittende iets wijdere spijkerbroek) en je bent wat ouder dan +/- 25 jaar dan is het weer ordinair.
Als je je een beetje leuk en hip kleed (naaldhakken ipv blokhakken, een strak truitje ipv een slobber gebreide trui van de H&M, skinny jeans ipv een goed zittende iets wijdere spijkerbroek) en je bent wat ouder dan +/- 25 jaar dan is het weer ordinair.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op zo 9 jan 2011 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lilith schreef:Heb nu net mijn garderobe wel wat degelijker gemaakt afgelopen weekend, omdat ik erachter kwam dat mijn kleding NIET geschikt was voor mijn nieuwe baan. Te sexy en niet praktisch (ik moet altijd een pas bij me hebben om door deuren te kunnen en een alarmknop aan mijn kleding kunnen bevestigen en dat gaat niet aan een jurkje en ik werk oa met zedendelinquenten, dus mijn gebruikelijke decolleté kan ik beter achterwege laten, en het terrein blijkt niet geschikt voor hele hoge hakken). Dus nu heb ik een spijkerbroek en wat degelijke shirtjes aangeschaft.
Offtopic: Heel herkenbaar, dit stukje had ik tot een half jaar geleden kunnen schrijven. Ik weet niet waar je gaat werken, maar mogen jullie uberhaupt jurkjes en rokjes aan? Mocht ik niet namelijk op mijn oude werk (JJI).
Ontopic: Ik snap wel wat er bedoelt wordt met dat topje dat geplaatst is. Hoewel ik ook vind dat het een groot verschil maakt wie het draagt. Vriendinnen van mij die een stuk slanker zijn dan ik zouden het erg goed staan en bij hen lijkt het niet ouwelijk, maar als ik het zelf zou dragen zou ik het wel ouwelijk vinden.
Pluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een bullshit. Kledingstukken kunnen haast niet leeftijdsgebonden zijn, omdat 't de attitude waarmee het gedragen wordt of de stijl waarmee het gecombineerd wordt, ook belangrijk zijn. Als ik één shirt koop, zegt dat niet dat ik me ouderwets kleed en ik vind 't érg kort door de bocht om zoiets te stellen, omdat iemand 3 shirts koopt en een degelijke, simpele schoen, ipv een SATC geile pump.
Gast- Gast
Daar gaat t toch helemaal niet om?Lilith schreef:Wat draag jij dan zoal? Daar ben ik wel benieuwd naar.Vera schreef:iets kan niet jaren in de mode zijn.
Gast- Gast
Ik denk dat het ook meer met smaak en stijl te maken heeft. Wat Mozz plaatst vind ik over het algemeen parktische 'moeke' kleding, niet mijn smaak en niet zo hip, maar ik vind het niet oud. Eerder bijna kinderlijk.
Dat shirtje van Vera plaatst zou ik zelf ook wel aantrekken. Ik vind het inderdaad iets voor 20-40 jaar, zoiets.
Dat shirtje van Vera plaatst zou ik zelf ook wel aantrekken. Ik vind het inderdaad iets voor 20-40 jaar, zoiets.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Toch ben ik er ook wel benieuwd naar. Het is wel erg makkelijk om af te geven op allerlei kleding, maar ik ben er ook wel benieuwd naar wat jij dan wél mooi vindt en wat jij niet ouwelijk vindt.Vera schreef:Daar gaat t toch helemaal niet om?Lilith schreef:Wat draag jij dan zoal? Daar ben ik wel benieuwd naar.Vera schreef:iets kan niet jaren in de mode zijn.
Gast- Gast
Dat wat mozz plaatst krijg ik meteen een beeld van de draagster met een kort vlot kapsel gekleurd (roodachtig) en een rugtasje (leer)
Gast- Gast
Pluk schreef:Lilith schreef:Heb nu net mijn garderobe wel wat degelijker gemaakt afgelopen weekend, omdat ik erachter kwam dat mijn kleding NIET geschikt was voor mijn nieuwe baan. Te sexy en niet praktisch (ik moet altijd een pas bij me hebben om door deuren te kunnen en een alarmknop aan mijn kleding kunnen bevestigen en dat gaat niet aan een jurkje en ik werk oa met zedendelinquenten, dus mijn gebruikelijke decolleté kan ik beter achterwege laten, en het terrein blijkt niet geschikt voor hele hoge hakken). Dus nu heb ik een spijkerbroek en wat degelijke shirtjes aangeschaft.
Offtopic: Heel herkenbaar, dit stukje had ik tot een half jaar geleden kunnen schrijven. Ik weet niet waar je gaat werken, maar mogen jullie uberhaupt jurkjes en rokjes aan? Mocht ik niet namelijk op mijn oude werk (JJI).
Ontopic: Ik snap wel wat er bedoelt wordt met dat topje dat geplaatst is. Hoewel ik ook vind dat het een groot verschil maakt wie het draagt. Vriendinnen van mij die een stuk slanker zijn dan ik zouden het erg goed staan en bij hen lijkt het niet ouwelijk, maar als ik het zelf zou dragen zou ik het wel ouwelijk vinden.
Het mag wel, maar het is gewoon niet heel prettig. Heb het ook wel gedaan, en ik zal het heus wel vaker aantrekken, maar ik kwam er gewoon achter dat ik even wat meer degelijke dingen moest gaan dragen. Dus heb nu een spijkerrokje gekocht enzo, wat hogere truitjes, een vestje, spijkerbroek, allemaal dingen die ik normaal niet snel zal dragen. Maar nu ik het aanheb vind ik het nog best leuk eigenlijk.
En veder eens met jou, het ligt er gewoon heel erg aan wíe het draagt. Ik had een buurmeisje van een jaar ouder, maar die zag er op haar 25e met 2 kinderen al uit alsof ze 45 was, enkel beige kleding, voornamelijk van die degelijke linnenachtige pakken, van die hele Miss Etam sets enzo, kort geknipt haar in een makkelijke coupe, makkelijke instapschoenen, geen gréintje vrouwelijkheid of sex appeal te bekennen. Maar zo'n vrouw ziet er óók in een hippe outfit uit als een Libellevrouw lijkt me.
Gast- Gast
Vera schreef:Dat wat mozz plaatst krijg ik meteen een beeld van de draagster met een kort vlot kapsel gekleurd (roodachtig) en een rugtasje (leer)
Mijn gedachte.
Pluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10
Vera schreef:Dat wat mozz plaatst krijg ik meteen een beeld van de draagster met een kort vlot kapsel gekleurd (roodachtig) en een rugtasje (leer)
Neeeeh joh. Nepleer!
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook meiden....
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: