Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
+24
M_as
tralala
loura
Ugly Betty
minoessepoes
Caro
SoGood
Yzma
dyingbride
Coccinelle
Sterre
Pluk
sonly
Susan
Cherique
Prosecco
Jeanette
RYW
Zwerver
Carra
Blond
Cow
Raindrop
TGR
28 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Ligt dat aan mij of ben ik gewoon niet op de hoogte van de laatste mode?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Huh? Ik vind van niet eigenlijk.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap denk ik wat je bedoeld maar dat is denk ik ook de mode. Ik kleed me juist jonger dan ik ben, hou echt van lekkere vestjes en truien/shirts met veel kleur en print.......maar goed, kan ook makkelijk door voor iemand van 22jr en ben erg jong van geest
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Wat draag jij dan TGR? En vind je dat je bepaalde kleding niet meer kunt dragen als een grens bent gepasseerd qua leeftijd?
Gast- Gast
Ik zou ook graag willen weten wat je bedoeld!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het sowieso lastig om me naar mijn leeftijd te kleden. Wat draagt een gemiddelde 26-jarige? Kunnen korte spijkerrokjes nog? En zo ja, tot welke leeftijd kan dat nog? Ik draag eigenlijk gewoon waar ik me lekker in voel. Ik bedenk niet of dat wel bij mijn leeftijd past.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Vera schreef:Eens met TGR
En in welke zin dan? Dat we ouwerlijke kleding dragen ofzo?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Maar kom eens met een voorbeeld dan.Vera schreef:Eens met TGR
Gast- Gast
Veel mensen kleden zich ouder dan dat ze zijn. Oftewel veel dragen kleding op hun 25e die een ander pas vaaf zn 35e zou dragen (even als voorbeeld)
Gast- Gast
Ik snap niet precies waar jullie dat op baseren.. Hoe kun je dat nou zien? Door een paar dingen die hier worden gepost?
Ik snap het niet, vertel!
Ik snap het niet, vertel!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wat voor kleding is dat dan? Want als ik kijk naar een aantal mensen uit mijn omgeving die rond de 35 zijn zou ik graag mijn kledingkast met ze ruilen. Prima kleding die mij op mijn leeftijd ook niet zou misstaan. Okee, ik ben 27 en geen 19. Daar zit misschien wel een verschil in.
Gast- Gast
Ik weet eigenlijk niet eens hoe anderen hier zich kleden, eerlijk gezegd, laat staan dat ik er een mening over heb. Ik ben 28, kleed me zoals ik dat leuk vind als ik thuis ben, en zoals gepast is op mijn werk, en ik heb er geen seconde bij stilgestaan dat dat wel eens niet passend bij mijn leeftijd zou zijn, en kijk zo ook niet naar anderen, eigenlijk.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik snap er niet zo veel van eerlijk gezegd. Is kleding leeftijdsgebonden dan?
Gast- Gast
Nou er is kleding die iemand van 50 beter niet meer kan dragen.Liva schreef:Ik snap er niet zo veel van eerlijk gezegd. Is kleding leeftijdsgebonden dan?
Gast- Gast
Dat zie je aan de topics als laatste gekocht en foto's die mensen van zichzelf plaatsen. Ik zeg niet dat iedereen zich ouder kleed, maar ik vind t wel opvallen. Bij schoenen topics bv dan zie ik vaak schoenen voorbij komen die meer bij mn moeder passen dan bij mij. Ieder zn eigen stijl natuurlijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou er is kleding die iemand van 50 beter niet meer kan dragen.Liva schreef:Ik snap er niet zo veel van eerlijk gezegd. Is kleding leeftijdsgebonden dan?
Zoiets bedoel je?
RYW- Ratel
De kleding is hier denk het minst foute.RYW schreef:Smikkell schreef:Nou er is kleding die iemand van 50 beter niet meer kan dragen.Liva schreef:Ik snap er niet zo veel van eerlijk gezegd. Is kleding leeftijdsgebonden dan?
Zoiets bedoel je?
Gast- Gast
Ik vind het wel meevallen. ik weet ook niet echt waarop je dat baseert. In het 'laatst-gekocht' topic vind ik nou ook niet echt ouwe wijven kleding ofzo.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Smikkell schreef:De kleding is hier denk het minst foute.RYW schreef:Smikkell schreef:Nou er is kleding die iemand van 50 beter niet meer kan dragen.Liva schreef:Ik snap er niet zo veel van eerlijk gezegd. Is kleding leeftijdsgebonden dan?
Zoiets bedoel je?
Maar met meer kleding zou de rest meer bedekt zijn
Oh man, ik herinner me ineens de dag dat ik met mijn ex trouwde. Mijn ex-schoon-stiefmoeder (mijn ex zijn stiefmoeder dus) kwam aan met een decolleté tot aan haar navel, terwijl ze echt 50 is. Echt, ik ben wel wat gewend qua laaguitgesneden kleding, maar dit sloeg echt alles.... brrr.
RYW- Ratel
Ik vind de kleding die ik voorbij zie komen in de laatst gekocht topics meestal gewoon normaal hip enzo. Volgens mij koopt hier niemand al z'n kleding bij La Ligna en dat soort winkels. Dat vind ik meer kleding voor 50jarige dames. De H&Metjes van hier zijn naar mijn mening gewoon normaal voor onze leeftijd.
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie voorbeelden van ouwelijke kleding van de forummers.
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie voorbeelden van ouwelijke kleding van de forummers.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind de kleding die ik voorbij zie komen in de laatst gekocht topics meestal gewoon normaal hip enzo. Volgens mij koopt hier niemand al z'n kleding bij La Ligna en dat soort winkels. Dat vind ik meer kleding voor 50jarige dames. De H&Metjes van hier zijn naar mijn mening gewoon normaal voor onze leeftijd.
Ja, ben ik ook benieuwd naar.
Gast- Gast
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook meiden....
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
Pagina 1 van 9
Permissies van dit forum: