Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
+24
M_as
tralala
loura
Ugly Betty
minoessepoes
Caro
SoGood
Yzma
dyingbride
Coccinelle
Sterre
Pluk
sonly
Susan
Cherique
Prosecco
Jeanette
RYW
Zwerver
Carra
Blond
Cow
Raindrop
TGR
28 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Of degelijk..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
mozzarella schreef:
Dat vind ik gewoon spuuglelijk, ook als je 30 - 35 + bent. Ik vind dat ik te oud ben voor h&m kleren. Ik begin al wel iets klassieker te kopen. Ik droeg altijd heel korte flieder de fladder jurkjes, dat is leuk als je als student rond huppelt, maar dat kan nu, zeker in mijn werk, echt niet meer.
Gast- Gast
Lilith schreef:En het mooie is: mensen die dan zichzelf heel orgineel en hip vinden, kijk voor de grap even hiernaar:
http://www.exactitudes.com/index.php?/series/overview/3
Die mensen hebben ze gewoon van straat geplukt en op de foto gezet. Die dachten ook allemaal dat ze de enige waren
Ik ben tot hier gebleven met lezen.. maar wat een leuke site zeg, al die foto's bij elkaar. Heel creatief.. en wel origineel om dit te bedenken!
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
TGR schreef:Ik denk dat dat komt omdat hier heel veel jonge meiden al kinderen hebben en de meeste positiekleding is niet zo hip (beetje Miss Etam) of ze zelf wat steviger zijn (wederom Miss Etam)
Ik zie regelmatig foto's voorbij komen van meiden met kleding aan waarvan ik denk "poeh, je bent nog zo jong, dit zou mijn moeder ook dragen (en die is niet hip)".
Positiekleding is meestal gewoon verschrikkelijk truttig en saai. Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk weer mijn normale kleding aan kan.
Ik kleed me meestal niet ouder dan ben, ik draag als het even kan ook nog kleding maat 164 (daar krijg ik me nu dus echt niet in gesperst ) maar ik weet denk ik wel wat je bedoeld en ben het ook wel een beetje met je eens.
Edit: Ik zie nu dat de discussie ook gaat over wat hip is en wat niet. Ik ben totaal niet hip dus ik kan maar beter mijn mond houden.
Gast- Gast
Gelukkig is iedereen anders en heeft iedereen een andere smaak!
Anders was altijd alles wat ik leuk zou vinden, uitverkocht.
Anders was altijd alles wat ik leuk zou vinden, uitverkocht.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was eens aan het winkelen met mijn vriend en liet een vest zien wat ik leuk vond. 'Wat vind je ervan?' vroeg ik hem... Hij zei; 'Voor welke tiener ga je dat kopen?' Ik heb het snel weer teruggelegd hahaha .
Gast- Gast
Die heb ik pasgeleden nog gekocht en ik ben 22, gecombineerd met een zwart vestje of een blazertje, hartstikke hipVeer schreef:Dit soort dingen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zag vanochtend een type in de bus, en die zou de kleding kunnen shoppen die Mozzarella plaatste. Ze had een te grote "The North Face" jas aan, een onflatteuse spijkerbroek (een mannenmodel volgens mij) en "gekke" sneakers met verschillende kleuren veters. Dan denk ik echt: meid, kijk een in de spiegel, je kan er zo iets leukers van maken dan je nu doet..
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:.....Dan denk ik echt: meid, kijk een in de spiegel, je kan er zo iets leukers van maken dan je nu doet..
Haha maar dat denk ik wel bij meer mensen..
Bij sommigen vraag ik me echt af hoe ze op het idee gekomen zijn om zoiets aan te trekken.. zo had ik altijd een meisje in de klas zitten, 17jaar en die droeg nog truien van beertje paddington Of vrij stevige meiden die een superstrakke broek aanhebben met uggs eronder.. sorry maar dat staat vaak ook niet...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik_zelf_87 schreef:_Chance schreef:.....Dan denk ik echt: meid, kijk een in de spiegel, je kan er zo iets leukers van maken dan je nu doet..
Haha maar dat denk ik wel bij meer mensen..
Bij sommigen vraag ik me echt af hoe ze op het idee gekomen zijn om zoiets aan te trekken.. zo had ik altijd een meisje in de klas zitten, 17jaar en die droeg nog truien van beertje paddington Of vrij stevige meiden die een superstrakke broek aanhebben met uggs eronder.. sorry maar dat staat vaak ook niet...
Haha ja of een lelijke tregging (van de markt) met nep Uggs waar ze scheef op lopen, en dan van die rollen boven de tregging. Echt lelijk idd..
Blond- Lady Post-a-lot
Haha dat soort dingen ken ik wel, mijn buurmeisje is een jaar of 20, en die draagt iedere zomer elke week wel een keer een shirt van Mickey mouse, wat ook echt helemaal afgedragen is. Zo jammer.
Wat ik ook jammer vind is, ik heb een vriendin die vrij stevig is, maar zij heeft echt een hele mooie en leuke/hippe smaak, ze kan combineren als de beste alleen ze draagt het allemaal niet, omdat ze bang is dat iedereen dan naar haar kijkt en denkt ''dat kan echt niet als je niet slank bent!'' En het is echt niet dat ze met te kleine dingen aan zou lopen of wat dan ook. Ook als we gaan shoppen dan pakt ze de leukste dingen uit de rekken maar als ik dan zeg, koop het gewoon! doet ze het niet, dat vind ik zo zonde. Ook als je steviger/dik bent kun je er echt heel leuk uitzien.
Wat ik ook jammer vind is, ik heb een vriendin die vrij stevig is, maar zij heeft echt een hele mooie en leuke/hippe smaak, ze kan combineren als de beste alleen ze draagt het allemaal niet, omdat ze bang is dat iedereen dan naar haar kijkt en denkt ''dat kan echt niet als je niet slank bent!'' En het is echt niet dat ze met te kleine dingen aan zou lopen of wat dan ook. Ook als we gaan shoppen dan pakt ze de leukste dingen uit de rekken maar als ik dan zeg, koop het gewoon! doet ze het niet, dat vind ik zo zonde. Ook als je steviger/dik bent kun je er echt heel leuk uitzien.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Maple schreef:Sja, Maple is natuurlijk ook wel een enorm makkelijke naam voor Mozz. Ik geloof namelijk niet dat ik heel anders reageer vergeleken met een Marin of een Lilith, die uiteindelijk gewon exact dezelfde vraag stellen aan Vera.
Maar goed hoor, ik weet m'n plek wel weer... Blijkbaar kom ik voor sommigen nooit van m'n zeikbeeld af.
Hey, ik weet opeens wie jij bent hier! Vroeg t me al af.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik was eens aan het winkelen met mijn vriend en liet een vest zien wat ik leuk vond. 'Wat vind je ervan?' vroeg ik hem... Hij zei; 'Voor welke tiener ga je dat kopen?' Ik heb het snel weer teruggelegd hahaha .
Haha! Ik ren ook altijd op de "verkeerde" kleding af in winkels. Ik kleed me iig niet ouwelijk. En ik doe net alsof ik dit jaar geen 30 word
Gast- Gast
TGR schreef:Ik denk dat dat komt omdat hier heel veel jonge meiden al kinderen hebben en de meeste positiekleding is niet zo hip (beetje Miss Etam) of ze zelf wat steviger zijn (wederom Miss Etam)
Ik zie regelmatig foto's voorbij komen van meiden met kleding aan waarvan ik denk "poeh, je bent nog zo jong, dit zou mijn moeder ook dragen (en die is niet hip)".
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Bij veel foto's die ik voor bij zie komen denk ik dat ook. Ik zie hier ook vaak prachtige kleding voorbij komen, maar 2/3 vind ik niks.
Maar ik vind wel dat iedereen gewoon lekker aan moet trekken, waar hij/zij zich lekker in voelt.
En over smaak valt niet te twisten. Wie bepaalt nu of iets wel of niet kan..
Wondergirl2- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10
Wat me trouwens wel opvalt is dat de kleding die wordt aangeboden bij die verkooppijler, dat ik die echt in 9 van de 10 gevallen spuuglelijk vind. En dan vraag ik me serieus af of mensen daar echt in hebben gelopen.
Blond- Lady Post-a-lot
Miskoop_Chance schreef:Wat me trouwens wel opvalt is dat de kleding die wordt aangeboden bij die verkooppijler, dat ik die echt in 9 van de 10 gevallen spuuglelijk vind. En dan vraag ik me serieus af of mensen daar echt in hebben gelopen.
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook meiden....
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Zitten hier meiden die..
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: