Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden hier die zelf sieraden maken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 3:44

En dan kunnen graveren / stempelen?

Ik wil graag een armbanden met een tekst op een plaatje en dan met een 'touwtje' als bandje. Zoiets als dit http://www.etsy.com/listing/103121148/impossible-bracelet-for-nf?ref=sr_gallery_4&ga_search_query=Impossible+possible&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade%2FjewelryImpossible+possible

Zijn er meiden die dit kunnen?

Ps twijfelde of dit hier mocht of dat het toch bij vraag en aanbod moet... Zoja...verplaatsen mag en sorry als het verplaatst moet worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  marjoleinnn wo 25 jul 2012 - 2:26

Ik kan dit niet, maar het ziet er wel echt super leuk uit! Zou ook wel zo'n armbandje willen!Very Happy
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  *Noosa wo 25 jul 2012 - 3:51

Je zou het ook zelf kunnen proberen te maken, en dan met een dun watervast stiftje erop schrijven. Enige is dat als je het zelf doet de letters er dan waarschijnlijk niet ingegraveerd/ingedrukt staan omdat de gemiddelde mens het materiaal daarvoor niet in huis heeft Wink Overige materiaal is vast wel op internet te vinden.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  Gizmo wo 25 jul 2012 - 5:04

Die van het plaatje zijn geponst.
Ik heb zelf ook ponsen, maar geen letters helaas.

Je zou eens navraag kunnen doen op bijvoorbeeld het forum van zilvermaan.com
Daar zitten goudsmeden, zowel hobbymatig als professioneel smile
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  Gizmo wo 25 jul 2012 - 5:05

*Michelle schreef:Je zou het ook zelf kunnen proberen te maken, en dan met een dun watervast stiftje erop schrijven. Enige is dat als je het zelf doet de letters er dan waarschijnlijk niet ingegraveerd/ingedrukt staan omdat de gemiddelde mens het materiaal daarvoor niet in huis heeft Wink Overige materiaal is vast wel op internet te vinden.

Dat is er dan zo weer af. En lijkt me niet mooi ook trouwens.
Dan kan je nog beter, als je zelf al een plaatje hebt, het bij een juwelier laten graveren. Maar dan heb je wel de standaard blokletter/sierletter.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  *Noosa wo 25 jul 2012 - 5:23

Ik heb op internet wel eens een stappenplan gezien van iemand die zo'n plaatje heeft gemaakt, en daarbij werd na het graveren ook een zwarte watervaste stift gebruikt. Daarom dacht ik dat het zonder graveren misschien ook wel zou werken.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  Gizmo wo 25 jul 2012 - 5:30

*Michelle schreef:Ik heb op internet wel eens een stappenplan gezien van iemand die zo'n plaatje heeft gemaakt, en daarbij werd na het graveren ook een zwarte watervaste stift gebruikt. Daarom dacht ik dat het zonder graveren misschien ook wel zou werken.
Dat is om de dieper gelegen delen zwarter te maken, voor het effect zeg maar. Kan om de letters duidelijker te maken, kan ook zijn om ouder effect te geven.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden hier die zelf sieraden maken? Empty Re: Meiden hier die zelf sieraden maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum