*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Pandora: Vervelend dat je zo misselijk bent. De enige tip die ik heb is regelmatig een klein beetje eten.
Tweeling: Wat eng dat je zo naar wordt onder de douche. Misschien op een stoel gaan zitten voor de veiligheid? En ben jij al bij de verloskundige geweest? Is er al bloed geprikt? Ik werd namelijk vandaag gebeld door de vk dat mijn HB te laag is. Ik krijg een recept voor staal tabletten. Misschien heb jij dat ook wel en word je daarom zo duizelig?
Tweeling: Wat eng dat je zo naar wordt onder de douche. Misschien op een stoel gaan zitten voor de veiligheid? En ben jij al bij de verloskundige geweest? Is er al bloed geprikt? Ik werd namelijk vandaag gebeld door de vk dat mijn HB te laag is. Ik krijg een recept voor staal tabletten. Misschien heb jij dat ook wel en word je daarom zo duizelig?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
@UB Het is inderdaad heel vervelend zo naar onder de douche, probeer er maar niet zo lang onder te staan. Ik ga straks naar de VK, ben heel benieuwd! Er wordt dan inderdaad ook bloed geprikt, misschien is mijn HB ook wel te laag? Voel jij je nu fitter door de tabletten?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:@UB Het is inderdaad heel vervelend zo naar onder de douche, probeer er maar niet zo lang onder te staan. Ik ga straks naar de VK, ben heel benieuwd! Er wordt dan inderdaad ook bloed geprikt, misschien is mijn HB ook wel te laag? Voel jij je nu fitter door de tabletten?
Oeps, las het niet goed. Zie nu dat je de tabletten nog moet krijgen
tweeling- Prater
Tweeling, ze belde vandaag dat ze een recept naar me op stuurt, dus ik kan op z'n vroegst morgen beginnen.
Ik zou het ff duidelijk aangeven aan je vk, gaat je man mee? Veel plezier
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Tweeling, ze belde vandaag dat ze een recept naar me op stuurt, dus ik kan op z'n vroegst morgen beginnen.
Ja, hij gaat mee! Super leuk Ik laat het wel horen hoe het was!
tweeling- Prater
Hoi hoi,
Ik wil me graag bij jullie voegen, als dat goed is
Ik ben nog maar net net net zwanger, te vroeg getest omdat mijn gevoel zei dat ik zwanger was, en daar kwam een licht 2e streepje uit!
Helemaal blij ermee. Hoop heel hard dat het dit keer wel goed blijft gaan.
Ik wil me graag bij jullie voegen, als dat goed is
Ik ben nog maar net net net zwanger, te vroeg getest omdat mijn gevoel zei dat ik zwanger was, en daar kwam een licht 2e streepje uit!
Helemaal blij ermee. Hoop heel hard dat het dit keer wel goed blijft gaan.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Welkom Viva, gefeliciteerd!
@All: ben vanmiddag bij de VK geweest, en ze stelde voor om meteen een echo te maken (had ik helemaal niet verwacht, dacht pas met 12 weken) Helemaal super natuurlijk! Er was alleen eerst niks te zien, mijn baarmoeder schijnt ver naar achteren te liggen. Daarna heeft ze een vaginale echo gemaakt en daar was duidelijk ons kindje op te zien, en het hartje klopte krachtig Wat een geweldig gevoel! Over 3 weken de 12weken echo...kan niet wachten om ons ukkie weer te zien!
@All: ben vanmiddag bij de VK geweest, en ze stelde voor om meteen een echo te maken (had ik helemaal niet verwacht, dacht pas met 12 weken) Helemaal super natuurlijk! Er was alleen eerst niks te zien, mijn baarmoeder schijnt ver naar achteren te liggen. Daarna heeft ze een vaginale echo gemaakt en daar was duidelijk ons kindje op te zien, en het hartje klopte krachtig Wat een geweldig gevoel! Over 3 weken de 12weken echo...kan niet wachten om ons ukkie weer te zien!
tweeling- Prater
Dank je tweeling!
Even schrikken zeker dat ze het van buiten niet kon zien? Had ik toen wel.
Super dat je al een echo kreeg en dat het hartje krachtig klopt!
Even schrikken zeker dat ze het van buiten niet kon zien? Had ik toen wel.
Super dat je al een echo kreeg en dat het hartje krachtig klopt!
Viva- Kletskop
Ja dat was echt schrikken! Ik had al allemaal rampsenario's in m'n hoofd Maar gelukkig alles oke
tweeling- Prater
Haha, heel herkenbaar, dat had ik ook, "straks is er helemaal niets! En denk ik al die tijd zwanger te zijn".
Heel fijn dus dat die inwendige echo wel veel moois bracht!
Heel fijn dus dat die inwendige echo wel veel moois bracht!
Viva- Kletskop
Gefeliciteerd Viva!!
Oeh, wat fijn van je goede echo Tweeling. Maar wat zal het even spannend geweest zijn toen ze niets kon vinden...
Ik heb over een week en twee dagen de intake en hopelijk een vroege inwendige echo. Vind het nu al spannend!
Oeh, wat fijn van je goede echo Tweeling. Maar wat zal het even spannend geweest zijn toen ze niets kon vinden...
Ik heb over een week en twee dagen de intake en hopelijk een vroege inwendige echo. Vind het nu al spannend!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Hi Knof, ja het was echt spannend vond ik. Hoe lang ben jij nu zwanger? Denk je dat je een vroegtijdige echo krijgt? Ik zou er normaal geen Ă©Ă©n krijgen zo vroeg maar ze hadden tijd genoeg dus vroegen ze het
tweeling- Prater
@ Tweeling; fijn dat je een echo kon krijgen, ik ben benieuwd of ik hem ook al krijg. Ik ben nu zes weken zwanger (denk ik zelf), maar volgens mijn laatste menstruatie zou ik zeven weken en 1 dag zijn. Heb op de website gelezen dat ze tijdens de intake ook een termijnecho doen en de intake is normaal rond de 8e of 9e week. Bij mij dus al een week eerder maar ik zie dus wel of ik dan meteen een inwendige echo krijg (er is verder geen medische reden voor).
Knof- Fluisteraar
Ik zou de intake met 8 a 9 weken krijgen, maar gezien ik ziek ben geweest bij de 1e en bloedingen heb gehad krijg ik het nu met 7weken, wel inwendig, heb ik bij Yenthe ook gehad.
Gast- Gast
Het klinkt alsof jullie VK's allemaal een eigen echo ding hebben?
Dat is lekker zeg! Wij moeten ervoor naar het ziekenhuis.
Bij mijn vorige zwangerschap kregen wij een echo met 8 weken en 4 dagen!
(Terwijl bij onze dochter we hem pas met 12+ weken kregen).
Hoop dat wij dit keer weer zo vroeg een echo krijgen, dan krijgen we die al in maart! (Of net april)
Dat klinkt snel.
Doen jullie overigens mee aan moeders voor moeders?
ik deed mee de keer dat ik een mk kreeg. Nu ben ik er nog niet 100% over uit.
Het is wel voor een goed doel natuurlijk...
Dat is lekker zeg! Wij moeten ervoor naar het ziekenhuis.
Bij mijn vorige zwangerschap kregen wij een echo met 8 weken en 4 dagen!
(Terwijl bij onze dochter we hem pas met 12+ weken kregen).
Hoop dat wij dit keer weer zo vroeg een echo krijgen, dan krijgen we die al in maart! (Of net april)
Dat klinkt snel.
Doen jullie overigens mee aan moeders voor moeders?
ik deed mee de keer dat ik een mk kreeg. Nu ben ik er nog niet 100% over uit.
Het is wel voor een goed doel natuurlijk...
Viva- Kletskop
Klinkt overigens alsof ik al weeeken zwanger ben, sorry
Viva- Kletskop
Ik doe er niet aan mee. Bij de 1e ook niet gedaan.
Gast- Gast
Ik doe er ook niet aan mee. Vind het een beetje veel gedoe
tweeling- Prater
Het is inderdaad ook veel gedoe, ik deed maar anderhalve week (vanwege mk), maar was het toen al zat.
Het is meer ook dat ik nu zoiets heb, dat ik nog wat "af te maken" heb.
Al ben ik daar natuurlijk absoluut niet toe verplicht.
Het is meer ook dat ik nu zoiets heb, dat ik nog wat "af te maken" heb.
Al ben ik daar natuurlijk absoluut niet toe verplicht.
Viva- Kletskop
Ik had het er pas met mijn moeder over, dat er vroeger al veel gesjoemel mee was. En dat heeft mij voor nu de doorslag gegeven dat ik het niet doe.
Gast- Gast
Ja veel gesjoemel met wat ze verdienen enzo?
Viva- Kletskop
Weet niet precies, maar het was voor mij meer dan genoeg om het niet te doen. En als ik het wel zou doen dan zouden de buren hier in de straat in 1 klap weten dat we (weer) zwanger zijn. Nee dank je.
Gast- Gast
Mijn verloskundige (haha, ik ben er nog nooit geweest maar ik zeg toch al 'mijn') heeft inderdaad een eigen echo-apparaat. Heb haar daar ook op geselecteerd...
Ik weet nog steeds niet of ik mee doe aan moeders voor moeders. Ik denk dat ik dit misschien ga overwegen na een goede echo.
Ik weet nog steeds niet of ik mee doe aan moeders voor moeders. Ik denk dat ik dit misschien ga overwegen na een goede echo.
Knof- Fluisteraar
Ik wil mij graag toevoegen bij deze topic. Ik had maandag al positief getest, maar vandaag met een clearblue digital en dan kan je er echt niet meer omheen.
Ik ben nu 3 weken en 6 dagen, heel kort dus. Ik heb nog weinig symptomen al vind ik een spijkerbroek helemaal niet lekker meer zitten, dus ik loop rond in jurkjes en tuniekjes!!
Ik wil denk ik wel mee doen met moeders voor moeders, maar ik moet me er nog even meer in verdiepen.
Ik ben nu 3 weken en 6 dagen, heel kort dus. Ik heb nog weinig symptomen al vind ik een spijkerbroek helemaal niet lekker meer zitten, dus ik loop rond in jurkjes en tuniekjes!!
Ik wil denk ik wel mee doen met moeders voor moeders, maar ik moet me er nog even meer in verdiepen.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb 14 maart, als het goed is ben ik dan 8,5 week zwanger, de intake en tevens eerste echo bij de verloskundige. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze gewoon via de buik gaat omdat er in het begeleidend schrijven ook stond dat mijn blaas vol moest zijn en ik mijn buik niet mocht insmeren met bodylotion.
Ik heb besloten om deze zwangerschap niet mee te doen aan Moeder voor moeders. Ik vond het echt een vreselijk gedoe, plassen in zo'n kan en het dan overgieten in die flessen. En met mijn misselijkheid was/is dat echt geen grap..... Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik heb besloten dat ik deze zwangerschap meer wil genieten en beter in mijn vel wil zitten en dat heeft de doorslag gegeven om niet mee te doen.
Verder gaat'ie hier wel redelijk. Ben wel heel erg moe en toch ook met grote regelmaat (erg) misselijk. Gelukkig nog niet hoeven overgeven maar toen ik vanochtend aan een broodje pindakaas zat dacht ik toch even dat ik moest rennen.... Gelukkig zakte het redelijk snel weer af....
Verder krijg ik al echt een buikje, vooral s'avonds is het echt al een bolletje.
Ik heb besloten om deze zwangerschap niet mee te doen aan Moeder voor moeders. Ik vond het echt een vreselijk gedoe, plassen in zo'n kan en het dan overgieten in die flessen. En met mijn misselijkheid was/is dat echt geen grap..... Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik heb besloten dat ik deze zwangerschap meer wil genieten en beter in mijn vel wil zitten en dat heeft de doorslag gegeven om niet mee te doen.
Verder gaat'ie hier wel redelijk. Ben wel heel erg moe en toch ook met grote regelmaat (erg) misselijk. Gelukkig nog niet hoeven overgeven maar toen ik vanochtend aan een broodje pindakaas zat dacht ik toch even dat ik moest rennen.... Gelukkig zakte het redelijk snel weer af....
Verder krijg ik al echt een buikje, vooral s'avonds is het echt al een bolletje.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken