*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Knof, hoelang ben je zwanger? Stiekem had ik al vermoeden! Voel me goed verder. Geen kwaaltjes, bij Yenthe had ik ook niks of nauwelijks.
Gast- Gast
Grappig dat je stiekem al een vermoeden had, Anniej!
Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, heb een langere cyclus (ongeveer 34-37 dagen) Alle tickers op internet zeggen dus 6 weken en 3 dagen, ik denk zelf dat ik (als ik mijn eisprong goed heb gevoeld/heb opgespoord met testen) ik 5 weken en 2 dagen zwanger ben.
Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, heb een langere cyclus (ongeveer 34-37 dagen) Alle tickers op internet zeggen dus 6 weken en 3 dagen, ik denk zelf dat ik (als ik mijn eisprong goed heb gevoeld/heb opgespoord met testen) ik 5 weken en 2 dagen zwanger ben.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Oe daar zit wel een week verschil in dan! Mijn man zei net ook, je was de vorige x toh op zaterdag ongesteld geworden? Als dat zo zou zijn (ik leid volgens mij nu al aan zwangerschapsdementie) dan zou het heel goed kunnen dan zou zat mijn NOD zijn en zou ik nu 2dagen voor NOD al positief hebben getest...vaag...
Heb het ook niet opgeschreven, alleen dat mijn spiraal toen op maandag eruit is gegaan en 's dinsdags ongesteld ben geworden..
We wachten het even af...wil ook pas na het weekend in de loop van de volgende week bellen na VK. Maar tot op heden weinig last, alleen jeukende borsten en wat buikpijn van onder dus ik hoop dat het natuurlijk verder goed zal verlopen, heb bij Y. ook bloedverlies gehad, in hele erge mate dus dat blijft dan wel weer in je hoofd zitten!
Ik ga nu de tas inpakken om mee te nemen, gaan zo eerst na de tandarts en daarna naar de 9maanden + huishoudbeurs.
Ben wel heel benieuwd wie jij bent, kennen wij elkaar?
Heb het ook niet opgeschreven, alleen dat mijn spiraal toen op maandag eruit is gegaan en 's dinsdags ongesteld ben geworden..
We wachten het even af...wil ook pas na het weekend in de loop van de volgende week bellen na VK. Maar tot op heden weinig last, alleen jeukende borsten en wat buikpijn van onder dus ik hoop dat het natuurlijk verder goed zal verlopen, heb bij Y. ook bloedverlies gehad, in hele erge mate dus dat blijft dan wel weer in je hoofd zitten!
Ik ga nu de tas inpakken om mee te nemen, gaan zo eerst na de tandarts en daarna naar de 9maanden + huishoudbeurs.
Ben wel heel benieuwd wie jij bent, kennen wij elkaar?
Gast- Gast
Kan inderdaad een week verschil in zitten... Wat heb je al een duidelijke test dan als je inderdaad twee dagen voor je NOD zou zitten (zag hem in het andere topic). Wij kennen elkaar niet hoor, las wel mee in de topics voor zwanger worden maar heb daar niet meegeschreven ivm eventuele herkenning.
Veel plezier op 9 maanden en huishoudbeurs!
Veel plezier op 9 maanden en huishoudbeurs!
Knof- Fluisteraar
Welkom Anniej, gefeliciteerd!
Knof, wat lastig dat je niet zo goed weet hoe lang je zwanger bent. Heb je de verloskundige al gebeld? Want die rekent het ook voor je uit. En vervelend dat je zo misselijk bent. Ik vond de eerste weken ook langzaam gaan, nu ik steeds dichter bij de echo kom en het moment dat we het willen gaan vertellen gaat het gelukkig wat sneller.
Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest voor de intake, was leuk, de eerste afspraak voor ons kindje
Ik vond wel dat er veel dingen gevraagd werden waar je al over na had moeten denken, zoals thuis bevallen of in het ziekenhuis, welke prenatale onderzoeken je wil en welke niet e.d. Vond het fijn dat ik de meeste dingen al overlegd had met mijn man.
Ik ga nu even naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken . (grapje hoor ik heb er geen moeite mee)
Knof, wat lastig dat je niet zo goed weet hoe lang je zwanger bent. Heb je de verloskundige al gebeld? Want die rekent het ook voor je uit. En vervelend dat je zo misselijk bent. Ik vond de eerste weken ook langzaam gaan, nu ik steeds dichter bij de echo kom en het moment dat we het willen gaan vertellen gaat het gelukkig wat sneller.
Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest voor de intake, was leuk, de eerste afspraak voor ons kindje
Ik vond wel dat er veel dingen gevraagd werden waar je al over na had moeten denken, zoals thuis bevallen of in het ziekenhuis, welke prenatale onderzoeken je wil en welke niet e.d. Vond het fijn dat ik de meeste dingen al overlegd had met mijn man.
Ik ga nu even naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken . (grapje hoor ik heb er geen moeite mee)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Anniej_S schreef:Succes met prikken! Ugly Betty
Thanks, het ging helemaal goed, gelukkig geen bekenden tegen gekomen haha! Hoe voel je je? Al een beetje aan het idee gewend?
Ugly Betty- Kletskop
Ik heb (tot nu toe) nergens last van! 7maart (rond 7weken) 1e echo! Spannend! Voel me verder goed, zo af en toe pijnlijke boebies. Heb jij klachten?
Gast- Gast
Gefeliciteerd Anniej! Super
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ugly Betty schreef:Welkom Anniej, gefeliciteerd!
Wat leuk dat je bij de VK geweest bent, het wordt steeds meer 'echt' Ik ga maandag voor het eerst naar de VK dus bedankt voor je verhaal, kan ik vast over de vragen na gaan denken
tweeling- Prater
Leuk Tweeling, dat jullie maandag mogen. Ze vroeg ook nog of ik borst- of flesvoeding wil geven. Welke ziektes er in de familie zitten en of je zelf ziektes hebt gehad e.d. Hebben jullie lekker wat te bespreken dit weekend haha
Anniej_s Wat mag jij al vroeg voor de echo! Kunnen ze dan al wel wat zien?
Anniej_s Wat mag jij al vroeg voor de echo! Kunnen ze dan al wel wat zien?
Ugly Betty- Kletskop
Bij Y.enthe heb ik ook hele begin tot aan 14weken toe elke x bloedingen gehad, dus misschien krijg ik dan een inwendige echo Ugly.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Bij Y.enthe heb ik ook hele begin tot aan 14weken toe elke x bloedingen gehad, dus misschien krijg ik dan een inwendige echo Ugly.
O vandaar, oké, dan is het wel fijn om al snel (en ook regelmatig) te weten of alles goed gaat met het kindje
Ugly Betty- Kletskop
Met precies zeven weken ziet het er, inwendig, zo uit....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie duidelijk echo al. Maar als ik reken is Anniej op 7 maart 6 weken zwanger (als haar ticker klopt). Maargoed ook dan zul je inwendig al wel kunnen zien of het goed is of niet...
Ugly Betty- Kletskop
Waarom zou mijn ticker niet kloppen? 20maart is pas over 3 weken dus dan ben ik ongeveer 7weken. We zullen het wel zien, heb bij Yenthe meerdere inwendig gehad. Wel spannend weer!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Waarom zou mijn ticker niet kloppen? 20maart is pas over 3 weken dus dan ben ik ongeveer 7weken. We zullen het wel zien, heb bij Yenthe meerdere inwendig gehad. Wel spannend weer!
O sorry ik dacht dat je 7 maart al voor de echo moest
Ugly Betty- Kletskop
Ugly Betty schreef:Anniej_S schreef:Waarom zou mijn ticker niet kloppen? 20maart is pas over 3 weken dus dan ben ik ongeveer 7weken. We zullen het wel zien, heb bij Yenthe meerdere inwendig gehad. Wel spannend weer!
O sorry ik dacht dat je 7 maart al voor de echo moest
Geef niet!
Gast- Gast
Wow, mooie echo Muppetje! Ik heb 8 maart mijn intake en hoop dat ik dan ook een inwendige echo krijg (ben dan iets meer dan 7 weken).
Knof- Fluisteraar
Bedankt Knof. Het bolletje is dus niet het hoofdje he, dat is het dooierzakje. Sommige mensen denken dat....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had er toevallig over gelezen en wat echo's bekeken op internet, een week geleden had ik het ook nog zo voor het hoofdje aan gezien!
Knof- Fluisteraar
Bluuh.... schreef ik ongeveer een week geleden nog dat ik echt helemaal nergens last van had (en dat me tegelijk erg onzeker maakte) maar nu ben ik toch al een paar keer flink beroerd geweest!
Zijn jullie ook misselijk? En wat doen jullie hier tegen?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik homeopatische druppeltjes, maar die heb ik nu natuurlijk niet in huis....
Bij mijn vorige zwangerschap had ik homeopatische druppeltjes, maar die heb ik nu natuurlijk niet in huis....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Bluuh.... schreef ik ongeveer een week geleden nog dat ik echt helemaal nergens last van had (en dat me tegelijk erg onzeker maakte) maar nu ben ik toch al een paar keer flink beroerd geweest!
Vervelend meid! Ik was vorige week ook erg beroerd, nu alleen nog 's ochtends. Wat bij mij helpt is steeds kleine beetjes eten, cracker/beschuitje. Elk uur wel iets eigenlijk. Ik heb okugest dat zijn homeopatische tabletjes tegen misselijkheid, neem ze eigenlijk alleen in als het niet te doen is de misselijkheid. Wat bij mij 's ochtends het beste werkt is uit bed in de badjas naar beneden, meteen iets kleins eten en daarna pas douchen/aankleden etc.
@All: zijn jullie ook zo duizelig onder de douche?? Ik ging vanmorgen bijna onderuit, ik word helemaal raar onder de douche. Doe wel steeds het raam vd badkamer een beetje open en probeer niet te lang te gaan douchen. Jullie nog tips?
tweeling- Prater
Pandora, wat vervelend! Misschien helpt wat vanille vla? Bij Yenthe was ik ook vrij wel NIET misselijk en het hele begin ook weinig klachten, en nu ook (nog) niet..
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken