Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Amber- di 28 feb 2012 - 21:55

Gefeliciteerd MAS!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  MAS di 28 feb 2012 - 22:01

Bedankt allemaal.

Ik kan het nog steeds niet echt geloven. In januari gestopt met de pil, toen nog een maandje veilig gedaan om te kijken wanneer ik ongesteld zou worden en daarna rond valentijnsdag onze best gedaan...En nu gewoon al zwanger!!! Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva wo 29 feb 2012 - 0:32

Mas, nog eens gefeliciteerd!! We zijn tegelijk uitgerekend/lopen gelijk op! Haha

Knof, heerlijk dat je VK een eigen echo apparaat heeft! Ben/was jij iemand anders hier op het forum? Gezien je posts?

Pandora, wat leuk dat je al een buikje krijgt, wel lastig van je misselijkheid!
Ik heb een echo gehad met 8,4 wkn, bij mij konden ze toch nog niet zien via de buik.
(Het hartje was 1 dag gestopt, dus daar lag het ook niet aan, was bij mij nog niet te zien via de buik)
Dus houdt er wel rekening mee dat het eventueel wel een inwendige echo wordt.
Maar wie weet lukt het bij jou wel smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  tweeling wo 29 feb 2012 - 1:06

Gefeliciteerd Mas!! Spannend Very Happy Very Happy
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  tweeling wo 29 feb 2012 - 1:07

Pandora schreef:Ik heb 14 maart, als het goed is ben ik dan 8,5 week zwanger, de intake en tevens eerste echo bij de verloskundige. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze gewoon via de buik gaat omdat er in het begeleidend schrijven ook stond dat mijn blaas vol moest zijn en ik mijn buik niet mocht insmeren met bodylotion.

Ik heb besloten om deze zwangerschap niet mee te doen aan Moeder voor moeders. Ik vond het echt een vreselijk gedoe, plassen in zo'n kan en het dan overgieten in die flessen. En met mijn misselijkheid was/is dat echt geen grap..... Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik heb besloten dat ik deze zwangerschap meer wil genieten en beter in mijn vel wil zitten en dat heeft de doorslag gegeven om niet mee te doen.

Verder gaat'ie hier wel redelijk. Ben wel heel erg moe en toch ook met grote regelmaat (erg) misselijk. Gelukkig nog niet hoeven overgeven maar toen ik vanochtend aan een broodje pindakaas zat dacht ik toch even dat ik moest rennen.... Embarassed Gelukkig zakte het redelijk snel weer af....

Verder krijg ik al echt een buikje, vooral s'avonds is het echt al een bolletje.

Niet schuldig voelen hoor meis, gewoon lekker genieten I love you Ben je elke dag beroerd? De hele dag door of alleen in de ochtend?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Pandora wo 29 feb 2012 - 1:11

tweeling schreef:
Pandora schreef:Ik heb 14 maart, als het goed is ben ik dan 8,5 week zwanger, de intake en tevens eerste echo bij de verloskundige. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze gewoon via de buik gaat omdat er in het begeleidend schrijven ook stond dat mijn blaas vol moest zijn en ik mijn buik niet mocht insmeren met bodylotion.

Ik heb besloten om deze zwangerschap niet mee te doen aan Moeder voor moeders. Ik vond het echt een vreselijk gedoe, plassen in zo'n kan en het dan overgieten in die flessen. En met mijn misselijkheid was/is dat echt geen grap..... Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik heb besloten dat ik deze zwangerschap meer wil genieten en beter in mijn vel wil zitten en dat heeft de doorslag gegeven om niet mee te doen.

Verder gaat'ie hier wel redelijk. Ben wel heel erg moe en toch ook met grote regelmaat (erg) misselijk. Gelukkig nog niet hoeven overgeven maar toen ik vanochtend aan een broodje pindakaas zat dacht ik toch even dat ik moest rennen.... Embarassed Gelukkig zakte het redelijk snel weer af....

Verder krijg ik al echt een buikje, vooral s'avonds is het echt al een bolletje.

Niet schuldig voelen hoor meis, gewoon lekker genieten I love you Ben je elke dag beroerd? De hele dag door of alleen in de ochtend?

Niet specifiek in de ochtend, en ook niet de hele dag door maar toch wel flinke periodes gedurende de gehele dag. Er is eigenlijk geen pijl op te trekken....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  lente wo 29 feb 2012 - 1:13

Mag ik ook meeschrijven in dit topic? Heb vanmorgen positief getest Very Happy, heel pril nog, maar ik hoop dat het dit keer goed gaat! Moet straks werken tot morgenochtend, dus heb het m'n vriend maar even via de telefoon verteld, anders had ik moeten wachten tot morgenavond en dat lukt echt niet haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  tweeling wo 29 feb 2012 - 1:13

Vervelend Pandora, ik ben 's ochtends ook beroerd steeds, bah!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  tweeling wo 29 feb 2012 - 1:16

Gefeliciteerd Lente! Is dit jullie eerste kindje?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  lente wo 29 feb 2012 - 1:20

Dankje! Ja eerste kindje, spanend hoor haha Wink . Is het bij jou ook het eerste kindje Tweeling? En wat fijn dat je al een goeie echo had Very Happy.

Laatst aangepast door lente op wo 29 feb 2012 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  tweeling wo 29 feb 2012 - 1:40

lente schreef:Dankje! Ja eerste kindje, spanend hoor haha Wink . Is het bij jou ook het eerste kindje Weegschaal? En wat fijn dat je al een goeie echo had Very Happy.

Je vroeg het wel aan mij toch *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 827601 ? Het is ook mijn eerste kindje inderdaad, echt spannend, er gaat een wereld voor me open. De goede echo was echt super! Het voelde best wel onwerkelijk totdat ik de echo kreeg, nu voelt het veel echter, raar eigenlijk. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 561177
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Ugly Betty wo 29 feb 2012 - 1:53

Zo ik kijk 1,5 dag niet en meteen zijn er 3 nieuwe zwangeren bij!

Viva cheers gefeliciteerd meid, ik hoop en duim dat het goed blijft gaan nu!

MAS gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het nog even onwerkelijk is als het zo snel gelukt is, fijn!

Lente Gefeliciteerd en welkom

Tweeling wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, super! Heb je nog aangegeven dat je zo duizelig bent onder de douche?

Ik doe niet mee aan moeders voor moeders. Ik ben zo weinig thuis dat ik misschien 2/3 x per dag thuis naar de wc ga. Ik zie het ook niet zitten om het op mijn werk te doen (kan ook niet omdat ik steeds op verschillende locaties werk).

Zijn jullie ook al met namen bezig? Ik geloof dat wij eruit zijn, roepnamen + doopnamen voor beide geslachten Very Happy
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  lente wo 29 feb 2012 - 2:19

Tweeling, ja was inderdaad voor jou, stom van me haha. Heb 't veranderd hoor. Een echo is wel echt de bevestiging dat er iets gaande is, snap best dat het daar een stuk 'echter' van wordt Very Happy .

Ugly Betty, Dankje! Jullie zijn er snel uit, met de namen Very Happy. Zitten jullie op 1 lijn met wat jullie mooi vinden?
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Ugly Betty wo 29 feb 2012 - 2:34

lente schreef:Tweeling, ja was inderdaad voor jou, stom van me haha. Heb 't veranderd hoor. Een echo is wel echt de bevestiging dat er iets gaande is, snap best dat het daar een stuk 'echter' van wordt Very Happy .

Ugly Betty, Dankje! Jullie zijn er snel uit, met de namen Very Happy. Zitten jullie op 1 lijn met wat jullie mooi vinden?

Ik heb zelf al 10 jaar een meisje naam in mijn hoofd zitten en die zeg ik ook al jaren tegen mijn man, dus nu vind hij hem ook geweldig smile Een jongensnaam had hij al bedacht voor de zwangerschap (toevallig een keer gehoord) en die vind ik ook super leuk, dus dat is makkelijk. Gisteren hebben we het over de doopnamen gehad en daar waren we het ook wel over eens.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MAS wo 29 feb 2012 - 3:15

@Ugle betty, dat doe je snel. Goed zeg. Ik denk dat wij nog heel lang en goed moeten gaan nadenken.

@Viva, we lopen echt helemaal gelijk...!! Leuk zeg.

Ik voel me goed en blij. Vandaag met de huisarts gesproken over mijn eczeemzalf. Ik heb een zalf met hormonen en nu wil ik een met veel minder hormonen wat ik dus mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Dus die ga ik straks even halen. Ik heb namelijk wasbeer ogen, maar dan ipv zwart heb ik rood.

Ik heb me vandaag ook ingeschreven bij een verloskundige. Het voelt een beetje vroeg en raar. Maar ik ben echt zwanger!!

Gaan we de tabel weer updaten??

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  tweeling wo 29 feb 2012 - 4:09

Ik ben nieuwsgierig UB, wil je het vertellen???
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 5:59

Mas gefeliciteerd! Welkom ook!

Gast
Gast

Bericht  Viva wo 29 feb 2012 - 6:06

UB, wauw, dat jullie er nu al uit zijn!
Ik moet zeggen, de meiden naam staat bij ons ook al vast, die hadden we in de mk-zwangerschap al bedacht.
De 1e twee letters zijn alleen wel hetzelfde als bij onze dochter... (Zit dus te denken of we een 2e naam erbij moeten geven ivm post e.d. later)

Mas, geweldig gevoel he Very Happy
Ik ga eind volgende week, of begin de week erna bellen, als ik 5 weken ben.
Van het ziekenhuis kregen we het advies om 1 cyclus niet proberen zwanger te raken, en erna mocht het weer.
Nu hebben wij het de 1e ronde wel geprobeerd, maar het zhuis zal wel vinden dat we snel weer terug zijn :P
(al zien ze dat alleen op papieren staan)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 wo 29 feb 2012 - 9:18

Uhm nog steeds erg verbaasd maar ik kom me voorzichtig melden. Weet het sinds vanmiddag en ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden maar een bloeding dus.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Viva wo 29 feb 2012 - 10:14

He wat leuk Mom van 2!
En al gelijk bijna 8 weken!
Had je een echo of hoe ben je erachter gekomen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:24

Mom-Of-2 schreef:Uhm nog steeds erg verbaasd maar ik kom me voorzichtig melden. Weet het sinds vanmiddag en ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden maar een bloeding dus.

Was jij knof? Zoiezo gefeliciteerd! en je haalt er gelijk even 3 in haha

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 wo 29 feb 2012 - 10:33

Viva, jij ook gefeliciteerd! Uhm omdat ik me anders dan anders voelde, en herkende een aantal dingen van vorige zwangerschap. Dus meer eigenlijk een test gedaan dat ik mezelf voor de gek hield want ik was tenslotte ongesteld geweest, maar niet dus

Anniej, knof? We hebben nog in voor een kindje 2012 geschreven. Ik was mamavan2

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:36

Klopt, maar knof scheef ondrr een andere naam mee vandaar! Maar wat leuk en dan meteen al 8weken bijna haha

Gast
Gast

Bericht  Viva wo 29 feb 2012 - 10:40

Grappig, dat je lichaam het dan toch zo duidelijk aangeeft.

Weet je dan zeker dat je 7 weken en zoveel dagen bent, en niet bijna 4 en een positieve test hebt? (Is mijn 1e gedachte Wink)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 wo 29 feb 2012 - 10:41

Oh zo, ik snap 'm. Ja al bijna 8 weken, was echt stomverbaasd vanmiddag, zo gek. Gelukkig paar dagen vrij kan ik er ff aan wennen haha. Hoe voel jij je?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: