*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Knof schreef:Hoi dames,
wat leuk; een boel nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben weer terug van mijn vakantie. Het was lekker om even niks te hoeven doen maar ik ben wel veel misselijk geweest (wat weer minder is op vakantie).
Fijne dag allemaal!
Iritant die misselijkheid, zeker op vakantie inderdaad! Ben je het de hele dag door?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Weegschaal: Wat balen van je blaasontsteking , ik hoop dat de kuur snel aanslaat.
Knof: Wat vervelend die misselijkheid! Wel heel fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Puzzle: Wat leuk dat jullie het jullie ouders hebben verteld! Wat leuk dat ze er zo positief op reageerden. Moeilijk he om het voor je te moeten houden.
Pandora: Wat ontzettend balen dat jij je zo voelt zeg . Als er iets is of we kunnen je misschien een beetje opbeuren, dan weet je ons te vinden he?!
Hier gaat het goed. Mag op zich niet klagen.
Ben wel heel erg moe. Maar dat doe ik mijzelf ook aan want heb nu 6 dagen gewerkt en moet morgen nog pfff.
Ik vind het echt bijna niet meer te doen, want als ik thuis kom ben ik zo moe dat ik verder niks meer uit handen krijg.
Gelukkig heb ik een super lieve vriend die het heel goed oppakt, maar voor mij voelt het niet altijd goed en leuk.
Knof: Wat vervelend die misselijkheid! Wel heel fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Puzzle: Wat leuk dat jullie het jullie ouders hebben verteld! Wat leuk dat ze er zo positief op reageerden. Moeilijk he om het voor je te moeten houden.
Pandora: Wat ontzettend balen dat jij je zo voelt zeg . Als er iets is of we kunnen je misschien een beetje opbeuren, dan weet je ons te vinden he?!
Hier gaat het goed. Mag op zich niet klagen.
Ben wel heel erg moe. Maar dat doe ik mijzelf ook aan want heb nu 6 dagen gewerkt en moet morgen nog pfff.
Ik vind het echt bijna niet meer te doen, want als ik thuis kom ben ik zo moe dat ik verder niks meer uit handen krijg.
Gelukkig heb ik een super lieve vriend die het heel goed oppakt, maar voor mij voelt het niet altijd goed en leuk.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, veel succes/plezier morgen bij de verloskundige! eerste keer toch? spannend hoor!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Dank je , ja morgen 1e keer idd. We vinden het heel erg spannend.Puzzle schreef:LDJ, veel succes/plezier morgen bij de verloskundige! eerste keer toch? spannend hoor!
Morgen intake. Maarre, van mij mag die echo ook wel komen ;-). Ben heel erg benieuwd!!
LDJ- Kletskop
@ Tweeling; de misselijkheid wisselt hier echt heel erg. De ene dag ben ik eigenlijk de hele dag misselijk en een andere dag alleen de ochtend. Het valt me wel zwaar in combinatie met werken. Moet morgen weer beginnen en zie er stiekem best tegenop.
@ LDJ; veel succes morgen bij de VK!
@ LDJ; veel succes morgen bij de VK!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Ben je al geweest LDJ? Ben heel benieuwd!
@All: vanmorgen de 12wkn echo gehad, wat geweldig! Alles zag er prima uit, beebje was druk aan het bewegen, het hartje klopte goed & krachtig. Helemaal super! Ik heb meteen even laten bloedprikken , uitslag krijg ik volgende week.
Hoe is het met jullie allemaal????
@All: vanmorgen de 12wkn echo gehad, wat geweldig! Alles zag er prima uit, beebje was druk aan het bewegen, het hartje klopte goed & krachtig. Helemaal super! Ik heb meteen even laten bloedprikken , uitslag krijg ik volgende week.
Hoe is het met jullie allemaal????
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Weegschaal, beterschap met je blaasontsteking!
Pandora, wat ontzettend rot dat je je zo voelt zeg!
Inderdaad, zou je niet met iemand hierover kunnen praten?
LDJ, hoe was het bij de VK?
Tweeling, wat super dat jullie je wondertje weer hebben mogen bewonderen! Foto?
Hier gaat het goed, gister kwam het gesprek van mijn man en mij erop over wanneer we het gaan vertellen, maar heb het gesprek daarover afgekapt met een "daar praten we dan wel over".
Ik weet nog niet wanneer ik het wil vertellen, misschien echt pas bij de 12 weken.
Maar ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken dat ik zwanger ben, en dat bevalt heel goed!
In de zin, anders maak ik mezelf gek omdat je het nog niet voelt, of een echo hebt gehad...
Pandora, wat ontzettend rot dat je je zo voelt zeg!
Inderdaad, zou je niet met iemand hierover kunnen praten?
LDJ, hoe was het bij de VK?
Tweeling, wat super dat jullie je wondertje weer hebben mogen bewonderen! Foto?
Hier gaat het goed, gister kwam het gesprek van mijn man en mij erop over wanneer we het gaan vertellen, maar heb het gesprek daarover afgekapt met een "daar praten we dan wel over".
Ik weet nog niet wanneer ik het wil vertellen, misschien echt pas bij de 12 weken.
Maar ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken dat ik zwanger ben, en dat bevalt heel goed!
In de zin, anders maak ik mezelf gek omdat je het nog niet voelt, of een echo hebt gehad...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik ben nu in Duitsland..was weer een hele wereld reis vanochtend rond half 8 van huis vertrokken en dan nu in het hotel.
@Viva, ik ga het waarschijnlijk volgende week aan mijn moeder vertellen omdat we dus een hele week op 1 hotelkamer zitten. Ik vind het ook zoiets om het dan niet te vertellen, is toch mijn moeder en we hebben een goede band. De rest vertel ik het half april, dan wil ik mijn verjaardag vieren. Dus dat komt goed uit. Dan ben ik wel pas 10 weken, maar dan heb ik al een hopelijk goede echo gehad.
@Viva, ik ga het waarschijnlijk volgende week aan mijn moeder vertellen omdat we dus een hele week op 1 hotelkamer zitten. Ik vind het ook zoiets om het dan niet te vertellen, is toch mijn moeder en we hebben een goede band. De rest vertel ik het half april, dan wil ik mijn verjaardag vieren. Dus dat komt goed uit. Dan ben ik wel pas 10 weken, maar dan heb ik al een hopelijk goede echo gehad.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Weegschaal, Wat naar een blaasontsteking! En zo'n droom maakt je rugpijn er niet beter op he. Hoe gaat het nu? Enneh positieve testen blijven leuk .
Puzzle, Leuk dat je ouders zo verrast waren, en blij natuurlijk !
Pandora, .
Knof, Hoe ging je eerste dag werken weer? Veel misselijk geweest vandaag?
LDJ, Hoe was de intake bij de VK?
Tweeling, Wat fijn dat je echo goed was! Genietmomentje lijkt me dat .
Viva, Willen jullie sowieso eerst een goede echo afwachten? Zolang het kan zou ik het nog lekker voor me houden als ik jou was hoor haha.
MAS, Da's een hele reis geweest dan! Kun je wel lekker uitrusten vanavond? Succes deze 2 weken!
Hier alles goed, met vlagen misselijk maar stiekem zie ik dat dan maar als een goed teken haha. Had vandaag op het werk 2 (goede) leerlingen mee dus kon lekker rustig aan doen. Alleen vanaf een uur of 12 vanmiddag ineens af en toe vervelende buikpijn. Niet echt steken, maar ook niet het vage zeurende wat ik af en toe wel heb. Dit was veel meer aanwezig. Maar geen bloedverlies oid, dus dan zal 't wel goed zijn haha, al merkte ik vanmiddag dat ik er toch een beetje onzeker van wordt. Morgenmiddag de (echo)afspraak bij de HA, ik hoop zo dat er dan al iets van een hartje te zien is! Ben er eigenlijk best bang voor, straks is het niet zo . Weet dat het nog te vroeg kan zijn, of dat het gewoon allemaal goed is, maar toch... haha hoe maak ik mezelf een beetje gek ?! Nou, ik ga even wat te eten klaarmaken. Fijne avond allemaal!
Puzzle, Leuk dat je ouders zo verrast waren, en blij natuurlijk !
Pandora, .
Knof, Hoe ging je eerste dag werken weer? Veel misselijk geweest vandaag?
LDJ, Hoe was de intake bij de VK?
Tweeling, Wat fijn dat je echo goed was! Genietmomentje lijkt me dat .
Viva, Willen jullie sowieso eerst een goede echo afwachten? Zolang het kan zou ik het nog lekker voor me houden als ik jou was hoor haha.
MAS, Da's een hele reis geweest dan! Kun je wel lekker uitrusten vanavond? Succes deze 2 weken!
Hier alles goed, met vlagen misselijk maar stiekem zie ik dat dan maar als een goed teken haha. Had vandaag op het werk 2 (goede) leerlingen mee dus kon lekker rustig aan doen. Alleen vanaf een uur of 12 vanmiddag ineens af en toe vervelende buikpijn. Niet echt steken, maar ook niet het vage zeurende wat ik af en toe wel heb. Dit was veel meer aanwezig. Maar geen bloedverlies oid, dus dan zal 't wel goed zijn haha, al merkte ik vanmiddag dat ik er toch een beetje onzeker van wordt. Morgenmiddag de (echo)afspraak bij de HA, ik hoop zo dat er dan al iets van een hartje te zien is! Ben er eigenlijk best bang voor, straks is het niet zo . Weet dat het nog te vroeg kan zijn, of dat het gewoon allemaal goed is, maar toch... haha hoe maak ik mezelf een beetje gek ?! Nou, ik ga even wat te eten klaarmaken. Fijne avond allemaal!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Weegschaal schreef:
Naam leeftijd hoeveelste kindje geslacht uitgerekende datum bijzonderheden Ugly Betty 24 1e Verrassing 3 oktober 5-3 echo = goed Tweeling 1e 2 oktober (onder voorbehoud) Vlinder_19 2e Pandora 2e Half oktober 14 maart 1e echo Sun88 23 1e Willen we weten 17 oktober 9 maart 1e echo = goed Knof 26 1e Willen we weten 23 oktober (?) 8 maart intake vk Anniej_S 24 2e 30 oktober (onder voorbehoud) 20 maart 1e echo + intake LDJ 26 1e 2 november (onder voorbehoud) 19-03 intake, 03-04 echo Viva 21 2e Willen we weten 8 november (onder voorbehoud) 23-04 afspraak VK Mas 25 1e Willen het weten, maar geheim houden 8 november (onder voorbehoud) 12 april, 1ste echo + intake lente 25 1e Willen we weten 9 november (onder voorbehoud) 20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK Weegschaal 26 1e Verrassing 20 november (onder voorbehoud) 11 april 1e echo L!ND@ 27 2e Verassing 19 november (onder voorbehoud) Puzzle 28 1e Willen we weten 26 mrt 1e echo bij gyn
zo heb em weer even opgezocht...
Puzzle- Prater
Viva, wil je vriend het nu vertellen? moet doen waar je je goed bij voelt idd. Wij wilden het wel graag onze ouders vertellen, vooral omdat het zo lang geduurd heeft. De "rest" hoort het pas later.
tweeling, wat fijn een goede echo!! nu weer lekker genieten!
Lente, ik heb dat ook wel, als ik wat klachten heb vind ik het wel een bevestiging dat ik zwanger ben, soort bevestiging. Lijkt me dat een (goede) echo sowieso meer 'rust' zal geven. Zal allemaal wel goedkomen meid, morgen gewoon een mooie echo, misschien nog wat vroeg voor het hartje, maar kan wel! veel plezier iig.
weegschaal, hoe gaat het met de blaasontsteking? al wat beter geworden?
Hier gaat het goed, voel me nog steeds prima. Weinig klachten, maar heb ook niet echt een 'zwanger'-gevoel
nog 1 week tot de controle bij de gyn.
tweeling, wat fijn een goede echo!! nu weer lekker genieten!
Lente, ik heb dat ook wel, als ik wat klachten heb vind ik het wel een bevestiging dat ik zwanger ben, soort bevestiging. Lijkt me dat een (goede) echo sowieso meer 'rust' zal geven. Zal allemaal wel goedkomen meid, morgen gewoon een mooie echo, misschien nog wat vroeg voor het hartje, maar kan wel! veel plezier iig.
weegschaal, hoe gaat het met de blaasontsteking? al wat beter geworden?
Hier gaat het goed, voel me nog steeds prima. Weinig klachten, maar heb ook niet echt een 'zwanger'-gevoel
nog 1 week tot de controle bij de gyn.
Puzzle- Prater
Hello everybode!
Spuit11 komt ook om het hoekje kijken! Hier gaat alles goed, al ben ik de hele dag door misselijk dat is echt een minpunt! Ben al in kleine beetjes gaan eten maar nee dat is niks. Bij Y. nergens last van en bij deze al bijna 1,5 week dag in dag uit misselijk, en het komt vaak in de loop vd dag opzetten en 's avonds is het het ergst!
Verder last van constipatie en ontzettend moe en chagerijnig! Morgen hebben we de intake + echo, echt spannend!
Ik groot ook goed, heb al een flinke buik, ben benieuwd wat de VK morgen te melden heeft etc etc. Het blijft toch wel weer heel spannend!
Nou, ik wens jullie een fijne avond! En ik meld me weer!
Liefs
Spuit11 komt ook om het hoekje kijken! Hier gaat alles goed, al ben ik de hele dag door misselijk dat is echt een minpunt! Ben al in kleine beetjes gaan eten maar nee dat is niks. Bij Y. nergens last van en bij deze al bijna 1,5 week dag in dag uit misselijk, en het komt vaak in de loop vd dag opzetten en 's avonds is het het ergst!
Verder last van constipatie en ontzettend moe en chagerijnig! Morgen hebben we de intake + echo, echt spannend!
Ik groot ook goed, heb al een flinke buik, ben benieuwd wat de VK morgen te melden heeft etc etc. Het blijft toch wel weer heel spannend!
Nou, ik wens jullie een fijne avond! En ik meld me weer!
Liefs
Gast- Gast
Hee meiden,
Hier weer eens een berichtje van mij. Hebben het afgelopen weekend aan mijn ouders verteld. Echt heel leuk! Mijn moeder moest lachen en huilen tegelijk haha. Dit weekend gaan we het aan mijn vriend zijn ouders vertellen. De rest van de familie daar wachten we nog even mee. Ik heb over 3 weken een afspraak bij de gyn. Ik voel me totaal niet zwanger, echt heel raar. Alleen lijk ik wel zwanger maar dat zijn mijn darmen haha. Maar hier heb ik altijd wel veel last van gehad. Weegschaal nog gefeliciteerd!! Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? Leeftijd 25, 1e kindje, willen weten wat het wordt, uitgerekende datum 19 november.
Hier weer eens een berichtje van mij. Hebben het afgelopen weekend aan mijn ouders verteld. Echt heel leuk! Mijn moeder moest lachen en huilen tegelijk haha. Dit weekend gaan we het aan mijn vriend zijn ouders vertellen. De rest van de familie daar wachten we nog even mee. Ik heb over 3 weken een afspraak bij de gyn. Ik voel me totaal niet zwanger, echt heel raar. Alleen lijk ik wel zwanger maar dat zijn mijn darmen haha. Maar hier heb ik altijd wel veel last van gehad. Weegschaal nog gefeliciteerd!! Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? Leeftijd 25, 1e kindje, willen weten wat het wordt, uitgerekende datum 19 november.
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Pfff....ik heb even weinig puf om nog maar iets te doen, dus ik ga even ego zijn en op niemand reageren. Maar ik ben zwanger en dan mag dat Ik heb eigenlijk ook weinig bijzonders meegemaakt, dus tja... Ik denk dat ik morgen de vk/gyn in het ziekenhuis maar eens ga bellen om een afspraak te maken. Jeetje, ik ben echt lui. Krijg je ervan als je te lang onder de douche staat! Alleen een pijnlijk gevoel aan de zijkant van mijn buik, ik hoop niet dat ik nu alweer last krijg van bandenpijn. Verder voel ik me prima, als ik maar op tijd wat eet, anders wordt ik zo flauw en misselijk. Zo, ik ga verder met lui zijn, tot snel!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
nina86 schreef:Hee meiden,
Hey, dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend!! Als mijn berekening klopt dan hahaha!
L!ND@- Kletskop
Mas, dat is dan inderdaad anders wel lastig geheim houden voor je moeder, spannend!
Lente, snap dat je het spannend vindt! Succes morgen!
En we willen inderdaad eerst een goede echo afwachten.
Puzzle, nee mijn man wil het nog niet vertellen, maar eerst had hij zoiets van, misschien als we het weekendje weg zijn met mijn ouders...
Maar dan ben ik ngo niet over het termijn waarop het de vorige keer misging, ik wil het er sowieso niet voor vertellen.
Als ik er heel lang mee bezig zou zijn, zou ik het denk ik ook van de daken willen schreeuwen!
Nu ben ik wat voorzichtiger dan de vorige zwangerschap, omdat die misging, vandaar dat ik nu zoiets heb van tot 12 weken misschien wel stil houden...
Anniej, succes morgen bij de VK!
Nina, wat leuk die reactie! Haha
Linda, hopenlijk inderdaad niet je banden!
Zo, nu snel weer tv kijken, reclame is voorbij
Lente, snap dat je het spannend vindt! Succes morgen!
En we willen inderdaad eerst een goede echo afwachten.
Puzzle, nee mijn man wil het nog niet vertellen, maar eerst had hij zoiets van, misschien als we het weekendje weg zijn met mijn ouders...
Maar dan ben ik ngo niet over het termijn waarop het de vorige keer misging, ik wil het er sowieso niet voor vertellen.
Als ik er heel lang mee bezig zou zijn, zou ik het denk ik ook van de daken willen schreeuwen!
Nu ben ik wat voorzichtiger dan de vorige zwangerschap, omdat die misging, vandaar dat ik nu zoiets heb van tot 12 weken misschien wel stil houden...
Anniej, succes morgen bij de VK!
Nina, wat leuk die reactie! Haha
Linda, hopenlijk inderdaad niet je banden!
Zo, nu snel weer tv kijken, reclame is voorbij
Viva- Kletskop
Goedemorgen!
Anniej en Lente, hoe waren de echo's van jullie vandaag?
Al zullen jullie ze hoogstwaarschijnlijk nog krijgen...
Zo ik heb vandaag echt een ik-wil-naar-bed bui! Mijn hoofd voelt moe, mijn lichaam voelt moe.
Bah. Gelukkig ziet het er wel weer als een mooie dag uit...
Anniej en Lente, hoe waren de echo's van jullie vandaag?
Al zullen jullie ze hoogstwaarschijnlijk nog krijgen...
Zo ik heb vandaag echt een ik-wil-naar-bed bui! Mijn hoofd voelt moe, mijn lichaam voelt moe.
Bah. Gelukkig ziet het er wel weer als een mooie dag uit...
Viva- Kletskop
Anniej, Hoe was je echo en de intake?
Nina, Wat een leuke reactie van je moeder .
Viva, Voel je je alweer wat beter? Vervelend he, die moeheid!
Ik ben net terug van de HA, en heb een piepklein knipperend hartje gezien op de echo ! Ben zoo blij haha. Tis natuurlijk geen garantie, maar tot een kloppend hartje zien ben ik de vorige keer niet eens gekomen dus dit is al een hele mijlpaal . Hij/zij is al wel (hou je vast) 6,5 mm groot , maar het belangrijkste was dat knipperlichtje in beeld. Volgens het echoapparaat zou ik nu 6 weken en 2 dagen zijn, maar volgens m'n HA is dat nu nog te vroeg om daadwerkelijk te zeggen (wacht dus 2 april even af).
Nina, Wat een leuke reactie van je moeder .
Viva, Voel je je alweer wat beter? Vervelend he, die moeheid!
Ik ben net terug van de HA, en heb een piepklein knipperend hartje gezien op de echo ! Ben zoo blij haha. Tis natuurlijk geen garantie, maar tot een kloppend hartje zien ben ik de vorige keer niet eens gekomen dus dit is al een hele mijlpaal . Hij/zij is al wel (hou je vast) 6,5 mm groot , maar het belangrijkste was dat knipperlichtje in beeld. Volgens het echoapparaat zou ik nu 6 weken en 2 dagen zijn, maar volgens m'n HA is dat nu nog te vroeg om daadwerkelijk te zeggen (wacht dus 2 april even af).
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Hoi meiden,
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het goed. Heb de afgelopen veel gewerkt, vandaar dat ik hier bijna niet geweest ben. Heb 7 dagen gewerkt, wel een beetje teveel van het goede pfff.
Gister hebben we de intake gehad. Was erg leuk. Had niet verwacht dat het zo zou gaan zeg. Heel warm en een vriendelijke vrouw bij wie we ons meteen op het gemak voelden.
Ze heeft van allerlei informatie gevraagd en gegeven en ook hebben we een leuke tas met allerlei folders, tijdschriften, knuffeltje, sokjes, proefmonsters ed gekregen. Super leuk.
We kunnen niet wachten op de echo, nog 2 weekjes geduld!
Leuk Lente, zal wel een goed gevoel geven of niet?
Zo bijzonder lijkt mij dat...
Wat vervelend Viva dat je je zo moe voelt....
Ik heb daar zelf ook last van pfff..... haha.
Voel me soms net een oud wijf.
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het goed. Heb de afgelopen veel gewerkt, vandaar dat ik hier bijna niet geweest ben. Heb 7 dagen gewerkt, wel een beetje teveel van het goede pfff.
Gister hebben we de intake gehad. Was erg leuk. Had niet verwacht dat het zo zou gaan zeg. Heel warm en een vriendelijke vrouw bij wie we ons meteen op het gemak voelden.
Ze heeft van allerlei informatie gevraagd en gegeven en ook hebben we een leuke tas met allerlei folders, tijdschriften, knuffeltje, sokjes, proefmonsters ed gekregen. Super leuk.
We kunnen niet wachten op de echo, nog 2 weekjes geduld!
Leuk Lente, zal wel een goed gevoel geven of niet?
Zo bijzonder lijkt mij dat...
Wat vervelend Viva dat je je zo moe voelt....
Ik heb daar zelf ook last van pfff..... haha.
Voel me soms net een oud wijf.
LDJ- Kletskop
@ Puzzle; Leuk om het te vertellen he!
@ Pandora; Wat lijkt het me vervelend om je zo te voelen
@ LDJ; Goed aan jezelf denken he! En leuk die intake, cadeautjes zijn altijd leuk
@ Tweeling; Fijn dat de echo weer goed was!
@ Viva; Dat proberen niet teveel te denken aan de zwangerschap herken ik wel! Want het is zeker voor iedereen spannend, maar als je een keer een miskraam hebt gehad is de voorpret er in het begin niet echt...
@ MAS; Veel plezier in Duitsland! Heb je het je moeder al verteld?
@ Lente; Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!!
@ Puzzle; Dat deze week dan maar snel voorbij mag gaan.
@ Nina; Leuk die reactie van je moeder!
Bij mij slaat de antibiotica goed aan, de rugpijn is ook weg. De echo is nog wel 3 weken weg, maar voel me er wel rustig onder.
@ Pandora; Wat lijkt het me vervelend om je zo te voelen
@ LDJ; Goed aan jezelf denken he! En leuk die intake, cadeautjes zijn altijd leuk
@ Tweeling; Fijn dat de echo weer goed was!
@ Viva; Dat proberen niet teveel te denken aan de zwangerschap herken ik wel! Want het is zeker voor iedereen spannend, maar als je een keer een miskraam hebt gehad is de voorpret er in het begin niet echt...
@ MAS; Veel plezier in Duitsland! Heb je het je moeder al verteld?
@ Lente; Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!!
@ Puzzle; Dat deze week dan maar snel voorbij mag gaan.
@ Nina; Leuk die reactie van je moeder!
Bij mij slaat de antibiotica goed aan, de rugpijn is ook weg. De echo is nog wel 3 weken weg, maar voel me er wel rustig onder.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Viva Ik heb tegenwoordig alle dagen een ik-wil-naar-bed-bui Ik kan me trouwens voorstellen dat je het goede nieuws nog even voor je houdt. Ik ben zelf ook aan het twijfelen. Er zijn een aantal mensen die het weten, omdat ik ze vertrouw en omdat ik het echt even kwijt moest, maar wanneer ik het de rest ga vertellen....Ik wil het heel graag, maar ik vind ons geheimpje toch ook wel heel erg leuk voor onszelf.
@ Lente Waaaaahhh!! Wat goed zeg! Bijzonder he? Was je alleen of was je partner ook mee?
@ LDJ Een leuke intake gehad dus. Fijn! Als er dan meteen al een soort van "klik" is, voelt dat wel goed.
@ Weegschaal Fijn dat de AB zo goed werkt! Wat goed dat je je er weer wat rustiger onder voelt.
@ All Ik krijg echt last van mijn banden, nu al!! Als ik hoest, doet het me gewoon pijn Vannacht heb ik ook mijn eerste emo-humeur-ontploffing gehad. Pfff....D. had niet zo'n beste nacht, waardoor ik om 2.00 nog geen anderhalf uur had geslapen. Vervolgens heb ik er een uur over gedaan om haar in slaap te krijgen. Had op een gegeven moment echt de balen in en heb een behoorlijk potje zitten janken, terwijl ik mijn man allemaal verwijten maakte Ik ben de laatste dagen erg prikkelbaar en ik baal ervan. Gaat vast wel weer over, maar soms schaam ik me gewoon voor mezelf!
@ Lente Waaaaahhh!! Wat goed zeg! Bijzonder he? Was je alleen of was je partner ook mee?
@ LDJ Een leuke intake gehad dus. Fijn! Als er dan meteen al een soort van "klik" is, voelt dat wel goed.
@ Weegschaal Fijn dat de AB zo goed werkt! Wat goed dat je je er weer wat rustiger onder voelt.
@ All Ik krijg echt last van mijn banden, nu al!! Als ik hoest, doet het me gewoon pijn Vannacht heb ik ook mijn eerste emo-humeur-ontploffing gehad. Pfff....D. had niet zo'n beste nacht, waardoor ik om 2.00 nog geen anderhalf uur had geslapen. Vervolgens heb ik er een uur over gedaan om haar in slaap te krijgen. Had op een gegeven moment echt de balen in en heb een behoorlijk potje zitten janken, terwijl ik mijn man allemaal verwijten maakte Ik ben de laatste dagen erg prikkelbaar en ik baal ervan. Gaat vast wel weer over, maar soms schaam ik me gewoon voor mezelf!
L!ND@- Kletskop
Lente, wat super dat er al een kloppend hartje te zien was!! Wauwie
LDJ, wauw 7 dagen achter elkaar zou ik niet trekken hoor!
En wat leuk dat je VK zo goed beviel. ik heb een man, zou misschien liever een leuke spontane vrouw hebben waarmee je lekker kan kwebbelen, maar hij deed het de vorige keer ook prima! (Al leek het alsof hij er een half uur over deed voordat hij kwam toen ik persweeen had, haha!)
Weegschaal, wat fijn dat de pijn aan het wegtrekken is zeg, hopelijk voel je je snel weer beter
En inderdaad, ik heb heel geen zin om er zo mee bezig te zijn, vandaag vroeg mijn man weer over het vertellen.
Ook omdat we dit keer waarschijnlijk onze dochter wel meenemen (gaat wat lastig als we voor haar naar het ziekenhuis gaan, en mn zus kon die dag niet oppassen weet ik al), dus die praat er misschien ook over. Moeten we nog hard over na denken. Vorige keer wist mijn zus dat ik zwanger was, en hadden we haar uiteindelijk bij mijn zus gebracht. Gelukkig maar.
Maar ik wil er gewoon nog niet aan denken, duurt nog 2 weken en 1 dag voor de echo, tot die tijd weinig eraan denken dus
Linda, haha ik snap je bui van vannacht wel. Had mooi mijn man er op een gegeven moment uitgestuurd!
en je prikkelbaarheid zal vast overgaan, ik heb er gelukkig ook al minder last van!
Lastig hé, over het vertellen... Aan de ene kant heb ik zoiets van, lekker pas bij 12 weken. Maar aan de andere kant, als onze dochter dus ook meegaat met de echo, zal ze wel wat erover zeggen. "Mama ziekenhuis gweest, buikje kijken blabla" Ik zie het al helemaal voor me, haha
Zo het gaat wat beter met mijn moeheid. Maar soms als ik op de fiets zit voel ik me ook net een oud wijf zo moe als mijn benen kunnen voelen.
LDJ, wauw 7 dagen achter elkaar zou ik niet trekken hoor!
En wat leuk dat je VK zo goed beviel. ik heb een man, zou misschien liever een leuke spontane vrouw hebben waarmee je lekker kan kwebbelen, maar hij deed het de vorige keer ook prima! (Al leek het alsof hij er een half uur over deed voordat hij kwam toen ik persweeen had, haha!)
Weegschaal, wat fijn dat de pijn aan het wegtrekken is zeg, hopelijk voel je je snel weer beter
En inderdaad, ik heb heel geen zin om er zo mee bezig te zijn, vandaag vroeg mijn man weer over het vertellen.
Ook omdat we dit keer waarschijnlijk onze dochter wel meenemen (gaat wat lastig als we voor haar naar het ziekenhuis gaan, en mn zus kon die dag niet oppassen weet ik al), dus die praat er misschien ook over. Moeten we nog hard over na denken. Vorige keer wist mijn zus dat ik zwanger was, en hadden we haar uiteindelijk bij mijn zus gebracht. Gelukkig maar.
Maar ik wil er gewoon nog niet aan denken, duurt nog 2 weken en 1 dag voor de echo, tot die tijd weinig eraan denken dus
Linda, haha ik snap je bui van vannacht wel. Had mooi mijn man er op een gegeven moment uitgestuurd!
en je prikkelbaarheid zal vast overgaan, ik heb er gelukkig ook al minder last van!
Lastig hé, over het vertellen... Aan de ene kant heb ik zoiets van, lekker pas bij 12 weken. Maar aan de andere kant, als onze dochter dus ook meegaat met de echo, zal ze wel wat erover zeggen. "Mama ziekenhuis gweest, buikje kijken blabla" Ik zie het al helemaal voor me, haha
Zo het gaat wat beter met mijn moeheid. Maar soms als ik op de fiets zit voel ik me ook net een oud wijf zo moe als mijn benen kunnen voelen.
Viva- Kletskop
als vervolg op wat ik bij Linda typte, het zou wel vet zijn als onze dochter het verteld aan onze ouders als zijnde;
"Mama ziekenhuis geweest! Ja, ginge ze kijke na de baby in de buik. Ikke grote zus hé!"
"Mama ziekenhuis geweest! Ja, ginge ze kijke na de baby in de buik. Ikke grote zus hé!"
Viva- Kletskop
Nou als we aan D. vragen wat er in mama's buik zit....Dan weet ze het heel goed Gelukkig heeft ze het er alleen over als je er gericht naar vraagt. Mijn man was er al 2x uit geweest en die is bakker. Hij moet er dus heel wat eerder uit, en ik vond het niet zo eerlijk van me als hij alweer naar haar moest. Uiteindelijk werd ik kwaad, omdat hij WEL lekker kan slapen en NIET telkens uren wakker ligt....En dat hij met zijn botte harses niet eens kon bedenken hoe ik me dan voel Ik was gewoon eventjes op en dan heb ik al snel last van zelfmedelijden hahaha!
L!ND@- Kletskop
Ik heb laatst trouwens via het internet een leuk truitje ontworpen met voetjes en "Grote Zus" erop. Die ligt nu mooi in de kast, tot het juiste moment er is.
L!ND@- Kletskop
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken