*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
gefeliciteerd Flower_L, leuk dat je ook weer zwanger bent!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Pandora en Flower L!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Leuk weer 2 meiden erbij, gefeliciteerd allebei!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober onder voorbehoud | |
Flower_L | 27 | 2e | Willen niet weten | 25 oktober onder voorbehoud | |
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Flower_L | 27 | 2e | Verrassing | 25 oktober (onder voorbehoud) | |
Ugly Betty- Kletskop
Bedankt!
@ Vlinder: had het verhaal al keer in ander topic gelezen. Heftig hoor. Echt super dat jullie nu zwanger zijn!
@ Tweeling: leuk die reacties! Is het voor jouw (schoon-)familie het eerste kleinkind?
@ UB: leuk dat vrienden van jullie ook een kindje verwachten. Lopen jullie aardig tegelijk op qua zwangerschapsduur? Dat overzichtje ziet er al een stuk beter uit
@ Pandora: ik weet nog jouw twijfelachtige posts in het 2012 topic. En zie nu, als 1 van de eerste in het topic zwanger
@ All. Hoe gaat het met jullie mannen/vriendjes? Die van mij vond het wel spannend volgens mij. Al was het vanochtend nog wel erg vroeg voor hem toen ik ging testen. "Ik zie geen streep" en "wordt je nu vanmiddag niet ongesteld?". Maar even een opfriscursus zwangerschap geven binnenkort. Maar toen hij wegging naar het werk, zei hij nog wel "rustig aandoen jullie 3'. Toch weer lief
@ Vlinder: had het verhaal al keer in ander topic gelezen. Heftig hoor. Echt super dat jullie nu zwanger zijn!
@ Tweeling: leuk die reacties! Is het voor jouw (schoon-)familie het eerste kleinkind?
@ UB: leuk dat vrienden van jullie ook een kindje verwachten. Lopen jullie aardig tegelijk op qua zwangerschapsduur? Dat overzichtje ziet er al een stuk beter uit
@ Pandora: ik weet nog jouw twijfelachtige posts in het 2012 topic. En zie nu, als 1 van de eerste in het topic zwanger
@ All. Hoe gaat het met jullie mannen/vriendjes? Die van mij vond het wel spannend volgens mij. Al was het vanochtend nog wel erg vroeg voor hem toen ik ging testen. "Ik zie geen streep" en "wordt je nu vanmiddag niet ongesteld?". Maar even een opfriscursus zwangerschap geven binnenkort. Maar toen hij wegging naar het werk, zei hij nog wel "rustig aandoen jullie 3'. Toch weer lief
Flower_L- Ratel
Flower, wat leuk van je man Mijn man wist zich geen houding te geven en was ook niet overtuigd van het 2e streepje haha! Nu is hij heel bezorgd en extra lief, maar vindt het nog wel een beetje onwerkelijk.
Die vriendin is nu 20 weken zwanger, dus er zit 13 weken tussen. Als het allemaal goed gaat willen we een dag in de week op elkaars kindje passen
Die vriendin is nu 20 weken zwanger, dus er zit 13 weken tussen. Als het allemaal goed gaat willen we een dag in de week op elkaars kindje passen
Ugly Betty- Kletskop
Pandora gefeliciteerd en welkom!
Flower gefeliciteerd! Het is voor mijn schoonouders het vierde kleinkind, voor mijn ouders het eerste kleinkind. Leuk allemaal! Mijn man was net als ik even in shock dat het zo snel was gelukt maar we waren natuurlijk helemaal door het dolle heen
Flower gefeliciteerd! Het is voor mijn schoonouders het vierde kleinkind, voor mijn ouders het eerste kleinkind. Leuk allemaal! Mijn man was net als ik even in shock dat het zo snel was gelukt maar we waren natuurlijk helemaal door het dolle heen
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Leuk Tweeling, vooral ook voor jouw ouders, eerste kleinkind is toch stukje extra bijzonder!
In onze vriendengroep is vanmiddag weer een kindje geboren. 3de kindje in de groep, en eerste meisje. Super leuk!
Ik ben zelf nog een beetje in de war merk ik. Dit is de mijn derde zwangerschap, en alle drie de keren in 1x zwanger. Heb net een beetje op gegoogled, maar ik kan er weinig over vinden. Weet ook niet precies waar ik op moet zoeken eigenlijk haha. Natuurlijk is het superfijn en wij zijn ook oprecht heel erg blij en dankbaar. Maar het voelt gewoon raar, onwerkelijk en onprettig op de Ă©Ă©n of andere manier. Vooral omdat meiden hier soms zolang moeten wachten, dan denk ik......wat is er bij ons dan aan de hand dat het zo snel gaat.
In onze vriendengroep is vanmiddag weer een kindje geboren. 3de kindje in de groep, en eerste meisje. Super leuk!
Ik ben zelf nog een beetje in de war merk ik. Dit is de mijn derde zwangerschap, en alle drie de keren in 1x zwanger. Heb net een beetje op gegoogled, maar ik kan er weinig over vinden. Weet ook niet precies waar ik op moet zoeken eigenlijk haha. Natuurlijk is het superfijn en wij zijn ook oprecht heel erg blij en dankbaar. Maar het voelt gewoon raar, onwerkelijk en onprettig op de Ă©Ă©n of andere manier. Vooral omdat meiden hier soms zolang moeten wachten, dan denk ik......wat is er bij ons dan aan de hand dat het zo snel gaat.
Flower_L- Ratel
Juist niets Flower
Gewoon een goede combinatie
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Juist niets Flower
+ 1 !
Je moet je hier echt niet onprettig bij voelen meid! Het is zoals het is...en het is nooit "eerlijk verdeeld"
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Hi Meiden
Ik meld mij ook graag aan voor dit topic.. Afgelopen dinsdag (valentijnsdag ) positief getest.. We waren ontzettend verrast aangezien het pas de eerste ronde is..
Het enige waar ik last van heb is buikpijn, menstruatieachtige buikpijn..
9 maart hebben we de afspraak bij de verloskundige, intake en echo :-)
Ik vind het erg spannend allemaal, het is ons eerste kindje.
Erg leuk om mee te kletsen in een topic met meiden die in dezelfde periode zijn van de zwangerschap.
Ik heb geen idee hoe ik het lijstje bijwerk, maar volgens de internetberekening zijn wij 17 oktober uitgerekend.
groet Sun
Ik meld mij ook graag aan voor dit topic.. Afgelopen dinsdag (valentijnsdag ) positief getest.. We waren ontzettend verrast aangezien het pas de eerste ronde is..
Het enige waar ik last van heb is buikpijn, menstruatieachtige buikpijn..
9 maart hebben we de afspraak bij de verloskundige, intake en echo :-)
Ik vind het erg spannend allemaal, het is ons eerste kindje.
Erg leuk om mee te kletsen in een topic met meiden die in dezelfde periode zijn van de zwangerschap.
Ik heb geen idee hoe ik het lijstje bijwerk, maar volgens de internetberekening zijn wij 17 oktober uitgerekend.
groet Sun
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Wat leuk Sun, gefeliciteerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Puzzle schreef:Lejow schreef:Juist niets Flower
+ 1 !
Je moet je hier echt niet onprettig bij voelen meid! Het is zoals het is...en het is nooit "eerlijk verdeeld"
Bedankt meiden. moet het inderdaad maar als een goede match zien, extra teken dat we goed bij elkaar passen
Flower_L- Ratel
Gefeliciteerd sun!!! Je moet tabel quoten en dan kun je invullen
Flower_L- Ratel
Ugly Betty schreef:
Naam leeftijd hoeveelste kindje geslacht uitgerekende datum bijzonderheden Ugly Betty 24 1e Verrassing 2 oktober (onder voorbehoud) 5 maart 1e echo Tweeling 1e 2 oktober (onder voorbehoud) Vlinder_19 2e Pandora 2e Half oktober 14 maart 1e echo Flower_L 27 2e Verrassing 25 oktober (onder voorbehoud) Sun88 23 1e 17 oktober (onder voorbehoud) 9 maart eerste echo
Sun88- Prater
Flower_L schreef:Gefeliciteerd sun!!! Je moet tabel quoten en dan kun je invullen
Thnx :-)
Sun88- Prater
Wat hebben jullie snel eerste echo allemaal! Ik hoop hier ook weer op 7/8 wkn ivm mk, volgende week maar eens horen.
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Wat hebben jullie snel eerste echo allemaal! Ik hoop hier ook weer op 7/8 wkn ivm mk, volgende week maar eens horen.
Dat viel mij ook al op. Ik moet wel lang wachten, ben als het goed is 9 weken en 6 dagen op de dag van de echo.
Sun, ook hier nogmaals gefeliciteerd en leuk dat je mee komt schrijven! Wat een leuke dag voor een positieve test
Hoe is het met jullie verder?
Ugly Betty- Kletskop
Puzzle schreef:Lejow schreef:Juist niets Flower
+ 1 !
+ 1
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ugly Betty schreef:Flower_L schreef:Wat hebben jullie snel eerste echo allemaal! Ik hoop hier ook weer op 7/8 wkn ivm mk, volgende week maar eens horen.
Dat viel mij ook al op. Ik moet wel lang wachten, ben als het goed is 9 weken en 6 dagen op de dag van de echo.
Sun, ook hier nogmaals gefeliciteerd en leuk dat je mee komt schrijven! Wat een leuke dag voor een positieve test
Hoe is het met jullie verder?
Ik moet zeggen dat ik ook wat verbaasd was toen de verloskundige zei dat we 9 maart kunnen komen en dat ze dan een echo gaan maken, had verwacht dat dat ergens eind maart/begin april zou zijn.. Maar we wachten gewoon af, misschien ligt dat ook wel aan de praktijk?
Met mij gaat het prima, gister veel buikpijn gehad, vandaag nergens last van.. Alleen wat vermoeid.. Maar voel me niet anders dan voor de zwangerschap..
Nog een vraag aan jullie; Willen jullie weten wat het geslacht is? En voor de meiden die hier mee kijken en al een kindje hebben, wat was de reden om het geslacht wel of niet te willen weten?
Groet,
Sun
Sun88- Prater
Sun, wij willen het niet weten deze keer. Bij l wisten we het, maar achteraf gezien had ik dat ook niet willen weten...puur voor verrassingseffect. Vriend is nu ook overtuigd, wil het ook niet weten.
Ub, hier gaat het prima. klachtjes zijn er, maar goed te doen. Heb alleen wel foute honger...niet handig!
Vanmiddag een kraamcadeau gekocht bij prenatal, voor een meisje, en die kleine kleertjes zijn ook zo lief! Even vergeten hoe klein l toen was.
Ub, hier gaat het prima. klachtjes zijn er, maar goed te doen. Heb alleen wel foute honger...niet handig!
Vanmiddag een kraamcadeau gekocht bij prenatal, voor een meisje, en die kleine kleertjes zijn ook zo lief! Even vergeten hoe klein l toen was.
Flower_L- Ratel
Mag ik met jullie meeschrijven?
Ik schrijf eigenlijk onder een andere naam mee (niet heel veel) maar ik weet dat er een aantal mensen me kennen. Daarom even een andere naam :-)
Ik heb er acht rondes over gedaan om zwanger te worden en had wat onregelmatige cycli. Ik was daarom best onzeker of het wel ging lukken! Nu weet ik sinds donderdag dat ik zwanger ben! Het voelt zo onwerkelijk, heb eigenlijk nergens last van (beetje moe, beetje trekjes in mijn buik). Pff, spannend die eerste weken!
Ik schrijf eigenlijk onder een andere naam mee (niet heel veel) maar ik weet dat er een aantal mensen me kennen. Daarom even een andere naam :-)
Ik heb er acht rondes over gedaan om zwanger te worden en had wat onregelmatige cycli. Ik was daarom best onzeker of het wel ging lukken! Nu weet ik sinds donderdag dat ik zwanger ben! Het voelt zo onwerkelijk, heb eigenlijk nergens last van (beetje moe, beetje trekjes in mijn buik). Pff, spannend die eerste weken!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof schreef:Mag ik met jullie meeschrijven?
Natuurlijk mag je meeschrijven, alleen maar leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Sun88- Prater
Dankjewel Sun! Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken